TK Euro - by Lucas
Re: TK Euro - by Lucas
Ale w jakiej chcesz wersji? Euro 2400?
Pewnie, że na 2400 euro
Hej jeśli to dla Ciebie ne będzie duży kłopot to podeślij mi także w każdej wersji jakie maszBastor pisze:Ale w jakiej chcesz wersji? Euro 2400?
Pozdrawiam i dzięki z góry
Warhammer Fantasy Battle Blog
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
-----------------------------------------
http://www.araghasarts.blogspot.com
-----------------------------------------
Proszę bardzo:
2400 Pts - Tomb Kings Roster
Total Roster Cost: 2398
Liche High Priest (1#, 235 pts)
1 Liche High Priest, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts; Lore of Neherkhara
Liche High Priest (1#, 225 pts)
1 Liche High Priest, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Sceptre of Stability, 15 pts; Lore of Light
Necrolith Colossus (1#, 190 pts)
1 Necrolith Colossus, 190 pts = (base cost 170 + Bow of the Desert 20)
Casket of Souls (4#, 135 pts)
1 Casket of Souls, 135 pts
War Engines (4#, 90 pts)
1 Screaming Skull Catapult, 90 pts
War Engines (4#, 90 pts)
1 Screaming Skull Catapult, 90 pts
Khemrian Warsphinx (5#, 240 pts)
1 Khemrian Warsphinx, 240 pts = (base cost 210 + Envenomed Sting 10 + Fiery Roar 20)
Carrion (3#, 72 pts)
3 Carrion, 72 pts = 3 * 24
Carrion (3#, 72 pts)
3 Carrion, 72 pts = 3 * 24
Sepulchral Stalkers (3#, 165 pts)
3 Sepulchral Stalkers, 165 pts = 3 * 55
Skeleton Archers (24#, 164 pts)
24 Skeleton Archers, 164 pts = 24 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
Skeleton Archers (10#, 60 pts)
10 Skeleton Archers, 60 pts = 10 * 6
Skeleton Archers (10#, 60 pts)
10 Skeleton Archers, 60 pts = 10 * 6
Skeleton Horse Archers (5#, 70 pts)
5 Skeleton Horse Archers, 70 pts = 5 * 14
Skeleton Horse Archers (5#, 70 pts)
5 Skeleton Horse Archers, 70 pts = 5 * 14
Skeleton Chariots (12#, 240 pts)
4 Skeleton Chariots, 230 pts = 4 * 55 (base cost 55) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Skeleton Chariots (12#, 220 pts)
4 Skeleton Chariots, 220 pts = 4 * 55
Jeszcze nad tą rozpiską pracuje - ale wydaje mi się, że na obecne Euro ten build jest optymalny.
W każdym razie daje naprawdę więcej niż zadowalające efekty.
Po pierwsze - siła ognia.
45 strzał z łuczników
2x 8 strzał z rydwanów
1 strzał z BT z Colossusa
2x katasy
Jeśli wejdzie multiple na 12" - wszystko (poza katasami) x2
A jeśli coś dojdzie - musi liczyć się z:
- kontrą rydwanów
- świniakiem (rozgniatacz/bloker)
- Unstopable Assault Colossusa (wsparte Speed of Light + dodatki = rozkręcenie każdego klocka)
* mój rekord to 63 slavesów w jednym ataku (SoL+Birona+PIoRS); ale czasem wystarczy zwyczajne niezdanie Feer'a
A do zaganiania wszelkich machin i niewygodnych elementów mamy scoutów, cariony i stalkerów
W zależności od tego jak chcemy ich użyć - można te jednostki przeznaczać na odginaczki/samobójców (oczywiście stalkersów nie dajemy do odginania bo szkoda).
Co do uwagi Fluffy'ego na temat Carrionów - uważam, że to zajebista jednostka.
Optymalna wielkość to 4 modele - ale w tej rozpie trochę brakło na to punktów.
Na DMP potrafiły naprawdę mocno zamieszać (najlepsza akcja - szarża na front HE spearmenów i po przyjęciu 5 woundów wypłata 6 ataków w ArcyMaga - co zakończyło się jego zejściem. Akcja w mojej 2 turze - ja zaczynałem. Wymiana 96 vs. 350 pkt.)
-
2400 Pts - Tomb Kings Roster
Total Roster Cost: 2398
Liche High Priest (1#, 235 pts)
1 Liche High Priest, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts; Lore of Neherkhara
Liche High Priest (1#, 225 pts)
1 Liche High Priest, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Sceptre of Stability, 15 pts; Lore of Light
Necrolith Colossus (1#, 190 pts)
1 Necrolith Colossus, 190 pts = (base cost 170 + Bow of the Desert 20)
Casket of Souls (4#, 135 pts)
1 Casket of Souls, 135 pts
War Engines (4#, 90 pts)
1 Screaming Skull Catapult, 90 pts
War Engines (4#, 90 pts)
1 Screaming Skull Catapult, 90 pts
Khemrian Warsphinx (5#, 240 pts)
1 Khemrian Warsphinx, 240 pts = (base cost 210 + Envenomed Sting 10 + Fiery Roar 20)
Carrion (3#, 72 pts)
3 Carrion, 72 pts = 3 * 24
Carrion (3#, 72 pts)
3 Carrion, 72 pts = 3 * 24
Sepulchral Stalkers (3#, 165 pts)
3 Sepulchral Stalkers, 165 pts = 3 * 55
Skeleton Archers (24#, 164 pts)
24 Skeleton Archers, 164 pts = 24 * 6 (base cost 6) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
Skeleton Archers (10#, 60 pts)
10 Skeleton Archers, 60 pts = 10 * 6
Skeleton Archers (10#, 60 pts)
10 Skeleton Archers, 60 pts = 10 * 6
Skeleton Horse Archers (5#, 70 pts)
5 Skeleton Horse Archers, 70 pts = 5 * 14
Skeleton Horse Archers (5#, 70 pts)
5 Skeleton Horse Archers, 70 pts = 5 * 14
Skeleton Chariots (12#, 240 pts)
4 Skeleton Chariots, 230 pts = 4 * 55 (base cost 55) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Skeleton Chariots (12#, 220 pts)
4 Skeleton Chariots, 220 pts = 4 * 55
Jeszcze nad tą rozpiską pracuje - ale wydaje mi się, że na obecne Euro ten build jest optymalny.
W każdym razie daje naprawdę więcej niż zadowalające efekty.
Po pierwsze - siła ognia.
45 strzał z łuczników
2x 8 strzał z rydwanów
1 strzał z BT z Colossusa
2x katasy
Jeśli wejdzie multiple na 12" - wszystko (poza katasami) x2
A jeśli coś dojdzie - musi liczyć się z:
- kontrą rydwanów
- świniakiem (rozgniatacz/bloker)
- Unstopable Assault Colossusa (wsparte Speed of Light + dodatki = rozkręcenie każdego klocka)
* mój rekord to 63 slavesów w jednym ataku (SoL+Birona+PIoRS); ale czasem wystarczy zwyczajne niezdanie Feer'a
A do zaganiania wszelkich machin i niewygodnych elementów mamy scoutów, cariony i stalkerów
W zależności od tego jak chcemy ich użyć - można te jednostki przeznaczać na odginaczki/samobójców (oczywiście stalkersów nie dajemy do odginania bo szkoda).
Co do uwagi Fluffy'ego na temat Carrionów - uważam, że to zajebista jednostka.
Optymalna wielkość to 4 modele - ale w tej rozpie trochę brakło na to punktów.
Na DMP potrafiły naprawdę mocno zamieszać (najlepsza akcja - szarża na front HE spearmenów i po przyjęciu 5 woundów wypłata 6 ataków w ArcyMaga - co zakończyło się jego zejściem. Akcja w mojej 2 turze - ja zaczynałem. Wymiana 96 vs. 350 pkt.)
-
osobiscie nowym bone giantem zachwycony nie jestem.
Wymieniasz mu jeden atak na +d3 do czaru (a na faze wypuszczasz srednio 4 czary pewnie) co jest dosc istotnym boostem
dla mnie to spory blad, ze go nie masz. Dodatkowo koncentrowanie sie na duzej 3 zeby nie wrzucac dodatkowe ataki jako game breakera tylko multiple shota to slaby pomysl. za duza szansa na miscasta bo rzucasz to z 5 kosci pewnie
na twoim miejscu zmienilbym collosusa na hierotytana, 2 oddzialy lukow wywalil i wrzucil dodatkowe rydwany.
poza tym zabralbym z sfinksa poisony. Sa dosc slabe. Znacznie lepiej wydac te 10 pkt na championa do rydwanow
Wymieniasz mu jeden atak na +d3 do czaru (a na faze wypuszczasz srednio 4 czary pewnie) co jest dosc istotnym boostem
dla mnie to spory blad, ze go nie masz. Dodatkowo koncentrowanie sie na duzej 3 zeby nie wrzucac dodatkowe ataki jako game breakera tylko multiple shota to slaby pomysl. za duza szansa na miscasta bo rzucasz to z 5 kosci pewnie
na twoim miejscu zmienilbym collosusa na hierotytana, 2 oddzialy lukow wywalil i wrzucil dodatkowe rydwany.
poza tym zabralbym z sfinksa poisony. Sa dosc slabe. Znacznie lepiej wydac te 10 pkt na championa do rydwanow
No widzisz - a mnie się wydaje, że te +d3 do spella są dobre... pod warunkiem, że masz sporo kości.
Tytan przy słabych wiatrach magii staje się w zasadzie bezużyteczny. Poza tym zabiera 1 kość - a to znacznie osłabia działanie casceta.
Ja osobiście wolę dostać +2 kości do poola i mieć pewny strzał z Colossusa.
Dużą 3 rzucam z 4 kości (czasem faktycznie z 5) - ona daje albo shooting albo ataki więc jeśli jest w co wjechać - to oczywiście również skorzystam. Ale rzucam to tylko w wypadku odpowiedniego przygotowania "gruntu" (bez sensu wywalać 4-5 kości z szansą na miscast jeśli przeciwnik ma to czym rozpraszać - ale jeśli nie ma to IMO czasem warto zaryzykować...).
Poisony faktycznie na świniaku szału nie robią - ale przekonałem się już nie jeden raz, że w starciach "blokujących" (szczególnie z wielkimi bydlętami) są fajnym obejściem wysokiego T.
Ale wielkie dzięki za uwagi - na pewno jeszcze potrenuję (twojej wersji również spróbuję - tyle, że tytanem grałem dość sporo... i niestety czasem nie dawał rady )
Tytan przy słabych wiatrach magii staje się w zasadzie bezużyteczny. Poza tym zabiera 1 kość - a to znacznie osłabia działanie casceta.
Ja osobiście wolę dostać +2 kości do poola i mieć pewny strzał z Colossusa.
Dużą 3 rzucam z 4 kości (czasem faktycznie z 5) - ona daje albo shooting albo ataki więc jeśli jest w co wjechać - to oczywiście również skorzystam. Ale rzucam to tylko w wypadku odpowiedniego przygotowania "gruntu" (bez sensu wywalać 4-5 kości z szansą na miscast jeśli przeciwnik ma to czym rozpraszać - ale jeśli nie ma to IMO czasem warto zaryzykować...).
Poisony faktycznie na świniaku szału nie robią - ale przekonałem się już nie jeden raz, że w starciach "blokujących" (szczególnie z wielkimi bydlętami) są fajnym obejściem wysokiego T.
Ale wielkie dzięki za uwagi - na pewno jeszcze potrenuję (twojej wersji również spróbuję - tyle, że tytanem grałem dość sporo... i niestety czasem nie dawał rady )
Shino jak możesz wrzuć swoją wizję TK na 2400 euroShino pisze:osobiscie nowym bone giantem zachwycony nie jestem.
Wymieniasz mu jeden atak na +d3 do czaru (a na faze wypuszczasz srednio 4 czary pewnie) co jest dosc istotnym boostem
dla mnie to spory blad, ze go nie masz. Dodatkowo koncentrowanie sie na duzej 3 zeby nie wrzucac dodatkowe ataki jako game breakera tylko multiple shota to slaby pomysl. za duza szansa na miscasta bo rzucasz to z 5 kosci pewnie
na twoim miejscu zmienilbym collosusa na hierotytana, 2 oddzialy lukow wywalil i wrzucil dodatkowe rydwany.
poza tym zabralbym z sfinksa poisony. Sa dosc slabe. Znacznie lepiej wydac te 10 pkt na championa do rydwanow
Przy malej ilosci kosci, jaka rzucisz (zakladajac, ze nie grasz krasiami) pozwala Ci latwiej przebic sie jakims czarem.
Np. rzuciles 2 i 2 na faze magii. Przeciwnik ma 2 dispela, a ty rzucasz 2 czary na 2 kosciach i masz 2xds3 dorzutu.
Duze prawdopobienstwo, ze oba czary wejda.
Przy wiekszej ilosci kosci jest jeszcze lepiej, takze imho - hierotytan zawsze dobry.
Np. rzuciles 2 i 2 na faze magii. Przeciwnik ma 2 dispela, a ty rzucasz 2 czary na 2 kosciach i masz 2xds3 dorzutu.
Duze prawdopobienstwo, ze oba czary wejda.
Przy wiekszej ilosci kosci jest jeszcze lepiej, takze imho - hierotytan zawsze dobry.
też tak sądzę
Od początku on i stalkerzy, to jednostki, które sprawdzają się w 100%
Od początku on i stalkerzy, to jednostki, które sprawdzają się w 100%