Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Moderator: misha
Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Takie pytanie, Czy nieumarli muszą rzucać testy LD na głupotę??
Witam
Jestem już po kilku bitwach, głownie z he i mam kilka pytan odnosnie taktyk.
1. Jak dobrze wytepic swordmasterow bo ze swoim asf i przerzutami na trafienia to potrafia mi wyciac 14 gg w 1 turze.... Denerwujaca sprawa że ja sząrzuje Ja oni wemnie nawalaja jako pierwsi... A w sumie nie ma nic lepszego zeby na nich wrzucic. ( wedle mojej wiedzy ).
2. Oplaca sie robic wampira klepacza w oddziale gg czy lipiej isc samym bohaterem miedzy klockami zeby mogli gg uzywac bonusu z helmu ? Ogollnie aktualnie na okolo 1500 gram tak ze wampirek siedzie w gg po obu stronach ma klocki 30 i 20 guli. A troszke dalej idzie klocek 30 szkieletow z hero.
3. Jak zlozyc dobrego wampira klepacza chodzi mi o itemy, bo generalnie te wampirze umiejetnosci to sam nie wiem co dawac zawsze dawalem klasyk + 2 kostki, wszystkie czary i wskrzeszanie guli ponad stan poczatkowy. Czy jest jakas inna lepsza opcja bo umiejetnosci wampirze dajace zbroje i lance mnie srednio przekonuja.
ps. Armie buduje na figsach jakie posiadam czyli 20 gg 50 ghuli 30 szkieletow i 30 zombie.
4. Jest wogule sens wystawiania zombie jako oddzial ?? Wogule nie bardzo rozumiem do czego zombie sie przydaja i w jakich sytuacjach warto je wskrzeszac.
5. Co jeszcze warto abym dokupil z figurek do walcżenia z armia he i woch. Jakie jednoski i jakie jest w miare taktyczne zastosowanie dla nich.
6. Warto w rozpiski na 1500 ladowac sie w battle sztandar ? Bo hero ze sztandarem za 50 ptk to juz nie moze itemow brac i srednio stoi z savem.
7. Czy warto wydawac ptk na itemu u wampirka na savy ? Bo przy daniu save na 2+ i warda na 4+ to na bronie nic specialnego juz nie zostaje.
Pozdrawiam i czekam naporady
Jestem już po kilku bitwach, głownie z he i mam kilka pytan odnosnie taktyk.
1. Jak dobrze wytepic swordmasterow bo ze swoim asf i przerzutami na trafienia to potrafia mi wyciac 14 gg w 1 turze.... Denerwujaca sprawa że ja sząrzuje Ja oni wemnie nawalaja jako pierwsi... A w sumie nie ma nic lepszego zeby na nich wrzucic. ( wedle mojej wiedzy ).
2. Oplaca sie robic wampira klepacza w oddziale gg czy lipiej isc samym bohaterem miedzy klockami zeby mogli gg uzywac bonusu z helmu ? Ogollnie aktualnie na okolo 1500 gram tak ze wampirek siedzie w gg po obu stronach ma klocki 30 i 20 guli. A troszke dalej idzie klocek 30 szkieletow z hero.
3. Jak zlozyc dobrego wampira klepacza chodzi mi o itemy, bo generalnie te wampirze umiejetnosci to sam nie wiem co dawac zawsze dawalem klasyk + 2 kostki, wszystkie czary i wskrzeszanie guli ponad stan poczatkowy. Czy jest jakas inna lepsza opcja bo umiejetnosci wampirze dajace zbroje i lance mnie srednio przekonuja.
ps. Armie buduje na figsach jakie posiadam czyli 20 gg 50 ghuli 30 szkieletow i 30 zombie.
4. Jest wogule sens wystawiania zombie jako oddzial ?? Wogule nie bardzo rozumiem do czego zombie sie przydaja i w jakich sytuacjach warto je wskrzeszac.
5. Co jeszcze warto abym dokupil z figurek do walcżenia z armia he i woch. Jakie jednoski i jakie jest w miare taktyczne zastosowanie dla nich.
6. Warto w rozpiski na 1500 ladowac sie w battle sztandar ? Bo hero ze sztandarem za 50 ptk to juz nie moze itemow brac i srednio stoi z savem.
7. Czy warto wydawac ptk na itemu u wampirka na savy ? Bo przy daniu save na 2+ i warda na 4+ to na bronie nic specialnego juz nie zostaje.
Pozdrawiam i czekam naporady
Paid Da Cost To Be Da Bo$$
imo
W środku BSB Wight King (hw+shield) z Drakenhoff'em i da radę. Chociaż na takie ptk ciężko hero zmieścić.
Wraight w oddziale jako hero tez mogą być ok opcją .
Zależy od formacji przeciwnika, ale jakbyś z przodu miał ze 2 Wraightów to HE bez magicznych ataków są w części wyłączone z walki, ale to kwestia ustawienia modeli, by ograniczyć liczbę.
Cytując klasyka z VC: Jeśli twój generał jest w CC to znaczy, że zje**łeś.
Lepiej generała trzymać z tyłu żeby dawał helm i czarował, niż stać z przodu i tłuc.
Na 2 wampiry nie masz ptk na 1500. Lorda na 1500ptk hmm zmieścisz pewnie, ale bez pełnych itemów 2PD i cały lore robi różnicę itemów może mieć mniej.
Walczący Lord? patrz wyżej: Jeśli twój generał jest w CC ...
Lord klepacz np: Red fury, Infinite Harted, Beguile, SoM Flyed Hauberk, potiom of foolhardiness (atak do szarży) + jakiś talisman czy arcane.
Za każdy atak bazowy który da ranę po Savach dostajesz dodatkowy atak.
4 bazowe +1 z foolhardiness to 5 ataków. trafiasz na 3+ z hate ranisz HE na 2+ Arm Save nie mają. dostajesz dodatkowe 2-3-4 ataki jak ci rzut wyjdzie. i znów 3+ i 2+ ranisz.
Np ja ostatnio czarowałem pod Thundertuska 2x by nie mógł szarżować w mój bok i jak chciał to drugie zombi z przodu odginały tę szarżę.
Ogólnie nie ma po co zombie brać w rozpiskę aktualnie.
Z innych jednostek, warto mieć 3 fell baty.
Ale aktualnie to Ghoule i Ghoule. Horda Ghouli wypłaca 41 ataków z czego XX może być poison.
1. to ciężko zrobić, ale niech przeciwnik na ciebie szarżuje jeśli możesz. Ty szarżujesz, on ci zabija XX modeli, a potem jest jego tura, ty nie możesz się uleczyć.
Jeśli przeciwnik ci zaszarżuje to ok, ma te +1 do CR, ale w twojej turze masz szansę wskrzesić swoje modele, zwiększa to szansę na przetrwanie i wsparcie od boku.
można mu dać Charmed Shield, Helm of Commandment i jakiś Opal amulet (ward 4+ na pierwszą ranę, chyba 15 ptk stoi)
yaaawn idę do domu hehe
PS. jak masz cały lore of vampires to możesz klątwę rzucać przeciwnik będzie musiał to dispelować w swojej turze (Remains in Play) jeśli ci wpuści.
Dodatkowo jak rzucisz na GG w Close Combat to mają przerzuty hit'a. Helm + Barrows + Vanhels to trafianie na 2+ z rerollem.
PS2. a i tak niby ma byc nowy book więc kto to wie na czym grać będziemy w styczniu/lutym może na szkielach zamiast ghouli
Dużo 30 GG (z GW) z +1 to hit (Barrows) i Helm of Commandment, trafiasz na 2+ zazwyczajYanczi pisze: 1. Jak dobrze wytepic swordmasterow bo ze swoim asf i przerzutami na trafienia to potrafia mi wyciac 14 gg w 1 turze.... Denerwujaca sprawa że ja sząrzuje Ja oni wemnie nawalaja jako pierwsi... A w sumie nie ma nic lepszego zeby na nich wrzucic. ( wedle mojej wiedzy ).
W środku BSB Wight King (hw+shield) z Drakenhoff'em i da radę. Chociaż na takie ptk ciężko hero zmieścić.
Wraight w oddziale jako hero tez mogą być ok opcją .
Zależy od formacji przeciwnika, ale jakbyś z przodu miał ze 2 Wraightów to HE bez magicznych ataków są w części wyłączone z walki, ale to kwestia ustawienia modeli, by ograniczyć liczbę.
Na te ptk nie masz miejsca, lepiej mieć BSB WK z Drakenhoffem i Wampira z tyłu z helmemYanczi pisze:2. Oplaca sie robic wampira klepacza w oddziale gg czy lipiej isc samym bohaterem miedzy klockami zeby mogli gg uzywac bonusu z helmu ? Ogollnie aktualnie na okolo 1500 gram tak ze wampirek siedzie w gg po obu stronach ma klocki 30 i 20 guli. A troszke dalej idzie klocek 30 szkieletow z hero.
Cytując klasyka z VC: Jeśli twój generał jest w CC to znaczy, że zje**łeś.
VC czarują, bez wsparcia magicznego leżysz i kwiczysz, nie dasz rady wskrzesić modeli.Yanczi pisze:3. Jak zlozyc dobrego wampira klepacza chodzi mi o itemy, bo generalnie te wampirze umiejetnosci to sam nie wiem co dawac zawsze dawalem klasyk + 2 kostki, wszystkie czary i wskrzeszanie guli ponad stan poczatkowy. Czy jest jakas inna lepsza opcja bo umiejetnosci wampirze dajace zbroje i lance mnie srednio przekonuja.
ps. Armie buduje na figsach jakie posiadam czyli 20 gg 50 ghuli 30 szkieletow i 30 zombie.
Lepiej generała trzymać z tyłu żeby dawał helm i czarował, niż stać z przodu i tłuc.
Na 2 wampiry nie masz ptk na 1500. Lorda na 1500ptk hmm zmieścisz pewnie, ale bez pełnych itemów 2PD i cały lore robi różnicę itemów może mieć mniej.
Walczący Lord? patrz wyżej: Jeśli twój generał jest w CC ...
Lord klepacz np: Red fury, Infinite Harted, Beguile, SoM Flyed Hauberk, potiom of foolhardiness (atak do szarży) + jakiś talisman czy arcane.
Za każdy atak bazowy który da ranę po Savach dostajesz dodatkowy atak.
4 bazowe +1 z foolhardiness to 5 ataków. trafiasz na 3+ z hate ranisz HE na 2+ Arm Save nie mają. dostajesz dodatkowe 2-3-4 ataki jak ci rzut wyjdzie. i znów 3+ i 2+ ranisz.
Zombie można wyczarować jako odginaczkę, lub bloker dla jakichś modeli.Yanczi pisze:4. Jest wogule sens wystawiania zombie jako oddzial ?? Wogule nie bardzo rozumiem do czego zombie sie przydaja i w jakich sytuacjach warto je wskrzeszac.
Np ja ostatnio czarowałem pod Thundertuska 2x by nie mógł szarżować w mój bok i jak chciał to drugie zombi z przodu odginały tę szarżę.
Ogólnie nie ma po co zombie brać w rozpiskę aktualnie.
Miej conajmniej 30GG, 20 to mało +WK BSB z Drakenhoff'em.Yanczi pisze:5. Co jeszcze warto abym dokupil z figurek do walcżenia z armia he i woch. Jakie jednoski i jakie jest w miare taktyczne zastosowanie dla nich.
Z innych jednostek, warto mieć 3 fell baty.
Ale aktualnie to Ghoule i Ghoule. Horda Ghouli wypłaca 41 ataków z czego XX może być poison.
1. to ciężko zrobić, ale niech przeciwnik na ciebie szarżuje jeśli możesz. Ty szarżujesz, on ci zabija XX modeli, a potem jest jego tura, ty nie możesz się uleczyć.
Jeśli przeciwnik ci zaszarżuje to ok, ma te +1 do CR, ale w twojej turze masz szansę wskrzesić swoje modele, zwiększa to szansę na przetrwanie i wsparcie od boku.
BSB WK z Drakenhoffem. Daje regenkę oddziałowi. Pewnie że warto, bez tego nie wychodzę ale kwestia ograniczenia ptk. Jak Drakenhoff się nie zmieści to próbuj bez, ale nie wampira tylko Wight Kinga. Vamp się nie sprawdza jest za drogi i ma 4T 2W kiedy WK ma 5 i 3W co pozwala nawet z Save 4+ i Regenką przetrwać ataki przeciwnika. Wampir pada jak mucha.Yanczi pisze:6. Warto w rozpiski na 1500 ladowac sie w battle sztandar ? Bo hero ze sztandarem za 50 ptk to juz nie moze itemow brac i srednio stoi z savem.
generał z helmem stoi z tyłu zazwyczaj, więc pilnuj by nikt w ten oddział nie wlazłYanczi pisze:7. Czy warto wydawac ptk na itemu u wampirka na savy ? Bo przy daniu save na 2+ i warda na 4+ to na bronie nic specialnego juz nie zostaje.
można mu dać Charmed Shield, Helm of Commandment i jakiś Opal amulet (ward 4+ na pierwszą ranę, chyba 15 ptk stoi)
yaaawn idę do domu hehe
PS. jak masz cały lore of vampires to możesz klątwę rzucać przeciwnik będzie musiał to dispelować w swojej turze (Remains in Play) jeśli ci wpuści.
Dodatkowo jak rzucisz na GG w Close Combat to mają przerzuty hit'a. Helm + Barrows + Vanhels to trafianie na 2+ z rerollem.
PS2. a i tak niby ma byc nowy book więc kto to wie na czym grać będziemy w styczniu/lutym może na szkielach zamiast ghouli
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
na 1 bohaterze nie można.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
mam nadzieję iż nie do mnie te oczka?
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Takie pytanie jak to jest w koncu ze specialami na 1500 ptk ? wedlug rulebooka to max 25% wedlug ab < 50%
Army builder ( posiadam oryginany z aktualnym updatem )
Uploaded with ImageShack.us
Rulebook:
Uploaded with ImageShack.us
Army builder ( posiadam oryginany z aktualnym updatem )
Uploaded with ImageShack.us
Rulebook:
Uploaded with ImageShack.us
Paid Da Cost To Be Da Bo$$
dokuadnie - 50%
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Angielski rulebook podaje prawidłowo. Błąd jest w polskim.Azgaroth pisze:Z tego co pamiętam to rulebook błędnie podaje tą wartość - dla speciali obowiązuje oczywiście max 50%Yanczi pisze:Takie pytanie jak to jest w koncu ze specialami na 1500 ptk ? wedlug rulebooka to max 25% wedlug ab < 50%
Dzieki za odpowiedz i jeszcze mam kilka pytanek jakie nasunely sie nam w czasie gry:
1. Czy dzieki power scrol mozna przekroczyc liczbe kostek na czar o 6 ??
2. Czy po czarze tzeencha ( sprawia ze oddzial atakuje sie sam ), przy elfach wykonuje sie przerzuty trafien w normalny sposob ??
Czar: zdrada tzeencha - opisano ze oddzial atakuje sam siebie, rzucajacy moze wybrac bron, armor save dziala normalnie i nie mozna kozystac z bonusa parowania, nie ma nic o dodatkowych umiejetnosciach. Np. Jak oddzial ma przerzutu albo kiling blow.
3. Czy mozna sie reorganizowac po najezdzaniu,mtak jak po szarzy ??
4. Czy na stole moga byc znaczniki dla 2 komet kasandory ? W opisie czaru nie ma ze pozostaje w grze ale z opisu jednoznacznie wynika ze zostaje czy zatem mozna rzucic 2 gdy 1 jeszczenie spadla ??
1. Czy dzieki power scrol mozna przekroczyc liczbe kostek na czar o 6 ??
2. Czy po czarze tzeencha ( sprawia ze oddzial atakuje sie sam ), przy elfach wykonuje sie przerzuty trafien w normalny sposob ??
Czar: zdrada tzeencha - opisano ze oddzial atakuje sam siebie, rzucajacy moze wybrac bron, armor save dziala normalnie i nie mozna kozystac z bonusa parowania, nie ma nic o dodatkowych umiejetnosciach. Np. Jak oddzial ma przerzutu albo kiling blow.
3. Czy mozna sie reorganizowac po najezdzaniu,mtak jak po szarzy ??
4. Czy na stole moga byc znaczniki dla 2 komet kasandory ? W opisie czaru nie ma ze pozostaje w grze ale z opisu jednoznacznie wynika ze zostaje czy zatem mozna rzucic 2 gdy 1 jeszczenie spadla ??
Paid Da Cost To Be Da Bo$$
Dzieki za odpowiedzi.
Jeszcze uscislajac w ptk 2. elfy atakujac same siebie tez maja przerzuty na trafienia ??
Oto czar:
Uploaded with ImageShack.us
I kolejne pytanie, przy mojej ostatniej grze z chaosem przeciwnik skupil sie praktycznie na wciaganiu w wir mojego lorda wampira stojacego za gwardia kozystajac z czaru:
Uploaded with ImageShack.us
Czy jest na to jakas rada ? czy tylko mam sie modlic po tym jak wejdzie zeby nie bylo 11 lub 12 na sile ? Dziala przy tym zasada look out sir, jesli wampir stoi blisko gwardi ?
Jeszcze uscislajac w ptk 2. elfy atakujac same siebie tez maja przerzuty na trafienia ??
Oto czar:
Uploaded with ImageShack.us
I kolejne pytanie, przy mojej ostatniej grze z chaosem przeciwnik skupil sie praktycznie na wciaganiu w wir mojego lorda wampira stojacego za gwardia kozystajac z czaru:
Uploaded with ImageShack.us
Czy jest na to jakas rada ? czy tylko mam sie modlic po tym jak wejdzie zeby nie bylo 11 lub 12 na sile ? Dziala przy tym zasada look out sir, jesli wampir stoi blisko gwardi ?
Paid Da Cost To Be Da Bo$$