Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: #helion# »

wychwa pisze:I tak od razu mam takie pytanie odnośnie roda. Można zasaysać kostki z dispela i urzywać ich do casta lub odwrotnie ? czy tylko z casta do casta i z dispela do dispela ??
oczywiście, że można, działa to w obie strony
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

No to muszę go jednak wprowadzić do rozpy. Jak ma się altara 2x magów i jakiegoś bounda np orba to ciężko wyrobić na kostkach.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Kurde , nie mam już pkt na tą milicję do trzymania maga ;/ ehh jedynie musiałbym wywalić 5 ciężkiej ale też ich potrzebuję bo nie mam nic innego do łapania innego ścierwa. Hmmm no nic nie można mieć wszystkiego.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Dobra mam coś takiego. :) Orba wywaliłem bo mi kur... nigdy nie wchodzi ;] Magowie z domeny życia jak będzie dawało radę to sygnaturkę na oddziały w których będą (halabardach). Reszta wiadomo o OCB ;]

1 Arch Lector of Sigmar 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 War Altar
2 Warhorse

1 Wizard Lord of the Light Order 200.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Luckstone [25.0]

1 Battle Wizard of the Jade Order 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Rod of Power [30.0]

1 Battle Wizard of the Jade Order 110.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain - Battle Standard Bearer 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]

14 Free Company 70.0 Pts
2ndWeapon

42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon

42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon

5 Knightly Orders 115.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse [0.0] Pts

1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew

1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew

1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)

Models in Army: 119

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Kurde gdzie wszyscy zniknęli ?? ;]

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Myślę, że będzie Ci ciężko. Brak maszyn obszarowych (helstorm, mortar). Więc nie skruszysz klocków wroga.
Z ulepszeń do ataku masz tylko bound z ołtarza. Life ładnie poprawi przeżywalność klocków (regenka, tough), ale nic nie zrobią i masz kłopot. Jeśli szybko stracisz czołg (lub felerny strzał klopą/armatą wbije mu 5 ran) to będziesz musiał jednym oddziałem halabard wspierać drugi i praktycznie całą armię skupiać na eliminacji jednego oddziału wroga...
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Byro elegancko wyjaśnił wszystko; ja dodam od Siebie, masz 3 magów, nie wiadomo po co w sumie, przez co tracisz 1 cannona; regony Halabard są dość małe :wink: 5 kawy to dość droga sprawa jak na takie punkty, nie masz w nich muzyka, przez co nawet swifta nie będziesz mógł wykonać; jeden czołg to mało i za drogo jak na te punkty, w to miejsce masz 30 Flagusów, którzy są znacznie lepsi do takiej rozpy (jeśli chcesz grać na life), ale to moja opinia; tak bym to widział
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Jak na razie rozpa się sprawdza:). Dopakowania lecą z dużego maga i altara na piechotę i jakoś sobie radzi. Grałem z krasiami i bez problemu udało mi się w 3 turze wbić w kowadełko Tankiem ;] Brionka na ifce z altara.

Co do maszyn obszarowych to świadomie z nich zrezygnowałem bo postanowiłem robić kanapki i rozjeżdżać wszystko tym co mam ;]
Dobry hamburger z halabard i tanka jest nie zawodny. Fakt z takimi hamersami to musiałem stać i ich wybijać do nogi ale się udało. Po zlikwidowaniu kowadła mogłem normalnie sobie poczarować i poszło z górki.

Jedynie co mi brakuje to właśnie tego muzyka na kawie (która się bardzo przydaje mimo tych kosztów) i magicznej broni na altarku którą miałem ale nie wiem co mnie pokusiło i dałem dwuraka)

Mali magowie trzymają itemki i jak się uda to wpuszczają regenki. Raz jednego użyłem jako odginaczki na WL żeby zyskać turę która pozwoliła tankowi się wbić potem z boku. ;] także zastosowanie jest wszelakie.

Dzisiaj sprawdzian z VC . Na pewno by się mortarki przydały ale po prostu chyba mnie znudziły ;] zresztą na tafa 4 to mało co zrobią, a brać rakiety z inżynierem to zbyt drogi biznes na te pkt. A jak coś ma tafa 3 to bez problemu sobie radzę rąsiami i nuziami ;]

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

ciekawe jak Twoja rozpa poradzi sobie z skavenska armia - wyjdzie brak mortali/rakietnicy.

z VC też bedziesz miał ciężo, sam mam VC i wiem jak szybko potrafią zdominowac gre dzieki dance macarbre, no ale czekamy na wieści
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

Altar i niszczarka mogą przyblokować danca Jakby co :wink:

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

Witajcie :) co sądzicie o tej rozpisce , co warto zmienić?

@1 @ Arch Lector of Sigmar 296.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Dawn Armour [35.0]

1 War Altar
2 Warhorse

@1 Wizard Lord of the Light Order 255.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Seal of Destruction [25.0]

@1 Captain @ 133.0 Pts
Full Plate Armor Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Swor of Might [15.0]

@1 Battle Wizard of the Light Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]

@1 Captain - Battle Standard Bearer 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Holy Relic [45.0]

@1 Master Engineer @ 65.0 Pts

@39 Halberdiers 245.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon

@10 Crossbowmen @ 85.0 Pts
Crossbowm ; Musican

@13 Free Company @ 69.0 Pts
2nd Weapon ; Musican

@29 Flagellant Warbands (Core) @ 310.0 Pts
Prophet of Doom [10.0]

@7 Kighty Orders @ 224.0 Pts
Preceptor [16.0]
Standart ; musican ; Lance ; Shields ; Full Plate Armor

8 Warhorse

@1 Great Cannon @ 100.0 Pts
@1 Great Cannon @ 100.0 Pts
@1 Mortar @ 75.0 Pts
@1 Mortar @ 75.0 Pts
@1 Helblaster Volley Gun @ 110.0 Pts

Models in army 119
Total Army coast 2400 Pts
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

tak na szybko to raczej na pewno hellblastera
Obrazek

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Tzn, powiem tak, helblaster jest świetny jeśli masz inżyniera przy nim. Inaczej - raczej nie ma sensu.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

ja bym uciął gdzieś 5pkt i zamiast niego helstorma wstawił

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Byro pisze:Tzn, powiem tak, helblaster jest świetny jeśli masz inżyniera przy nim. Inaczej - raczej nie ma sensu.
Czytałem zasady inżyniera, czytałem FAQ, skąd bierzecie, że inżynier daje przerzuty rakietnicy i hellblasterowi, skoro wyraźnie ma napisane w "master of balistics", że te dwie maszyny nie podlegają tej zasadzie?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

errata każe pominąć ten zapis

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Jak piszą koledzy hellblaster +5 p zamieniasz na hellstorma i jest gitez
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Używacie w ogóle pieszych warrior priestów w oddziałach? Bo ten hate wydaje się być interesujący, wraz z patentem, że RiPy priestów dzięki 8ed. nie przeszkadzają, bo nie są rozpraszane, jak się rzuca kolejną modlitwę.

Być może będę wracać do imperium, więc zaczynam myśleć o ewentualnych jednostkach i tego typu rzeczach.

Mam taki szkielet rozpy:
Unnamed2800 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 321.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
The Mace of Helstrum [60.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord @ 240.0 Pts
Magic Level 4
Rod of Power [30.0]

1 Captain @ 83.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard

1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 124.0 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [15.0]
Sword of Might [15.0]

49 Halberdiers @ 290.0 Pts FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

49 Halberdiers @ 290.0 Pts FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

49 Halberdiers @ 290.0 Pts FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

29 Flagellant Warbands (Core) @ 290.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

30 Greatswords @ 330.0 Pts FCG


Models in Army: 232


Total Army Cost: 2882.0
Oczywiście, przekroczona o te 82 pkt, no ale skoro to szkielet, to nieważne. Ogólnie to szał na lore of shadow i brzytwienie wszystkiego dalej trwa?

I w ogóle jak się sprawują swordsmeni w tej edycji, halki ze względu na siłę jednak lepsze?

EDIT: BTW, na boundy z altara trzeba rzucać kośćmi?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

boundy z PD rzucamy
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Co do rozpiski to ogólne wrażenie spoko tylko bym przedmioty na furmance przekonfigurował.
O wyższości halabard nad swordmanami było już w innym temacie :>
szał na brzytwy trwa na dal choć ostatnio bardziej popularna stała się Birona
Boundy as Markuene rzucamy kościami
Obrazek

ODPOWIEDZ