Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: Karli »

Ja bym ich za te power kostki wolał poczęstować banishmentem... ale kto co woli ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

ale dobrze jest mieć jakąś dodatkową alternatywę gdy nie masz zasięgu na banishment lub LoS-u potrzebnego aby banishment rzucić. ;)
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Banishment ulepszony z 4lvl maga ma 48cali zasiegu...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Nie każdy gra na dużym lighcie...

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Brawo dla Piotra że godnie zaprezentował naszą ludzką rasę :) prawie top 10 na Arenie . Ciekawe co tam miał w rozpie :)

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

gratulacje Piotrek ! może jakaś relacja ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Moja rozpa z Areny:

1 Arch Lector of Sigmar @ 286 Pts
General; Great Weapon; War Altar
Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum

1 Captain @ 157 Pts
Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery; Charmed Shield; Dragonbane Gem

1 Captain @ 129 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Dragonhelm; Potion of Foolhardiness

1 Wizard Lord of the Light Order @ 255 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Seal of Destruction

1 Battle Wizard of the Jade Order @ 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
Rod of Power

25 Free Company @ 145 Pts
Sergeant; Standard; Musician

1 Captain @ 117 Pts
Warhorse; Barding; Full Plate Armor; Battle Standard;
Sword of Might; Luckstone

9 Knightly Orders @ 272 Pts
Preceptor; Standard; Musician
War Banner

5 Knightly Orders @ 139 Pts
Great weapons; Standard; Musician

40 Halberdiers @ 220 Pts
Sergeant; Standard; Musician

2 Great Cannons @ 200 Pts

2 Mortars @ 150 Pts

2 Steam Tanks @ 600

Gry:

1. Meeting engagement Esco WoCH 20:0
2. Battleline Maryś OK 9:11
3. Blood & Glory Durin WoCH 20:0
4. Battleline Duke WoCh 14:6
5. Battleline Assur VC 1:19

Wnioski:
- Wampiry na turbopopychaniu prowadzone przez dobrego gracza są nie do przejścia. Zwłaszcza dla Imperium (Ale patrząc po wynikach Assura dla innych armii także. Zrobił 20, 20, 20, 19 i umówił się z Darkiem na 10). Frustrująca gra bez historii... Niech już wyjdzie nowy kodeks VCtów, w którym nie będzie tego rozwalającego balans czaru.
Przez tę grę nie wygrałem mastera - ostatnia bitwa, pierwszy stół.
- 2800 to format, na który Imperium pokazuje pazury - mieszczą się dwa czołgi i odpowiednie wsparcie
- patrząc na to, jakie armie grały na wysokich stołach zdecydowałem, że jeden moździerz muszę zamienić na trzecią armatę
- zaczynam powątpiewać w sens wystawiania halabardników. Druga 10tka kawy sprawdziłaby się lepiej.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

a mówiłem Piotrze weź więcej Halabard, 50 na te punkty to takie optimum :wink:
co do cannonów; lepsze na te punkty są 3 niż każda ilość mortarów, za dużo tego cholerstwa biega w stylu hydrantów, abomb itp, a 2 działa nie dadzą rady ogarnąć wszystkiego :wink:

nie miałeś w ogóle detek Piotrze ani innych odginaczek :shock:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Co takiego mial assur?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Piotrze, nie mogłeś go zatrzymać z braku odginaczek, to norma z VC-tami, jak nie masz tych śmieciowatych śmierdzieli to na popychaczkach rozklepują Imperium jak chcą (to te 25 modeli milicji, które moim zdaniem powinieneś rozbić na 15+5+5); ja mam patent zatrzymywania przynajmniej jednych Ghuli na granicy LD furmanki Pancernym lataczem, bardzo często skutkuje i dość mocno potrafi pokrzyżować plany VC-towi, dodatkowo dla picu można rzucać jakąś modlitwę z kapłana na Pegaza, ot ward na 4+ lub re-rolle na trafienie i zranienie, skutek jest taki, że oponent musi wyrzucić te 2 kosteczki, bo inaczej będzie tam stał do usranej....
ale Assur naprawdę nieźle gra tą armią...
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Karli pisze:Co takiego mial assur?
2 x 30 gwardia, 2 x 40 ghule, 2 x 3 nietoperze, 25 szkieletów
Wampir z helmem, fencer blades, charmed shield, przerzutem miscasta i +2 kostkami powera
Mały wampir z magią shadow i bound spellem
King z Drakehofem
nekromanta ze scrollem
banshee
wright

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

#helion# pisze:a mówiłem Piotrze weź więcej Halabard, 50 na te punkty to takie optimum :wink:
co do cannonów; lepsze na te punkty są 3 niż każda ilość mortarów, za dużo tego cholerstwa biega w stylu hydrantów, abomb itp, a 2 działa nie dadzą rady ogarnąć wszystkiego :wink:

nie miałeś w ogóle detek Piotrze ani innych odginaczek :shock:
Większy oddział halabard jest tak samo bezużyteczny, jak 40tka. I droższy.

A detki jako odginaczki raczej nie zadziałałyby na VCty Assura. Zabiłby je przyspieszonymi nietoperzami, eterykami, lub magią.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

dlatego po sobocie mimo ciężkiego łomotu od Przemkowych Danonów (rozjechały mi się wagony Halabard przez co w kluczowym momencie nie miałem zasięgu BSB) wsadzę Orba do rozpy, w kluczowym wczesnym momencie gry zbanowanie latania na takie bydlaki lub dyskietki załatwia dość mocno grę

co do rozpy Assura (mój brat gra VC-tami wiem jak ciężko jest), bardzo mocna, miałbym problemy z nią swoją i to dość duże, prędzej wrzucałbym Power dice-y do Roda, aby wzmocnić pulę Dispela aby jakoś starać się zablokować to wszystko; jedną gwardię da radę jakoś rozkręcić Flagusami na włączeniu WS10 (tą bez Drakena), ale z samą główną Gwardią jest duży problem, pewnie modliłbym się o cud jakiś [-o<

z tymi 50-tkami się nie zgodzę, bo mają baaardzo długo steadfasta, ryzykowałbym eksplozję dużego maga aby włączyć duże WS10 i jakoś próbować wyciąć tego cholernego BSB...może furmanką, ale jest ryzyko, 0-1 taktyka
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Helstorm to idealna maszyna do trzebienia gwardii. Niestety na 2800 nie da rady wsadzić dwóch czołgów i helstorma :(

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

ja grałem na
2800 Pts - Empire Roster

Total Roster Cost: 2800

Arch Lector of Sigmar (1#, 210 pts)
1 Arch Lector of Sigmar, 125 pts
1 Biting Blade, 5 pts
1 Armor of Meteoric Iron, 25 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 Van Horstman's Speculum, 30 pts

Wizard Lord (1#, 245 pts) life
1 Wizard Lord, 210 pts = (base cost 175 + Level 4 Upgrade 35)
1 Rod of Power, 30 pts
1 Dragonbane Gem, 5 pts

Greatswords (38#, 410 pts)
37 Greatswords, 388 pts = 37 * 10 (base cost 10) + Musician Mus 6 + Standard Bearer Std 12
1 Count's Champion, 22 pts

State Troops (60#, 320 pts)
59 Halberdiers, 307 pts = 59 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 4 + Standard Bearer Std 8
1 Sergeant, 13 pts

State Troops (60#, 320 pts)
59 Halberdiers, 307 pts = 59 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 4 + Standard Bearer Std 8
1 Sergeant, 13 pts

War Engines (4#, 100 pts)
1 Great Cannon, 100 pts

War Engines (4#, 100 pts)
1 Great Cannon, 100 pts

Captain of the Empire (1#, 123 pts)
BSB
1 Warrior Bane, 5 pts
1 Enchanted Shield, 15 pts
1 Opal Amulet, 15 pts
1 Ironcurse Icon, 5 pts

Militia Troops (13#, 77 pts)
13 Free Company, 77 pts = 13 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 4 + Standard Bearer Std 8

Squad (2#, 300 pts)
1 Steam Tank, 300 pts

Squad (2#, 300 pts)
1 Steam Tank, 300 pts

Battle Wizard (1#, 145 pts) fire
1 Battle Wizard, 100 pts = (base cost 65 + Level 2 Upgrade 35)
1 Seal of Destruction, 45 pts

War Engines (4#, 75 pts)
1 Mortar, 75 pts

War Engines (4#, 75 pts)
1 Mortar, 75 pts
miałem średnie wyniki
20/0 z HE
4/16 z WOCH
11/9 z O&G
5/15 z TK
16/4 z DF
przegrałem 2 bitwy przez LD a dokładnie przez terror
WOCH w pierwszej rundzie z ifki rzucił -1 ld i helcannon wywalił bsb-ka
potem 60 halabard w 12 szeregów po 5 z 7 tafnesa czekało na chołzenów ale nie zdali ld na 9 i uciekli od terroru
a oni z oweruna wpadli w GS :cry:
ale szczyt to była walka z TK kierowanymi przez AS zniszczyłem mu całe kory oraz +100 pktów w sztandarach i 2 sfinksy
i był jakieś 18 cali ode mnie a sam straciłem mortar i 13 free company. zadeklarował szarżę sfinksem na GS z AL i BSB i się zaczęło: GS z AL i BSB za stół (terror), za nimi lev 4 i 2 też za stół, redirect na halabady za stół, 2 sfinks szarża na 2 halabady za stół, chroniły artylerię i 2 działa i mortar nie zdały ld. w efekcie zostały 2 ST jeden został w końcu zniszczony przez sfinksa z HKB
co do skuteczności halabard
żaden odział nie został wyrżnięty w walce nawet WL w nich ugrzęźli i zostało ich 7 halabady muszą zdawać LD i wtedy wygrywają (min. zarżnęli 26 DF lonberds rangersów z runesmithem)
GS mam mieszane uczucia : pokroili WL z generałem, hamerersów z BSB ale zwiali od terroru i przez 6 rund walki dostawali od arachnoraka i dopiero szarża od boku 60 halabard go usiekła a GS zostało 6
co do lifa nie wylosowałem DB na chaos co bolało ale zdjąłem nim kowadło, gena krasnoludzkiego, bsbka elfickiego 1/2 30 DF warriorów oraz organ gun i masę goblinów.
najgłupsza rzecz jaka się mojemu oponentowi przytrafiła to goblińscy jeźdźcy niezdający animozity było ich chyba 5 lub 6 dowodzeni przez Black Orka generała który ich wszystkich pozarzynał (qell animosity) :mrgreen:

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Pech z tym terrorem ... ;/

Piotrek a jak ci się ta kawa sprawdziła z tym bsb w środku .

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

wychwa pisze:Pech z tym terrorem ... ;/

Piotrek a jak ci się ta kawa sprawdziła z tym bsb w środku .
Stai i dawali przerzut - z WoChem to za bardzo nie mają czego szukać w combacie, podobnie z VC...

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Hmm ot może lepiej by się sprawdził kloc halabard które mogły by coś przepchać a nie tylko stać ;)

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

grając kampanię na 3k, miałem do czynienia z dość poronioną rozpą Bestii, ja jeszcze tok rozumowania miałem wg. Euro, regony po 40 modeli max, albo 450pts, a przeciwnik miał głowę wolną od tego śmietnika, w wyniku tego zostałem dosłownie nakryty czapkami, regon Bestigorów w ilości sztuk 60 :shock: przepchnął mi najpierw GS-ów 35, potem 40 Halabard a na końcu dobił jeszcze jedne Halabardy; od tamtej pory jak nie ma Ojro, wystawiam Halabard minimum 45 z 2 detkami a najchętniej 50; bardzo ciężko to przepchnąć, jeszcze lepiej z lighta oddaje a dodatkowo masz pewność, że w drugiej rundzie również 30 odda, lub coś ok. tego a w tym regimencie to najważniejsza sprawa;
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Zrobiłem taką rozpiskę na 2000 bez ojro. Helion ty jesteś specjalista terrorysta, co o tym myślisz ?

Ogólne ma na małym magu będę mieć life (regenka) lub shadow ale raczej life ;]. Mam mało maszyn bo ostatnio był jeden wielki nie wypał i postanowiłem się od nich od uzależnić tzn chcę żeby od nich nie zależało czy dam rade coś ugrać czy nie dlatego profilaktycznie 2 armatki na inne maszyny i jakieś monsterki. Reszta to standard. 2 kloce piechoty do przepychania się no i altar z tankiem. ;] Zazwyczaj brałem 5 lekkiej ale teraz biorę 5 ciężkiej.Przydał by mi się jeszcze pegazista ale nie mam go gdzie wcisnąć.

Unnamed2000 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar 294.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Sword of Might
Dragonhelm
Luckstone
Van Horstman's Speculum [30.0]

1 War Altar
2 Warhorse

1 Wizard Lord 200.0 Pts
Magic Level 3
Luckstone

1 Battle Wizard 110.0 Pts
Magic Level 1
Seal of Destruction

1 Warrior Priest of Sigmar 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron

1 Captain - Battle Standard Bearer 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade
The Orb of Thunder
Enchanted Shield

42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
5 Detachment - Free Company
2ndWeapon

42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
5 Detachment - Free Company
2ndWeapon

5 Knightly Orders 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse

1 Great Cannon 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Models in Army: 106


Total Army Cost: 1999.0

ODPOWIEDZ