Nasze rozpiski

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Karlito »

Dokładnie tak. Zawsze można zrobić zaprzęg do ID :mrgreen:
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Wstępna rozpa do pary na macki:

Parą będą demony (na samych heraldach nurgla (gen z pałką nurgla i bsb) i tzeentcha (lore of light i shadow (coby maszynki tłukły lepiej :) wielki kloc nurglitów z rerolem to wound, flamery, nurglingi, fiendy).


Unnamed1000 Pts - The Legion of Azgorh Army

1 Daemonsmith Sorcerer @ 140.0 Pts
General; Lore of Fire; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Enchanted Shield [5.0]

20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 365.0 Pts - glewie
Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

10 Hobgoblin Cutthroats @ 54.0 Pts bowy
Throwing Knives; Light Armour; Musician

1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts

3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts

3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 Dreadquake Mortar @ 240.0 Pts umagiczniony

3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 Slave Ogre @ [0.0] Pts

Models in Army: 38


Total Army Cost: 999.0
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

na 2600 punktów. Na mastera. Proszę o porady, co mam zmienić w tej rozpisce, abym mógł powalczyć na masterze. Iron Deamona nie mam i nie będę mieć do tej pory...
2596
Lords

Sorcerer Prophet 265 p (metal -> wstępnie)
4 level 35 p
talisman ward 4+ 45 p
dragon helm 10 p
lammasu 195 p (shadow)
2 level 35 p
breath weapon s4 30 p
Heroes:

Deamonsmith 95 (death)
dispelscroll 25

castellan 105 p
BSB 25 p
shield 2p
trickers helm 50 p
dawn stone talisman 25 p

Core:
20 Hobgoblin Cutthroats 80 p
Additional hand weapon 10 p
Standart Bearer 8 p
Music 4 p

20 Hobgoblin Cutthroats 80 p
Additional hand weapon 10 p
Standart Bearer 8 p
Music 4 p

19 Chaos Dwarf Infernal Guard 228 p
Great weapon 57 p
Standart Bearer 10 p
Music 10 p

20 Chaos Dwarf Infernal Guard 240 p
Hailshot Blunderbass 120p
Standart bearer 10p
Music 10p

Special:
3 Bull Centaur Renders 120 p
Standart Bearer 10 p
1 Great weapon 10 p

Rare:
Hellcannon 205 p
Hellcannon 205 p
Dreadquake mortar 195 + 20 slave ogre = 215 p
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Mój zestaw maszyn to 2xrakieta, helka i mortar... Wymieniłbym jedną helkę na 2x rakieta... Duże placki z paniką i do tego samonaprawadzające są świetne...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

To mówicie że Ironswornów nie opłaca się brać? Strasznie boli że jako jednostki Special mają tylko 1A :( Szkoda bo z S5, SV 3+ i parry save, przy dwóch atakach byliby całkiem w pytkę.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Karlito pisze:To mówicie że Ironswornów nie opłaca się brać? Strasznie boli że jako jednostki Special mają tylko 1A :(
Jak dla mnie w specjalach jest rakietnica i demon... A konkretnie dwie rakietnice i dwa demony :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

poczytam jeszcze o rakietnicach, może faktycznie nie są takie złe. Hellca też daje panikę. Ironswrni. Może jak się im rzuci hate coś porobią... Jednak są bardzo drodzy, a w konfrontacji z chaos warriorami khorne przegrywają...
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, o 14:33 przez Never, łącznie zmieniany 1 raz.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

No cóż, co z tego jakby miała 2? W hordzie owszem byś miał dodatkowe 10 ataków, ale ja bym wolał jeszcze potężniejszy save.
Wydaje mi się Karlito że chodzi raczej o zwykły przelicznik. 20IS kosztuje jakoś 340, z FCG i jakimś tanim banerkiem juz 380.Liczba ciosów jest ok..raczej chodzi o przeżywalność. W dobie gdy hordy chodzą po 30 typków z s6 wydaje się że straty będą zawsze duże... a czym większa wytrzymałość przeciwnika tym gorzej idzie naszym kraśkom. Ustawieni w standardowym szyku 5x5, średnio zabijają 4GG, w odpowiedzi tracą ok 4-6(zależy od rzutów save 6+/ward) tyle że jesteśmy drożsi o 1/3. Lepiej w walce wychodzi przelicznik hordowy. Z prostego powodu jak się okazuje i jest to imo podstawa do wykorzystania przy IS i czasem IG z gleivami... jednak bijemy po inicjatywie, a sporo jednostek (tych mocnych) obecnie walczy ASL W momencie kiedy kraśki są w stanie uderzyć przed ciosem wrogów i zredukować ich liczbę by w ten sposób jeszcze mniej otrzymać samemu, okazuje się że jest to całkiem fajna koncepcja. Przykładowo:
30IS vs 30GG = (my pierwsi) 15hitów/10trupów. W odpowiedzi 20(praktycznie zawsze trafiają nas na 3+ albo nawet 2+)/13/9-11trupów. Jest więc to walka w miarę wyrównana z jednostką bardzo silną i "wzmacnianą" jednak należy pamiętać że warci jesteśmy o 1/3 więcej.
Ta sama walka ID = 13AtakówGG=9hitów=max2 rany i save na 6+. Odpowiedź: 2k6 s8... średnia liczba trupków 6. Odwlekając walkę do końca jesteśmy w stanie nawiązać walkę koło 3 tury i przeżyć imo spokojnie 4 fazy walki zabijając prawie cały regiment przeciwnika.
Jeśli chodzi o wyporność na ostrzał to to zależy od siły ostrzału. na armaty no niestety... na katapulty mamy na 3+, na większość czyli s=<4 jest bardzo fajnie :) (wyjątek poisony).

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Ej, a mojej rozpy nie skomentujecie.... :roll:
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Never pisze:poczytam jeszcze o rakietnicach, może faktycznie nie są takie złe. Hellca też daje panikę. Ironswrni. Może jak się im żuci hate coś porobią... Jednak są bardzo drodzy, a w konfrontacji z chaos warriorami khorne przegrywają...
Żuci to są biali przez kanibali. RZUT !
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Nijlor pisze:Ej, a mojej rozpy nie skomentujecie.... :roll:
Rozumiem, że to taki full defens w komplecie do demonów. Jestem bardzo ciekaw jak Ci sie sprawdzą glewie. Megafluffowa broń, pasująca do armii i w ogóle, tylko... zasięg 18 cali i ten koszt. Koszt przedewszystkim :roll:

ale sam się zastanawiam nad nimi i dlatego bardzo mi zależy na opini "po".

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Ja tam będę ich używał, szczególnie że figsy bardzo mi się podobają... no ale moje granie to zupełnie inna bajka niż typowo turniejowe :wink:
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

nie wiem, czy bym nie wymienił w Twojej rozpisce (1000 punktów) glewi na blunderbassy. Mają zasięg 12 cali, koszt niewiele droższy, ale za to więcej robią jak już odpalą. Jak 20 wyrzuci 3 strzały na model, to statystycznie schodzi 11 chaos warriorów z halabardami.
A przy glewiach można wykonać ruch i strzelić?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Ja w ogóle nie gram na turniejach :mrgreen: a moim właściwie jedynym przeciwnikiem jest mój powergamerski brat :wink: , dlatego mimo wszystko poprzeczkę mam wysoko. Musze maxymalizowac rozpiski, starając się zachować klimat 8)
Najbliższy przeciwnik dla mojej chadecji to jego HE.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, o 14:39 przez Barth, łącznie zmieniany 1 raz.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeżeli bron nie ma zasady move or fire, to tak
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Komentarz do rozpy Nijora: obrób ją lepiej, załogi machin skutecznie zaśmiecają post :D

Pozdro i poćwicz :D

A na serio
Na 1000 punktów udało ci się wcisnąć sporo ciekawych rzeczy. Ale że lubię IRON Demona to powiem że masz epic faila z powodu jego braku :D
Dobra, masz czym rypnąć na odległość, kowal pilnuje machin by nie padły, a IG do odstrzelenia, zajęcia się słabszym przeciwnikiem. Złożenie dobre i według mnie pozwalające przy wsparciu demonów osiągnąć sporo: ostrzelać, dobić w walce, coś pokulać w fazie magii.
W związku że to parówka to imo przydałyby się dwie bitki testowe. Nie tyle co armii, co gracze (dla zgrania się w rozumieniu i koncepcji na bitwę i w szybkości gry).

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

no to świetnie;). Czyli blunderki mają zasięg tak naprawdę na 15 cali, a glewie (nie widziałem move or fire) na 21.

Tutaj się zgodzę, koszty tej armii są przerażające. Gdyby stare modele miały kiedyś hand weapon... ;( to bym brał ich ile mógł. 12 punktów za takiego żołnierza to niedrogo.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

tylko, pamiętaj że po ruchu masz -1 do hita 8)

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Testował będę za tydzień we Włocławku w klubie, specjalnie się wybiorę w tym celu. mam zamiar min. 2 bitki rozegrać. Dziś wieczór wrzucę rozpę doch, też defensywną :) Glewie dlatego, że wspierają klocek demonów, chronią flankę, zdejmuja regenke jakimś syfom. Chciałem jakoś wcisnąć kasztelana ale nie da rady:/

BTW, nie wiem, czy nie zaminić lora magowi na jakiś inny, ale fire jest uniwersalny....
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

niby tak, jednak w praktyce niewiele robi. A nie myślałeś o wybraniu szkoły deatha? W końcu Twój mag ma 9 morale, a to już z zerówki pozwala trochę wklepać na porównaniu LD;).

Jeżeli jest 10+ modeli z blunderbassem nie mają minusów za ruch przy wystrzale;] jak dla mnie bombowo
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

ODPOWIEDZ