TK Euro - by Lucas

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Re: TK Euro - by Lucas

Post autor: Bastor »

Ale w jakiej chcesz wersji? Euro 2400?

Awatar użytkownika
Lucas
Chuck Norris
Posty: 385
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Lucas »

Pewnie, że na 2400 euro :)

Araghas
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Araghas »

Bastor pisze:Ale w jakiej chcesz wersji? Euro 2400?
Hej jeśli to dla Ciebie ne będzie duży kłopot to podeślij mi także w każdej wersji jakie masz :)

Pozdrawiam i dzięki z góry :)
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Proszę bardzo:
2400 Pts - Tomb Kings Roster

Total Roster Cost: 2398

Liche High Priest (1#, 235 pts)
1 Liche High Priest, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts; Lore of Neherkhara

Liche High Priest (1#, 225 pts)
1 Liche High Priest, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Sceptre of Stability, 15 pts; Lore of Light

Necrolith Colossus (1#, 190 pts)
1 Necrolith Colossus, 190 pts = (base cost 170 + Bow of the Desert 20)

Casket of Souls (4#, 135 pts)
1 Casket of Souls, 135 pts

War Engines (4#, 90 pts)
1 Screaming Skull Catapult, 90 pts

War Engines (4#, 90 pts)
1 Screaming Skull Catapult, 90 pts

Khemrian Warsphinx (5#, 240 pts)
1 Khemrian Warsphinx, 240 pts = (base cost 210 + Envenomed Sting 10 + Fiery Roar 20)

Carrion (3#, 72 pts)
3 Carrion, 72 pts = 3 * 24

Carrion (3#, 72 pts)
3 Carrion, 72 pts = 3 * 24

Sepulchral Stalkers (3#, 165 pts)
3 Sepulchral Stalkers, 165 pts = 3 * 55

Skeleton Archers (24#, 164 pts)
24 Skeleton Archers, 164 pts = 24 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10

Skeleton Archers (10#, 60 pts)
10 Skeleton Archers, 60 pts = 10 * 6

Skeleton Archers (10#, 60 pts)
10 Skeleton Archers, 60 pts = 10 * 6

Skeleton Horse Archers (5#, 70 pts)
5 Skeleton Horse Archers, 70 pts = 5 * 14

Skeleton Horse Archers (5#, 70 pts)
5 Skeleton Horse Archers, 70 pts = 5 * 14

Skeleton Chariots (12#, 240 pts)
4 Skeleton Chariots, 230 pts = 4 * 55 (base cost 55) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts

Skeleton Chariots (12#, 220 pts)
4 Skeleton Chariots, 220 pts = 4 * 55

Jeszcze nad tą rozpiską pracuje - ale wydaje mi się, że na obecne Euro ten build jest optymalny.
W każdym razie daje naprawdę więcej niż zadowalające efekty.

Po pierwsze - siła ognia.
45 strzał z łuczników
2x 8 strzał z rydwanów
1 strzał z BT z Colossusa
2x katasy
Jeśli wejdzie multiple na 12" - wszystko (poza katasami) x2

A jeśli coś dojdzie - musi liczyć się z:
- kontrą rydwanów
- świniakiem (rozgniatacz/bloker)
- Unstopable Assault Colossusa (wsparte Speed of Light + dodatki = rozkręcenie każdego klocka)
* mój rekord to 63 slavesów w jednym ataku (SoL+Birona+PIoRS); ale czasem wystarczy zwyczajne niezdanie Feer'a :)

A do zaganiania wszelkich machin i niewygodnych elementów mamy scoutów, cariony i stalkerów
W zależności od tego jak chcemy ich użyć - można te jednostki przeznaczać na odginaczki/samobójców (oczywiście stalkersów nie dajemy do odginania bo szkoda).

Co do uwagi Fluffy'ego na temat Carrionów - uważam, że to zajebista jednostka.
Optymalna wielkość to 4 modele - ale w tej rozpie trochę brakło na to punktów.
Na DMP potrafiły naprawdę mocno zamieszać (najlepsza akcja - szarża na front HE spearmenów i po przyjęciu 5 woundów wypłata 6 ataków w ArcyMaga - co zakończyło się jego zejściem. Akcja w mojej 2 turze - ja zaczynałem. Wymiana 96 vs. 350 pkt.)

-

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jeśli wejdzie multiple na 12" - wszystko (poza katasami) x
chyba w 24". Jak w 12" to celujesz w jeden oddzial tylko

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Racja Shino - mój błąd.
Oczywiście myślałem o wersji 24".

Swoją drogą - chętnie bym poznał również twoją opinię Shino na temat tego builda. :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

osobiscie nowym bone giantem zachwycony nie jestem.

Wymieniasz mu jeden atak na +d3 do czaru (a na faze wypuszczasz srednio 4 czary pewnie) co jest dosc istotnym boostem

dla mnie to spory blad, ze go nie masz. Dodatkowo koncentrowanie sie na duzej 3 zeby nie wrzucac dodatkowe ataki jako game breakera tylko multiple shota to slaby pomysl. za duza szansa na miscasta bo rzucasz to z 5 kosci pewnie

na twoim miejscu zmienilbym collosusa na hierotytana, 2 oddzialy lukow wywalil i wrzucil dodatkowe rydwany.

poza tym zabralbym z sfinksa poisony. Sa dosc slabe. Znacznie lepiej wydac te 10 pkt na championa do rydwanow

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

No widzisz - a mnie się wydaje, że te +d3 do spella są dobre... pod warunkiem, że masz sporo kości.
Tytan przy słabych wiatrach magii staje się w zasadzie bezużyteczny. Poza tym zabiera 1 kość - a to znacznie osłabia działanie casceta.
Ja osobiście wolę dostać +2 kości do poola i mieć pewny strzał z Colossusa.

Dużą 3 rzucam z 4 kości (czasem faktycznie z 5) - ona daje albo shooting albo ataki więc jeśli jest w co wjechać - to oczywiście również skorzystam. Ale rzucam to tylko w wypadku odpowiedniego przygotowania "gruntu" (bez sensu wywalać 4-5 kości z szansą na miscast jeśli przeciwnik ma to czym rozpraszać - ale jeśli nie ma to IMO czasem warto zaryzykować...).

Poisony faktycznie na świniaku szału nie robią - ale przekonałem się już nie jeden raz, że w starciach "blokujących" (szczególnie z wielkimi bydlętami) są fajnym obejściem wysokiego T.

Ale wielkie dzięki za uwagi - na pewno jeszcze potrenuję (twojej wersji również spróbuję - tyle, że tytanem grałem dość sporo... i niestety czasem nie dawał rady :( )

Awatar użytkownika
Lucas
Chuck Norris
Posty: 385
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Lucas »

Shino pisze:osobiscie nowym bone giantem zachwycony nie jestem.

Wymieniasz mu jeden atak na +d3 do czaru (a na faze wypuszczasz srednio 4 czary pewnie) co jest dosc istotnym boostem

dla mnie to spory blad, ze go nie masz. Dodatkowo koncentrowanie sie na duzej 3 zeby nie wrzucac dodatkowe ataki jako game breakera tylko multiple shota to slaby pomysl. za duza szansa na miscasta bo rzucasz to z 5 kosci pewnie

na twoim miejscu zmienilbym collosusa na hierotytana, 2 oddzialy lukow wywalil i wrzucil dodatkowe rydwany.

poza tym zabralbym z sfinksa poisony. Sa dosc slabe. Znacznie lepiej wydac te 10 pkt na championa do rydwanow
Shino jak możesz wrzuć swoją wizję TK na 2400 euro :)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Przy malej ilosci kosci, jaka rzucisz (zakladajac, ze nie grasz krasiami) pozwala Ci latwiej przebic sie jakims czarem.

Np. rzuciles 2 i 2 na faze magii. Przeciwnik ma 2 dispela, a ty rzucasz 2 czary na 2 kosciach i masz 2xds3 dorzutu.
Duze prawdopobienstwo, ze oba czary wejda.
Przy wiekszej ilosci kosci jest jeszcze lepiej, takze imho - hierotytan zawsze dobry.

Awatar użytkownika
Lucas
Chuck Norris
Posty: 385
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Lucas »

też tak sądzę :)

Od początku on i stalkerzy, to jednostki, które sprawdzają się w 100%

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Mi hierotytan i jego magic missile świetnie psrawdza się też w niszczeniu wrogiego fasta czy scautów.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

ODPOWIEDZ