Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
Czy plujka podlega zasadzie Szybkostrzelna?
Pytanie odnośnie oddziału 3 salamander. W army booku jest napisane, aby rozpatrywać strzały salamander po kolei ("Jeżeli strzela więcej niż jedna Salamandra, rozpatrz strzał pierwszej zanim przystąpisz do strzelania z następnej"). Czy jak pierwsza salamandra w oddziale zaliczy misfire podczas strzelania, to po sprawdzeniu ilu poganiaczy zostało spalonych pozostałe salamandry normalnie mogą strzelać?

Tak, normalnie pozostałe salki strzelają.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Hmmm, a poganiaczy można wskrzesić?
Nie mam przy sobie rb.
Nie mam przy sobie rb.

Zapraszam do mojej galerii

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
Nie mam zielonego pojęcia, mogę pomóc w ten sposób:

Regrowth is an augment spell with a range of 24". The target unit instantly recovers D3+1 Wounds' worth of models slain earlier in the battle (cavalry count as 2 models). The wounds in the unit are regained in a strict order. First, the champion is resurrected, and then the musician (standard bearers are never resurrected — if the bearer's been slain, the banner is gone for good), displacing rank-and-file models as required. Then rank-and-file models with multiple Wounds (including command figures) are healed to their starting value. Finally, any remaining wounds resurrect rank and file models (in the case of multiple wound rank and file models, the first resurrected models must be fully healed before another can be resurrected, and so on). These models are added to the front rank until it reaches at least five models - additional models can then be added to the front or rear rank. If the unit already has more than one rank, models can only be added to the rear rank. Regrowth cannot take a unit beyond its starting size, and cannot be used to heal characters or their mounts. The Wizard can choose to extend the range of this spell to 48". If he does so, the casting value of Regrowth is increased to 15+

- Cytrus Kontynentalny
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Zaraz? Jak możesz stedzia *wskrzesić*? Jeśli siedzi pod herosem to jest mountem. Jeśli biega samotnie, to przecież nie zostają po nim skinki (co to siedziały na platformie), tylko spada wszystko.
Witam, mam małe pytanie odnośnie armii Lizardmenów.Jeżeli w oddziale skinków/kroxigorów jest takie ustawienie:

-skinki o które pytam
-kroxigory
-skinki
Więc jeżeli kroxigory są traktowane jakby stały w pierwszym szeregu(mogą atakować i być atakowane), to czy "skinki o które pytam" mogą wykonać atak pomocniczy?



























Więc jeżeli kroxigory są traktowane jakby stały w pierwszym szeregu(mogą atakować i być atakowane), to czy "skinki o które pytam" mogą wykonać atak pomocniczy?
Po pierwsze to wszedł FAQ i kroxigory już nie są traktowane jakby stały z przodu. Po prostu mogą wykonać supportingi na normalnych zasadach z RB. Co do skinek to atakować mogą te z pierwszego i drugiego szeregu (w hordzie także z trzeciego). Przy czym szereg liczy się na "grubość" skinki a nie kroxa. Więc W Twoim przykładzie skinki które stoją za plecami kroxigorów nie mogą atakować.