nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed
ja bym raczej stawiał no lore atribute, że np. na 4+ masz recast...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
No to musisz troche fluff poczytac. Jednostki wampirze juz przynaleza do grup... Gg do upiorow i szkieletow. Fellbaty, zombie, varg, ghule do strzyg... Czytac fluff trzeba a nie pisac abstrakcje wymyslac!Rogal pisze:Kiedyś myślałem o takiej opcji jaka jest w Chaosie , mianowicie Marki .w 6 ed booku mielismy blood lighny można by było to wykorzystać w tym booku ( aczkolwiek szkoda , ze nie wydadzą najpierw innych armii ....)
Np na oddział Grave Guardów daje się mark STrigoi i oddział dostaje +1 T i +1Mv , albo mark Blood Dragonów i cyk +2ws itp w tedy można bybyło pokombinowac fajne kombosy , no ale zobaczymy czym nas zaskoczą.
@Andrzej
Idz marudzic do swojego pedalowego tematu, ze Wl sa zbyt drodzy.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ogry mają 10 przedmiotów, więc i wampy zapewne będą tyle miały.2) dostaniecie max 8 przedmiotów, z czego najwyżej ze 2 przydatne (obstawiam 1 fajny sztandar)
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Recast nie działał z automatu, tylko trzeba było rzucać kostką.emiel_regis pisze:1) pamięta ktos, jak bylo recastem w 5 edycji?
Można było recastować, gdy się wyrzuciło:
Vampire Count - 6+
Vampire Lord - 5+
Necromancer - 4+
Necromancer Champion - 3+
Necromancer Master - 2+
Necromancer Lord - no, ten akurat mógł automatycznie recastować
Wypowiedź Harry'ego z Warseera
Originally Posted by Coldblood666
I wish someone in the know would describe these diabolic constructions to us...
Harry : Lamian passion wagon
Originally Posted by LotusCorgi
.... got any juicy rumors about the engine???
Harry : Ethereal alter type thing ... with added ghosts.
Patrząc z czysto pragmatycznego widzenia:
Część graczy lgnie do armii najmocniejszych, a VC się do takowych kwalifikują, więc jeśli nagle zrobią z VC plewy, to część graczy (pewnie spora) przeżuci się na coś mocniejszego. Z tego względu na miejscu gw wydałbym tak słaby podręcznik, że graliby tylko klimaciarze, a reszta przeżuciłaby się na ogry, czy jakiś następny podręcznik, który dla odmiany byłby bardzo mocny. Ale gw kieruje się troszkę inną logiką i racji tego, że wampiry są jedną z najpopularniejszych armii pewnie będą chcieli wprowadzić takie zmiany, by wampiry dalej były bardzo mocne (co za tym idzie powergamerzy zostają na swoim), ale by gracze musieli kupić mnóstwo nowych figsów. Nie zdziwiłbym się więc wcale, gdyby ghule stały się skirmisherami mieli po dwa woundy, trzy ataki, sześć ruchu i kosztowali po 14 punktów. W takim wypadku szkiele kosztowałyby pewnie tyle co te TK (4pts), a zombie pewnie po 2. Magia na 100% będzie miła postać loru takiego jak każdy z podręcznika, ale atrybut rzeczywiście może dotyczyć recasta.
Część graczy lgnie do armii najmocniejszych, a VC się do takowych kwalifikują, więc jeśli nagle zrobią z VC plewy, to część graczy (pewnie spora) przeżuci się na coś mocniejszego. Z tego względu na miejscu gw wydałbym tak słaby podręcznik, że graliby tylko klimaciarze, a reszta przeżuciłaby się na ogry, czy jakiś następny podręcznik, który dla odmiany byłby bardzo mocny. Ale gw kieruje się troszkę inną logiką i racji tego, że wampiry są jedną z najpopularniejszych armii pewnie będą chcieli wprowadzić takie zmiany, by wampiry dalej były bardzo mocne (co za tym idzie powergamerzy zostają na swoim), ale by gracze musieli kupić mnóstwo nowych figsów. Nie zdziwiłbym się więc wcale, gdyby ghule stały się skirmisherami mieli po dwa woundy, trzy ataki, sześć ruchu i kosztowali po 14 punktów. W takim wypadku szkiele kosztowałyby pewnie tyle co te TK (4pts), a zombie pewnie po 2. Magia na 100% będzie miła postać loru takiego jak każdy z podręcznika, ale atrybut rzeczywiście może dotyczyć recasta.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Oby nie było tak jak mówisz choć jest to prawdopodobne ale patrząc po kolejnych armiach wydanych przez GW są one w miarę wyrównane wiec jest cień szansy na to że VC bedą sensowne i nieprzegięte. Z drugiej strony martwi mnie cały czas WD w którym wydali Terogeja i innych bo po tym widać ze GW ma wciaż chore pomysły.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nie tyle chore, co po prostu nieprzetestowane. Jakby amomka kosztowała tak z 320 pkt, była by o wiele mniej wkurwiająca niż gdy kosztuje zaledwie 235 .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To akurat już wiemy.Shadar pisze: Ale gw kieruje się troszkę inną logiką i racji tego, że wampiry są jedną z najpopularniejszych armii pewnie będą chcieli wprowadzić takie zmiany, by wampiry dalej były bardzo mocne (co za tym idzie powergamerzy zostają na swoim), ale by gracze musieli kupić mnóstwo nowych figsów.
Wogóle GW powinno ułatwić życie sobie i graczom i napisać wprost na swojej stronie taki stały hint dla kupujących: "Wampiry, były są i będą najbardziej rozpieszczaną armią w WFB, więc jeśli chcecie zaoszczędzić sobie rozczarowań, że AB do waszych armii wychodzi raz na 7 lat a nie co 2,5 roku i ogólny poziom jednostek i przedmiotów jest zawsze bardzo satysfakcjonujący to wybierzcie swoja ulubioną armię dobrze..."
Przyłączę się do pytaniaeliah91 pisze:Co jest chorego w terrorgeju?Soulferin pisze:Z drugiej strony martwi mnie cały czas WD w którym wydali Terogeja i innych bo po tym widać ze GW ma wciaż chore pomysły.
No właśnie bo ja niespecjalnie widzę tam coś chorego. Byłby porąbany mając pełną regenerację i zasadę Vampire... tak to jest plewnym monsterem na mega podstawce, którego zestrzelenie nie stanowi najmniejszego problemu czy to maszynami czy multiple shots. Proponowane 'ulepszenia' za 10 czy 15ptk są zupełnie nie przydatne.
W CC nie daje rady. Pograjcie trochę przeciw niemu a od razu z "chorym" wyskakiwać".
Bardziej chora jest hydra i jakoś nikt nie płacze nad nią głośno, bo wszyscy się przyzwyczaili i ograli na nią.
pozdro600
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Na szczęście, niedługo skończą się lamenty jakie to inne armie są biedne, bo VC są tak strasznie przegięte. Wydaje mi się, że zbalansują kodeks na tyle, żeby nie odstawał siłą od reszty armii a obniżone koszty punktowe niektórych jednostek i tak zmuszą graczy do kupna większej ilości modeli.misha pisze:Przyłączę się do pytaniaeliah91 pisze:Co jest chorego w terrorgeju?Soulferin pisze:Z drugiej strony martwi mnie cały czas WD w którym wydali Terogeja i innych bo po tym widać ze GW ma wciaż chore pomysły.
No właśnie bo ja niespecjalnie widzę tam coś chorego. Byłby porąbany mając pełną regenerację i zasadę Vampire... tak to jest plewnym monsterem na mega podstawce, którego zestrzelenie nie stanowi najmniejszego problemu czy to maszynami czy multiple shots. Proponowane 'ulepszenia' za 10 czy 15ptk są zupełnie nie przydatne.
W CC nie daje rady. Pograjcie trochę przeciw niemu a od razu z "chorym" wyskakiwać".
Bardziej chora jest hydra i jakoś nikt nie płacze nad nią głośno, bo wszyscy się przyzwyczaili i ograli na nią.
pozdro600
A jeśli chodzi o terrorgheista to mi się sprawdził wielokrotnie (pomimo, rzeczywiście bardzo nikłej przeżywalności) i oprócz funkcji straszaka zarobił na siebie z nawiązką. Stwór który jest w stanie jednym krzykiem zdjąć abomkę, hydrę czy smoka naprawdę zasługuje na uwagę.
Wiadomo już jakie nowe modele wychodzą z okazji wydania nowej książki? Od dłuższego czasu przymierzałem się do Vampirów więc może w końcu nadszedł ten czas...
Ja w sumie nie wiem co trzeba by zrobić żeby zbalansować tą armię do poziomu, powiedzmy "reszty"...
Mimo tego, że do tej pory nowo wychodzące booki były na fajnym i, chyba, w miarę równym poziomie, to teraz wyjdzie jakiś potworek...Nie jestem ekspertem, ale ta armia chyba zawsze była i będzie mocna. Taki już jej los ;P
Pozdro!
Ja w sumie nie wiem co trzeba by zrobić żeby zbalansować tą armię do poziomu, powiedzmy "reszty"...
Mimo tego, że do tej pory nowo wychodzące booki były na fajnym i, chyba, w miarę równym poziomie, to teraz wyjdzie jakiś potworek...Nie jestem ekspertem, ale ta armia chyba zawsze była i będzie mocna. Taki już jej los ;P
A to zdanie to już prawie samo sobie zaprzecza...Wydaje mi się, że zbalansują kodeks na tyle, żeby nie odstawał siłą od reszty armii a obniżone koszty punktowe niektórych jednostek i tak zmuszą graczy do kupna większej ilości modeli.
Pozdro!
A to niby dlaczego ? Jak obniżą koszty punktowe szkieletów i zombie to może w końcu staną się na tyle grywalne, że zastąpią monotonię ghouli w rozpiskach. Obniżone koszty punktowe takich szkieletów spowoduje, że będzie ich trzeba kupić i wystawić znacznie więcej, żeby zapchać core prawda ? Więc gdzie tu brak logiki ?Druchii pisze:A to zdanie to już prawie samo sobie zaprzecza...Wydaje mi się, że zbalansują kodeks na tyle, żeby nie odstawał siłą od reszty armii a obniżone koszty punktowe niektórych jednostek i tak zmuszą graczy do kupna większej ilości modeli.
Pozdro!
+1
jak dla przykłądu ghule będą kosztować dalej 8 ptk, a szkielety 4 to to nic nie zmieni bo ghule są lepsze...
odpowiedz sobie na pytanie czy jakbś teraz miał mieć za 1 ghula 2 szkielet zgodziłbyś się na taki deal?
ja osobiście nie
jak dla przykłądu ghule będą kosztować dalej 8 ptk, a szkielety 4 to to nic nie zmieni bo ghule są lepsze...
odpowiedz sobie na pytanie czy jakbś teraz miał mieć za 1 ghula 2 szkielet zgodziłbyś się na taki deal?
ja osobiście nie
Zakładając, że ghoul będzie kosztował 8 pkt - a raczej nie będzie zachowując obecne statystyki. Jeśli, tak jak się przypuszcza będzie kosztował 10 pkt to zastanawiałbym się jednak czy wolę za 400 pkt - 100 szkieletów (szkiel za 4 pkt) w armii czy 40 ghouli (ghoul za 10 pkt).JarekK pisze:+1
jak dla przykłądu ghule będą kosztować dalej 8 ptk, a szkielety 4 to to nic nie zmieni bo ghule są lepsze...
odpowiedz sobie na pytanie czy jakbś teraz miał mieć za 1 ghula 2 szkielet zgodziłbyś się na taki deal?
ja osobiście nie
Z obcięciem u szkieli czy zombie akurat większego nie ma, ale zmiana kosztu punktowego na wyższą np. ghouli na pewno ma przełożenie na balans. A kupowanie figurek to już zupełnie inna sprawa.Druchii pisze:Nie rozumiem dlaczego utożsamiasz obcięcie kosztów pukntowych ze zbalansowaniem armii.
Będziesz miał więcej opcji złożenia armii, więcej buildów, ale jak ma to pomóc w zbalansowaniu książki? I co ma do tego kupno figurek?
Żółw!
jak chcesz kupować 100 szkieli to spoko ja i tak wole 40 ghuli które bede sobie wskrzeszał...Azgaroth pisze: Zakładając, że ghoul będzie kosztował 8 pkt - a raczej nie będzie zachowując obecne statystyki. Jeśli, tak jak się przypuszcza będzie kosztował 10 pkt to zastanawiałbym się jednak czy wolę za 400 pkt - 100 szkieletów (szkiel za 4 pkt) w armii czy 40 ghouli (ghoul za 10 pkt).
Ostatnio zmieniony 4 gru 2011, o 16:10 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.