Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: rob »

do oddziałów nic nie mam, zastanawiam się nad pierścionkiem na magu - czy to konieczne? on i tak ma fireballa z sygnaturki lighta - przerzuc ten pierścien na warrior priesta, od pierwszej tury będzie miał na nim zasięg. no chyba że liczysz na inne czary na magu, czy nie lepiej maga na fire ustawic?
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Może to nobowskie pytanie, ale dlaczego nie wystawiłeś flagelantów w corach np. zamiast jednej hordy halabardników ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

rafixator pisze:Może to nobowskie pytanie, ale dlaczego nie wystawiłeś flagelantów w corach np. zamiast jednej hordy halabardników ?
Bo ma o 14 modeli więcej w hordzie i 40 punktów zaoszczędzonych na np: przedmioty magiczne. Przewaga liczebna to podstawa :twisted:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

rob pisze:do oddziałów nic nie mam, zastanawiam się nad pierścionkiem na magu - czy to konieczne? on i tak ma fireballa z sygnaturki lighta - przerzuc ten pierścien na warrior priesta, od pierwszej tury będzie miał na nim zasięg. no chyba że liczysz na inne czary na magu, czy nie lepiej maga na fire ustawic?
i tak zamierzam podejść do przeciwnika od początku, więc zasięg złapię, to jest w tej rozpie (i tej na 2800) zaskakujące, że nie zamierzam w ogóle czekać na przeciwnika (wyjątek skavy i DE), posiadając 2 boundy, pocisk + coś i furmankę, mogę przeciwnika zarzucić czarami po prostu, a coś na pewno wejdzie (fireball na 3+, z lighta na 3+, furmanka na 5+, Orb na 5+, kapłani na 4+), trochę taktyka rodem z 7ed. ale to może być zaskakująco skuteczne; Lord taki musi dispelować na 2 kościach bo jak rzuci 1 lub 2 to mam drogę wolną do czarowania :wink:

@Siena: Halabardy dodatkowo mogą mieć detki a Flagusy nie :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

@Siena: Halabardy dodatkowo mogą mieć detki a Flagusy nie
mhm, faktycznie nie zauważyłem że detki dokupiłeś
Obrazek

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Orb chyba jest na +4

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

A dragon hlem działa też na furmankę ?

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Ward nie przechodzi na mounta :)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

#helion# pisze:
i tak zamierzam podejść do przeciwnika od początku, więc zasięg złapię, to jest w tej rozpie (i tej na 2800) zaskakujące, że nie zamierzam w ogóle czekać na przeciwnika (wyjątek skavy i DE), posiadając 2 boundy, pocisk + coś i furmankę, mogę przeciwnika zarzucić czarami po prostu, a coś na pewno wejdzie (fireball na 3+, z lighta na 3+, furmanka na 5+, Orb na 5+, kapłani na 4+), trochę taktyka rodem z 7ed. ale to może być zaskakująco skuteczne; Lord taki musi dispelować na 2 kościach bo jak rzuci 1 lub 2 to mam drogę wolną do czarowania :wink:
próbowałem tej taktyki na 2 2 lev magach ognia i bound spellu
IMO trzeba brać tylko 3+ na jednej kości. wyższy poziom castinga to za duże ryzyko.

tak jak mówiłeś przeciwnik ma problem level 4 musi dispelować na 2 kościach a jeżeli ma level 2 i mu się nie uda to często traci możliwość użycia DS. dlarego fire na 1 kości jest b często wpuszczany a wtedy świetnie działa +d3 do castinga. Właśnie dla tej zabawy uwielbiam fire :D

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ja potrzebuję bufów z lighta i to jak największej ilości, z furmanki jako pocisk będzie leciał banishment z S5, jeśli trafię na Magu a do tego jakąś Bironę lub WS10 to tym lepiej, 2x 2d6, do tego fireball, na koniec Orb (lub na początku), to raczej ustawi grę; nie muszę likwidować małych lataczy od razu, jeżeli ich uziemię :twisted:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

light ma taką samą przypadłość jak fire
im więcej magów (włączając wózek tym lepiej)
W każdym razie orb jest b fajnym przedmiotem.
latająca betonia na 18 pegazach :mrgreen:
Empire jest IMO jedną z najlepszych armii w ustawianej grze (jak znasz przeciwnika) na wszystko coś się znajdzie.
trochę gorzej wypada ta jej wszechstronność na turniejach.
w każdym razie jak zauważyłem po kilku bitwach jakie w sumie nią stoczyłem to najłatwiej jest nam zabić maszyny
i do ich obrony orb jest świetny

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

nie no Scoutmaster, nie przesadzaj, Imperium to jedna z najbardziej wszechstronnych armii; niektóre armie sprawiają problemy, ale bez przesady, jeśli masz dobrze skleconą rozpę to można pocisnąć; mi osobiście wiecznie problemy sprawiają Skavy i Danony, ale z resztą z chęcią powalczę

P.S. oczywiście Krasie to również kłopotliwy oponent, ale tu trzeba niestety liczyć na kości
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

mnie najbardziej boli jak trafię na krasie/imperium no i skavy, z demcami bywa różnie takto można spokojnie bić każdego albo przynajmniej nie pozwalać bić siebie :wink:

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

krystian1wielki pisze:mnie najbardziej boli jak trafię na krasie/imperium no i skavy, z demcami bywa różnie takto można spokojnie bić każdego albo przynajmniej nie pozwalać bić siebie :wink:
Kwestia szczęścia. Jeżeli zaczynamy jako pierwsi, to nasze szanse zniszczenia maszyn przeciwnika rosną. Ostatnio potrzebowałem 3 strzałów z armaty aby zdjąć armatę krasiowego kumpla. Za każdym razem wyrzucałem 1 na liczbę ran :)
Skaveny to inna bajka :) Mój najlepszy wynik to 8 do 12. Remis biorę w ciemno :)

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Siena pisze:Skaveny to inna bajka :) Mój najlepszy wynik to 8 do 12. Remis biorę w ciemno :)
hehe, to masz podobnie do mnie, im większe punkty tym gorzej idzie mi z Abombami, te stworki to jakaś paranoja, a Skaveńscy gracze regularnie zdają regeny
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Etam, kwestia dobrego ustawienia i ogrania. Mi rzadko kiedy zabijają maszyny. Oczywiście trzeba się trochę napracować aby ich nie zbili. Pozastawiać oddziałami, dobrze ustawić maszynki oraz reagować na ich zagrożenia zestrzeliwując harpie/furie itp. Ale da się to ogarnąć. Co do wszechstronności to jest bardzo wszechstronna armia. Swoim empire nie mam problemów z niczym a ostatnie wyniki ze skavenami to 15, 13, 18. Należy ustawić się tak aby gutter runnersi nie mieli możliwości wyjść na maszyny a jeśli wystawią się w scoucie to zostaną zaszarżowani przez wózek lub pegaza. Potem strzelać cannonami po dzwonie->abomkach->doomwheelu->cannonach->maszynach w takiej kolejności. Mortary i hellstormy niszczą klocki z charakterami, które po zdjęciu seera z dzwona szybko zaczynają uciekać. Spoko można grać :)

Aha, no i trzeba pamiętać jeszcze o dwóch sprawach:
- abomkę trzeba zranić zerówka z lighta
- maszyny ustawić tak aby nie można było pokryć temlpatką brass orbową kilku naraz.

PS. Orb of thunder na pegazy niewiele daje. Bez latania i tak mają 8 a nie 10 cali ruchu ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

wbrew pozorom ogranicza, bo nie przelecą już nad terenami ani jednostkami, będzie drałował na piechotę z normalnymi wheelami :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Pojedynczy model ma chyba pivoty za darmo czy nie ?

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

tak

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ale jednostki Pegazów już muszą weelować, o to mi chodzi w sumie z Orbem; utrudnia życie i jednocześnie odrobinę spowalnia zajęcie pozycji przez Pegazy, przez co mogę jeszcze jedną fazę postrzelać/poczarować
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

ODPOWIEDZ