Fakt jestem w tyle z faq do we ale z ab wynika ze wystarczy ze dolaczy sie do nich lord lub hero (nie pisze ze musi byc z eternal kindred) i staja sie stubborn a chcialem tam wrzucic bsb, on sie nie liczy pod bonus?goboss pisze:a jak juz bawisz sie w taki duzy klocek to moze zainwestuj w jakiegos bohatera eternala coby dawal im stubborn i daj mu np. netlingi albo jakiegos warda.
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Lekkie modyfikacje, jedyny problem jak wepchnac hoda
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Alter Highborn @ 270.0 Pts
Alter; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Glamourweave [30.0]
1 Noble @ 120.0 Pts
Battle Standard
Stone of Rebirth [30.0]
14 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
28 Eternal Guard - special @ 423.0 Pts
Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Guardian @ [12.0] Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399.0
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Alter Highborn @ 270.0 Pts
Alter; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Glamourweave [30.0]
1 Noble @ 120.0 Pts
Battle Standard
Stone of Rebirth [30.0]
14 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
28 Eternal Guard - special @ 423.0 Pts
Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Guardian @ [12.0] Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2011, o 10:08 przez Entombet, łącznie zmieniany 1 raz.
Amaranthine Brooch [35.0] – nie wierzę w ten przedmiot na lordzie – gość jest celem każdego magicznego pocisku, magicznej maszyny i ewentualnie magicznej broni – na to nie ma sava i jest za drogi żeby go tak stracić…
Poszukałbym punktów na czempionów na łukach – więcej BSa i przede wszystkim możliwość wyzwania warte są tych 6 punktów…
Brakuje mi też tutaj tancerzy - to jedyna jednostka w naszej armii która ma pierdolnięcie, tym bardziej z sygnturką z beasta...
Poszukałbym punktów na czempionów na łukach – więcej BSa i przede wszystkim możliwość wyzwania warte są tych 6 punktów…
Brakuje mi też tutaj tancerzy - to jedyna jednostka w naszej armii która ma pierdolnięcie, tym bardziej z sygnturką z beasta...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
To fakt że nie są za twardzi.
Co do bycia lepszym od driad – te jednostki mają inne cele – driady to dobry screen, coś co nieżle sobie radzi ze średnimi jednostkami.
Tancerze mają więcej WSa, mogą mieć więcej ataków – czyli ich potencjał ofensywny jest dużo większy, szczególnie z jednostkami mającymi 4-5 WSa, mogą mieć KB(to ich wielka nad driadami przewaga – nieźle sobie radzą z kowbojami, mogą zabić generała przeciwnika np…)
Co do bycia lepszym od driad – te jednostki mają inne cele – driady to dobry screen, coś co nieżle sobie radzi ze średnimi jednostkami.
Tancerze mają więcej WSa, mogą mieć więcej ataków – czyli ich potencjał ofensywny jest dużo większy, szczególnie z jednostkami mającymi 4-5 WSa, mogą mieć KB(to ich wielka nad driadami przewaga – nieźle sobie radzą z kowbojami, mogą zabić generała przeciwnika np…)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Witam
Temat wood elfickiej armii, której się nie da złapać był już kiedyś dyskutowany, i miał swoich przeciwników i zwolenników ( w tym mnie ). W 7ed grało się tym naprawdę przyjemnie, niezbyt często udawało się wygrać 20-0 , ale też przegrana należała do rzadkości.
Podstawowa zaleta takiej armii - my dyktujemy zasady kto w kogo szarżuje i gdzie.
Natomiast wadą będzie miętkość i mała liczebność.
Mam zamiar grać tak znowu w 8ed. Jakaś tam ogólna koncepcja jest.
W składzie na 2600 wchodziło w grę z tego co pamiętam :
-4x8 glade riderów ( czy w tej ed nadal lekka kawaleria strzela dookoła? )
-2x5 warhawków
-2x9 waywatcherów
-2x orzeł
Mamy więc koło 60 strzał na turę + hail.
Oczywiście poza euro
Hero - pewnie bsb na orle z hailem. Lords - Mag (byłby z beastem ale konno nie może chyba zamieniać się w potworki ) więc life. Highborn - tutaj rozważam opcję na orzełku lub scauta - tylko pytanie jak składać tych lordów.
Co sądzicie o czymś takim, jakieś rady sugestie poza tymi żebym tak nie grał bo cienkie
pozdro
Temat wood elfickiej armii, której się nie da złapać był już kiedyś dyskutowany, i miał swoich przeciwników i zwolenników ( w tym mnie ). W 7ed grało się tym naprawdę przyjemnie, niezbyt często udawało się wygrać 20-0 , ale też przegrana należała do rzadkości.
Podstawowa zaleta takiej armii - my dyktujemy zasady kto w kogo szarżuje i gdzie.

Natomiast wadą będzie miętkość i mała liczebność.

Mam zamiar grać tak znowu w 8ed. Jakaś tam ogólna koncepcja jest.
W składzie na 2600 wchodziło w grę z tego co pamiętam :
-4x8 glade riderów ( czy w tej ed nadal lekka kawaleria strzela dookoła? )
-2x5 warhawków
-2x9 waywatcherów
-2x orzeł
Mamy więc koło 60 strzał na turę + hail.
Oczywiście poza euro

Hero - pewnie bsb na orle z hailem. Lords - Mag (byłby z beastem ale konno nie może chyba zamieniać się w potworki ) więc life. Highborn - tutaj rozważam opcję na orzełku lub scauta - tylko pytanie jak składać tych lordów.

Co sądzicie o czymś takim, jakieś rady sugestie poza tymi żebym tak nie grał bo cienkie

pozdro
@Czopek to żeś teraz wywalił niestandardowe podejście
, aczkolwiek widziałem gracza na DMP co grał na samej kawalerii WE.
Brakuje tu podstawowych jednostek WE czyli driad i Glade Guardów.
Waye -jeden oddział wystarczy. Glade Riders są fastem lecz widzą normalnie jak inni i są miętcy. Sam ich wystawiałem lecz ostatnio przerzuciłem się na wildów i wyszło to naprawdę na plus.
Orły jak najbardziej spoko i jeden-dwa oddziały warhawków.
Bohów to składać można różnie i w temacie rozpisek jak przejrzysz wstecz masz mnóstwo przykładów, a co jest dobre trzeba przetestować. Jedni wolą altera z BoL inni kowboja na orle, inni jeszcze wardancera highborna. To jest właśnie piękne w WE, że każdy gra inaczej. A wygrywa i tak Pasiak lub Laik

Brakuje tu podstawowych jednostek WE czyli driad i Glade Guardów.
Waye -jeden oddział wystarczy. Glade Riders są fastem lecz widzą normalnie jak inni i są miętcy. Sam ich wystawiałem lecz ostatnio przerzuciłem się na wildów i wyszło to naprawdę na plus.
Orły jak najbardziej spoko i jeden-dwa oddziały warhawków.
Bohów to składać można różnie i w temacie rozpisek jak przejrzysz wstecz masz mnóstwo przykładów, a co jest dobre trzeba przetestować. Jedni wolą altera z BoL inni kowboja na orle, inni jeszcze wardancera highborna. To jest właśnie piękne w WE, że każdy gra inaczej. A wygrywa i tak Pasiak lub Laik



Kawa nie strzela już 360
I tak zamienianie w potworka jest słabe – musi wejść, jest ripem, rany przechodzą później…
A beast rzucany na kawalerie i orły jest całkiem przyzwoity;)
Nie grałem czymś takim więc nie wiem, obawiam się że w momencie kiedy nie obcina się marszu już automatycznie i przy combat reformach taka gra może być utrudniona…
Choć rozpiska całkiem ciekawa.
I tak zamienianie w potworka jest słabe – musi wejść, jest ripem, rany przechodzą później…
A beast rzucany na kawalerie i orły jest całkiem przyzwoity;)
Nie grałem czymś takim więc nie wiem, obawiam się że w momencie kiedy nie obcina się marszu już automatycznie i przy combat reformach taka gra może być utrudniona…
Choć rozpiska całkiem ciekawa.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
rany przechodzą na maga.. to lipa.
Dużym plusem dla takiej armii na pewno jest fakt że nie ma oddziałów widzących na 360 ( jak wcześniej skirmisz i pojedynczy kowboje ) Przez co łatwiej lata się tą całą fast-imprezą.
driad i gg napewno nie będzie, bo to już będzie inna armia
opcją są wildzi, jako oddział który może coś wykończyć, ale i tak są miętcy a nie mają łuków
, może zamiast jednych wayów taka 10 albo coś koło tego.
ED. Czy Warhawki walą z drugiego szeregu do 3 ataków jak monsterki czy max 1 ? czy jak to jest z flying cavalry?
Dużym plusem dla takiej armii na pewno jest fakt że nie ma oddziałów widzących na 360 ( jak wcześniej skirmisz i pojedynczy kowboje ) Przez co łatwiej lata się tą całą fast-imprezą.
driad i gg napewno nie będzie, bo to już będzie inna armia

opcją są wildzi, jako oddział który może coś wykończyć, ale i tak są miętcy a nie mają łuków

ED. Czy Warhawki walą z drugiego szeregu do 3 ataków jak monsterki czy max 1 ? czy jak to jest z flying cavalry?
w warhawkach nie schowasz bohatera na orle bo ten zwyczajnie nie może tam dołączyć.
xYz
Tak, wiem. Chodzi mi o to ile ataków leci z drugiego szeregu warhawków, to mnie nurtuje bo nie będę latał rozpięty na 5 modeli w szeregu.
Pomysł na lorda mam jeden taki -
-wsv +3 na vs. niemagiczne
-glitering scales ( -1 to hit w niego )
- crown - stubborn
Taki facet jest scautem ( dlatego może nosić zbroje, natomiast waywatcher by nie mógł).
Zadaniem jego jest przyssanie się do jakiegoś klocka i go unieruchomienie. Najlepiej celując w zad albo flanke. Większość klocków nie ma magicznych ataków, jak ma to tego unikamy naturalnie.
Jestem trafiany zazwyczaj na 5 +, wsv3+ więc kolo daje rade a jak dostanie rane zawsze można go podleczyć lifem. No i powolutku sobie siepie bydło.
Pomysł na lorda mam jeden taki -
-wsv +3 na vs. niemagiczne
-glitering scales ( -1 to hit w niego )
- crown - stubborn
Taki facet jest scautem ( dlatego może nosić zbroje, natomiast waywatcher by nie mógł).
Zadaniem jego jest przyssanie się do jakiegoś klocka i go unieruchomienie. Najlepiej celując w zad albo flanke. Większość klocków nie ma magicznych ataków, jak ma to tego unikamy naturalnie.
Jestem trafiany zazwyczaj na 5 +, wsv3+ więc kolo daje rade a jak dostanie rane zawsze można go podleczyć lifem. No i powolutku sobie siepie bydło.

Skleiłem sobie rozpiskę na duże punkty
2800 Pts - Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 230 Pts
Amaranthine Brooch [35]
Blades of Loec [35]
The Other Trikster's Shard [15]
Spellweaver @ 305 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Wand of Wych Elm [55]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Dragonhelm [10]
Spellsinger @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring Of Ruin [25]
10 Glade Guard @ 148 Pts
Standard; Musician
Banner Of Eternal Flame [10]
10 Glade Guard @ 138 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 138 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 pts
9 Wardancers @ 162 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Jak ktoś widzi poważne mankamenty na papierze(ekranie
) niech komentuje; p
2800 Pts - Wood Elves Army
Wardancer Highborn @ 230 Pts
Amaranthine Brooch [35]
Blades of Loec [35]
The Other Trikster's Shard [15]
Spellweaver @ 305 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Wand of Wych Elm [55]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Dragonhelm [10]
Spellsinger @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring Of Ruin [25]
10 Glade Guard @ 148 Pts
Standard; Musician
Banner Of Eternal Flame [10]
10 Glade Guard @ 138 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 138 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 pts
9 Wardancers @ 162 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Jak ktoś widzi poważne mankamenty na papierze(ekranie

Bohaterze fajnie złożeni
Czy można mieć 4 takie same oddziały Core ? Chyba NIE ? Nie mam RB przy sobie,ale chyba do 3 takich samych jest
I w sumie nie ma do czego się przyczepić


I w sumie nie ma do czego się przyczepić



Nie ma limitu dla jednostek COREHeptun pisze:Czy można mieć 4 takie same oddziały Core ? Chyba NIE ? Nie mam RB przy sobie,ale chyba do 3 takich samych jest![]()
:
Zasady ETC wprowadzały limit w postaci 3 unitów (dlatego graliśmy na 3x Dryady oraz 3x GG)
Zasady Areny ... czyli brak zasad


Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
poszukalbym punktow na drugiego orla oraz czempionow na lucznikach. mysle tez, ze lepiej z tych dwoch oddzialow tancerek zrobic jeden wiekszy w liczbie 12-13.
2 drzewa nie sa dobra opcja na te ograniczenia. spojrzmy na to od strony emp, dwarfow.. jedno bedzie, jest wystarczajaca kontra i latwiej je schowac.
bannery na wildach tez sie przydadza i wtedy nie musisz miec bannerow na lukach, a przynajmniej nie na kazdych.
dragonhelm na bsb nie jest niezbedny, to samo boundspell na malym magu.
2 drzewa nie sa dobra opcja na te ograniczenia. spojrzmy na to od strony emp, dwarfow.. jedno bedzie, jest wystarczajaca kontra i latwiej je schowac.
bannery na wildach tez sie przydadza i wtedy nie musisz miec bannerow na lukach, a przynajmniej nie na kazdych.
dragonhelm na bsb nie jest niezbedny, to samo boundspell na malym magu.

taki bsb kosztuje 140pts
xYz