Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Nie trzeba. Jeśli przegrasz walkę to też możesz zrobić combat reform, lecz po zdaniu liderki z modyfikatorem takim z jakim przegrałeś walkę.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
i właśnie tu potrzebny czempion : ginie w czelendżu a nietknięta horda robi reform i wklepuje bydakowi
po żenującym występie na ostatnim turze i godzinnym pakowaniu halabard w walizki/organizery/pudełka wróciłem do starych idei z kilkoma innowacjami; podstawowa zmiana to helstormy, zamieniłem z prostego powodu, magia, która jest dostępna w tej rozpie pozwala na wykorzystanie całego potencjału tych maszynek; 2x free company, do osłony w sumie trzech magów, jeden pancerny Pegaz jest lepszy od dwóch eco; dodatkowo 5 maszyn jest mi łatwiej zasłonić niż 6 przy jednoczesnym zachowaniu LoS; 50-tka halabard to mocny regon do przegryzienia, chociaż ma o niebo słabszy wygar od Flagusów czy GS-ów (głównie za sprawą S5>>S4); no i na koniec magia:light, heaven, fire; najważniejsza sprawa, której mi brakowało to np. rozpoczynam grę, w pierwszej fazie magii mam 11 kości i nie mogę ich wykorzystać w pełni, bo jedyny czar jaki mogę rzucić dalej niż 24" jest banishment z dużej suki; przy CV fireballa, komecie, 0' z heavena lub Uranosie mam pełny wygar w przeciwnika od samiusieńkiego początku (dzięki Esco za nauczkę, teraz już mi się nie skampisz
), i najważniejsze na koniec re-rolle 1-nek na ranienie w 12"
1 Arch Lector of Sigmar 306 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30]
The Crimson Amulet [20]
Armour of Meteoric Iron [25]
War Altar
1 Wizard Lord of the Celestial Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Dragonbane Gem [5]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Battle [15]
Dawnstone [25]
1 Battle Wizard of the Bright Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard of the Bright Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Dispel Scroll [25]
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
1 Master Engineer 65 Pts
50 Halberdiers 320 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
28 Greatswords 335 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
29 Flagellant Warbands (Core) 290 Pts
15 Free Company 87 Pts
Standard; Musician
10 Free Company 62 Pts
Standard; Musician
3x Great Cannon 3x 100 Pts
2x Helstorm Rocket Battery 2x 115 Pts
Models in Army: 162
Total Army Cost: 2800


1 Arch Lector of Sigmar 306 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30]
The Crimson Amulet [20]
Armour of Meteoric Iron [25]
War Altar
1 Wizard Lord of the Celestial Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Dragonbane Gem [5]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Sword of Battle [15]
Dawnstone [25]
1 Battle Wizard of the Bright Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Seal of Destruction [45]
1 Battle Wizard of the Bright Order 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Dispel Scroll [25]
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
1 Master Engineer 65 Pts
50 Halberdiers 320 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
28 Greatswords 335 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
29 Flagellant Warbands (Core) 290 Pts
15 Free Company 87 Pts
Standard; Musician
10 Free Company 62 Pts
Standard; Musician
3x Great Cannon 3x 100 Pts
2x Helstorm Rocket Battery 2x 115 Pts
Models in Army: 162
Total Army Cost: 2800
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
widzę, że się przekonujesz do helstormów i fire
moim zdaniem trochę dużo magów, no ale z drugiej strony masz mocny defens magiczny
3 armaty razem z heaven zamiatają wrogą artylerię i monstery
ja sam przekonuję się powoli do pegaza

moim zdaniem trochę dużo magów, no ale z drugiej strony masz mocny defens magiczny
3 armaty razem z heaven zamiatają wrogą artylerię i monstery
ja sam przekonuję się powoli do pegaza
muszę mieć coś oprócz artylerii co dziabnie armię przeciwnika dalej niż 24" a fire, heaven są wyśmienite, dość niskie CV i sporo tego jest; poza tym mogę trafić flame cage lub flaming sworda co jest darem z niebios przy takim układzie magów (druga sprawa scoutmaster looknij na ich łączny koszt, żenująco niski); helstormy w parze idą na testy, przy heavenie można z nich dużo wycisnąć, a mortary coś mnie zawodzą ostatnio, mam w końcu dwóch inżynierów
poza tym Demony to przekleństwo, i zmienia się u nich podstawa gry, mają odpowiedź na light
poza tym Demony to przekleństwo, i zmienia się u nich podstawa gry, mają odpowiedź na light

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
cieszy mnie jak widzę inne lory niż light
fire jest fajną opcją dla imperium (celestiala jeszcze muszę przetestować ale na papierze też nieźle wygląda)

ja mam zawszę jedną helkę w rozpie
jak dla mnie to podstawa. Naprawdę ostatnio to tak szalała że hoho
najlepsza maszyna. że raz siądzie na bitwę i wystarczy , a o to nie trudno. Co do magii to wole i tak light. Nie ma lepszej domeny dla imperium i tyle
są pociski , ochrona przed maszynami i strzelaniem , dopakowanie piechoty jednym słowy wszystko czego potrzebujemy :)Doskonale o tym wiesz i prędzej czy później do niej wrócisz. Taki klocuszek gwardii jak zbierze np z trebka to nic z nich nie zostanie a tak ochrona pha robi swoje
Jeśli chodzi o rakietnicę to czy przy rozrzucie można przerzucać tak długo missfire aż coś wypadnie czy tylko raz. Bo w zasadach jest tak że można tylko raz przerzucić każdą kostkę.
I czy brace of pistols maja daleki zasięg ?? bo się dowiedziałem że wszystko ma daleki nawet gwiazdki czy też toporki .;/




Jeśli chodzi o rakietnicę to czy przy rozrzucie można przerzucać tak długo missfire aż coś wypadnie czy tylko raz. Bo w zasadach jest tak że można tylko raz przerzucić każdą kostkę.
I czy brace of pistols maja daleki zasięg ?? bo się dowiedziałem że wszystko ma daleki nawet gwiazdki czy też toporki .;/
Na rozrzucie w katiuszy nie ma missfier. Według zasad przerzucasz do skutku, rakiety muszą przecież po wystrzeleniu gdzieś spaść.wychwa pisze:ja mam zawszę jedną helkę w rozpiejak dla mnie to podstawa. Naprawdę ostatnio to tak szalała że hoho
najlepsza maszyna. że raz siądzie na bitwę i wystarczy , a o to nie trudno. Co do magii to wole i tak light. Nie ma lepszej domeny dla imperium i tyle
są pociski , ochrona przed maszynami i strzelaniem , dopakowanie piechoty jednym słowy wszystko czego potrzebujemy :)Doskonale o tym wiesz i prędzej czy później do niej wrócisz. Taki klocuszek gwardii jak zbierze np z trebka to nic z nich nie zostanie a tak ochrona pha robi swoje
![]()
Jeśli chodzi o rakietnicę to czy przy rozrzucie można przerzucać tak długo missfire aż coś wypadnie czy tylko raz. Bo w zasadach jest tak że można tylko raz przerzucić każdą kostkę.
I czy brace of pistols maja daleki zasięg ?? bo się dowiedziałem że wszystko ma daleki nawet gwiazdki czy też toporki .;/
Na drugie pytanie nie odpowiem

- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
niestety mają (przynajmniej pistolety - o gwiazdkach się nie wypowiem )
Jak dla mnie splewili pistolety w 8 ed ciutkę (zasięg na pistolirsach z 8 cali na 6 w zasadzie bo na 6tkach to oni sobie mogą strzelać ile dusza zapragnie a i tak nie trafią 


Od końca:
1. pistolety też mają daleki zasięg
2. przerzucasz do skutku
Co do magii, to nie wiem jak Ty to robisz ale ja mam zasięgi już od pierwszej tury w magii light wszystkimi czarami... Banishment na 48, sygnaturka też, net of amyntok również, do tego dochodzi też wózek co podjedzie spokojnie na te 24 cale w dodatku może jeszcze rzucić sobie z jednej kostki jakieś przerzuty...
Natomiast co do heaven to powiem tylko tyle, że przerzuty jedynek w naszym przypadku są ostro przereklamowane. Grałem, nie warte. Dużo lepiej zasadzić banishmenta lub obniżanie toughness z shadow.
1. pistolety też mają daleki zasięg
2. przerzucasz do skutku
Co do magii, to nie wiem jak Ty to robisz ale ja mam zasięgi już od pierwszej tury w magii light wszystkimi czarami... Banishment na 48, sygnaturka też, net of amyntok również, do tego dochodzi też wózek co podjedzie spokojnie na te 24 cale w dodatku może jeszcze rzucić sobie z jednej kostki jakieś przerzuty...
Natomiast co do heaven to powiem tylko tyle, że przerzuty jedynek w naszym przypadku są ostro przereklamowane. Grałem, nie warte. Dużo lepiej zasadzić banishmenta lub obniżanie toughness z shadow.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
ja ostatnio gram na dwóch katiuszach i czołgu z leczeniem i chwalę sobie taki układ, katiusze na dwóch inżynierach robią miazgę ze wszystkiego co uciekło dwellersom.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
@Karli:
podstawowa sprawa, nie muszę trzymać magów aż tak blisko furmanki i być ściśniętym klockami aby liczyć na S6 na Banishmencie, każdy po prostu rzuca skąd chce i gdzie chce, nie oglądając się na ustawienie własnych regonów; kometa ani nie musi widzieć, ani nie musi mieć zasięgu, mała ma z bazy S5 i jeszcze obrywa wszystko w zasięgu, mały bonusik jak trafi jakiegoś latacza, z bazy thunderbolt z S6, re-rolle 1-nek też są dość dobre pod plackami z maszyn, z cannonów też masz re-rolle, nie potrzebujesz księdza z boundem na jedną maszynkę, masz obszarówkę z tego; chain lightning raczej słabo widzę, ale sygnaturka już jest bardzo ciekawa, czy to na latacze, czy w walce z jakimiś klockami, albo obniżyć liderkę jakiemuś stuborniarzowi (ot Pok); mam dość spore problemy rozpami na gwardii i Flagusach z DE ostatnio, więc wolę dmuchać na zimne i tłuc od początku bez podchodzenia pod 40 kusz czy to furmanką czy czymś innym tylko za przeproszeniem pizdnąć kometę w ten cały sado-maso cyrk; poza wszystkim wymienionym light jest na furmance i na ogół i tak chodzi o jeden kluczowy combat gdzie ma wejść jeden kluczowy czar, tak aby nic nie zostało z przeciwnika; z Wochem podobnie, jak się kampi przed ostrzałem to nie mogę mu nic zrobić w meeting engagement bo najzwyczajniej jest za daleko, maszynami nie będę podchodził aby nadziać się na dyskowców, a kometka prawdę Ci powie (przydatny również chain lightning w takich sytuacjach jest zwłaszcza na Heleny czy Shriny przed fazą strzelania); Sysek może zdać Ci relację jak grają chłopaki z Nemezisu lub Jeźdźców, w ciemie bici nie są
wspominałem o Danonkach i ich najnowszym (starym) wynalazku z sztandarkiem -2 do casta i od miscastów z magii light?? cóż game play się zmienia a Danonów coraz więcej...
@wychwa, ja mam w rozpie light ale go ograniczyłem do furmanki, potrzebne mi są inne rzeczy, których ten lore nie daje, ale może się idealnie skombować z nim, fire i heaven dadzą radę, spójrz na wampirzą gwardię kiedy oberwie dwa razy fireballami a później czymś z heavena, nie muszę się wysilać banishmentem (chociaż pewnie i tak bym to wykorzystał); a druga kwestia jak pisałem wyżej ma kilka bonusów ten lore nie tylko na latacze ale na KB-ki i poisony również
P.S. dobry jest też ten Lore na Ogry jak się okazuje bo ma dużą siłę z bazy: sygnaturka, Thunderbolt, kometa i Sija...
podstawowa sprawa, nie muszę trzymać magów aż tak blisko furmanki i być ściśniętym klockami aby liczyć na S6 na Banishmencie, każdy po prostu rzuca skąd chce i gdzie chce, nie oglądając się na ustawienie własnych regonów; kometa ani nie musi widzieć, ani nie musi mieć zasięgu, mała ma z bazy S5 i jeszcze obrywa wszystko w zasięgu, mały bonusik jak trafi jakiegoś latacza, z bazy thunderbolt z S6, re-rolle 1-nek też są dość dobre pod plackami z maszyn, z cannonów też masz re-rolle, nie potrzebujesz księdza z boundem na jedną maszynkę, masz obszarówkę z tego; chain lightning raczej słabo widzę, ale sygnaturka już jest bardzo ciekawa, czy to na latacze, czy w walce z jakimiś klockami, albo obniżyć liderkę jakiemuś stuborniarzowi (ot Pok); mam dość spore problemy rozpami na gwardii i Flagusach z DE ostatnio, więc wolę dmuchać na zimne i tłuc od początku bez podchodzenia pod 40 kusz czy to furmanką czy czymś innym tylko za przeproszeniem pizdnąć kometę w ten cały sado-maso cyrk; poza wszystkim wymienionym light jest na furmance i na ogół i tak chodzi o jeden kluczowy combat gdzie ma wejść jeden kluczowy czar, tak aby nic nie zostało z przeciwnika; z Wochem podobnie, jak się kampi przed ostrzałem to nie mogę mu nic zrobić w meeting engagement bo najzwyczajniej jest za daleko, maszynami nie będę podchodził aby nadziać się na dyskowców, a kometka prawdę Ci powie (przydatny również chain lightning w takich sytuacjach jest zwłaszcza na Heleny czy Shriny przed fazą strzelania); Sysek może zdać Ci relację jak grają chłopaki z Nemezisu lub Jeźdźców, w ciemie bici nie są

wspominałem o Danonkach i ich najnowszym (starym) wynalazku z sztandarkiem -2 do casta i od miscastów z magii light?? cóż game play się zmienia a Danonów coraz więcej...
@wychwa, ja mam w rozpie light ale go ograniczyłem do furmanki, potrzebne mi są inne rzeczy, których ten lore nie daje, ale może się idealnie skombować z nim, fire i heaven dadzą radę, spójrz na wampirzą gwardię kiedy oberwie dwa razy fireballami a później czymś z heavena, nie muszę się wysilać banishmentem (chociaż pewnie i tak bym to wykorzystał); a druga kwestia jak pisałem wyżej ma kilka bonusów ten lore nie tylko na latacze ale na KB-ki i poisony również

P.S. dobry jest też ten Lore na Ogry jak się okazuje bo ma dużą siłę z bazy: sygnaturka, Thunderbolt, kometa i Sija...

Ciekawe. Ale nie przekonuje to mnie za bardzo.
Najlepsze combo dla imperium light 4lvl, shadow 2lvl. Lub na odwrot.
Tak jak karli mowil. Light ma wszystko co potrzeba a to ze demony maja kontre to bywa... Mamy pecha. Chodz zmieni sie to bo za wiele armii na lighcie nie gra
Najlepsze combo dla imperium light 4lvl, shadow 2lvl. Lub na odwrot.
Tak jak karli mowil. Light ma wszystko co potrzeba a to ze demony maja kontre to bywa... Mamy pecha. Chodz zmieni sie to bo za wiele armii na lighcie nie gra
sporo ma, nawet VC-ty zaczęły grać na light, są jeszcze TK i imperium, widziałem również same danony na light ale to raczej chwilowa fantazja; zobaczymy jak wyjdzie, coś nowego, bo heaven naprawdę daje duże możliwości
@tilt:
wiem, że to najlepsze kombo, ale szukam czegoś odmiennego a jednocześnie zaskakującego co można wycisnąć z Imperium; Lory magii to jeden z tych aspektów, które biorę pod uwagę, Shadow jest fajny ale ma bardzo wysokie castingi, poza tym aż tak uniwersalny nie jest jak rezygnuje się z BS-owego strzelania w rozpie, a jakoś śmietnik trzeba ściągnąć; zobaczymy jak wyjdzie, rozpa na najbliższy tur poszła, może coś jeszcze zagram przed tym, ale znów układ Blood&Glory, Meeting skłaniają mnie do przetestowania tej kombinacji
@tilt:
wiem, że to najlepsze kombo, ale szukam czegoś odmiennego a jednocześnie zaskakującego co można wycisnąć z Imperium; Lory magii to jeden z tych aspektów, które biorę pod uwagę, Shadow jest fajny ale ma bardzo wysokie castingi, poza tym aż tak uniwersalny nie jest jak rezygnuje się z BS-owego strzelania w rozpie, a jakoś śmietnik trzeba ściągnąć; zobaczymy jak wyjdzie, rozpa na najbliższy tur poszła, może coś jeszcze zagram przed tym, ale znów układ Blood&Glory, Meeting skłaniają mnie do przetestowania tej kombinacji
Nie no nie ma co się przekonywać co jest lepsze bo każdemu podchodzi co innego bo każdy ma inny styl gry
Także czekam na efekty tych kombosów.
TO na jakiej zasadzie mam komuś wytłumaczyć że rakietnica może a wręcz musi przerzucać aż do skutku.

TO na jakiej zasadzie mam komuś wytłumaczyć że rakietnica może a wręcz musi przerzucać aż do skutku.
na zasadzie posiadania kodeksu i erraty do Imperium z GWwychwa pisze:TO na jakiej zasadzie mam komuś wytłumaczyć że rakietnica może a wręcz musi przerzucać aż do skutku.
