8 edycja- pytania 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania 2
ok faktycznie pierwsze zdanie jest błędne, jednak uważam że bohater nie może przyłączyć się do jednostki latającej kawalerii. Ta w grze traktowana jest jest jako lekka jazda po przyłączeniu postaci traci ta zdolność czyli nie jest już latającą kawalerią.
Znalazłem chyba fragment zabraniający mi latania w odzial.Units made up entirely of models that can fly can move or charge normally on the ground, using their Movement value, or instead choose to fly.
@Andrzej moja pewność bierze się stąd, że akurat zasady dołącznia się postaci do odziałów ze względu na ograniczenia co do ich typów znam i mam RB pod ręką.
Unless otherwise stated, a character cannot join a unit of monsters, a unit of flyers, a unit of chariots, a unit of swarms or a warmachine.
PozdrawiamSimilary, a character that is itself a monster, or riding a monster or a chariot cannot join other units.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
czy od obrażeń miscasta chronią wardy?
Jest sobie kreska 30 ghouli po 1 w szeregu. Wchodzi sobie do nich wampir i co teraz? Teleportuje się 30 cali do pierwszego szeregu?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Podręcznik, dział o charakterach dołączających do oddziału.
Wchodzi do pierwszego szeregu "regardless of distance"
Wchodzi do pierwszego szeregu "regardless of distance"
Bez sensu, ale okFurion pisze:Podręcznik, dział o charakterach dołączających do oddziału.
Wchodzi do pierwszego szeregu "regardless of distance"

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
To nie był FAQ tylko rules change napisany przez idiotów, niepoprawnie nazwany FAQiemkudłaty pisze:Na ETC był specjalny FAQ który to limitował, w Polsce jest to legalne.

To nie był FAQ a Q&A, sekcja Worst Play. Teksty o idiotach zachowaj dla siebie, pajacu.
Ogarnij się, moja obelga dotyczyła tworu jako całości, nie była zaadresowana ad personam. Poza tym sam mówiłeś, że w sprawie FAQ'a miałeś niewiele do powiedzenia.
Poza tym - poza tym, to było w Euro FAQ'u, nie w sekcji Worst Play.
Poza tym - poza tym, to było w Euro FAQ'u, nie w sekcji Worst Play.
A bulwersujące jest to dlatego, ponieważ:23. The rule "Model must not move more than double its movement" appears in many different contexts. Should this be interpret as a global movement phase limit per model? Especially relevant with fast reform and movement, which might allow a single model to move three times its base movement in some scenarios.
A. Yes
p.97 pisze:when characters join a unit, they are placed in a front rank (regardless of the distance)
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Quieto!
Nie ma co się podniecać - ETC było sędziowane OK, według czegoś co dodano w ostatniej chwili, i czego nie mogę otworzyć.
Ruch przy wchodzeniu do pierwszego szeregu mógł przekraczać 2xM.
Oczywiście Duńczycy chcieli tak chodzić w bok - zakazałem.
HERO ------6 inches ......XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 20 inches
...............................................XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Nie mam czasu - jak ktoś zalinkuje, może kiedyś się pobawimy w RL a nie rzucanie błotkiem.
Nie ma co się podniecać - ETC było sędziowane OK, według czegoś co dodano w ostatniej chwili, i czego nie mogę otworzyć.
Ruch przy wchodzeniu do pierwszego szeregu mógł przekraczać 2xM.
Oczywiście Duńczycy chcieli tak chodzić w bok - zakazałem.
HERO ------6 inches ......XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 20 inches
...............................................XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Nie mam czasu - jak ktoś zalinkuje, może kiedyś się pobawimy w RL a nie rzucanie błotkiem.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Cytat Furiona to stary FAQ, do pytania 23 był dodatek przed samym turniejem.
Co nie zmienia faktu że ETC FAQ nie jest wyborny.
Kod: Zaznacz cały
23. Except for special situations (charging, wheeling units, characters joining units and moving to front rank...) can models move over their double movement allowance? For example a unit swift reforms and then moves, or unit with fast cavalry rule moves it's max distance and then reforms, may any of it's models move over 2x M?
A. No. Note: Fanatic slingshots and whether they are allowed will be discussed in 'Worst Play'.
Jednostka szarżuje z rzeki rzucającej na poruszającego się w niej czary z magii światła. Jednostka dostaje czar, który nie pozwala jej się ruszyć chyba, że zda test siły. Jednostka nie zdaje testu, czy może zaszarżować czy zostaje jak stała?