26.11.2011 - MISTRZOSTWA PODBESKIDZIA - BIELSKO- 2600pkt

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: 26.11.2011 - MISTRZOSTWA PODBESKIDZIA - BIELSKO- 2600pkt

Post autor: Khuman »

Andrzej pisze:@ Khumanor

W 2 to akurat wierzę, ale żeby nawet piwka? :shock:
piwa to akurat nigdy nie byłem fanek tego goryczkowego smaku, tam czasami reds żeby nie machać kartonem wina przy damach, a do wódki też byłem marudny bo tylko ziołowe preferowałem 8)

no to tyle, dawno i nie prawda :wink:
Andrzej pisze:Trzeba dbać o pr :P
PR? że co :P

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

mam pytanie czy dopuszczane są rhinoxy z warhammer forga czy z WD?
czy w 1 scenariuszu usuwa się tylko przedmioty magiczne czy też runy i demonic gifty?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Dopuszczone będą najpewniej te z FW - to są najaktualniejsze zasady pod 8 edycję.

W 1 scenariuszu można usuwać cokolwiek, w tym bloodline powers, przedmioty runiczne, demoniczne gifty, itp.

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

dzięki za odpowiedź
to trochę nie opłaca się brać stonehorna ani zwykłych mournfangów :?

Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 324
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Biały »

O ile masz figurki z FW, tylko tak są dopuszczeni
ID: 2477

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

lub bardzo dobrze skonwertowane :wink:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Zapiszcie mnie :wink:
Bartłomej ,,Eltharion'' Dudek Tychy Szybki Szpil ID : 3566 HE ( :wink: )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

Co do wcześniejszych odpowiedzi. Aby było już jasne raz na zawsze dla wszystkich graczy. Po prostu chce rozwiać wątpliwości.

Czy armia Chaos Dwarfów wydana przez FW jest oficjalna?
Tak. GW w pełni dopuszcza tą armię na równych zasadach z innymi. Książkę można nabyć na oficjalnej stronie Games Workshop.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1390179a

Tamurkhan: Throne of Chaos is an expansion for Warhammer retelling the brutal conquests and bloody battles of the Chaos Warlord Tamurkhan and his horde in their quest to attain the favour of the Dark Gods. In this 208 page, full-colour hardback book you will find the saga of Tamurkhan the Maggot Lord, lavishly illustrated and darkly detailed, an extensive bestiary section and a campaign system allowing you to fight the battles of Tamurkhan's horde in exciting tabletop games of Warhammer. Also contained within is a fully playable Chaos Dwarf army list -- The Legion of Azgorh -- as well as rules for playing massive battles with forces drawn from the different Chaos Army books. In order to use the game content of this book fully, you will need to have copies of the Warhammer rulebook and the Warriors of Chaos and Empire Army books.

A to z książki notka na ten temat:

As well as all this, also included in this section is a Chaos Dwarf army list for the grim Legion of Azgorh. This should be considered an official army list for warhammer.

Jeżeli ktokolwiek by chciał uniemożliwić nią wzięcia udziału na jakimkolwiek turnieju, to tak samo jakby banował armię imperium, wampirów itd. Tak na przyszłość.

Można używać modeli starych chaos dwarfów. Jednak musi być wysiwig. Czyli jeżeli macie starą piechotę z dwurakami, to nie możecie powiedzieć, że trzymają fireglaves { musicie wykupić w takim razie great weapon]. Tak samo z Iron Deamonem, Magmacannonem, bale taurusem czy też modelem mortara ( na podwoziu ), które wcześniej w ogóle nie wyszły. Konwersje muszą być bardzo dobre i realistyczne albo modele z FW. Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, co do słusznego postępowania organizatorów turnieju.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Dlatego nie banujemy tej książki, to co piszesz to wszystko prawda ;]

Aczkolwiek przypuszczam że armia zostanie nieco pocięta jak już pojawi się jakiś euro comp, zwłaszcza magia mnie martwi. Trochę pojechali z nią po bandzie.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

scoutmaster pisze:lub bardzo dobrze skonwertowane :wink:
Tutaj radziłbym przesłać focie przed przyjazdem :wink:

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

dlatego najpewniej przyjadę z orkami;), armia musi jeszcze być odświeżona. Możecie mnie dopisać.
ID 1944
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Ach i żeby nie było wątpliwości, Legion of Azgorh jest dopuszczony jako samodzielna armia, nie można używać jego jednostek w wojownikach chaosu.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

Magię mają przegiętą (ale tylko na arcy, ale to pewnie nie problem), ale jednostki zwykłe mają cholernie drogie. Jak chcesz zwykłej piechocie coś dokupić to kosztuje to zaczynają kosztować jakieś kosmiczne punkty, do tego mają wbudowane tarcze. Chyba że ludzie będą hobgoblinami zapychać core. Speciali też nie mają jakis mega.

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

18 punktów za model z bronią na zasięg 12 cali? Drogo.

Zgadzam się armia jest bardzo kosztowna. I wcale nie wychodzi w starciach jakoś genialnie. Po prostu jest zrównoważona jak wszystkie kodeksy do 8 ed. Niby można w rarach wystawić 3 placki z s5 oraz 3 large template w specjalach, ale to bitwy nie zrobi.

Za podpakowanego maga lorda na lammasu płacę 650 punktów...

Nowe CHD wyróżniają się na tle innych armii na plus:
Najlepszą średnią pancerza 3+ (hobgobliny równoważą bullcenatury).
Przeżywalnością. Kasztelan ma stubborna oraz morale w armii 9. T 4+ ( kolejka może mieć nawet 8!).
Dużą siłą ognia artyleryjskiego z s5.

Minusy:
Bardzo drogi koszt punktowy
Problemy z wystawieniem pokaźnej ilości break pointów.
Niska inicjatywa
Brak możliwości wystawienia porządnej ofensywy -> da się jednak w corach nie ma konnicy... A piechota chaos dwarfów z Mv 3 spowalnia resztę jednostek. ( jednak kolejki, kaadi destroyer, bull centaury, lord na byczku mają potencjał)
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Never pisze:Niby można w rarach wystawić 3 placki z s5 oraz 3 large template w specjalach, ale to bitwy nie zrobi.
Śmiem twierdzić inaczej :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jak ja widze te armie to widze tam mase poTafionych paskud z dużą iloscią woundów a co paskudniejsze nawet 4+warda mają + stubborn do każdego odziału za 100 punktów jako hero no hej - ja na razie nie widze jak to mam ugryźć ; /

Oczywiście się pogra się zobaczy jak to działa w praktyce ale na razie armia wydaje się bardzo mocna

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

owszem, ale byczek kosztuje 325 punktów, co turę robi test T, czy nie dostanie D3 W bez ward save. W dodatku rozpada się jak demon. Jest to zbalansowane. Po za tym działa, klopy, czy oddziały z dwurakami i taka bestia długo nie pożyje.

Ciuchcia jest fajna, ale całkowicie bezużyteczna jak wpadnie w nią konnica. Dlatego, bo nie może wykonać thunderstompy, czyli nie atakuje. i z bazy kosztuje 285. Mocna jest przy ulepszeniach za 340 punktów...

Jak widać na wszystko jest sposób. A po za tym u chaos dwarfów cienko z regimentami do walki wręcz. Są to swego rodzaju ironbreakersi, a to nie czyni z nich dpsów. Nie wpadajcie więc w panikę.
A przesympatyczny heros z stubbornem kosztuje 105 punktów ^^, orkowy heros z praktycznie tymi samymi parametrami 55...
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

tak szczerze ze jeżeli ktoś ma (!) oryginalne modele albo naprawdę dobre konwersje to czemu nie, już samo to jest niezłą restrykcją, + jak pisał Kudłaty bodajże w innym temacie ogarniecie podstawek itp.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wiesz co, sam fakt posiadania maszyn, których nie potrafi zabić 15 ciężkiej piechoty, czyni tą armię dość ciężkim przeciwnikiem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

mm? 3W,4Ws,4T , czy o czymś nie wiem (są już warmachinami, nie?) jedyny problem z tym bookiem ze nie ma jak się z nim zapoznać, a rozkmina w trakcie gry jest trochę słaba. Ale kończmy już o tych CHD-kach bo topic zaśmiecamy. wola orgów czy będą czy też nie.

ODPOWIEDZ