
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
otwórz sobie AB i przeczytaj opis strzelania rakietą na głos - to powinno wystarczyć 

Lub przeczytaj i nagraj sie na dyktafonkrystian1wielki pisze:otwórz sobie AB i przeczytaj opis strzelania rakietą na głos - to powinno wystarczyć

jeszcze jedna kmina na 2800 z Lightem w roli głównej, tłumaczyć chyba komba nie muszę z resztą wszystko widać jak na talerzu
1 Arch Lector of Sigmar 306 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30]
Armour of Meteoric Iron [25]
The Crimson Amulet [20]
War Altar
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
White Cloak [35]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Battle [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
45 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
45 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
27 Flagellant Warbands (Core) 270 Pts
14 Free Company 90 Pts
FCG
2x Steam Tank 2x 300 Pts
3x Great Cannon 3x 100 Pts
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2799
1 Arch Lector of Sigmar 306 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30]
Armour of Meteoric Iron [25]
The Crimson Amulet [20]
War Altar
1 Wizard Lord of the Light Order 240 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 133 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
White Cloak [35]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
Sword of Battle [15]
1 Battle Wizard of the Light Order 110 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Seal of Destruction [45]
45 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
45 Halberdiers 295 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company [25] Pts
5 Detachment - Free Company [25] Pts
27 Flagellant Warbands (Core) 270 Pts
14 Free Company 90 Pts
FCG
2x Steam Tank 2x 300 Pts
3x Great Cannon 3x 100 Pts
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2799
Jeśli masz zamiar grać na tankach to na dużym magu proponowałbym jednak life. Bironę i tak się rzuci z priesta, natomiast inne czary lighta chyba się nie przydadzą zbytnio...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
myślałem nad lifem, z drugiej strony, biorę 6 kości w łapę i rzucam dużą Bironę w pierwszej turze, a duży mag jest właściwie kamikaze; jestem u przeciwnika od drugiej tury, z tyłu zostaje 300 pts w maszynach tylko i furmana, która jest rydwanem; sam nie wiem, czy nie zrobić z malucha "lifowca"; to czego się boję to pitki i słonka, jeśli stracę jeden czołg pozostaje jeszcze drugi; najpierw musi wejść ta pita z 6 kości...trudna sprawa
Phas protection ma tutaj dużą rolę do odegrania i to ta większa wersja na 12", więc nie skreślałbym zbytnio tego loru, bo na maszynki ten czar jest niezastąpiony
ostatnią sprawą w tej rozpie do ogarnięcia jest rod of power, czy tak naprawdę jest potrzebny i czy nie lepiej zastąpić go luckstonem
P.S. najbardziej podobałaby mi się opcja 2x czołg w czołzenów bez Warda w drugiej turze, ale to już zboczenie i zbyt duża fantazja, chociaż czy na pewno??
Phas protection ma tutaj dużą rolę do odegrania i to ta większa wersja na 12", więc nie skreślałbym zbytnio tego loru, bo na maszynki ten czar jest niezastąpiony
ostatnią sprawą w tej rozpie do ogarnięcia jest rod of power, czy tak naprawdę jest potrzebny i czy nie lepiej zastąpić go luckstonem
P.S. najbardziej podobałaby mi się opcja 2x czołg w czołzenów bez Warda w drugiej turze, ale to już zboczenie i zbyt duża fantazja, chociaż czy na pewno??
Rod zawsze potrzebny, zamiast niego prędzej bym się zastanawiał nad scrollem. Pitki i słonka bym się tak bardzo nie bał. Masz niszczarke, więc na pierwszą turę powinna wystarczyć, zwłaszcza jeśli czołgi schowasz gdzieś z tyłu zanim birona nie wejdzie to przeciwnik w pierwszej turze nawet zasięgu do pity zwykle mieć nie będzie. Potem niszczarka a potem scroll, wtedy już czołgi powinny być w hth.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
mądrze prawisz Karli; przykładem może być paring z Krasiowymi; sprawa jak zwykle rozbije się o zaczynanie, wszystko na pałę do przodu i tak poleci, furmanka raczej będzie bezpieczna przy takiej mnogości celów, klu sprawy to Phas w takim paringu, i z tym rodem rzeczywiście mocno się zastanawiam, jeśli wejdzie scroll to tanim kosztem będę miał jeszcze Opal Amulet opcjonalnie; life czy jest rzeczywiście potrzebny, to nie wiem, chyba z Lizakami byłby największy problem i ewentualnie z Orkasami; z Krasiami to bezsens bo czołgu nie zdołam najzwyczajniej uleczyć przy ich antymagii ale z drugiej strony Rod tutaj byłby arcyważny
jeśli nie daj bóg zacznę to i tak odpalę wszystkim co mam i polecę do przodu, w między czasie będę chciał włączyć Bironę i Phas; ale tutaj już będzie ciężko (mówię cały czas o Krasiach) utrzymać wszystko w 12"

przy krasiach rod jest zazwyczaj bezużyteczny, ale z innymi armiami sprawdza się znakomicie, brakuje mi w tej rozpie pegazisty z kaskiem aldreda, jeżeli seal nie zadziała to aldred powinien - w ten sposób pozbawisz przeciwnika magii (w obecnej rozpie według mnie powinien być większym priorytetem niż pancernik)
edit: ale to musi mieć wygar, jak wszytko zadziała.
aż sam mam ochotę przetestować tą rozpę.
edit: ale to musi mieć wygar, jak wszytko zadziała.

Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, o 09:48 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
nie wiem czy light się combuje ze steamtankiem.
poruszałem to wielokrotnie na forum i nikt mi nie odpowiedział
uściślenie ligi sędziowskiej temu chyba przeczy
"Co podwaja czar #6 z lighta i czy jest jakieś maksimum? Czar Lore of light # 6 wg FAQa do podręcznika głównego podwaja Movement Allowance, czyli statystykę Movement (M), zatem obowiązuje limit maksymalnej wartości 10."
na pewno nie podwaja 2d6 z szarży
a czy podwaja d3 za punkt pary nie wiem
poruszałem to wielokrotnie na forum i nikt mi nie odpowiedział
uściślenie ligi sędziowskiej temu chyba przeczy
"Co podwaja czar #6 z lighta i czy jest jakieś maksimum? Czar Lore of light # 6 wg FAQa do podręcznika głównego podwaja Movement Allowance, czyli statystykę Movement (M), zatem obowiązuje limit maksymalnej wartości 10."
na pewno nie podwaja 2d6 z szarży
a czy podwaja d3 za punkt pary nie wiem
masz odpowiedź w erracie do Imperium, skoro runa Krasiowa może go spowalniać to Birona może go przyspieszać, tyle w temacie byłoscoutmaster pisze:nie wiem czy light się combuje ze steamtankiem.
poruszałem to wielokrotnie na forum i nikt mi nie odpowiedział
uściślenie ligi sędziowskiej temu chyba przeczy
"Co podwaja czar #6 z lighta i czy jest jakieś maksimum? Czar Lore of light # 6 wg FAQa do podręcznika głównego podwaja Movement Allowance, czyli statystykę Movement (M), zatem obowiązuje limit maksymalnej wartości 10."
na pewno nie podwaja 2d6 z szarży
a czy podwaja d3 za punkt pary nie wiem
uściślenie dotyczyło tylko charakterystyki M, nie dotyczyło ruchów specjalnych - atakim podlega czołg, więc przy bironnie jeden punkt pary generuje 6cali ruchu.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Konkretnie jest tak:
M to Movement Allowance (RB str 3)
Dla czołgu M wynosi 3 za SP.
Birona podwaja Movement Allowance (Errata do RB).
M to Movement Allowance (RB str 3)
Dla czołgu M wynosi 3 za SP.
Birona podwaja Movement Allowance (Errata do RB).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
wiem o runie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... nk#p678145
chodzi o to że M= movement alovence
M steam tanka w tabeli w FAQ to special
a jak gadałem kiedyś w Wawie na turnieju to mi powiedzieli że się nie podwaja bo to właśnie special
a runa jest wyjątkiem bo była w FAQ.
Trzaba chyba dla pewności zapytać sędziego z Areny
chodzi o to że M= movement alovence
M steam tanka w tabeli w FAQ to special
a jak gadałem kiedyś w Wawie na turnieju to mi powiedzieli że się nie podwaja bo to właśnie special
a runa jest wyjątkiem bo była w FAQ.
Trzaba chyba dla pewności zapytać sędziego z Areny
poszukałem specjalnie, GW Errata do Rulebooka, ostatnia strona, pierwsza kolumna (jakoś w środku)
Q: Does Birona’s Timewarp affect units with the Random
Movement or other movement special rules? (Reference)
A: Yes, however far they can normally move, it will be doubled.
For example, a unit with the Random Movement (2D6)
special rule rolls a 9. This would then be doubled to 18
to chyba ucina wszelkie spekulacje na ten temat i czołgi popylające 30" są jak najbardziej sehr gut
Q: Does Birona’s Timewarp affect units with the Random
Movement or other movement special rules? (Reference)
A: Yes, however far they can normally move, it will be doubled.
For example, a unit with the Random Movement (2D6)
special rule rolls a 9. This would then be doubled to 18
to chyba ucina wszelkie spekulacje na ten temat i czołgi popylające 30" są jak najbardziej sehr gut

Light z czołgiem/czołgami działa świetnie - na ostatnim masterze zrobiłem Gąsiorowi (VC) maskę w drugiej turze - 30 calowa szarża w klocek z wampirem.
@Helion - zastanów się nad moją opcją: mag lord z lightem, mały mag z lifem.
Branie małego maga z lightem tylko po to, by podbijał siłę banishmentu jest dyskusyjne. Zwłaszcza, że deklarujesz (całkiem słusznie poniekąd) że priorytetowymi czarami są dla Ciebie Timewarp i Protection.
Chciałby wiedzieć, skąd taka akurat liczba halabardników?
@Helion - zastanów się nad moją opcją: mag lord z lightem, mały mag z lifem.
Branie małego maga z lightem tylko po to, by podbijał siłę banishmentu jest dyskusyjne. Zwłaszcza, że deklarujesz (całkiem słusznie poniekąd) że priorytetowymi czarami są dla Ciebie Timewarp i Protection.
Chciałby wiedzieć, skąd taka akurat liczba halabardników?
tyle weszło po prostu, chcialem po 50 sztuk ale niestety detki muszą być aby w miarę możliwości kombo flame cage i syrena zablokować, jak się trafi, poza tym to tanie 4 odginaczki
Halabardy są całkiem niezłe jak jest ich ok. 50, przeciwnik się z nimi męczy i dręczy a wystarczy Birona i przeciwnikowi odbiera to argumenty, dają radę naprawdę z wieloma klockami, ale musi być ich ponad 40 "taki lajf"
tego lifa chyba wsadzę ze względu na samo leczenie ale i regenę na 5+, może być przydatna w niektórych sytuacjach

Halabardy są całkiem niezłe jak jest ich ok. 50, przeciwnik się z nimi męczy i dręczy a wystarczy Birona i przeciwnikowi odbiera to argumenty, dają radę naprawdę z wieloma klockami, ale musi być ich ponad 40 "taki lajf"
tego lifa chyba wsadzę ze względu na samo leczenie ale i regenę na 5+, może być przydatna w niektórych sytuacjach