No więc właśnie wound to jest przebicie tougha, inaczej item nie miałby sensu, bo jego własność ma zastosowanie w momencie udanego rzutu na zranienie, który to natomiast aktywuje rzut ochronny. Tylko gdy rzut ochronny jest udany, następuje przerzut. Odbywa się to wyłącznie w takiej kolejności. Zatem save podlega przerzutom od pozostałych SM, gdyż wound następuje przed rzutem na save, zgodnie z sekwencją rozgrywania walki. W zasadzie można sobie rozpisać algorytm, wtedy łatwiej dostrzec jak to się dzieje. Odniesienie rany a zranienie to dwie różne rzeczy. Po udanym zranieniu model rzuca na ochronę by uniknąć odniesienia rany, taka subtelna różnica.Vallarr pisze:Nie trzeba RB, chodzi o kolejnosc atakow. Lord bije przed smokiem, champ SM bije rowno z reszta SM.
Mozna by to ladnie naciagac, ze "any model wounded" oznacza przebicie tougha, a przed save, wtedy by musial przerzucac tez reszty SM, ale watpie by taka byla prawidlowa interpretacja
Inaczej jest w przypadku regenaracji: regeneracja zostaje zdjęta już po odniesieniu rany, dlatego tak wygląda to w sytuacji omawianej na przykładzie WL używających sztandaru.