oczywiście, że można, działa to w obie stronywychwa pisze:I tak od razu mam takie pytanie odnośnie roda. Można zasaysać kostki z dispela i urzywać ich do casta lub odwrotnie ? czy tylko z casta do casta i z dispela do dispela ??
Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
No to muszę go jednak wprowadzić do rozpy. Jak ma się altara 2x magów i jakiegoś bounda np orba to ciężko wyrobić na kostkach.
Kurde , nie mam już pkt na tą milicję do trzymania maga ;/ ehh jedynie musiałbym wywalić 5 ciężkiej ale też ich potrzebuję bo nie mam nic innego do łapania innego ścierwa. Hmmm no nic nie można mieć wszystkiego.
Dobra mam coś takiego.
Orba wywaliłem bo mi kur... nigdy nie wchodzi ;] Magowie z domeny życia jak będzie dawało radę to sygnaturkę na oddziały w których będą (halabardach). Reszta wiadomo o OCB ;]
1 Arch Lector of Sigmar 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 War Altar
2 Warhorse
1 Wizard Lord of the Light Order 200.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order 110.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
14 Free Company 70.0 Pts
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
5 Knightly Orders 115.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse [0.0] Pts
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 119

1 Arch Lector of Sigmar 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 War Altar
2 Warhorse
1 Wizard Lord of the Light Order 200.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order 110.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
14 Free Company 70.0 Pts
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
5 Knightly Orders 115.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse [0.0] Pts
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 119
Kurde gdzie wszyscy zniknęli ?? ;]
Myślę, że będzie Ci ciężko. Brak maszyn obszarowych (helstorm, mortar). Więc nie skruszysz klocków wroga.
Z ulepszeń do ataku masz tylko bound z ołtarza. Life ładnie poprawi przeżywalność klocków (regenka, tough), ale nic nie zrobią i masz kłopot. Jeśli szybko stracisz czołg (lub felerny strzał klopą/armatą wbije mu 5 ran) to będziesz musiał jednym oddziałem halabard wspierać drugi i praktycznie całą armię skupiać na eliminacji jednego oddziału wroga...
Z ulepszeń do ataku masz tylko bound z ołtarza. Life ładnie poprawi przeżywalność klocków (regenka, tough), ale nic nie zrobią i masz kłopot. Jeśli szybko stracisz czołg (lub felerny strzał klopą/armatą wbije mu 5 ran) to będziesz musiał jednym oddziałem halabard wspierać drugi i praktycznie całą armię skupiać na eliminacji jednego oddziału wroga...
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Byro elegancko wyjaśnił wszystko; ja dodam od Siebie, masz 3 magów, nie wiadomo po co w sumie, przez co tracisz 1 cannona; regony Halabard są dość małe
5 kawy to dość droga sprawa jak na takie punkty, nie masz w nich muzyka, przez co nawet swifta nie będziesz mógł wykonać; jeden czołg to mało i za drogo jak na te punkty, w to miejsce masz 30 Flagusów, którzy są znacznie lepsi do takiej rozpy (jeśli chcesz grać na life), ale to moja opinia; tak bym to widział

Jak na razie rozpa się sprawdza:). Dopakowania lecą z dużego maga i altara na piechotę i jakoś sobie radzi. Grałem z krasiami i bez problemu udało mi się w 3 turze wbić w kowadełko Tankiem ;] Brionka na ifce z altara.
Co do maszyn obszarowych to świadomie z nich zrezygnowałem bo postanowiłem robić kanapki i rozjeżdżać wszystko tym co mam ;]
Dobry hamburger z halabard i tanka jest nie zawodny. Fakt z takimi hamersami to musiałem stać i ich wybijać do nogi ale się udało. Po zlikwidowaniu kowadła mogłem normalnie sobie poczarować i poszło z górki.
Jedynie co mi brakuje to właśnie tego muzyka na kawie (która się bardzo przydaje mimo tych kosztów) i magicznej broni na altarku którą miałem ale nie wiem co mnie pokusiło i dałem dwuraka)
Mali magowie trzymają itemki i jak się uda to wpuszczają regenki. Raz jednego użyłem jako odginaczki na WL żeby zyskać turę która pozwoliła tankowi się wbić potem z boku. ;] także zastosowanie jest wszelakie.
Dzisiaj sprawdzian z VC . Na pewno by się mortarki przydały ale po prostu chyba mnie znudziły ;] zresztą na tafa 4 to mało co zrobią, a brać rakiety z inżynierem to zbyt drogi biznes na te pkt. A jak coś ma tafa 3 to bez problemu sobie radzę rąsiami i nuziami ;]
Co do maszyn obszarowych to świadomie z nich zrezygnowałem bo postanowiłem robić kanapki i rozjeżdżać wszystko tym co mam ;]
Dobry hamburger z halabard i tanka jest nie zawodny. Fakt z takimi hamersami to musiałem stać i ich wybijać do nogi ale się udało. Po zlikwidowaniu kowadła mogłem normalnie sobie poczarować i poszło z górki.
Jedynie co mi brakuje to właśnie tego muzyka na kawie (która się bardzo przydaje mimo tych kosztów) i magicznej broni na altarku którą miałem ale nie wiem co mnie pokusiło i dałem dwuraka)
Mali magowie trzymają itemki i jak się uda to wpuszczają regenki. Raz jednego użyłem jako odginaczki na WL żeby zyskać turę która pozwoliła tankowi się wbić potem z boku. ;] także zastosowanie jest wszelakie.
Dzisiaj sprawdzian z VC . Na pewno by się mortarki przydały ale po prostu chyba mnie znudziły ;] zresztą na tafa 4 to mało co zrobią, a brać rakiety z inżynierem to zbyt drogi biznes na te pkt. A jak coś ma tafa 3 to bez problemu sobie radzę rąsiami i nuziami ;]
ciekawe jak Twoja rozpa poradzi sobie z skavenska armia - wyjdzie brak mortali/rakietnicy.
z VC też bedziesz miał ciężo, sam mam VC i wiem jak szybko potrafią zdominowac gre dzieki dance macarbre, no ale czekamy na wieści
z VC też bedziesz miał ciężo, sam mam VC i wiem jak szybko potrafią zdominowac gre dzieki dance macarbre, no ale czekamy na wieści
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Altar i niszczarka mogą przyblokować danca Jakby co 

Witajcie
co sądzicie o tej rozpisce , co warto zmienić?
@1 @ Arch Lector of Sigmar 296.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0]
1 War Altar
2 Warhorse
@1 Wizard Lord of the Light Order 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Seal of Destruction [25.0]
@1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Swor of Might [15.0]
@1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
@1 Captain - Battle Standard Bearer 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Holy Relic [45.0]
@1 Master Engineer @ 65.0 Pts
@39 Halberdiers 245.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
@10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbowm ; Musican
@13 Free Company @ 69.0 Pts
2nd Weapon ; Musican
@29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Prophet of Doom [10.0]
@7 Kighty Orders @ 224.0 Pts
Preceptor [16.0]
Standart ; musican ; Lance ; Shields ; Full Plate Armor
8 Warhorse
@1 Great Cannon @ 100.0 Pts
@1 Great Cannon @ 100.0 Pts
@1 Mortar @ 75.0 Pts
@1 Mortar @ 75.0 Pts
@1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
Models in army 119
Total Army coast 2400 Pts

@1 @ Arch Lector of Sigmar 296.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0]
1 War Altar
2 Warhorse
@1 Wizard Lord of the Light Order 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Seal of Destruction [25.0]
@1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Swor of Might [15.0]
@1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
@1 Captain - Battle Standard Bearer 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Holy Relic [45.0]
@1 Master Engineer @ 65.0 Pts
@39 Halberdiers 245.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
@10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbowm ; Musican
@13 Free Company @ 69.0 Pts
2nd Weapon ; Musican
@29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Prophet of Doom [10.0]
@7 Kighty Orders @ 224.0 Pts
Preceptor [16.0]
Standart ; musican ; Lance ; Shields ; Full Plate Armor
8 Warhorse
@1 Great Cannon @ 100.0 Pts
@1 Great Cannon @ 100.0 Pts
@1 Mortar @ 75.0 Pts
@1 Mortar @ 75.0 Pts
@1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts
Models in army 119
Total Army coast 2400 Pts
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ja bym uciął gdzieś 5pkt i zamiast niego helstorma wstawił
Czytałem zasady inżyniera, czytałem FAQ, skąd bierzecie, że inżynier daje przerzuty rakietnicy i hellblasterowi, skoro wyraźnie ma napisane w "master of balistics", że te dwie maszyny nie podlegają tej zasadzie?Byro pisze:Tzn, powiem tak, helblaster jest świetny jeśli masz inżyniera przy nim. Inaczej - raczej nie ma sensu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
errata każe pominąć ten zapis
Jak piszą koledzy hellblaster +5 p zamieniasz na hellstorma i jest gitez
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Używacie w ogóle pieszych warrior priestów w oddziałach? Bo ten hate wydaje się być interesujący, wraz z patentem, że RiPy priestów dzięki 8ed. nie przeszkadzają, bo nie są rozpraszane, jak się rzuca kolejną modlitwę.
Być może będę wracać do imperium, więc zaczynam myśleć o ewentualnych jednostkach i tego typu rzeczach.
Mam taki szkielet rozpy:
I w ogóle jak się sprawują swordsmeni w tej edycji, halki ze względu na siłę jednak lepsze?
EDIT: BTW, na boundy z altara trzeba rzucać kośćmi?
Być może będę wracać do imperium, więc zaczynam myśleć o ewentualnych jednostkach i tego typu rzeczach.
Mam taki szkielet rozpy:
Oczywiście, przekroczona o te 82 pkt, no ale skoro to szkielet, to nieważne. Ogólnie to szał na lore of shadow i brzytwienie wszystkiego dalej trwa?Unnamed2800 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 321.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
The Mace of Helstrum [60.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord @ 240.0 Pts
Magic Level 4
Rod of Power [30.0]
1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 124.0 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [15.0]
Sword of Might [15.0]
49 Halberdiers @ 290.0 Pts FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
49 Halberdiers @ 290.0 Pts FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
49 Halberdiers @ 290.0 Pts FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
29 Flagellant Warbands (Core) @ 290.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
30 Greatswords @ 330.0 Pts FCG
Models in Army: 232
Total Army Cost: 2882.0
I w ogóle jak się sprawują swordsmeni w tej edycji, halki ze względu na siłę jednak lepsze?
EDIT: BTW, na boundy z altara trzeba rzucać kośćmi?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
boundy z PD rzucamy
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Co do rozpiski to ogólne wrażenie spoko tylko bym przedmioty na furmance przekonfigurował.
O wyższości halabard nad swordmanami było już w innym temacie :>
szał na brzytwy trwa na dal choć ostatnio bardziej popularna stała się Birona
Boundy as Markuene rzucamy kościami
O wyższości halabard nad swordmanami było już w innym temacie :>
szał na brzytwy trwa na dal choć ostatnio bardziej popularna stała się Birona
Boundy as Markuene rzucamy kościami
