Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Re: Rozpiski WE

Post autor: Entombet »

goboss pisze:a jak juz bawisz sie w taki duzy klocek to moze zainwestuj w jakiegos bohatera eternala coby dawal im stubborn i daj mu np. netlingi albo jakiegos warda.
Fakt jestem w tyle z faq do we ale z ab wynika ze wystarczy ze dolaczy sie do nich lord lub hero (nie pisze ze musi byc z eternal kindred) i staja sie stubborn a chcialem tam wrzucic bsb, on sie nie liczy pod bonus?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

liczy

highborn lub noble, moze byc bsb
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

chodzi jednak o to żeby przerzył do combat resolution...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Lekkie modyfikacje, jedyny problem jak wepchnac hoda

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Alter Highborn @ 270.0 Pts
Alter; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Glamourweave [30.0]

1 Noble @ 120.0 Pts
Battle Standard
Stone of Rebirth [30.0]

14 Glade Guard @ 214.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]

1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician

1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician

1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

28 Eternal Guard - special @ 423.0 Pts
Standard; Musician
Razor Standard [45.0]

1 Guardian @ [12.0] Pts

5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician



1 Treeman @ 285.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Additional Casting Dice: 0

Additional Dispel Dice: 0

Models in Army: 99


Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2011, o 10:08 przez Entombet, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Amaranthine Brooch [35.0] – nie wierzę w ten przedmiot na lordzie – gość jest celem każdego magicznego pocisku, magicznej maszyny i ewentualnie magicznej broni – na to nie ma sava i jest za drogi żeby go tak stracić…

Poszukałbym punktów na czempionów na łukach – więcej BSa i przede wszystkim możliwość wyzwania warte są tych 6 punktów…


Brakuje mi też tutaj tancerzy - to jedyna jednostka w naszej armii która ma pierdolnięcie, tym bardziej z sygnturką z beasta...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Jakos do WD nie mam przekonania, sa strasznie mietcy a przy tym niewiele lepsi od driad. Ok zmienilem broche na glamorweave, wywalilem jednego gg i dodalem champow do nich

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

To fakt że nie są za twardzi.
Co do bycia lepszym od driad – te jednostki mają inne cele – driady to dobry screen, coś co nieżle sobie radzi ze średnimi jednostkami.
Tancerze mają więcej WSa, mogą mieć więcej ataków – czyli ich potencjał ofensywny jest dużo większy, szczególnie z jednostkami mającymi 4-5 WSa, mogą mieć KB(to ich wielka nad driadami przewaga – nieźle sobie radzą z kowbojami, mogą zabić generała przeciwnika np…)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Witam

Temat wood elfickiej armii, której się nie da złapać był już kiedyś dyskutowany, i miał swoich przeciwników i zwolenników ( w tym mnie ). W 7ed grało się tym naprawdę przyjemnie, niezbyt często udawało się wygrać 20-0 , ale też przegrana należała do rzadkości.
Podstawowa zaleta takiej armii - my dyktujemy zasady kto w kogo szarżuje i gdzie. :D
Natomiast wadą będzie miętkość i mała liczebność. :?

Mam zamiar grać tak znowu w 8ed. Jakaś tam ogólna koncepcja jest.
W składzie na 2600 wchodziło w grę z tego co pamiętam :
-4x8 glade riderów ( czy w tej ed nadal lekka kawaleria strzela dookoła? )
-2x5 warhawków
-2x9 waywatcherów
-2x orzeł

Mamy więc koło 60 strzał na turę + hail.
Oczywiście poza euro :wink:

Hero - pewnie bsb na orle z hailem. Lords - Mag (byłby z beastem ale konno nie może chyba zamieniać się w potworki ) więc life. Highborn - tutaj rozważam opcję na orzełku lub scauta - tylko pytanie jak składać tych lordów. :|

Co sądzicie o czymś takim, jakieś rady sugestie poza tymi żebym tak nie grał bo cienkie :wink:

pozdro
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Czopek to żeś teraz wywalił niestandardowe podejście :), aczkolwiek widziałem gracza na DMP co grał na samej kawalerii WE.

Brakuje tu podstawowych jednostek WE czyli driad i Glade Guardów.

Waye -jeden oddział wystarczy. Glade Riders są fastem lecz widzą normalnie jak inni i są miętcy. Sam ich wystawiałem lecz ostatnio przerzuciłem się na wildów i wyszło to naprawdę na plus.

Orły jak najbardziej spoko i jeden-dwa oddziały warhawków.

Bohów to składać można różnie i w temacie rozpisek jak przejrzysz wstecz masz mnóstwo przykładów, a co jest dobre trzeba przetestować. Jedni wolą altera z BoL inni kowboja na orle, inni jeszcze wardancera highborna. To jest właśnie piękne w WE, że każdy gra inaczej. A wygrywa i tak Pasiak lub Laik :P
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Kawa nie strzela już 360
I tak zamienianie w potworka jest słabe – musi wejść, jest ripem, rany przechodzą później…
A beast rzucany na kawalerie i orły jest całkiem przyzwoity;)


Nie grałem czymś takim więc nie wiem, obawiam się że w momencie kiedy nie obcina się marszu już automatycznie i przy combat reformach taka gra może być utrudniona…

Choć rozpiska całkiem ciekawa.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

rany przechodzą na maga.. to lipa.

Dużym plusem dla takiej armii na pewno jest fakt że nie ma oddziałów widzących na 360 ( jak wcześniej skirmisz i pojedynczy kowboje ) Przez co łatwiej lata się tą całą fast-imprezą.

driad i gg napewno nie będzie, bo to już będzie inna armia :wink:

opcją są wildzi, jako oddział który może coś wykończyć, ale i tak są miętcy a nie mają łuków :D , może zamiast jednych wayów taka 10 albo coś koło tego.

ED. Czy Warhawki walą z drugiego szeregu do 3 ataków jak monsterki czy max 1 ? czy jak to jest z flying cavalry?
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

w warhawkach nie schowasz bohatera na orle bo ten zwyczajnie nie może tam dołączyć.
xYz

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Tak, wiem. Chodzi mi o to ile ataków leci z drugiego szeregu warhawków, to mnie nurtuje bo nie będę latał rozpięty na 5 modeli w szeregu.

Pomysł na lorda mam jeden taki -
-wsv +3 na vs. niemagiczne
-glitering scales ( -1 to hit w niego )
- crown - stubborn

Taki facet jest scautem ( dlatego może nosić zbroje, natomiast waywatcher by nie mógł).
Zadaniem jego jest przyssanie się do jakiegoś klocka i go unieruchomienie. Najlepiej celując w zad albo flanke. Większość klocków nie ma magicznych ataków, jak ma to tego unikamy naturalnie.
Jestem trafiany zazwyczaj na 5 +, wsv3+ więc kolo daje rade a jak dostanie rane zawsze można go podleczyć lifem. No i powolutku sobie siepie bydło. :wink:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

z drugiego szeregu atakuje tylko jeżdziec
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Strzelasz pestkami tylko z S3... wszystko z T4 i większym moim zdaniem nie jest do zjedzenia przez Ciebie już nie mówię o monsterach itd

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Skleiłem sobie rozpiskę na duże punkty
2800 Pts - Wood Elves Army

Wardancer Highborn @ 230 Pts
Amaranthine Brooch [35]
Blades of Loec [35]
The Other Trikster's Shard [15]

Spellweaver @ 305 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Wand of Wych Elm [55]

Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Dragonhelm [10]

Spellsinger @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren
Dispel Scroll [25]
Ruby Ring Of Ruin [25]

10 Glade Guard @ 148 Pts
Standard; Musician
Banner Of Eternal Flame [10]
10 Glade Guard @ 138 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 138 Pts
Standard; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 pts

9 Wardancers @ 162 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts

1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts

1 Great Eagle @ 50 Pts

Jak ktoś widzi poważne mankamenty na papierze(ekranie :wink: ) niech komentuje; p

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Bohaterze fajnie złożeni :) Czy można mieć 4 takie same oddziały Core ? Chyba NIE ? Nie mam RB przy sobie,ale chyba do 3 takich samych jest :-k

I w sumie nie ma do czego się przyczepić :wink:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Heptun pisze:Czy można mieć 4 takie same oddziały Core ? Chyba NIE ? Nie mam RB przy sobie,ale chyba do 3 takich samych jest :-k
:
Nie ma limitu dla jednostek CORE
Zasady ETC wprowadzały limit w postaci 3 unitów (dlatego graliśmy na 3x Dryady oraz 3x GG)
Zasady Areny ... czyli brak zasad :mrgreen: nic nie mówią o limicie jednostek CORE 8)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

poszukalbym punktow na drugiego orla oraz czempionow na lucznikach. mysle tez, ze lepiej z tych dwoch oddzialow tancerek zrobic jeden wiekszy w liczbie 12-13.
2 drzewa nie sa dobra opcja na te ograniczenia. spojrzmy na to od strony emp, dwarfow.. jedno bedzie, jest wystarczajaca kontra i latwiej je schowac.
bannery na wildach tez sie przydadza i wtedy nie musisz miec bannerow na lukach, a przynajmniej nie na kazdych.
dragonhelm na bsb nie jest niezbedny, to samo boundspell na malym magu.
Obrazek

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

taki bsb kosztuje 140pts
xYz

Zablokowany