Dominion
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Orkgrinder
- Wałkarz
- Posty: 60
- Lokalizacja: Loch / Kutno
Dominion
Dark Magic
Caster can stop the unit from doing one of the following in next turn: move, shoot, cast magic.
Rzucone na wroga - wybieram, że nie może się ruszać w swojej następnej turze.
1. Może szarżować?
2. Co gdy nie zda terroru? Ucieka czy stoi? :>
Caster can stop the unit from doing one of the following in next turn: move, shoot, cast magic.
Rzucone na wroga - wybieram, że nie może się ruszać w swojej następnej turze.
1. Może szarżować?
2. Co gdy nie zda terroru? Ucieka czy stoi? :>
- Orkgrinder
- Wałkarz
- Posty: 60
- Lokalizacja: Loch / Kutno
http://uk.games-workshop.com/darkelves/ ... ccards.pdf
DOMINION
Calling upon Lamehk the Slavemaster of
the Third Hell, the Wizard takes control of
the foe’s thoughts. This spell can be cast
on an enemy unit within 12". In the
following enemy turn the Dark Elf player
may prohibit one of the unit’s following
actions: the move of the unit; the
shooting of the unit; any Wizards in the
unit casting spells.
Note that any Wizard in the unit still adds
the normal number of Power dice to the
opponent’s pile even if he does not cast
spells himself.
DOMINION
Calling upon Lamehk the Slavemaster of
the Third Hell, the Wizard takes control of
the foe’s thoughts. This spell can be cast
on an enemy unit within 12". In the
following enemy turn the Dark Elf player
may prohibit one of the unit’s following
actions: the move of the unit; the
shooting of the unit; any Wizards in the
unit casting spells.
Note that any Wizard in the unit still adds
the normal number of Power dice to the
opponent’s pile even if he does not cast
spells himself.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
...a compulsory move to już nie move? Nie wiem jak to zinterpretować, ale czar nie zabrania graczowi ruszyć odziałem (normal move, charge move) tylko zabrania ruchu oddziałowi (comp. move as well).
Idąc waszym rozumowaniem, nie można tego czaru rzucić na Spawny czy Fanatyków?
Albo na Jazdę Khorne'a. Nie mogą się ruszyć normalnie. Ale jeśli są w zasiegu szarży, to muszą szarżować. A jeśli nie zaszarżują, tylko zostaną zaszarżowani, to i tak pogonią w razie złamania wroga.
Śmierdzi mi to.
Niech LS uściśli.
Idąc waszym rozumowaniem, nie można tego czaru rzucić na Spawny czy Fanatyków?
Albo na Jazdę Khorne'a. Nie mogą się ruszyć normalnie. Ale jeśli są w zasiegu szarży, to muszą szarżować. A jeśli nie zaszarżują, tylko zostaną zaszarżowani, to i tak pogonią w razie złamania wroga.
Śmierdzi mi to.
Niech LS uściśli.
ucieka normalnie. moze zabronic ruchu jednostka a ucieczki nie moze zabronic bo nie porusza sie z wlasnej woli i nawet nie ze specjalnej wlasciwosci unitu a ze zrodla 3-ego.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
A gdzie przy opisie czaru jest napisane, że "z własnej woli"?
Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker. Nie rusza się to znaczy, że się NIE RUSZA! Stoi całą turę tam gdzie stał!
Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker. Nie rusza się to znaczy, że się NIE RUSZA! Stoi całą turę tam gdzie stał!
ojejParaszczak pisze:...a compulsory move to już nie move? Nie wiem jak to zinterpretować, ale czar nie zabrania graczowi ruszyć odziałem (normal move, charge move) tylko zabrania ruchu oddziałowi (comp. move as well).
Idąc waszym rozumowaniem, nie można tego czaru rzucić na Spawny czy Fanatyków?
Albo na Jazdę Khorne'a. Nie mogą się ruszyć normalnie. Ale jeśli są w zasiegu szarży, to muszą szarżować. A jeśli nie zaszarżują, tylko zostaną zaszarżowani, to i tak pogonią w razie złamania wroga.
Śmierdzi mi to.
Niech LS uściśli.
oblalem animozje i nie uciekne od paniki albo terroru?
prosze niech ktos to uscisliw te strone
- Orkgrinder
- Wałkarz
- Posty: 60
- Lokalizacja: Loch / Kutno
Hm, a dlaczego te czary mają mieć przewagę nad Dominion? On nie zabrania ruchu w fazie ruchu przeciwnika tylko w całej turze.Paraszczak pisze: Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker...
oczytaj sobie rb to zrozumiesz...Orkgrinder pisze:Hm, a dlaczego te czary mają mieć przewagę nad Dominion? On nie zabrania ruchu w fazie ruchu przeciwnika tylko w całej turze.Paraszczak pisze: Moim zdaniem jedyną rzeczą, która poruszy ten oddział, jest inny czar. Np. Van Hell's lub Unseen Lurker...