PanimajuLidder pisze:Nie chodzi tu o zasady szczurów, w szarży omijasz zasadę 1" apart. Przeczytaj fragment dotyczący random move to wszystko stanie się jasne
Pivot a 1" apart
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pivot a 1" apart
Abominacja w momencie odwracania się nie szarżuje, więc musi przestrzegać 1" apart...
I po wtóre można zablokować abominację, wystarczy się dobrze z boku ustawić...
I po wtóre można zablokować abominację, wystarczy się dobrze z boku ustawić...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
W takim razie wg tego co mówi Pasiak :
Mozna zostawić abominacji tylko opcje szarzy na oddział znajdujący się na jej przodzie, jesli ustawimy linie tego oddziału idealnie równolegle do przedniej linii podstawki abomki. Right?Abominacja w momencie odwracania się nie szarżuje, więc musi przestrzegać 1" apart...
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Szarżuje w momencie gdy jej ruch miałby spowodować kontakt z przeciwnikiem. Mierzysz na początku, czy wejdziesz w kontakt. Jeśli tak jest cały ruch traktowany jest jak szarża. Jeśli nie to to po prostu zwykły ruch i obowiązuje 1" apart.bigpasiak pisze:Abominacja w momencie odwracania się nie szarżuje
Jagal szarżować wtedy może tylko na podstawioną jednostkę, ale nie ma przeszkód żeby szła w prawo lewo lub w tył
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jednak nie może szarżować wirtualnym pivotem prawda?
Wirtualny pivot musi zakończyć się w legalnej pozycji.
Kolejność jest prosta.
Odwracasz się w żądanym kierunku, turlasz kostkami, poruszasz się.
Chyba, że sugerujesz iż najpierw turlasz kosteczkami a potem obracasz się w dowolnym kierunku?
Jeśli wejdziesz w cel w czasie ruchu to jest szarża. W innym wypadku jej nie ma i obowiązują ją wszelkie inne normalne zasady poruszania się.
Wirtualny pivot musi zakończyć się w legalnej pozycji.
Eee, nie?Lidder pisze: Mierzysz na początku, czy wejdziesz w kontakt
Kolejność jest prosta.
Odwracasz się w żądanym kierunku, turlasz kostkami, poruszasz się.
Chyba, że sugerujesz iż najpierw turlasz kosteczkami a potem obracasz się w dowolnym kierunku?
Jeśli wejdziesz w cel w czasie ruchu to jest szarża. W innym wypadku jej nie ma i obowiązują ją wszelkie inne normalne zasady poruszania się.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Ustalasz kierunek, rzucasz, sprawdzasz, ruszasz. RB
tak, macie racje e-five
Czyli jest tak jak mówiłem :
Dałem się zwałować na DMP
Mozna zostawić abominacji tylko opcje szarzy na oddział znajdujący się na jej przodzie, jesli ustawimy linie tego oddziału idealnie równolegle do przedniej linii podstawki abomki. (cal od niej)
Dałem się zwałować na DMP
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
W takim razie w teorii może to być nawet podstawka 1 mm x 1 mm ustawiona z idealnie w środku przodu podstawki abominacji, ofc idealnie cal od niej.Xet pisze:Jeszcze oddzial musi byc odpowiednio szeroki i blokowac jej srodek przodu, ale generalnie jest tak jak mowisz.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Szczerze powiedziawszy już się zgubiłem w tej dyskusji. Ponieważ często grywam z szczurami to jest dla mnie dosyć interesująca informacja.
Jeśli postawię pegaza z boku abomki tak, że krawędzie podstawek będą leżeć równolegle do siebie w odległości 1'' to abomka może iść tylko do przodu?
Jeśli postawię pegaza z boku abomki tak, że krawędzie podstawek będą leżeć równolegle do siebie w odległości 1'' to abomka może iść tylko do przodu?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Tak (o ile pegaz będzie blokował środek podstawki abomki), może iść/szarżować jedynie do przodu.Bizim pisze:Jeśli postawię pegaza z boku abomki tak, że krawędzie podstawek będą leżeć równolegle do siebie w odległości 1'' to abomka może iść tylko do przodu?
witam w klubie. Tylko to ponoć gdzieś zostało zapisane, żeby właśnie nie bylo takiego blokowania jednostek, ale Ja tylko zawierzyłem na słowoJagal pisze:Dałem się zwałować na DMP
podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy