Pivot a 1" apart
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pivot a 1" apart
Porzućcie proszę temat nosorożca. Temat inaczej zamknę i proście się wtedy innych o ponowne otwarcie
Ale przy random movement najpierw trzeba wykonać pivot i dopiero potem rzucić kostkami, zasady nie pozostawiają co do tego cienia wątpliwości, więc szarża i tak nie może mieć miejsca, ponieważ pivot w tamtym kierunku jest niemożliwy. Dopiero po rzucie kostkami (czyli po rzeczywistym zrobieniu ewentualnego pivotu) okazuje się, czy to będzie szarża. Wystarczy tylko zachować kolejność wskazaną w RB i wszystko działa. Podręcznik wyraźnie opisuje, krok po kroku, całą procedurę, której należy się trzymać, po to właśnie, aby uniknąć tego typu sytuacji. Czy niejasna jest dla kogoś instrukcja "najpierw obróć model"? Znaczy ona tyle co: najpierw weź model do ręki i go obróć. Dopiero potem rzuć kostkami i przesuń model do przodu.Xet pisze:kudłaty co post to wjazd personalny, chociaz juz "magik mego pokroju" lepiej brzmi niz "podniecajacy sie troll".
ja napisze tylko tyle. piwot to jest manewr. wynika z tego ze nie mozesz sie zblizyc do mnie na cal. piwotujac wirtualnie musisz zakonczyc cal od. to ze akapit dalej pisze:
jezeli specjalny ruch abominacji zetknie sie z wrogiem to traktuj to jako szarze...... ok, ale piwotem nie mozesz go dotknac !!!!!!
Zniszczyliście system z tym nosorożcem
Lidder, możemy przed silesianem liczyć na oficjalne stanowisko ls w sprawie nosorożca?
Lidder, możemy przed silesianem liczyć na oficjalne stanowisko ls w sprawie nosorożca?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
TakAndrzej pisze:Lidder, możemy przed silesianem liczyć na oficjalne stanowisko ls w sprawie nosorożca?
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
również przyłączył bym się do prośby o jednoznaczne:
- blokuje
lub
- nie blokuje
Dzięki
- blokuje
lub
- nie blokuje
Dzięki
Czy pivot jest częścią move'a?
Jeśli tak to akapit zaczynający się od:
Apeluję o przegłosowanie jak w końcu jest.
Jeśli tak to akapit zaczynający się od:
powinien tę sprawę wyjaśnić."There's a chance that the model's peculiar (szczególny) movement will cause it to come into contact with an enemy, (...)"
Apeluję o przegłosowanie jak w końcu jest.
w takim wypadku szarzujesz na blokera.Pedros pisze:Czy pivot jest częścią move'a?
Jeśli tak to akapit zaczynający się od:
powinien tę sprawę wyjaśnić."There's a chance that the model's peculiar (szczególny) movement will cause it to come into contact with an enemy, (...)"
Apeluję o przegłosowanie jak w końcu jest.
W takim razie, lance bretonśkie mogłyby szarżować we wszystko co podejdzie im do boku. A właściwie, to kto powiedział, że nie można szarżowac do tyłu?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
jest zapisane... żeby szarża doszła do skutku trzeba wejść przodem jednostki w base to base odpowiedniej strefy rywala
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jak ktos ze zwolennikow pivotu bez 1" apart wyjasni mi logicznie jak to zasedziowac, to sie przymkne. Poki co bede wklejal do skutku.
zgodnie z ta interpretacja co wklejasz to pivotujesz, dotykasz blokera wiec ten ruch jest liczony jako szarza, robisz wirtualny piwot tak ze stojisz dokladnie w kierunku tego blokera, kulasz kostkami i szarza.szeszej pisze:Tylko jeśli bloker jest odpowiednio mało szarżowałbyś go flanką co jest troszke dziwne. W tym cały problem.
No i co, byla obiecana sedziowka interpretacja, a tu cisza.
Tak lekko offtopujac, to po okresie euro-podniety i ostanich masterach, jest chyba wiecej kwestii do uscislenia.
Tak lekko offtopujac, to po okresie euro-podniety i ostanich masterach, jest chyba wiecej kwestii do uscislenia.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
a moze byc tak ,ze 1" apart jest zasada nadrzedna? dlatego, ze jest RB.Vallarr pisze:Jak ktos ze zwolennikow pivotu bez 1" apart wyjasni mi logicznie jak to zasedziowac, to sie przymkne. Poki co bede wklejal do skutku.
i nie to zebym bym zwolennikiem jakiejkolwiek z opcji
Oczywiscie, ze jest nadrzedna, bo pivot wymagajacy zachowania 1" apart wystepuje przed turlaniem kostkami i ustaleniem czy ta druga czesc dwuskladnikowego ruchu (peculiar move) jest szarza i w tej drugiej czesci dwuskladnikowego ruchu ignoruje 1" apart. Ale pivot nie ignoruje.
Przykladow ruchow skladajacych sie z wiecej niz 1 czesci mamy sporo, chocby swift reform. Propozycje, by pivot nastepowal po rzucie sa dla mnie na poziomie interpretacji swift reforma by nastepowal po ruchu. Oczywiscie rzut na reforma tez po ruchu Kolejnosc jest wyraznie opisana, mieszanie w tym i wskazywanie kierunku pivota kielbasa to jakas kpina z zasad.
I zanim mi ktos wyskoczy z worstami - znow sie przekleje:
Przykladow ruchow skladajacych sie z wiecej niz 1 czesci mamy sporo, chocby swift reform. Propozycje, by pivot nastepowal po rzucie sa dla mnie na poziomie interpretacji swift reforma by nastepowal po ruchu. Oczywiscie rzut na reforma tez po ruchu Kolejnosc jest wyraznie opisana, mieszanie w tym i wskazywanie kierunku pivota kielbasa to jakas kpina z zasad.
I zanim mi ktos wyskoczy z worstami - znow sie przekleje:
Jesli uwazasz, ze blokada pivotu abomy to zagranie na worsta, to chce zobaczyc jak wlepiasz worsty za blokowanie treemana czy orla uniemozliwiajacego reform. Serio. Zawsze lubilem absurdalny humor.
Edit => Tak sie podpierasz propozycjami Barba, ale nie zwrociles uwagi, ze wszystkie maja 2 cechy wspolne - uniemozliwiaja zarowno ruch do przodu, jak i szarze. Tu nie zachodzi ZADEN z tych dwoch elementow, bo aboma moze zarowno ruszyc do przodu, jak i szarzowac. Ba, moze sie ruszyc do tylu.
Co maja wspolnego propozycje Barba i Twoje uzasadnienie worsta - pozostaje dla mnie magia.