Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
Dokładnie tak. Zawsze można zrobić zaprzęg do ID
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Wstępna rozpa do pary na macki:
Parą będą demony (na samych heraldach nurgla (gen z pałką nurgla i bsb) i tzeentcha (lore of light i shadow (coby maszynki tłukły lepiej wielki kloc nurglitów z rerolem to wound, flamery, nurglingi, fiendy).
Unnamed1000 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 140.0 Pts
General; Lore of Fire; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 365.0 Pts - glewie
Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Hobgoblin Cutthroats @ 54.0 Pts bowy
Throwing Knives; Light Armour; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Dreadquake Mortar @ 240.0 Pts umagiczniony
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Slave Ogre @ [0.0] Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 999.0
Parą będą demony (na samych heraldach nurgla (gen z pałką nurgla i bsb) i tzeentcha (lore of light i shadow (coby maszynki tłukły lepiej wielki kloc nurglitów z rerolem to wound, flamery, nurglingi, fiendy).
Unnamed1000 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 140.0 Pts
General; Lore of Fire; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 365.0 Pts - glewie
Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Hobgoblin Cutthroats @ 54.0 Pts bowy
Throwing Knives; Light Armour; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Dreadquake Mortar @ 240.0 Pts umagiczniony
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Slave Ogre @ [0.0] Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 999.0
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
na 2600 punktów. Na mastera. Proszę o porady, co mam zmienić w tej rozpisce, abym mógł powalczyć na masterze. Iron Deamona nie mam i nie będę mieć do tej pory...
2596
Lords
Sorcerer Prophet 265 p (metal -> wstępnie)
4 level 35 p
talisman ward 4+ 45 p
dragon helm 10 p
lammasu 195 p (shadow)
2 level 35 p
breath weapon s4 30 p
Heroes:
Deamonsmith 95 (death)
dispelscroll 25
castellan 105 p
BSB 25 p
shield 2p
trickers helm 50 p
dawn stone talisman 25 p
Core:
20 Hobgoblin Cutthroats 80 p
Additional hand weapon 10 p
Standart Bearer 8 p
Music 4 p
20 Hobgoblin Cutthroats 80 p
Additional hand weapon 10 p
Standart Bearer 8 p
Music 4 p
19 Chaos Dwarf Infernal Guard 228 p
Great weapon 57 p
Standart Bearer 10 p
Music 10 p
20 Chaos Dwarf Infernal Guard 240 p
Hailshot Blunderbass 120p
Standart bearer 10p
Music 10p
Special:
3 Bull Centaur Renders 120 p
Standart Bearer 10 p
1 Great weapon 10 p
Rare:
Hellcannon 205 p
Hellcannon 205 p
Dreadquake mortar 195 + 20 slave ogre = 215 p
2596
Lords
Sorcerer Prophet 265 p (metal -> wstępnie)
4 level 35 p
talisman ward 4+ 45 p
dragon helm 10 p
lammasu 195 p (shadow)
2 level 35 p
breath weapon s4 30 p
Heroes:
Deamonsmith 95 (death)
dispelscroll 25
castellan 105 p
BSB 25 p
shield 2p
trickers helm 50 p
dawn stone talisman 25 p
Core:
20 Hobgoblin Cutthroats 80 p
Additional hand weapon 10 p
Standart Bearer 8 p
Music 4 p
20 Hobgoblin Cutthroats 80 p
Additional hand weapon 10 p
Standart Bearer 8 p
Music 4 p
19 Chaos Dwarf Infernal Guard 228 p
Great weapon 57 p
Standart Bearer 10 p
Music 10 p
20 Chaos Dwarf Infernal Guard 240 p
Hailshot Blunderbass 120p
Standart bearer 10p
Music 10p
Special:
3 Bull Centaur Renders 120 p
Standart Bearer 10 p
1 Great weapon 10 p
Rare:
Hellcannon 205 p
Hellcannon 205 p
Dreadquake mortar 195 + 20 slave ogre = 215 p
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
To mówicie że Ironswornów nie opłaca się brać? Strasznie boli że jako jednostki Special mają tylko 1A Szkoda bo z S5, SV 3+ i parry save, przy dwóch atakach byliby całkiem w pytkę.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Jak dla mnie w specjalach jest rakietnica i demon... A konkretnie dwie rakietnice i dwa demonyKarlito pisze:To mówicie że Ironswornów nie opłaca się brać? Strasznie boli że jako jednostki Special mają tylko 1A
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
poczytam jeszcze o rakietnicach, może faktycznie nie są takie złe. Hellca też daje panikę. Ironswrni. Może jak się im rzuci hate coś porobią... Jednak są bardzo drodzy, a w konfrontacji z chaos warriorami khorne przegrywają...
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, o 14:33 przez Never, łącznie zmieniany 1 raz.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
No cóż, co z tego jakby miała 2? W hordzie owszem byś miał dodatkowe 10 ataków, ale ja bym wolał jeszcze potężniejszy save.
Wydaje mi się Karlito że chodzi raczej o zwykły przelicznik. 20IS kosztuje jakoś 340, z FCG i jakimś tanim banerkiem juz 380.Liczba ciosów jest ok..raczej chodzi o przeżywalność. W dobie gdy hordy chodzą po 30 typków z s6 wydaje się że straty będą zawsze duże... a czym większa wytrzymałość przeciwnika tym gorzej idzie naszym kraśkom. Ustawieni w standardowym szyku 5x5, średnio zabijają 4GG, w odpowiedzi tracą ok 4-6(zależy od rzutów save 6+/ward) tyle że jesteśmy drożsi o 1/3. Lepiej w walce wychodzi przelicznik hordowy. Z prostego powodu jak się okazuje i jest to imo podstawa do wykorzystania przy IS i czasem IG z gleivami... jednak bijemy po inicjatywie, a sporo jednostek (tych mocnych) obecnie walczy ASL W momencie kiedy kraśki są w stanie uderzyć przed ciosem wrogów i zredukować ich liczbę by w ten sposób jeszcze mniej otrzymać samemu, okazuje się że jest to całkiem fajna koncepcja. Przykładowo:
30IS vs 30GG = (my pierwsi) 15hitów/10trupów. W odpowiedzi 20(praktycznie zawsze trafiają nas na 3+ albo nawet 2+)/13/9-11trupów. Jest więc to walka w miarę wyrównana z jednostką bardzo silną i "wzmacnianą" jednak należy pamiętać że warci jesteśmy o 1/3 więcej.
Ta sama walka ID = 13AtakówGG=9hitów=max2 rany i save na 6+. Odpowiedź: 2k6 s8... średnia liczba trupków 6. Odwlekając walkę do końca jesteśmy w stanie nawiązać walkę koło 3 tury i przeżyć imo spokojnie 4 fazy walki zabijając prawie cały regiment przeciwnika.
Jeśli chodzi o wyporność na ostrzał to to zależy od siły ostrzału. na armaty no niestety... na katapulty mamy na 3+, na większość czyli s=<4 jest bardzo fajnie (wyjątek poisony).
Wydaje mi się Karlito że chodzi raczej o zwykły przelicznik. 20IS kosztuje jakoś 340, z FCG i jakimś tanim banerkiem juz 380.Liczba ciosów jest ok..raczej chodzi o przeżywalność. W dobie gdy hordy chodzą po 30 typków z s6 wydaje się że straty będą zawsze duże... a czym większa wytrzymałość przeciwnika tym gorzej idzie naszym kraśkom. Ustawieni w standardowym szyku 5x5, średnio zabijają 4GG, w odpowiedzi tracą ok 4-6(zależy od rzutów save 6+/ward) tyle że jesteśmy drożsi o 1/3. Lepiej w walce wychodzi przelicznik hordowy. Z prostego powodu jak się okazuje i jest to imo podstawa do wykorzystania przy IS i czasem IG z gleivami... jednak bijemy po inicjatywie, a sporo jednostek (tych mocnych) obecnie walczy ASL W momencie kiedy kraśki są w stanie uderzyć przed ciosem wrogów i zredukować ich liczbę by w ten sposób jeszcze mniej otrzymać samemu, okazuje się że jest to całkiem fajna koncepcja. Przykładowo:
30IS vs 30GG = (my pierwsi) 15hitów/10trupów. W odpowiedzi 20(praktycznie zawsze trafiają nas na 3+ albo nawet 2+)/13/9-11trupów. Jest więc to walka w miarę wyrównana z jednostką bardzo silną i "wzmacnianą" jednak należy pamiętać że warci jesteśmy o 1/3 więcej.
Ta sama walka ID = 13AtakówGG=9hitów=max2 rany i save na 6+. Odpowiedź: 2k6 s8... średnia liczba trupków 6. Odwlekając walkę do końca jesteśmy w stanie nawiązać walkę koło 3 tury i przeżyć imo spokojnie 4 fazy walki zabijając prawie cały regiment przeciwnika.
Jeśli chodzi o wyporność na ostrzał to to zależy od siły ostrzału. na armaty no niestety... na katapulty mamy na 3+, na większość czyli s=<4 jest bardzo fajnie (wyjątek poisony).
Żuci to są biali przez kanibali. RZUT !Never pisze:poczytam jeszcze o rakietnicach, może faktycznie nie są takie złe. Hellca też daje panikę. Ironswrni. Może jak się im żuci hate coś porobią... Jednak są bardzo drodzy, a w konfrontacji z chaos warriorami khorne przegrywają...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Rozumiem, że to taki full defens w komplecie do demonów. Jestem bardzo ciekaw jak Ci sie sprawdzą glewie. Megafluffowa broń, pasująca do armii i w ogóle, tylko... zasięg 18 cali i ten koszt. Koszt przedewszystkimNijlor pisze:Ej, a mojej rozpy nie skomentujecie....
ale sam się zastanawiam nad nimi i dlatego bardzo mi zależy na opini "po".
Ja tam będę ich używał, szczególnie że figsy bardzo mi się podobają... no ale moje granie to zupełnie inna bajka niż typowo turniejowe
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
nie wiem, czy bym nie wymienił w Twojej rozpisce (1000 punktów) glewi na blunderbassy. Mają zasięg 12 cali, koszt niewiele droższy, ale za to więcej robią jak już odpalą. Jak 20 wyrzuci 3 strzały na model, to statystycznie schodzi 11 chaos warriorów z halabardami.
A przy glewiach można wykonać ruch i strzelić?
A przy glewiach można wykonać ruch i strzelić?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Ja w ogóle nie gram na turniejach a moim właściwie jedynym przeciwnikiem jest mój powergamerski brat , dlatego mimo wszystko poprzeczkę mam wysoko. Musze maxymalizowac rozpiski, starając się zachować klimat
Najbliższy przeciwnik dla mojej chadecji to jego HE.
Najbliższy przeciwnik dla mojej chadecji to jego HE.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2011, o 14:39 przez Barth, łącznie zmieniany 1 raz.
Komentarz do rozpy Nijora: obrób ją lepiej, załogi machin skutecznie zaśmiecają post
Pozdro i poćwicz
A na serio
Na 1000 punktów udało ci się wcisnąć sporo ciekawych rzeczy. Ale że lubię IRON Demona to powiem że masz epic faila z powodu jego braku
Dobra, masz czym rypnąć na odległość, kowal pilnuje machin by nie padły, a IG do odstrzelenia, zajęcia się słabszym przeciwnikiem. Złożenie dobre i według mnie pozwalające przy wsparciu demonów osiągnąć sporo: ostrzelać, dobić w walce, coś pokulać w fazie magii.
W związku że to parówka to imo przydałyby się dwie bitki testowe. Nie tyle co armii, co gracze (dla zgrania się w rozumieniu i koncepcji na bitwę i w szybkości gry).
Pozdro i poćwicz
A na serio
Na 1000 punktów udało ci się wcisnąć sporo ciekawych rzeczy. Ale że lubię IRON Demona to powiem że masz epic faila z powodu jego braku
Dobra, masz czym rypnąć na odległość, kowal pilnuje machin by nie padły, a IG do odstrzelenia, zajęcia się słabszym przeciwnikiem. Złożenie dobre i według mnie pozwalające przy wsparciu demonów osiągnąć sporo: ostrzelać, dobić w walce, coś pokulać w fazie magii.
W związku że to parówka to imo przydałyby się dwie bitki testowe. Nie tyle co armii, co gracze (dla zgrania się w rozumieniu i koncepcji na bitwę i w szybkości gry).
no to świetnie;). Czyli blunderki mają zasięg tak naprawdę na 15 cali, a glewie (nie widziałem move or fire) na 21.
Tutaj się zgodzę, koszty tej armii są przerażające. Gdyby stare modele miały kiedyś hand weapon... ;( to bym brał ich ile mógł. 12 punktów za takiego żołnierza to niedrogo.
Tutaj się zgodzę, koszty tej armii są przerażające. Gdyby stare modele miały kiedyś hand weapon... ;( to bym brał ich ile mógł. 12 punktów za takiego żołnierza to niedrogo.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Testował będę za tydzień we Włocławku w klubie, specjalnie się wybiorę w tym celu. mam zamiar min. 2 bitki rozegrać. Dziś wieczór wrzucę rozpę doch, też defensywną Glewie dlatego, że wspierają klocek demonów, chronią flankę, zdejmuja regenke jakimś syfom. Chciałem jakoś wcisnąć kasztelana ale nie da rady:/
BTW, nie wiem, czy nie zaminić lora magowi na jakiś inny, ale fire jest uniwersalny....
BTW, nie wiem, czy nie zaminić lora magowi na jakiś inny, ale fire jest uniwersalny....
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
niby tak, jednak w praktyce niewiele robi. A nie myślałeś o wybraniu szkoły deatha? W końcu Twój mag ma 9 morale, a to już z zerówki pozwala trochę wklepać na porównaniu LD;).
Jeżeli jest 10+ modeli z blunderbassem nie mają minusów za ruch przy wystrzale;] jak dla mnie bombowo
Jeżeli jest 10+ modeli z blunderbassem nie mają minusów za ruch przy wystrzale;] jak dla mnie bombowo
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!