Dominion

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Orkgrinder
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Loch / Kutno

Dominion

Post autor: Orkgrinder »

Dark Magic
Caster can stop the unit from doing one of the following in next turn: move, shoot, cast magic.

Rzucone na wroga - wybieram, że nie może się ruszać w swojej następnej turze.
1. Może szarżować?
2. Co gdy nie zda terroru? Ucieka czy stoi? :>

Zyraf
Chosen of Slaanesh
Posty: 666
Lokalizacja: Pomiechówek Terror Boyz

Post autor: Zyraf »

1 nie może szarżować imo

2 nie wiem chociaż obstawiłbym że ucieka

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

1. na pewno nie
2. podaj pełny opis czaru

Awatar użytkownika
Orkgrinder
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Loch / Kutno

Post autor: Orkgrinder »

http://uk.games-workshop.com/darkelves/ ... ccards.pdf

DOMINION
Calling upon Lamehk the Slavemaster of
the Third Hell, the Wizard takes control of
the foe’s thoughts. This spell can be cast
on an enemy unit within 12". In the
following enemy turn the Dark Elf player
may prohibit one of the unit’s following
actions: the move of the unit; the
shooting of the unit; any Wizards in the
unit casting spells.
Note that any Wizard in the unit still adds
the normal number of Power dice to the
opponent’s pile even if he does not cast
spells himself.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Hm.
Jak dla mnie może uciekać, jest to compulsory movement (podpieram się tu paraliżem Ślamesza).

ale głowy oczywiście nie dam

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jasne ze zwieja od terroru,bo to ruch wymuszony

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

...a compulsory move to już nie move? Nie wiem jak to zinterpretować, ale czar nie zabrania graczowi ruszyć odziałem (normal move, charge move) tylko zabrania ruchu oddziałowi (comp. move as well).

Idąc waszym rozumowaniem, nie można tego czaru rzucić na Spawny czy Fanatyków?

Albo na Jazdę Khorne'a. Nie mogą się ruszyć normalnie. Ale jeśli są w zasiegu szarży, to muszą szarżować. A jeśli nie zaszarżują, tylko zostaną zaszarżowani, to i tak pogonią w razie złamania wroga.
Śmierdzi mi to.

Niech LS uściśli. :)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

dla mnie możliwości są 2

1) jeśli oddział zostanie zmuszony do ucieczki to ucieka normalnie 2d6/3d6

lub

2) jeśli oddział zostanie zmuszony do ucieczki to liczy sie jako uciekający ale nie rusza się (tak jak by właśnie dobiegł w to miejsce)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

ucieka normalnie. moze zabronic ruchu jednostka a ucieczki nie moze zabronic bo nie porusza sie z wlasnej woli i nawet nie ze specjalnej wlasciwosci unitu a ze zrodla 3-ego.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

A gdzie przy opisie czaru jest napisane, że "z własnej woli"?
Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker. Nie rusza się to znaczy, że się NIE RUSZA! Stoi całą turę tam gdzie stał!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

IMHO uciekac może. ale taki fanatyk na przykład stoi.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Paraszczak pisze:...a compulsory move to już nie move? Nie wiem jak to zinterpretować, ale czar nie zabrania graczowi ruszyć odziałem (normal move, charge move) tylko zabrania ruchu oddziałowi (comp. move as well).

Idąc waszym rozumowaniem, nie można tego czaru rzucić na Spawny czy Fanatyków?

Albo na Jazdę Khorne'a. Nie mogą się ruszyć normalnie. Ale jeśli są w zasiegu szarży, to muszą szarżować. A jeśli nie zaszarżują, tylko zostaną zaszarżowani, to i tak pogonią w razie złamania wroga.
Śmierdzi mi to.

Niech LS uściśli. :)
ojej
oblalem animozje i nie uciekne od paniki albo terroru?

prosze niech ktos to uscisliw te strone :twisted:

Awatar użytkownika
Orkgrinder
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Loch / Kutno

Post autor: Orkgrinder »

Paraszczak pisze: Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker...
Hm, a dlaczego te czary mają mieć przewagę nad Dominion? On nie zabrania ruchu w fazie ruchu przeciwnika tylko w całej turze.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Orkgrinder pisze:
Paraszczak pisze: Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker...
Hm, a dlaczego te czary mają mieć przewagę nad Dominion? On nie zabrania ruchu w fazie ruchu przeciwnika tylko w całej turze.
oczytaj sobie rb to zrozumiesz...

ODPOWIEDZ