rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Rabsp »

ale strzelac moze od pierwszej tury :twisted: walczyc przychodzi nam dopiero w pozniejszych turach albo wogole :) pomijając fakt, że bsb z BoS ani nie powalczy ani nie postrzela... :?
nie upieram sie że kazdy bsb hajów powinien nosic reaver bowa, ale zostało zadane pytanie jak zwiekszyć efektywnie siłe strzelania, wiec podzieliłem się skromnym doświadczeniem z 2 bitew takim bsb'kiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

grałem bardzo podobna rozpiską tylko bez rydwanów z trzecim magiem z niszczarką. Są paringi dla tej armii przy których nic nie zrobisz i to jest moim zdaniem zasadniczy minus takiej zabawy. PG wydają się być niby super twardzi ale jak przychodzi co do czego to łatwo można ich złamać choćby szarżą w bok.Rozumiem ,że mają być boostawani przez SH magic. Wiele to jednak nie zmieni. Ja po prawie 2 miesięcznym graniu tą rozpiską bardziej zacząłem doceniać spermenów w słusznej liczbie 50 szt niż PG.
Co do bsb - zgadzam się ,że lepiej jak ma łuk i siedzi bezpiecznie z tyłu - zrobi tyle samo lub więcej a nie ma stresu ,że go utłuką....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Hmm, w sumie muszę to przemyśleć :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ja zagralem pre arenke na arcym z ksiazka i shadow, maly z shadow, prince na koniku z death i wardem na 4+ oraz rerollem AS, bsb na orle, 40 spearmanow, 30 lucznikow, 10dp, 30wl, 2 orly. Gralo mi sie super, z racji brzytwy wszedzie moglem nagle miec przypierdol, co strasznie mi sie podobalo, choc DP oraz Wl same sobie tez radza. I imho Jezeli DP to tylko 9-10, to robi naprawde straszne rzeczy.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Fajnie byłoby zagrać na konnym princie, ale niestety na razie to nierealne :)

Serio, zaczynam się przekonywać co do tego RB. Trzeba na tym pograć :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Andrzej pisze:Serio, zaczynam się przekonywać co do tego RB. Trzeba na tym pograć :)
No stary jeszcze zasad nie czytałeś? Czas najwyższy...;)
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Andrzej pisze:Fajnie byłoby zagrać na konnym princie, ale niestety na razie to nierealne :)

Serio, zaczynam się przekonywać co do tego RB. Trzeba na tym pograć :)
imho jest grywalny, albo lata sobie jak taki kałboj albo siedzi bezpieczny w tej 10 DP.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

jest jeden powod dla ktorego nie widze takiego pana, nie mozna strzelac po marszu...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ale moze zabic wrogiego generala z zerowki z death.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Chyba mówicie o czym innym :)

Apropo tego konnego princa, to nie można ryzykować, że trafi się na krasie/imperium/ogry bo to automatyczne 360 pkt w plecy...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

rozpiski na arcy+boh+shadow są ok i moze nawet bym znowu na tym grał, ale jedno co mnie denerwuje strasznie i przez co powiedziałem sobie "NIGDY WIĘCEJ BOH+SHADOW!!" to niszczące misscasty kilka razy na gre... jeśli mag sam nie wciągnie sie do warpa, to najczesciej wciągnie albo pół oddziału jednym misscastem, albo porani siebie i innych magów, albo straci lvle/czary - bedzie warzywkiem do konca bitwy i nasza armia nagle straci potencjal...

ostro sie zraziłem do boh+shadow, chyba za dużo razy przegrałem bitwe przez misscasty...

teraz próbuje troche bardziej strzelającej koncepcji 8)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Ja z BoH nie rzucam zawsze z 6 kości - mniejsze ryzyko wybuchu, a ifki i tak dość często wpadają.
Mnie w Shadow boli to, że przez 1-2 pierwsze tury nie zadaje się obrażeń przeciwnikowi.
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

no jasna sprawa ze nie zawsze trzeba rzucac z 6 kostek, choc 4 to imo minimum jak na takie wysokie CV w lorze shadowa. Bardzo czesto mialem tak, że niby dublet wypadł na kostkach ale cv nie osiągnąłem bo rzuciłem same pały i dwójki - a po takim rzucie nasz przegiety mag nie poczaruje juz w danej turze...

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Asassello pisze:Ja z BoH nie rzucam zawsze z 6 kości - mniejsze ryzyko wybuchu, a ifki i tak dość często wpadają.
Mnie w Shadow boli to, że przez 1-2 pierwsze tury nie zadaje się obrażeń przeciwnikowi.
stary -d3 do t i 30 lucznikow robi sito z piechoty przeciwnika, a jak masz do tego bolce to uhuhuh, do tego miasma na m lub bs zeby do ciebie nie podlezli/strzelili i bawimy sie dalej, a w jakas niska incjatywe pitke wrzucac
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Relosu pisze: stary -d3 do t i 30 lucznikow robi sito z piechoty przeciwnika, a jak masz do tego bolce to uhuhuh, do tego miasma na m lub bs zeby do ciebie nie podlezli/strzelili i bawimy sie dalej, a w jakas niska incjatywe pitke wrzucac
że tak powiem pierdu ,pierdu :mrgreen: .. zakładacie ,że przeciwnik jest idiotą i nie wie co robi Boh. Jest oczywistym ,że jeśli rzucisz czar z mniejszej ilości kostek zostawiając sobie jakieś i nie trafisz ifki (mała szansa na ifkę) to masz jak w banku dispela . Jeśli już Boh to moim zdaniem tylko Shadow i tylko rzucanie z 5-6 kości to jest po brzytwę lub po pitkę na steam tanka - po nic więcej. Do zabawy w dużą ilość czarów jest High or Fire magic. Boh+shadow jest dla ludzi którzy mają mocne nerwy. W zasadzie rezygnujemy z czarów ofensywnych i w kluczowym momencie rzucamy brzytwę mając pewność ,że wejdzie i nasi spermeni zrobią mega rozpizd :mrgreen: Po drodze jest jednak dużo ale ... muszą przeżyć , dobrze by było ,żeby mag poziomów nie stracił etc,etc.... Trzeba jednak powiedzieć jasno. Boh ma swoje zalety. Bez boh zasadzie nie jesteśmy w stanie wcisnąć czaru grają przeciw kraśkom czy imperium....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

no co Ty, ja przeciwko krasiom rozwalałem maszyny z pocisków z fire i RoF :mrgreen:

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Piotrek masz zle zalozenia, cala gre cisnij po te 2-3 kostki wkurwiaj przeciwnika niech traci scrolle itd, a co wejdzie to twoje a potem wlasnie walnac z tych 5 kosci brzytwe i miec pewnosc ze wejdzie pomimo pecha jak brak dubletu.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dlatego właśnie nie gram na BoH+Shadow, zbyt ryzykowne :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:Dlatego właśnie nie gram na BoH+Shadow, zbyt ryzykowne :)
Po kilku bitwach muszę powiedzieć, że to zestawienie jest mocno no-brainowe. Jak czar wejdzie to pewnie wygrywasz jak nie wejdzie to nie wygrywasz.
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

bo zle do tego podchodzicie. Zamiast grac "wejdzie wygram, nie wejdzie lose" grajcie "wejdzie bedzie super, nie wejdzie tragedii nie ma".
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Zablokowany