Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Format Arenowy, rozpiska ta jest efektem mojej fascynacji jednej z armii orków z Silesiana, oraz nawiązanie do pomysłu Jacka Azraela o graniu na większej ilości Wargorów.
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Uncanny Senses [10.0]
1 Beastlord @ 246.0 Pts
Heavy Armour
Crown of Horns [75.0]
Opal Amulet [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Great Bray-Shaman @ 200.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 3; Braystaff
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
1 Wargor @ 124.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Fortune [35.0]
1 Wargor @ 123.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour
Talisman of Endurance [30.0]
1 Wargor @ 139.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Bray Shaman @ 105.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
29 Gor Herd @ 257.0 Pts
FCG
25 Gor Herd @ 225.0 Pts
FCG
28 Bestigor Herd @ 381.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
23 Bestigor Herd @ 318.0 Pts
FCG
7 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
7 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
Models in Army: 144
Total Army Cost: 2800.0
4 Wargorów i shaman do 25 Gorów Wiadomo 5 hero w pierwszym szeregu +1s ze sztandaru + sygnaturka (jeśli wejdzie) i jest spoko
Goły lord mag do większych Gorów, w zależności od tego co wylosuje albo robi przypał z brzytwą albo tylko biega i unika walki 3mając jakieś punkty i rzucając pitke z misamą.
Generał do większych bestigorów, Kozioł nr2 do mniejszego oddziału bestigorów.
Ungory dopchnęły minimum core, wybiegają, odginają a jak trzeba to może nawet pójdą do ambusha.
Także Meee-eee i do przodu kruca bomba
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Uncanny Senses [10.0]
1 Beastlord @ 246.0 Pts
Heavy Armour
Crown of Horns [75.0]
Opal Amulet [15.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Great Bray-Shaman @ 200.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 3; Braystaff
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
1 Wargor @ 124.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Fortune [35.0]
1 Wargor @ 123.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour
Talisman of Endurance [30.0]
1 Wargor @ 139.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]
1 Bray Shaman @ 105.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
29 Gor Herd @ 257.0 Pts
FCG
25 Gor Herd @ 225.0 Pts
FCG
28 Bestigor Herd @ 381.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
23 Bestigor Herd @ 318.0 Pts
FCG
7 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
7 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
Models in Army: 144
Total Army Cost: 2800.0
4 Wargorów i shaman do 25 Gorów Wiadomo 5 hero w pierwszym szeregu +1s ze sztandaru + sygnaturka (jeśli wejdzie) i jest spoko
Goły lord mag do większych Gorów, w zależności od tego co wylosuje albo robi przypał z brzytwą albo tylko biega i unika walki 3mając jakieś punkty i rzucając pitke z misamą.
Generał do większych bestigorów, Kozioł nr2 do mniejszego oddziału bestigorów.
Ungory dopchnęły minimum core, wybiegają, odginają a jak trzeba to może nawet pójdą do ambusha.
Także Meee-eee i do przodu kruca bomba
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
walić ataki magiczne! jedyny "problem to wraithy" którym obniży siłę do 1 i rozsypią sie same
z wyniku walki. jak wpadnie na VC albo WE to bray shamanem z beastem dodatkowo kulnie speara albo jakies pare d6 i po problemie ew wywalil bym jednego wargora albo malego szamana zeby wymaksować 2x 30 bestigorów;)
z wyniku walki. jak wpadnie na VC albo WE to bray shamanem z beastem dodatkowo kulnie speara albo jakies pare d6 i po problemie ew wywalil bym jednego wargora albo malego szamana zeby wymaksować 2x 30 bestigorów;)
No właśnie nie kumam ... ataki magiczne - Fajnie ale po co ? "Bo wrajty ? bo drzewo? bo driady?" Co sie jest ważniejsze stabilne oddziały czy zabezpieczenie sie na 2-3 odziały (!) ? Co sie bardziej opłaci w ogólnym turniejowym rozrachunku :stabilny odział ze staubbornem czy magiczne ataki na 2-3 jednostki w 2 z 16 armii ?
Nie zrozumcie mnie źle każda rada jest ważna i cenna, bardzo za nie dziękuje - po to tu umieściłem rozpiskę ale powiem szczerze że sądziłem że zbesztacie mnie raczej za brak śmieci i odginaczek (3x harpie + 3x świnia) od których powinno sie zacząć każde układanie rozpiski.
Bestigory są jakie są bo więcej sie po prostu nie zmieści, Cory wypełnione na styk, tak samo jak sloty hero i lord.
Nie zrozumcie mnie źle każda rada jest ważna i cenna, bardzo za nie dziękuje - po to tu umieściłem rozpiskę ale powiem szczerze że sądziłem że zbesztacie mnie raczej za brak śmieci i odginaczek (3x harpie + 3x świnia) od których powinno sie zacząć każde układanie rozpiski.
Bestigory są jakie są bo więcej sie po prostu nie zmieści, Cory wypełnione na styk, tak samo jak sloty hero i lord.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
+1Dibo pisze:Co sie jest ważniejsze stabilne oddziały czy zabezpieczenie sie na 2-3 odziały (!) ?
Na te punkty, to już chyba musi tak być, że robimy z beastów elitę piechoty o niezachwianym morale. Grając na 1000p nie wrzucam ani jednej z jednostek z Twojej rozpy. Od tego pułapu zaczyna się kmina na dobre klocki. Taka magia slaanesha może pogonić moich bez gry, tu już nie da rady.
wywal rozpiske i rób od nowa, niemasz ani harpii ani prosiaków!Dibo pisze:No właśnie nie kumam ... ataki magiczne - Fajnie ale po co ? "Bo wrajty ? bo drzewo? bo driady?" Co sie jest ważniejsze stabilne oddziały czy zabezpieczenie sie na 2-3 odziały (!) ? Co sie bardziej opłaci w ogólnym turniejowym rozrachunku :stabilny odział ze staubbornem czy magiczne ataki na 2-3 jednostki w 2 z 16 armii ?
Nie zrozumcie mnie źle każda rada jest ważna i cenna, bardzo za nie dziękuje - po to tu umieściłem rozpiskę ale powiem szczerze że sądziłem że zbesztacie mnie raczej za brak śmieci i odginaczek (3x harpie + 3x świnia) od których powinno sie zacząć każde układanie rozpiski.
Bestigory są jakie są bo więcej sie po prostu nie zmieści, Cory wypełnione na styk, tak samo jak sloty hero i lord.
Dibo obczaj Cygora! nikt sie go nie będzie spodziewać a co do Ruby ring of ruin uważam to za
doskonały pomysł który rozwiąże problem
sam dawno nie robiłem rozpiski na rzecz pykania w 40k - otwieram booka i pomoge!
Ja to chyba na arenę pojade czymś takim....
Beastmen Army
Beastmen Army
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Great Bray-Shaman @ 275.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Wargor @ 152.0 Pts
Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Blackened Plate [20.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 90.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Channeling Staff [15.0]
35 Gor Herd @ 305.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Ungor Herd @ 115.0 Pts
Shield; FCG
6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
30 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of Swiftness [15.0]
Models in Army: 173
Total Army Cost: 2800.0
Beastmen Army
Beastmen Army
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Dawn Stone [25.0]
Crown of Command [35.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Great Bray-Shaman @ 275.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Wargor @ 152.0 Pts
Shield; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Blackened Plate [20.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 90.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Channeling Staff [15.0]
35 Gor Herd @ 305.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; FCG
20 Ungor Herd @ 115.0 Pts
Shield; FCG
6 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
29 Bestigor Herd @ 393.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
30 Bestigor Herd @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of Swiftness [15.0]
Models in Army: 173
Total Army Cost: 2800.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
za mało, za mało, za mało jednostek w unitach... to jak być grał na 2999 dalej byście wystawiali po 30? albo 25?
40 bestigorów to mus, jeśli chcesz co kolwiek robić, masz GW zanim udeżą to 12 zginie może nieco mniej 8, ale to odaje 22 a nie 30, jedynie z krasiami jesteśmy nieco do przodu bo też mają GW ale oni za to mają 5WS, my możliwego hate, teorii 10 z re-rollem zawsze zdawane, tylko krasie mają artylerie i nie dispelowane kowadło ( jedynie możemy uwierzyć w moc kielicha ) VC mają popychaczki, a inne armie impacty albo pestki albo WL, smutna prawda 30 to za mało jak na takie pkt.
nie wiem czemu upieracie się dalej na stubbornie, zamiast dać mu mieczyk +3A i potion of strengh by nabił tyle ran by CC nie przegrać przy okazji zabijał smoki, ( albo inne comba nabijające rany by szybko nie zginął )...
osobiście wybieram się czym innym, jak na razie przeprowadziłem jeden test z HE na stargradonie i był remi 12 dla bestii
40 bestigorów to mus, jeśli chcesz co kolwiek robić, masz GW zanim udeżą to 12 zginie może nieco mniej 8, ale to odaje 22 a nie 30, jedynie z krasiami jesteśmy nieco do przodu bo też mają GW ale oni za to mają 5WS, my możliwego hate, teorii 10 z re-rollem zawsze zdawane, tylko krasie mają artylerie i nie dispelowane kowadło ( jedynie możemy uwierzyć w moc kielicha ) VC mają popychaczki, a inne armie impacty albo pestki albo WL, smutna prawda 30 to za mało jak na takie pkt.
nie wiem czemu upieracie się dalej na stubbornie, zamiast dać mu mieczyk +3A i potion of strengh by nabił tyle ran by CC nie przegrać przy okazji zabijał smoki, ( albo inne comba nabijające rany by szybko nie zginął )...
osobiście wybieram się czym innym, jak na razie przeprowadziłem jeden test z HE na stargradonie i był remi 12 dla bestii
Mieczyk +3 ataki i potion of strenght fajna sprawa ale nie ma już pkt. na ochronę dla niego...
Dając Sword of Bloodsheed + POS można dać co najwyżej Dragonhelma i +1 I co by mieć nadzieje, że uderzy pierwszy...
Dając Sword of Bloodsheed + POS można dać co najwyżej Dragonhelma i +1 I co by mieć nadzieje, że uderzy pierwszy...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
przeglądnąłem kilka ostatnich stron tego tematu i nie widzę tutaj żadnej rospiski z minosami.
dlaczego ?
jakie są wasze spostrzeżenia ?
pytam, dlatego że zacząłem wreszcie reorganizować swoje bestie, szykując je do rozgrywek
dlaczego ?
jakie są wasze spostrzeżenia ?
pytam, dlatego że zacząłem wreszcie reorganizować swoje bestie, szykując je do rozgrywek
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
testuję je cały czas
czy to ghorgony czy zwykłe minoski czy minoskowych herosów nie mówiąc o lordach
Doombulle: chyba jedyna jednostka idealnie wyszacowana to do czego jest zdolna a pkt. ile kosztuje, ale bloodgreed daje tak niesamowite możliwości co do rozpędu ich że nie ma porównania z żadnym innym lordem za te pkt., no może teraz Łogrzy tyran ale nie widzę jak na razie sensownego złożenia jego
Gorebull: koszt przesadzony, to rozdawanie frenzy nie jest tego warte, by można go skombić z czymś innym niż minoski albo solo, tak o min. 20pkt. za drogi jak nie 30pkt., twardziej, 5T 4W, 5S daje to że może już ładnie podziabać, jest kilka fajnych złożeń ( np. puszka ) ale nie nie tak wiele można nimi osiągnąć, fajne złożenie jest z bannerem +1S i 2+SV 5A, prawie lord tylko o ranę mniej i WS ale jest twardy i ma pierdolnięcie
Minoski: za drogie za drogie, zabrali im 1I co w tej ed. kluczy cholernie, a do tego 1LD, byle panika jak nie masz frenzy i generalnie można się z nimi pożegnać, jedynie z AHW i shieldem, mogą coś podziałać z GW szkoda pkt. i zachodu by nimi grać
Ghorgony: o jedno " za drogie " od Minosków więcej fakt wszędzie 6 ale brak jakiego kolwiek SV robi z niego nieco twardszą kaczkę do nadziewania, można się ratować tym KB ( nawet to nie jest HKB by straszyć inne monstery ) by odzyskać rany ale poświęca się albo rozpędzone A co może skończyć tak że nie odzyskasz życia a i stracisz A z Bloodgreed'a bo przegrasz CR
BloodGreed: to co wyżej + mnius to frenzy jak z każdą jednostką która ma fręzy, na szczęście overanujemy o d6" co daje że czasem źle ktoś stanie i nie zaszarżuje jak ma być, a nawet jak ktoś rzuci 4 na uciekanie nie jesteśmy w stanie ich dogonić, pech
może dla tego wielu nie gra na nich bo nie są pewne, są fajne po wygranym przynajmniej kombacie jak już mają frenzy,o to nie trudno, a o wygrany CC już trudniej, nie jest tak kolorowo wręcz czerwono
czy to ghorgony czy zwykłe minoski czy minoskowych herosów nie mówiąc o lordach
Doombulle: chyba jedyna jednostka idealnie wyszacowana to do czego jest zdolna a pkt. ile kosztuje, ale bloodgreed daje tak niesamowite możliwości co do rozpędu ich że nie ma porównania z żadnym innym lordem za te pkt., no może teraz Łogrzy tyran ale nie widzę jak na razie sensownego złożenia jego
Gorebull: koszt przesadzony, to rozdawanie frenzy nie jest tego warte, by można go skombić z czymś innym niż minoski albo solo, tak o min. 20pkt. za drogi jak nie 30pkt., twardziej, 5T 4W, 5S daje to że może już ładnie podziabać, jest kilka fajnych złożeń ( np. puszka ) ale nie nie tak wiele można nimi osiągnąć, fajne złożenie jest z bannerem +1S i 2+SV 5A, prawie lord tylko o ranę mniej i WS ale jest twardy i ma pierdolnięcie
Minoski: za drogie za drogie, zabrali im 1I co w tej ed. kluczy cholernie, a do tego 1LD, byle panika jak nie masz frenzy i generalnie można się z nimi pożegnać, jedynie z AHW i shieldem, mogą coś podziałać z GW szkoda pkt. i zachodu by nimi grać
Ghorgony: o jedno " za drogie " od Minosków więcej fakt wszędzie 6 ale brak jakiego kolwiek SV robi z niego nieco twardszą kaczkę do nadziewania, można się ratować tym KB ( nawet to nie jest HKB by straszyć inne monstery ) by odzyskać rany ale poświęca się albo rozpędzone A co może skończyć tak że nie odzyskasz życia a i stracisz A z Bloodgreed'a bo przegrasz CR
BloodGreed: to co wyżej + mnius to frenzy jak z każdą jednostką która ma fręzy, na szczęście overanujemy o d6" co daje że czasem źle ktoś stanie i nie zaszarżuje jak ma być, a nawet jak ktoś rzuci 4 na uciekanie nie jesteśmy w stanie ich dogonić, pech
może dla tego wielu nie gra na nich bo nie są pewne, są fajne po wygranym przynajmniej kombacie jak już mają frenzy,o to nie trudno, a o wygrany CC już trudniej, nie jest tak kolorowo wręcz czerwono
Khuman ma racje, rozpiski na minosach są fajne i klimatyczne ale nie uniwersalne.
A bloodgreed ma jedną nie wspomnianą, a moim zdaniem kluczową wade : Z frenzy nie zrobisz reforma po kombacie - musisz gonić ! a czasem ma to kolosalne znaczenie
Minosy są ok np na Dwarfy.
A bloodgreed ma jedną nie wspomnianą, a moim zdaniem kluczową wade : Z frenzy nie zrobisz reforma po kombacie - musisz gonić ! a czasem ma to kolosalne znaczenie
Minosy są ok np na Dwarfy.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Minoski maja nawet problem z dogonieniem krasi, kolega rzucił 5 - 1 = 4 a ja 3 turlam, masakra ale fakt w CC z przykurczów robią sieczkę, o ile dojdąDibo pisze:Khuman ma racje, rozpiski na minosach są fajne i klimatyczne ale nie uniwersalne.
A bloodgreed ma jedną nie wspomnianą, a moim zdaniem kluczową wade : Z frenzy nie zrobisz reforma po kombacie - musisz gonić ! a czasem ma to kolosalne znaczenie
Minosy są ok np na Dwarfy.
najbardziej uniwersalny oddział w bestiach to gory z BSB +1S... mobilny, ma szeregi, ma hate, ma 2A, a co ważniejsze 4S i nie ma ASL, zawsze można ich wzmocnić beastem, obniżyć I czy inne statystyki z shadowa by mogli przebijać się bez problemu
bestigory, mają ASL to ich słabość i to wielka, jedyny kluczowy czar który daje im jaką tam przeżywalność zanim uderzą jest -d3 do S ( HEX ), jak go się nie przepchnie jest trudno potem oddać odpowiednią liczbą A
minoski, fakt frenzy, jedynie wyjście to wyrżnąć do nogi ( kopyt ) wszystko i to nie w szarży by nie robić overruna, po prostu finezja mordowania musi być
można próbować na centigorach ale są drogie, ale 2A, możliwość stubborna ( 4I czy re-roll PF ) i 4+SV, i 4S, co fajne nie przyjmują na twarz T-stompów, jest to niezła zachęta grałem nimi i byłem zadowolony mimo swego kosztu, może dla tego byłem zadowolony że wszystko i tak u bestii jest przesadnie drogie