Nowy Army List Dark Elves

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Kowadełko mogłoby działać albo a la kowadło (ale bez jakiś obrażeń - może popychanie, ataki, frenzy, MR, Wardy itp.), albo coś jak Scrag.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ten T4 dla beastamstera bardzo mi przypadł do gustu, GW tutaj mogłoby zrobic wyjatek, nawet jeśli to elf ale uzasadnione to jest w pełni, no i byłoby, że wyjatek potwierdza regułe :lol:
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

A nie nie nie :) Nie ma żadnego t4 :) Chciało się grać szybkimi elfami to przyzwyczaj się do małego T :)

Z cauldronem to nie wiem co zrobić (teraz jest beznadziejny - nie chodzi tylko o to że mało opłacalny, ale po prostu nudny i nijaki), na pewno motyw żeby działał jak kowadło odpada. Po co komukolwiek drugie kowadło, wystarczy to co jest u krasnali. Z tym wardem na całą armię robi się za bardzo bretońsko. Może zamiast warda na 6 - hatred a po zabiciu, lub stracie generała frenzy dla całej armii? :D
Oczywiście pomysł jest głupi - ja tylko pragnę zachęcić do rzucania pomysłami, bo cauldron ulegnie zmianie na pewno, albo wyleci :)

Przedmioty macie fajne - DE naprawdę na tle innych armii daje radę jeśli chodzi o magic itemy (mowa też o tych z SoC), ale sztandary to faktycznie - można by coś dorzucić ciekawego za mało punktów.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

może zrobić z Cauldronem tak jak było w 5. edycji, znaczy dać mu kółka i możliwość ruchu?

Awatar użytkownika
Torres
Wodzirej
Posty: 675
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Torres »

4T odpada. Kociol zwiekszajacy moc magiczna? Chcialbym przypomniec, ze Khaine nie ma nic wspolnego z magia. Wrecz przeciwnie. Konwent czarodziejek znajduje sie w stanie cichej, zimnej wojny ze swiatynia Khainea.
Mike: Kociol by dawal cos sam z siebie + bonusy za zabijanie. O to mi chodzilo.
A gdyby tak Cauldron dawal jakiegos duzego bonusa ale tylko raz na gre? Mozliwosc ruchu nie jest fajna. W 5 ed w ogole mi sie nie podobalo to, ze kociol stoi na kolkach -.-"
Izo: Nie wypadnie napewno.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Kocioł:
-wybrany mag dostaje -3 do casta
-wybrany oddział dostaje frenzy+hatred
-wybrany oddział dostaje 5+ warda
-wybrany oddział dostaje +d6 do szarży
Bonus sobie można wybrać na początku tury. chodzi automatycznie, albo na 3+, bez znacznia. Wtedy może być rare.
Ewentualnie może zostać taki jak teraz, ale za 100 pts, dokupowany jako uprade do witchek, nie zajmuje żadnego slota
Gdyby hydra mogła ziać do hth i zaliczać trupy do CR stałaby się grywlna. Gdyby miała zostać taka, jak jest teraz, to jest warta góra 150 pts.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Torres pisze:Kociol zwiekszajacy moc magiczna? Chcialbym przypomniec, ze Khaine nie ma nic wspolnego z magia. Wrecz przeciwnie. Konwent czarodziejek znajduje sie w stanie cichej, zimnej wojny ze swiatynia Khainea.
Akurat Khaine z magią ma wiele wspólnego, to nie jest Khorne który odrzuca całkowicie magię. Chociażby aspekt Iron Panther (zwany też Stalker of the Void) jest jednym z najbardziej czczonym z aspektów przez magiczki.
Natomiast główną przyczyną konfliktu Świątyni Khaine'a z Sześcioma Konwentami jest to że wiele z członkiń Konwentów wyznaje Slaanesha, że o Morathi nie wspomnę....

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

...pozwolę sobie zacytować samego siebię...nie chce mi się tego drugi raz pisać..:


- 7 edycja WFB a sprzedaż modeli. Kilka ciekawych zależności:

Zasada: 5 Modeli w szeregu generuje stat. CR.
Wniosek: Kup więcej piechoty

Zasada: Steam Tank no longer 0-1 for every 2000 pts.
Wniosek: Kup drugiego Steam Tanka

Zasada: Hellblaster rzuca na trafienie.
Wnosek: Kup Rakietnicę. Ona nie rzuca.

Zasada: Handgunners no longer add D6" to first volley + Mages can only use PDs generated by themselves + roszady w Kręgach Magii ( 2nd sign of Amul nie jest 1wszym czarem)
Wniosek:Kup wór innych modeli bo Twoje strzelające Imperium odeszło do lamusa.

Zasada: Misz-masz w O&G. Kiedyś były armie goblińskie z dodatkiem Orków, teraz jest odwrotnie.
Wniosek: Masz mało Orków? Idź i dokup.

Zasada: Wolf Chariot no longer 2 na slot.
Wniosek: Postaw je na półce i idź kupić coś innego.

...i kilka innych...

Może to teroia spisku. Może przesadzam. Ale mam wrażenie, że ludzie odpowiedzialni za ABki mają odgórny priskaz tworzenia armii "sprzedawalnych" a nie grywalnych. Zobaczymy inne kodeksy, ale mam nadzieję, że się mylę.


IMO zmienią to, co nie sprzedało się w 6 edycji.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Paraszczak pisze:
Może to teroia spisku. Może przesadzam. Ale mam wrażenie, że ludzie odpowiedzialni za ABki mają odgórny priskaz tworzenia armii "sprzedawalnych" a nie grywalnych. Zobaczymy inne kodeksy, ale mam nadzieję, że się mylę.
Alez oczywiscie, ze sie nie mylisz. Jest dokladnie tak, jak napisales, i jest to calkowicie zrozumiale. Firma musi ciagle sprzedawac nowe modele, zeby miec kase i moc funkcjonowac. Jak inaczej zmusic graczy do kupienia nowych figurek, jak nie przez zmiane zasad?
Mimo to nie narzekam. Lubie odmiane i fajnie, jak sie tak armie zmieniaja (szczegolnie, jesli jest to zwrot w strone fluffu, jak w O&G, gdzie wreszcie warto brac zwyklych orkow, a armia jest raczej do walki a nie od rzucania czarow). :)
Obrazek

ODPOWIEDZ