Nowy Army List Dark Elves
Moderator: Yudokuno
ten T4 dla beastamstera bardzo mi przypadł do gustu, GW tutaj mogłoby zrobic wyjatek, nawet jeśli to elf ale uzasadnione to jest w pełni, no i byłoby, że wyjatek potwierdza regułe
A nie nie nie Nie ma żadnego t4 Chciało się grać szybkimi elfami to przyzwyczaj się do małego T
Z cauldronem to nie wiem co zrobić (teraz jest beznadziejny - nie chodzi tylko o to że mało opłacalny, ale po prostu nudny i nijaki), na pewno motyw żeby działał jak kowadło odpada. Po co komukolwiek drugie kowadło, wystarczy to co jest u krasnali. Z tym wardem na całą armię robi się za bardzo bretońsko. Może zamiast warda na 6 - hatred a po zabiciu, lub stracie generała frenzy dla całej armii?
Oczywiście pomysł jest głupi - ja tylko pragnę zachęcić do rzucania pomysłami, bo cauldron ulegnie zmianie na pewno, albo wyleci
Przedmioty macie fajne - DE naprawdę na tle innych armii daje radę jeśli chodzi o magic itemy (mowa też o tych z SoC), ale sztandary to faktycznie - można by coś dorzucić ciekawego za mało punktów.
Z cauldronem to nie wiem co zrobić (teraz jest beznadziejny - nie chodzi tylko o to że mało opłacalny, ale po prostu nudny i nijaki), na pewno motyw żeby działał jak kowadło odpada. Po co komukolwiek drugie kowadło, wystarczy to co jest u krasnali. Z tym wardem na całą armię robi się za bardzo bretońsko. Może zamiast warda na 6 - hatred a po zabiciu, lub stracie generała frenzy dla całej armii?
Oczywiście pomysł jest głupi - ja tylko pragnę zachęcić do rzucania pomysłami, bo cauldron ulegnie zmianie na pewno, albo wyleci
Przedmioty macie fajne - DE naprawdę na tle innych armii daje radę jeśli chodzi o magic itemy (mowa też o tych z SoC), ale sztandary to faktycznie - można by coś dorzucić ciekawego za mało punktów.
4T odpada. Kociol zwiekszajacy moc magiczna? Chcialbym przypomniec, ze Khaine nie ma nic wspolnego z magia. Wrecz przeciwnie. Konwent czarodziejek znajduje sie w stanie cichej, zimnej wojny ze swiatynia Khainea.
Mike: Kociol by dawal cos sam z siebie + bonusy za zabijanie. O to mi chodzilo.
A gdyby tak Cauldron dawal jakiegos duzego bonusa ale tylko raz na gre? Mozliwosc ruchu nie jest fajna. W 5 ed w ogole mi sie nie podobalo to, ze kociol stoi na kolkach -.-"
Izo: Nie wypadnie napewno.
Mike: Kociol by dawal cos sam z siebie + bonusy za zabijanie. O to mi chodzilo.
A gdyby tak Cauldron dawal jakiegos duzego bonusa ale tylko raz na gre? Mozliwosc ruchu nie jest fajna. W 5 ed w ogole mi sie nie podobalo to, ze kociol stoi na kolkach -.-"
Izo: Nie wypadnie napewno.
Kocioł:
-wybrany mag dostaje -3 do casta
-wybrany oddział dostaje frenzy+hatred
-wybrany oddział dostaje 5+ warda
-wybrany oddział dostaje +d6 do szarży
Bonus sobie można wybrać na początku tury. chodzi automatycznie, albo na 3+, bez znacznia. Wtedy może być rare.
Ewentualnie może zostać taki jak teraz, ale za 100 pts, dokupowany jako uprade do witchek, nie zajmuje żadnego slota
Gdyby hydra mogła ziać do hth i zaliczać trupy do CR stałaby się grywlna. Gdyby miała zostać taka, jak jest teraz, to jest warta góra 150 pts.
-wybrany mag dostaje -3 do casta
-wybrany oddział dostaje frenzy+hatred
-wybrany oddział dostaje 5+ warda
-wybrany oddział dostaje +d6 do szarży
Bonus sobie można wybrać na początku tury. chodzi automatycznie, albo na 3+, bez znacznia. Wtedy może być rare.
Ewentualnie może zostać taki jak teraz, ale za 100 pts, dokupowany jako uprade do witchek, nie zajmuje żadnego slota
Gdyby hydra mogła ziać do hth i zaliczać trupy do CR stałaby się grywlna. Gdyby miała zostać taka, jak jest teraz, to jest warta góra 150 pts.
Akurat Khaine z magią ma wiele wspólnego, to nie jest Khorne który odrzuca całkowicie magię. Chociażby aspekt Iron Panther (zwany też Stalker of the Void) jest jednym z najbardziej czczonym z aspektów przez magiczki.Torres pisze:Kociol zwiekszajacy moc magiczna? Chcialbym przypomniec, ze Khaine nie ma nic wspolnego z magia. Wrecz przeciwnie. Konwent czarodziejek znajduje sie w stanie cichej, zimnej wojny ze swiatynia Khainea.
Natomiast główną przyczyną konfliktu Świątyni Khaine'a z Sześcioma Konwentami jest to że wiele z członkiń Konwentów wyznaje Slaanesha, że o Morathi nie wspomnę....
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
...pozwolę sobie zacytować samego siebię...nie chce mi się tego drugi raz pisać..:
- 7 edycja WFB a sprzedaż modeli. Kilka ciekawych zależności:
Zasada: 5 Modeli w szeregu generuje stat. CR.
Wniosek: Kup więcej piechoty
Zasada: Steam Tank no longer 0-1 for every 2000 pts.
Wniosek: Kup drugiego Steam Tanka
Zasada: Hellblaster rzuca na trafienie.
Wnosek: Kup Rakietnicę. Ona nie rzuca.
Zasada: Handgunners no longer add D6" to first volley + Mages can only use PDs generated by themselves + roszady w Kręgach Magii ( 2nd sign of Amul nie jest 1wszym czarem)
Wniosek:Kup wór innych modeli bo Twoje strzelające Imperium odeszło do lamusa.
Zasada: Misz-masz w O&G. Kiedyś były armie goblińskie z dodatkiem Orków, teraz jest odwrotnie.
Wniosek: Masz mało Orków? Idź i dokup.
Zasada: Wolf Chariot no longer 2 na slot.
Wniosek: Postaw je na półce i idź kupić coś innego.
...i kilka innych...
Może to teroia spisku. Może przesadzam. Ale mam wrażenie, że ludzie odpowiedzialni za ABki mają odgórny priskaz tworzenia armii "sprzedawalnych" a nie grywalnych. Zobaczymy inne kodeksy, ale mam nadzieję, że się mylę.
IMO zmienią to, co nie sprzedało się w 6 edycji.
- 7 edycja WFB a sprzedaż modeli. Kilka ciekawych zależności:
Zasada: 5 Modeli w szeregu generuje stat. CR.
Wniosek: Kup więcej piechoty
Zasada: Steam Tank no longer 0-1 for every 2000 pts.
Wniosek: Kup drugiego Steam Tanka
Zasada: Hellblaster rzuca na trafienie.
Wnosek: Kup Rakietnicę. Ona nie rzuca.
Zasada: Handgunners no longer add D6" to first volley + Mages can only use PDs generated by themselves + roszady w Kręgach Magii ( 2nd sign of Amul nie jest 1wszym czarem)
Wniosek:Kup wór innych modeli bo Twoje strzelające Imperium odeszło do lamusa.
Zasada: Misz-masz w O&G. Kiedyś były armie goblińskie z dodatkiem Orków, teraz jest odwrotnie.
Wniosek: Masz mało Orków? Idź i dokup.
Zasada: Wolf Chariot no longer 2 na slot.
Wniosek: Postaw je na półce i idź kupić coś innego.
...i kilka innych...
Może to teroia spisku. Może przesadzam. Ale mam wrażenie, że ludzie odpowiedzialni za ABki mają odgórny priskaz tworzenia armii "sprzedawalnych" a nie grywalnych. Zobaczymy inne kodeksy, ale mam nadzieję, że się mylę.
IMO zmienią to, co nie sprzedało się w 6 edycji.
Alez oczywiscie, ze sie nie mylisz. Jest dokladnie tak, jak napisales, i jest to calkowicie zrozumiale. Firma musi ciagle sprzedawac nowe modele, zeby miec kase i moc funkcjonowac. Jak inaczej zmusic graczy do kupienia nowych figurek, jak nie przez zmiane zasad?Paraszczak pisze:
Może to teroia spisku. Może przesadzam. Ale mam wrażenie, że ludzie odpowiedzialni za ABki mają odgórny priskaz tworzenia armii "sprzedawalnych" a nie grywalnych. Zobaczymy inne kodeksy, ale mam nadzieję, że się mylę.
Mimo to nie narzekam. Lubie odmiane i fajnie, jak sie tak armie zmieniaja (szczegolnie, jesli jest to zwrot w strone fluffu, jak w O&G, gdzie wreszcie warto brac zwyklych orkow, a armia jest raczej do walki a nie od rzucania czarow).