Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Dibo »

Format Arenowy, rozpiska ta jest efektem mojej fascynacji jednej z armii orków z Silesiana, oraz nawiązanie do pomysłu Jacka Azraela o graniu na większej ilości Wargorów.

1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Uncanny Senses [10.0]

1 Beastlord @ 246.0 Pts
Heavy Armour
Crown of Horns [75.0]
Opal Amulet [15.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Great Bray-Shaman @ 200.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 3; Braystaff

1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]

1 Wargor @ 124.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Fortune [35.0]

1 Wargor @ 123.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour
Talisman of Endurance [30.0]

1 Wargor @ 139.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]

1 Bray Shaman @ 105.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

29 Gor Herd @ 257.0 Pts
FCG

25 Gor Herd @ 225.0 Pts
FCG

28 Bestigor Herd @ 381.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]

23 Bestigor Herd @ 318.0 Pts
FCG

7 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician

7 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician

5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician


Models in Army: 144

Total Army Cost: 2800.0

4 Wargorów i shaman do 25 Gorów :twisted: Wiadomo 5 hero w pierwszym szeregu +1s ze sztandaru + sygnaturka (jeśli wejdzie) i jest spoko :D
Goły lord mag do większych Gorów, w zależności od tego co wylosuje albo robi przypał z brzytwą albo tylko biega i unika walki 3mając jakieś punkty i rzucając pitke z misamą.
Generał do większych bestigorów, Kozioł nr2 do mniejszego oddziału bestigorów.
Ungory dopchnęły minimum core, wybiegają, odginają a jak trzeba to może nawet pójdą do ambusha.

Także Meee-eee i do przodu kruca bomba :twisted:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hmmm nie wiem czy to dobra kmina brak magic ataków
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hmm no tak ale turniejowo po co mi one ? poza VC i WE :wink: Hmm ale jeżeli ataki magiczne to kosztem czego byś je proponował ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ZAmiast choćby drugiego, dwa razy droższego stubborna ; ) za te 75 punktów wejdzie msa tanich broni magicznych na Twoich hero ; )

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

walić ataki magiczne! jedyny "problem to wraithy" którym obniży siłę do 1 i rozsypią sie same
z wyniku walki. jak wpadnie na VC albo WE to bray shamanem z beastem dodatkowo kulnie speara albo jakies pare d6 i po problemie :wink: ew wywalil bym jednego wargora albo malego szamana zeby wymaksować 2x 30 bestigorów;)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

No właśnie nie kumam ... ataki magiczne - Fajnie ale po co ? "Bo wrajty ? bo drzewo? bo driady?" Co sie jest ważniejsze stabilne oddziały czy zabezpieczenie sie na 2-3 odziały (!) ? Co sie bardziej opłaci w ogólnym turniejowym rozrachunku :stabilny odział ze staubbornem czy magiczne ataki na 2-3 jednostki w 2 z 16 armii ?
Nie zrozumcie mnie źle każda rada jest ważna i cenna, bardzo za nie dziękuje - po to tu umieściłem rozpiskę ale powiem szczerze że sądziłem że zbesztacie mnie raczej za brak śmieci i odginaczek (3x harpie + 3x świnia) od których powinno sie zacząć każde układanie rozpiski.
Bestigory są jakie są bo więcej sie po prostu nie zmieści, Cory wypełnione na styk, tak samo jak sloty hero i lord.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

W razie braku magii mozna pomyslec o ruby ring of ruin na ktoryms war gorze czy czyms :mrgreen:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Dibo pisze:Co sie jest ważniejsze stabilne oddziały czy zabezpieczenie sie na 2-3 odziały (!) ?
+1

Na te punkty, to już chyba musi tak być, że robimy z beastów elitę piechoty o niezachwianym morale. Grając na 1000p nie wrzucam ani jednej z jednostek z Twojej rozpy. Od tego pułapu zaczyna się kmina na dobre klocki. Taka magia slaanesha może pogonić moich bez gry, tu już nie da rady.
Obrazek

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

Dibo pisze:No właśnie nie kumam ... ataki magiczne - Fajnie ale po co ? "Bo wrajty ? bo drzewo? bo driady?" Co sie jest ważniejsze stabilne oddziały czy zabezpieczenie sie na 2-3 odziały (!) ? Co sie bardziej opłaci w ogólnym turniejowym rozrachunku :stabilny odział ze staubbornem czy magiczne ataki na 2-3 jednostki w 2 z 16 armii ?
Nie zrozumcie mnie źle każda rada jest ważna i cenna, bardzo za nie dziękuje - po to tu umieściłem rozpiskę ale powiem szczerze że sądziłem że zbesztacie mnie raczej za brak śmieci i odginaczek (3x harpie + 3x świnia) od których powinno sie zacząć każde układanie rozpiski.
Bestigory są jakie są bo więcej sie po prostu nie zmieści, Cory wypełnione na styk, tak samo jak sloty hero i lord.
wywal rozpiske i rób od nowa, niemasz ani harpii ani prosiaków!
Dibo obczaj Cygora! nikt sie go nie będzie spodziewać a co do Ruby ring of ruin uważam to za
doskonały pomysł który rozwiąże problem :wink:
sam dawno nie robiłem rozpiski na rzecz pykania w 40k - otwieram booka i pomoge!

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ja to chyba na arenę pojade czymś takim....

Beastmen Army

Beastmen Army

1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Gnarled Hide [15.0]

1 Great Bray-Shaman @ 275.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]

1 Wargor @ 152.0 Pts
Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Blackened Plate [20.0]

1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 90.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Channeling Staff [15.0]

35 Gor Herd @ 305.0 Pts
2ndWeapon; FCG

20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG

20 Ungor Herd @ 115.0 Pts
Shield; FCG

6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]



30 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of Swiftness [15.0]

Models in Army: 173


Total Army Cost: 2800.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

za mało, za mało, za mało jednostek w unitach... to jak być grał na 2999 dalej byście wystawiali po 30? albo 25?

40 bestigorów to mus, jeśli chcesz co kolwiek robić, masz GW zanim udeżą to 12 zginie może nieco mniej 8, ale to odaje 22 a nie 30, jedynie z krasiami jesteśmy nieco do przodu bo też mają GW ale oni za to mają 5WS, my możliwego hate, teorii 10 z re-rollem zawsze zdawane, tylko krasie mają artylerie i nie dispelowane kowadło ( jedynie możemy uwierzyć w moc kielicha ) VC mają popychaczki, a inne armie impacty albo pestki albo WL, smutna prawda 30 to za mało jak na takie pkt.

nie wiem czemu upieracie się dalej na stubbornie, zamiast dać mu mieczyk +3A i potion of strengh by nabił tyle ran by CC nie przegrać przy okazji zabijał smoki, ( albo inne comba nabijające rany by szybko nie zginął )...

osobiście wybieram się czym innym, jak na razie przeprowadziłem jeden test z HE na stargradonie i był remi 12 dla bestii

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Mieczyk +3 ataki i potion of strenght fajna sprawa ale nie ma już pkt. na ochronę dla niego...

Dając Sword of Bloodsheed + POS można dać co najwyżej Dragonhelma i +1 I co by mieć nadzieje, że uderzy pierwszy...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ehhh.. to był głupi przykład :?

armor of destyny
sword +2S
potion of speed
gradon gen

myślę że już jest nie źle

albo tradycyjna puszka :)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hmmm to może tradycyjna puszka tylko, że z ogre blade...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Przemcio pisze:Hmmm to może tradycyjna puszka tylko, że z ogre blade...
co pan sobie wymarzy :wink:

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

przeglądnąłem kilka ostatnich stron tego tematu i nie widzę tutaj żadnej rospiski z minosami.
dlaczego ?
jakie są wasze spostrzeżenia ?

pytam, dlatego że zacząłem wreszcie reorganizować swoje bestie, szykując je do rozgrywek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

hmmmm ja gram taka ale raczej nie idzie za dobrze...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

testuję je cały czas :)

czy to ghorgony czy zwykłe minoski czy minoskowych herosów nie mówiąc o lordach :D

Doombulle: chyba jedyna jednostka idealnie wyszacowana to do czego jest zdolna a pkt. ile kosztuje, ale bloodgreed daje tak niesamowite możliwości co do rozpędu ich że nie ma porównania z żadnym innym lordem za te pkt., no może teraz Łogrzy tyran ale nie widzę jak na razie sensownego złożenia jego

Gorebull: koszt przesadzony, to rozdawanie frenzy nie jest tego warte, by można go skombić z czymś innym niż minoski albo solo, tak o min. 20pkt. za drogi jak nie 30pkt., twardziej, 5T 4W, 5S daje to że może już ładnie podziabać, jest kilka fajnych złożeń ( np. puszka ) ale nie nie tak wiele można nimi osiągnąć, fajne złożenie jest z bannerem +1S i 2+SV 5A, prawie lord tylko o ranę mniej i WS ale jest twardy i ma pierdolnięcie

Minoski: za drogie za drogie, zabrali im 1I co w tej ed. kluczy cholernie, a do tego 1LD, byle panika jak nie masz frenzy i generalnie można się z nimi pożegnać, jedynie z AHW i shieldem, mogą coś podziałać z GW szkoda pkt. i zachodu by nimi grać

Ghorgony: o jedno " za drogie " od Minosków więcej ;) fakt wszędzie 6 ale brak jakiego kolwiek SV robi z niego nieco twardszą kaczkę do nadziewania, można się ratować tym KB ( nawet to nie jest HKB by straszyć inne monstery ) by odzyskać rany ale poświęca się albo rozpędzone A co może skończyć tak że nie odzyskasz życia a i stracisz A z Bloodgreed'a bo przegrasz CR

BloodGreed: to co wyżej + mnius to frenzy jak z każdą jednostką która ma fręzy, na szczęście overanujemy o d6" co daje że czasem źle ktoś stanie i nie zaszarżuje jak ma być, a nawet jak ktoś rzuci 4 na uciekanie nie jesteśmy w stanie ich dogonić, pech

może dla tego wielu nie gra na nich bo nie są pewne, są fajne po wygranym przynajmniej kombacie jak już mają frenzy,o to nie trudno, a o wygrany CC już trudniej, nie jest tak kolorowo wręcz czerwono :twisted:

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Khuman ma racje, rozpiski na minosach są fajne i klimatyczne ale nie uniwersalne.
A bloodgreed ma jedną nie wspomnianą, a moim zdaniem kluczową wade : Z frenzy nie zrobisz reforma po kombacie - musisz gonić ! a czasem ma to kolosalne znaczenie :oops:

Minosy są ok np na Dwarfy.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Dibo pisze:Khuman ma racje, rozpiski na minosach są fajne i klimatyczne ale nie uniwersalne.
A bloodgreed ma jedną nie wspomnianą, a moim zdaniem kluczową wade : Z frenzy nie zrobisz reforma po kombacie - musisz gonić ! a czasem ma to kolosalne znaczenie :oops:

Minosy są ok np na Dwarfy.
Minoski maja nawet problem z dogonieniem krasi, kolega rzucił 5 - 1 = 4 a ja 3 turlam, masakra :lol2: ale fakt w CC z przykurczów robią sieczkę, o ile dojdą :P

najbardziej uniwersalny oddział w bestiach to gory z BSB +1S... mobilny, ma szeregi, ma hate, ma 2A, a co ważniejsze 4S i nie ma ASL, zawsze można ich wzmocnić beastem, obniżyć I czy inne statystyki z shadowa by mogli przebijać się bez problemu

bestigory, mają ASL to ich słabość i to wielka, jedyny kluczowy czar który daje im jaką tam przeżywalność zanim uderzą jest -d3 do S ( HEX ), jak go się nie przepchnie jest trudno potem oddać odpowiednią liczbą A

minoski, fakt frenzy, jedynie wyjście to wyrżnąć do nogi ( kopyt ) wszystko i to nie w szarży by nie robić overruna, po prostu finezja mordowania musi być :twisted:

można próbować na centigorach ale są drogie, ale 2A, możliwość stubborna ( 4I czy re-roll PF ) i 4+SV, i 4S, co fajne nie przyjmują na twarz T-stompów, jest to niezła zachęta 8) grałem nimi i byłem zadowolony mimo swego kosztu, może dla tego byłem zadowolony że wszystko i tak u bestii jest przesadnie drogie :wink:

ODPOWIEDZ