BlackGuard

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Re: BlackGuard

Post autor: Czcibor »

Jeżeli chodzi o bg wystwiłem ich bodajże 2 razy i za każdym razem byli epic free fargiem :evil: Szło w nich wszystko magia , sztrzelanie i scouci :( Dla mnie odział 20 za jakieś 400 pkt to za dużo na free frag :shock:
Jakieś tips and triks a propo ich używania :|

Pozdro czcibor~
PS. Ale dla samych figsów to i tak mój następny zakup :twisted:
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

oak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166

Post autor: oak »

chociażby przed lekkim strzelaniem zasłaniaj ich hydrą? albo piąteczką gołych w ryj korsarzy z przodu? albo 5coków. Można też im dać ward z kotła. no i najważniejsze to nie pchać się od razu za bardzo do przodu.

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

przyznam że super screen z hydry za 175 pkt :?
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

no moze i drogi ale przetrzyma wszystko(prawie ofc :) ). Może też być 5H, a poza tym to ja wiecej niz 15 to nie wystawiam i są wtedy odpowiednio tansi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Pitagoras ma rację pojedź ich na koszcie...
...a od siebie dorzucę: dodaj jeszcze jeden równie mocny oddział (Egzeki lub Dziwki w dużej liczbie) a zobaczysz, że przeciwnik albo rozłoży odpowiednio strzały albo wyczerpie się na gwardii, która nie kosztuje już 400, a raptem 250, a dodatkowo więcej twoich mocno bijących klocków wpadnie w CC ;)
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Trzeba się liczyć z tym, że coś zgarnie ostrzał... Jak nie będziesz miał BG to ostrzał zgarnie hydra czy exeki... Trzeba kombinować i starać się jak najmniej stracić.

AndreFW
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: AndreFW »

20 BG z ap stoi nie 400 a 320 pkts :wink: , zasłaniaj harpiami i warduj kotłem :wink:

oak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166

Post autor: oak »

czcibor~ pisze:przyznam że super screen z hydry za 175 pkt :?
spróbuj to zobaczysz ;) prawie wszystko przetrzymuje

tetsuo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 177

Post autor: tetsuo »

Cos musi zginac zeby cos moglo przezyc i wygrac. Jak beda walic po BG to dojdzie hydra i pegazisci. Ciezko uchronic wszysko. Trzeba czasem poswiecic nawet najdrozszy oddzial zeby dojechac przeciwnika. Jezeli przeciwnik wybil ci BG a w tym czasie reszta zrobila swoje to mozesz powiedziec ze BG sie spisali i tyle.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Na czym polega fenomen gwardii? Rozumiem, że mają świetne statystyki i zasady specjalne, ale ograniczenie do 20 zabija ten oddział. Przy takiej ilości wydają mi się być nawet niegrywalni. Nie lepiej zastąpić ich 30 witchek? Koszt jest przecież bardzo podobny.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Ten fenomen to w mojej opinii przyzwyczajenie z 7 edycji, kiedy gwardia z ASF nie miała równej sobie jednostki chyba, zawsze kosiłeś pierwszą rankę z czempionem i co najwyżej oddawał heros ;) Obecnie oddział ten jest grywalny, ale już nie tak doskonały jak wcześniej... 1 trafienie centralne z klopy i przy średnich rzutach oponenta spada Ci 10-11 modeli (Pół oddziału!!!) ;(
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Ja uczyłem się battla na WoChu i uwierz mi, że gwardia może nic nie zrobić. Nie mówię nawet o centralnym placu z heleny, czy o magii, tylko że jak gwardia dostanie chodziażby maruderów na klatę, to już jest nic nie warta, bo z niczym innym już nie powalczy.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

W 7 edycji bitwy z Woch były dla mnie bajką...
Jedyne zagrożenie stanowiła Helenka. Klocek piechoty można było brać na klatę każdy. Wówczas grałem na lordze z buta w gwardii, pierwsza tura wyglądała przeważnie tak: przeciwnik wołał pojedynek ja przyjmowałem lordem, mój champion kosił przeciwnego z 6 siły (jakoś zawsze te 25 punktów się wyskrobało) reszta wypłacała swoje ataki w oddział i rzadko miał kto oddawać, z kawą było nieco trudniej, ale na to też był sposób brało się pojedynek championem a lord z 6 siły i AP kosił aż miło po oddziale... Tury sukcesywne jeśli jakieś pozostawały (bo z reguły już po 1 turze oddziały się łamały) to było już tylko dokaszanie...

Przyznaję, że sama gwardia wymagała trochę podrasowania udziałem lorda, aczkolwiek już w takim zestawieniu w CC zawsze sprawowała się świetnie!!!
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Tylko, że czymś trzeba grać. Gwardia przy jakość/cena wypada niesamowicie. Oczywiście ich ilość ogranicza, ale np gwardia wspomożona hydrą Ci rozkręci to i owo.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

nie kijem to pałką, zawsze możesz trzymać drugi oddział nieomal złączony z pierwszym i mieć np 20 fcg + 10. Prawie jak jeden. ;)
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Fakt Rasti czymś trzeba grać... Zwłaszcza na małe punkty gwardia rządzi, w wyższym pułapie (2k+) wolę jednak używać jej jako wsparcia (2x12 z muzykiem styka [2x163 punkty raptem]).
Jako główny oddział z hydrą w duecie też daje radę... ostatnio grałem na małe punkty z TK (1600), 30 tombgwardii zamiótł taki zestaw w 1 turze (hydra wpadła w bok), ale miałem ogromnego farta (2 tury strzelania i żadnego trafienia w hydrę!!!)
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Ja sam dotąd też używałem gwardii w tamdemie z hydrą, ale nie zmienia to faktu, że jeśli do gwardii dorzucić 5 pkt, to możemy mieć 30 wiedźm z fcg. A witchki też można wesprzeć hydrą.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

No tak, tylko że witchki giną od byle śmiesznej procy czy łuku. Pod tym względem gwardia wychodzi trochę lepiej (5+ to żaden szał, ale podrasowane scaly skin z metalu to już 3+ a to już ciężko ugryźć). Generalnie sam mam mieszane uczucia co do gwardii-w jednej bitwie przemiela się przez cały klocek przeciwnika tylko po to by w następnej utknąć z jakimś śmieciem. Osobiście wolę egzeków, ale ich uwala asl z kolei. Gdyby chociaż mogli mieć magiczną szmatę która też daje asl przeciwnikowi...
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

W mroczniakach istnieją trzy ograniczenia, które bardzo dużo psują:
- gwardia jest do 20 w oddziale
- egzeki mogą mieć sztandar za max 25 pkt.
- witchki nie mogą mieć żadnej ochrony
Szansa na trójkę z metalu na małej suczy jest dość mała, więc nie biorę tego zaklęcia pod uwagę. Mimo wszystko, patrząc w skali całego oddziału, to witchki ponoszą od strzelania proporcjonalnie mniejsze straty niż gwardia, zaś budowanie rozpy wokół egzeków za bardzo ingeruje w jej strukturę, żeby było tego warte, więc ja stawiam mimo wszystko na wiedźmy. Nie przestanę grywać na gwardii, zwłaszcza, że mam do niej figsy, ale patrząc czysto pragmatycznie moim zdaniem dziwki wychodzą trochę lepiej.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Nie przesadzajmy, że jesteśmy tacy biedni. Jako gracz DE i przyszły gracz Bestii mogę stwierdzić, że bardziej jojczycie niż gracze BoChu... Gramy jedna z topowych armii, mamy wszystkie atuty, pełno przegięć a Wy tylko marudzicie jak to nasze jednostki są słabe. Dajcie spokój, wiadomo, nie mam niezniszczalnych jednostek, ale mamy mocne :mrgreen:

ODPOWIEDZ