Za to Carnosaur -100 punktów brzmi bardzo soczyście. xDZiemko pisze:Szczerze to te ograniczenia sa niegrywalne.
5 przedmiotow zbanowanych dla lizakow.
Plus jeszcze akcja slann or bsb i 4 levelowcy nie dodaja levelu do czarowania.
Normalnie slanna nie oplaca sie wystawiac
Do tego saurusy w klocku tylko po 20
Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Golonka [*]
JarekK pisze:nie mogłem przyjść bo wczoraj zwiałem z kościoła i sie matka dowiedziała...
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Jeśli się nie mylę to jedynie duńskie propozycje zasad, które nadal dyskutują.
Oni nad tym w ogóle dyskutują? Przecież te zasady są chore! Nie ma sensu tak ciąć wszystkiego, bo tak sie zwyczajnie nie da grać. Chyba każda armia ma coś mocnego, na czym gra, a oni chcą to wszystko zabrać! W ogóle całkowicie zbanujmy wampiry i DElfy, bo przecież są za mocne. Lepiej: dopuśćmy tylko jedną armię (najlepiej ogry) i nie będzie trzeba żadnych więcej restrykcji. Niech wszyscy grają tylko jedną, taką samą rozpiską.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Mi się generalnie te cięcia podobają, tyle że jest ich przynajmniej 2 razy za dużo
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jak lizie radzą sobie z nowymi ogrami?
I jak bardzo krew zalała graczy smerfów z faktu że i ogry dostały dużego potwora letyką ala stegadon, czy też już nic was nie rusza po sfinksie.
I jak bardzo krew zalała graczy smerfów z faktu że i ogry dostały dużego potwora letyką ala stegadon, czy też już nic was nie rusza po sfinksie.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Skinki już się cieszą
Lizaki jak miały łatwo z ogrami, tak dalej nie ma problemu
Lizaki jak miały łatwo z ogrami, tak dalej nie ma problemu
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Co prawda grałem z plewkami, ale nowe ogry jakoś turboboosta nie dostały. Najbardziej boli, że Thundertusk nie ma rozdzielania ran, więc schodzi od ostrzału jak pizda.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Witam.
Mam pytanie , co się stanie kiedy rzucę blood statuette of spite na DE wiedźmę przy kotle lub krasnoludzkiego runelorda przy kowadle?
Mam pytanie , co się stanie kiedy rzucę blood statuette of spite na DE wiedźmę przy kotle lub krasnoludzkiego runelorda przy kowadle?
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Ok, nie doczytałem, że maszyny nie oblewają automatycznie ld i T .
Co do pytania o ogry to wcale nie jest tak zero jedynkowo. Nie mamy z góry do przodu z tą armią. Dobrze ogarnięty gracz dobrą rozpiską spokojnie ugra wynik remisowy, a kto wie może nawet i wygra z nami.
Najsłabszą stroną ogrów jest ich Inicjatywa. Spadają od Pitek aż strach, ale jeżeli przeciwnik potrafi grać i nie wystawi się jak idiota to nawet jak nam już się uda rzucić tą pitkę to zabije około 2 gostków. Więc szału nie ma.
Dalej w dobrej armii Ogrów powinny być np. Paczki psów, które bolą nasz śmietnik niemiłosiernie. Owszem spadają od plujek, ale jak dojdą to owo 23 pkt. wciąga bez problemu 10 skinków. Dalej jest to armia szybka, z dobrze bijącymi się jednostkami. Jak dojdzie to nie za bardzo mamy odpowiedź na to, bo w prawie każdym oddziale siedzi typ z magicznymi atakami itp. Dodatkowo mogą mieć magię ognia, która karci nasz mały śmietniczek. Skinkowie kapłani czy też Prieści spadaja od manetarów. Dodatkowo są jeszcze duże bestie, które maja przecież sava na 4 więc takie chop siup do ściągnięcia to nie jest.
No i kawaleria. Jak przeciwnik gra na dwóch oddzialach za szalone 210 pkt. to jesteśmy w dupie. Absolutny brak normalnej odpowiedzi. To wszystko trzeba ogarniać z magii tak naprawdę. Ja osobiście grałem z Ogrami nowymi tylko raz i to ze slabym graczem na Silesianie. Bitwa trwała dosłownie 25 minut (wystawił się tragicznie), a i tak bez kroxów nie dałbym rady (Oraz magii Shadowa oczywiście). Jak dla mnie z dobrą rozpiską mamy wręcz do tyłu. (Szczególnie kiedy gra się na śmietniku.
Najsłabszą stroną ogrów jest ich Inicjatywa. Spadają od Pitek aż strach, ale jeżeli przeciwnik potrafi grać i nie wystawi się jak idiota to nawet jak nam już się uda rzucić tą pitkę to zabije około 2 gostków. Więc szału nie ma.
Dalej w dobrej armii Ogrów powinny być np. Paczki psów, które bolą nasz śmietnik niemiłosiernie. Owszem spadają od plujek, ale jak dojdą to owo 23 pkt. wciąga bez problemu 10 skinków. Dalej jest to armia szybka, z dobrze bijącymi się jednostkami. Jak dojdzie to nie za bardzo mamy odpowiedź na to, bo w prawie każdym oddziale siedzi typ z magicznymi atakami itp. Dodatkowo mogą mieć magię ognia, która karci nasz mały śmietniczek. Skinkowie kapłani czy też Prieści spadaja od manetarów. Dodatkowo są jeszcze duże bestie, które maja przecież sava na 4 więc takie chop siup do ściągnięcia to nie jest.
No i kawaleria. Jak przeciwnik gra na dwóch oddzialach za szalone 210 pkt. to jesteśmy w dupie. Absolutny brak normalnej odpowiedzi. To wszystko trzeba ogarniać z magii tak naprawdę. Ja osobiście grałem z Ogrami nowymi tylko raz i to ze slabym graczem na Silesianie. Bitwa trwała dosłownie 25 minut (wystawił się tragicznie), a i tak bez kroxów nie dałbym rady (Oraz magii Shadowa oczywiście). Jak dla mnie z dobrą rozpiską mamy wręcz do tyłu. (Szczególnie kiedy gra się na śmietniku.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Mam to samo spojrzenie co Golonka - te paczki psow sa straszne na skinki, dodatkowo ugryzienie 12stki ironow z bohaterem to nie jest lekka sprawa bo to bije mocno i duzo moze przyjac - nie daj boze zeby jeszcze zostalo zboostowane magia.
Moim zdaniem nowe ogry sa armia do powalczenia na rowni z rownym z lizakami.
Nie jest to autowin jak kiedys byl.
Moim zdaniem nowe ogry sa armia do powalczenia na rowni z rownym z lizakami.
Nie jest to autowin jak kiedys byl.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
wszystko ok ale Ogry nie mają jednostki mogącej się zaklasyfikować jako psy. Są za to KOTY!!!!! Tyle mojego czepialstwa.
Psy w paski - pitbulle lub boksery
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Czy efekt miscastu który przekazujemy z rąk przedwiecznych przeciwnik może przerzucić za pomocą Earthing Rod ?