Czy oddział rycerzy grala bez paladyna/lorda traci błogosławieństwo odmawiając wyzwania (challenge)?
Jeśli tak/nie to uzasadnijcie czemu, proszę?
Takie pytanko w sam raz na weekend, do przemyślenia

zawisza pisze:Aha, i jeszcze jedno pytanie, które mnie nurtuje:
Czy oddział rycerzy grala bez paladyna/lorda traci błogosławieństwo odmawiając wyzwania (challenge)?
Jeśli tak/nie to uzasadnijcie czemu, proszę?
Takie pytanko w sam raz na weekend, do przemyślenia
(1/6)^5=0,0129%Legion pisze:Z trochę innej beczki, kojarzy ktoś cokolwiek z kombinatoryki? Jaka jest szansa wyrzucić 5 jedynek rzucając 5 testów pancerza? Ostatnio zaliczyłem taką wpadkę na turnieju
To jest 5-elementowa kombinacja z powtórzeniami zbioru 6-elementowego?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Tak to nie. W opisie Insignia of the Quest stoi: "If the bearer is ever reduced to 1 Wound, then the Knignt instantly gains a 3+ Ward save. If the character suffers multiple wound that would kill him before he gains this Ward save ( eg. if he has more than one wound left and is hit by a cannon ball), he will be reduced to 1 Wound, then may attempt his 3+ Ward save to stay alive and nullify any furher wounds casued by the same hit". Wynika z tego, że jak dostaniesz z np. armaty i nie zdasz Warda na 5+ a na ilośc ran przeciwnik wyrzuci np. 6, to dostajesz dwie rany i rzucasz Warda na 3+. Jak zdasz, to nie otrzymujesz więcej ran, jak nie to do piachu.Dostajesz z działa, rzucasz warda na 5+, nie zdajesz -> giniesz.
Michał poczytaj najpierw AB do brety, a potem się wypowidaj. W opisie przedmiotu, oprócz stwierdzenia, że jest to 3+ ward na ostatnią ranę, autor pisze coś takiego:Kołata pisze:Dostajesz z działa, rzucasz warda na 5+, nie zdajesz -> giniesz. Tak też może być. W WE są podobne itemy, tylko lepiej opisane i działają właśnie w ten sposób. Ogólnie ciekawa kwestia.
NOAK.Wynika z tego, że jak dostaniesz z np. armaty i nie zdasz Warda na 5+ a na ilośc ran przeciwnik wyrzuci np. 6, to dostajesz dwie rany i rzucasz Warda na 3+. Jak zdasz, to nie otrzymujesz więcej ran, jak nie to do piachu.
Tu był bym ostrożny.hesus pisze:Fajną sprawą z insygnia of the quest jest zapis, że jak bohater zostanie na 1 ranie to zyskuje warda na 3+. Lecząc ranę np poprzez atrybut magii life można mieć bohatera z kompletem ran z wardem na 3+ bo nigdzie nie jest napisane, że traci tego warda jak się uleczy (w 6 i 7ed nie było takiej opcji).
hesus pisze:Fajną sprawą z insygnia of the quest jest zapis, że jak bohater zostanie na 1 ranie to zyskuje warda na 3+. Lecząc ranę np poprzez atrybut magii life można mieć bohatera z kompletem ran z wardem na 3+ bo nigdzie nie jest napisane, że traci tego warda jak się uleczy (w 6 i 7ed nie było takiej opcji).
If the bearer is ever reduced to 1 Wound, then the Knignt instantly gains a 3+ Ward save