Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Re: Ogrowe rozpiski
o lol czcibor, ale słaba rozpa:D
Firebelly chce hellharta - jeżeli przeciwnik ci będzie po nim bił , to i 4+ws nie pomoże.
briuser chce koronę
Ironsów jest za mało o 2/3ech , poza tym daj im dragongide'a
dokup 3 kotów obowiązkowo
i wywal ironblastera/ledów i wez 6 meaniterów poison/sniper na bohaterów i orły.
żorż może zostać, ale akurat na he nie jest super.
pzdr,KG
Firebelly chce hellharta - jeżeli przeciwnik ci będzie po nim bił , to i 4+ws nie pomoże.
briuser chce koronę
Ironsów jest za mało o 2/3ech , poza tym daj im dragongide'a
dokup 3 kotów obowiązkowo
i wywal ironblastera/ledów i wez 6 meaniterów poison/sniper na bohaterów i orły.
żorż może zostać, ale akurat na he nie jest super.
pzdr,KG
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
ja tam bym na HE dał im nie poison and sniper, a scaut i swiftstride. Na te punkty 3d3 impatków z s6 jest naprawdę mocne . Do tego glameing pedant i masz klocek który może ci zjeść prawie każdą hordę HE.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
prawda jest taka ze wchodzenie od frontu jakimkolwiek oddziałem jest błędem. Jakbym chciał robić PG rozpe na HE to bym 3 firebellych wziął maneaterzy mają wyciągnąć magów i jest ok.
Natchniony waszymi radami zmieniłem rozpiske na coś takiego. Btw nie będzie więcej ironów bo nie mam modeli.
Anyway...
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Firebelly @ 202.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Fire; 2ndWeapon
Talisman of Preservation [45.0]
1 Bruiser @ 173.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
9 Ironguts @ 427.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
5 Maneaters @ 386.0 Pts
Scouts; Swiftstride; Look-Out Gnoblar; Additional Hand Weapon (x6); Heavy
Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
1 Gnoblar Scraplauncher @ 130.0 Pts
7 Gnoblar Scrapper @ [0.0] Pts
1 Rhinox @ [0.0] Pts
1 Gorger @ 90.0 Pts
Frenzy
30 Gnoblars @ 85.0 Pts
Throwing Weapons; Standard
Models in Army: 49
Total Army Cost: 1493.0
Preservation zostaje bo boję się o firebellego
Anyway...
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Firebelly @ 202.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Fire; 2ndWeapon
Talisman of Preservation [45.0]
1 Bruiser @ 173.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
9 Ironguts @ 427.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
5 Maneaters @ 386.0 Pts
Scouts; Swiftstride; Look-Out Gnoblar; Additional Hand Weapon (x6); Heavy
Armour; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
1 Gnoblar Scraplauncher @ 130.0 Pts
7 Gnoblar Scrapper @ [0.0] Pts
1 Rhinox @ [0.0] Pts
1 Gorger @ 90.0 Pts
Frenzy
30 Gnoblars @ 85.0 Pts
Throwing Weapons; Standard
Models in Army: 49
Total Army Cost: 1493.0
Preservation zostaje bo boję się o firebellego
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
jeżeli już tak chcesz, to wywal te gnoblary ( bo nie wiem do czego mają być) , skasuj jednego ironsa i wrzuć 2gą skrape, i powinno być git. w combowanej szarzy powinieneś osiągnąć te 10 woundów ( ironi+2 skrapy) .
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
2 scrapy są naprawdę dobre, ale naprawdę rozważyłbym wymianę bsb na fire belly z hellhartem. Na małe ptk bsb nie jest aż taki mocny. A przeciwko HE jedyny combat który przegrasz oddziałem 10-11 ogrów to czołowka z WL, w której korona ci niewiele pomoże bo nie będzie co zbierać (30*8/9*5/6=około 22, czyli z miejsca tracisz około 6-7 ogrów)
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
nie jeżeli się skreskuje z czempionem na froncie
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
wydaje mi się, że mało to praktyczna formacja
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
ranienie na 2+ a na 3+ robi różnice. Por drugie +1 do liderki też zmienia postać rzeczy
Oddział 9 irongutsów z +1 do Ld kosztuje ok 12 ogrów.
W oddziale jest bsb ze stubbornem. Zakładając walkę z WL nie będącymi w hordzie a powiedzmy w 7osobowych szeregach. I, że elfy zdają feara.
Założę, że to ogry zostały zaszarżowane (nie chce mi się liczyć impactów)
Będzie to 14 ataków. W irongutsów:
12,44 trafi, 10,37 zrani i zabije, czyli 3 i pół irongutsa zginie (zostanie 6)
odda cała jednostka, 18 ataków, 9 trafi, 7,5 zrani i zabije + powiedzmy 2 skuteczne stompy, razem 9,5 ran, ogólnie ogry są na -0.87 w samych ranach
W byków:
12,44 trafi, 10,37 zawounduje, 8,64 zabije (powiedzmy, że 3 ogry zginą)
oddaje 18 ataków, 9 trafi, 6 zrani, 5 zabije i 2 zabite ze stompów, razem 7 ran, ogry są na -1.64 ran ale mają jeden szereg więcej w stosunku do irongutsów, więc zostaje -0.64, różnica jest niewielka, ale ogry zdają stubborn na 9, a ogry na 8
W kolejnej turze bije już tylko 2 irongutsów, i bsb
lub 6 ogrów i bsb.
I tu już jest wielka różnica na rzecz zwykłych ogrów.
Jeśli to ogry lub irongutsy szarżują to impacty robią na tyle dużą różnicę, że walkę wygrywają właśnie one.
Dla ułatwienia nie liczyłem ataków bsb tylko zwykłego szeregowego ogra. Przy założeniu, że bsb ba wielką broń siedząc w oddziale byków będzie zadawał rany z S7, co zrobi niewielką różnicę na korzyść zwykłych ogrów.
W oddziale jest bsb ze stubbornem. Zakładając walkę z WL nie będącymi w hordzie a powiedzmy w 7osobowych szeregach. I, że elfy zdają feara.
Założę, że to ogry zostały zaszarżowane (nie chce mi się liczyć impactów)
Będzie to 14 ataków. W irongutsów:
12,44 trafi, 10,37 zrani i zabije, czyli 3 i pół irongutsa zginie (zostanie 6)
odda cała jednostka, 18 ataków, 9 trafi, 7,5 zrani i zabije + powiedzmy 2 skuteczne stompy, razem 9,5 ran, ogólnie ogry są na -0.87 w samych ranach
W byków:
12,44 trafi, 10,37 zawounduje, 8,64 zabije (powiedzmy, że 3 ogry zginą)
oddaje 18 ataków, 9 trafi, 6 zrani, 5 zabije i 2 zabite ze stompów, razem 7 ran, ogry są na -1.64 ran ale mają jeden szereg więcej w stosunku do irongutsów, więc zostaje -0.64, różnica jest niewielka, ale ogry zdają stubborn na 9, a ogry na 8
W kolejnej turze bije już tylko 2 irongutsów, i bsb
lub 6 ogrów i bsb.
I tu już jest wielka różnica na rzecz zwykłych ogrów.
Jeśli to ogry lub irongutsy szarżują to impacty robią na tyle dużą różnicę, że walkę wygrywają właśnie one.
Dla ułatwienia nie liczyłem ataków bsb tylko zwykłego szeregowego ogra. Przy założeniu, że bsb ba wielką broń siedząc w oddziale byków będzie zadawał rany z S7, co zrobi niewielką różnicę na korzyść zwykłych ogrów.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
W sumie waldi chyba dobrze kmini W wypadku HE jest spora różnica na korzyść Zwykłych buli
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Tutaj takie moje dywagacje na 3.202k punktów
Skarg siepacz = 425
Sloughtmaster; Lore of death; Gruts sickle;4 lvl; armour of fortune; worrior bane = 375
BSB; Fancers baldes; charmed sheild;dragon abne gem; potion of speed; HA =180
Fire belly; Hellhart= 170
Golfgang= 260
12x Ironguts; FCG; +1 ld; 561
3xBulle; AHW = 93
3xBulle; AHW = 93
18xGnoblary; muzyk; czemipon= 60
2x1 Gorger= 180
Rinox; Horąży; Banner of eternal flame; HA; Great weapon= 138
Maneaters 6 Special FCG; Dagonhide banner; AHW = 392
ironbalster= 170
5x1 kotek = 105
Lub wersja bez skarga
( generał)Sloughtmaster; Dispell scroll; lore of great mow; 3lvl;armour of dastiny; ironcourse icon; Berserker Sword= 350
Sloughtmaster; Lore of death; Gruts sickle;4 lvl; armour of fortune; worrior bane= 375
BSB; Fancers baldes; charmed shield;dragon bane gem; potion of speed; HA= 180
Firebelly; Hellhart= 170
Golgfag= 260
12x ironguts FCG; +1 ld= 561
3x byki; AHW= 93
3x byki; AHW= 93
17x Gnoblary; Muzyk; Czemipon= 57,5
gorger= 90
gorger= 90
3x1 kotek= 63
2x Rinox; Horąży; Banner of eternal flame; HA; Great weapon= 256
6x Maneaters; FCG; Dagonhide banner; AHW= 392
Ironbalster= 170
Firebelly idzie na kamikadze.
Lordowie magowie do uberklocka wraz z bsb( zastanawiam się nad runemaw).
golgfag wraz ze swoim ciap squadem. Gorgi na mszynki i strzelców, gnoblary jako zapychaczki corów( chyba je zamienię na ironguta)
Rinoxy jako mało dyskretni mordercy( myślę nadal czy Great weapon to dobry plan)
blaster i kotki wiadomo, bulle to jednostki zaczepne do poświęcenia.
Całość mocno oparta na bohaterach, aczkolwiek mam nadzieję, że się spłacą.
Skarg siepacz = 425
Sloughtmaster; Lore of death; Gruts sickle;4 lvl; armour of fortune; worrior bane = 375
BSB; Fancers baldes; charmed sheild;dragon abne gem; potion of speed; HA =180
Fire belly; Hellhart= 170
Golfgang= 260
12x Ironguts; FCG; +1 ld; 561
3xBulle; AHW = 93
3xBulle; AHW = 93
18xGnoblary; muzyk; czemipon= 60
2x1 Gorger= 180
Rinox; Horąży; Banner of eternal flame; HA; Great weapon= 138
Maneaters 6 Special FCG; Dagonhide banner; AHW = 392
ironbalster= 170
5x1 kotek = 105
Lub wersja bez skarga
( generał)Sloughtmaster; Dispell scroll; lore of great mow; 3lvl;armour of dastiny; ironcourse icon; Berserker Sword= 350
Sloughtmaster; Lore of death; Gruts sickle;4 lvl; armour of fortune; worrior bane= 375
BSB; Fancers baldes; charmed shield;dragon bane gem; potion of speed; HA= 180
Firebelly; Hellhart= 170
Golgfag= 260
12x ironguts FCG; +1 ld= 561
3x byki; AHW= 93
3x byki; AHW= 93
17x Gnoblary; Muzyk; Czemipon= 57,5
gorger= 90
gorger= 90
3x1 kotek= 63
2x Rinox; Horąży; Banner of eternal flame; HA; Great weapon= 256
6x Maneaters; FCG; Dagonhide banner; AHW= 392
Ironbalster= 170
Firebelly idzie na kamikadze.
Lordowie magowie do uberklocka wraz z bsb( zastanawiam się nad runemaw).
golgfag wraz ze swoim ciap squadem. Gorgi na mszynki i strzelców, gnoblary jako zapychaczki corów( chyba je zamienię na ironguta)
Rinoxy jako mało dyskretni mordercy( myślę nadal czy Great weapon to dobry plan)
blaster i kotki wiadomo, bulle to jednostki zaczepne do poświęcenia.
Całość mocno oparta na bohaterach, aczkolwiek mam nadzieję, że się spłacą.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Nikt nie skomentuje ? Nikt nic nie ma do dodania ?
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Kubencjusz: ogólne na takie punkty to się mega postarałeś nic w rozpie nie zmieścić sensownego
-Ogólnie imho 2 lepsza , tylko: weź jakąś szmate na bsb, i uwolnij ten zestaw magic itemów golfagowi ( jeżeli nie , to wywal go)
-wywal te bulle i gnoby, zrób 2 oddziału ironsów po 9ciu
-na 6 maneaterów trochę szkoda dragonhide'a.. zginie 2ch i właściwie się nie przyda- daj im brace of pistols i BoeF
- rhinoxy( mozecie wysawiac?) lepiej 2x1 muso.
nie ma mournfangów
weź któremuś magowi ten rod+ d6 PD, bo jak cie wiatry magi w kluczowej turze pokarają to masz przeinwestowane 800p.
tyle ode mnie. pzdr,KG
-Ogólnie imho 2 lepsza , tylko: weź jakąś szmate na bsb, i uwolnij ten zestaw magic itemów golfagowi ( jeżeli nie , to wywal go)
-wywal te bulle i gnoby, zrób 2 oddziału ironsów po 9ciu
-na 6 maneaterów trochę szkoda dragonhide'a.. zginie 2ch i właściwie się nie przyda- daj im brace of pistols i BoeF
- rhinoxy( mozecie wysawiac?) lepiej 2x1 muso.
nie ma mournfangów
weź któremuś magowi ten rod+ d6 PD, bo jak cie wiatry magi w kluczowej turze pokarają to masz przeinwestowane 800p.
tyle ode mnie. pzdr,KG
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Od razu milej gry ktoś coś dorzuci A co do nic nie wystawienia, to prawda KG 2 klocki to trochę za mało na 3k ptk.
A więc po kolei:
Rozpa nr 1 po obróbce
Skarg siepacz 425
Sloughtmaster Lore of death;forbiden rod;4 lvl; Armour of dastiny; worrior bane 375
BSB Fancers baldes; charmed sheild;dragon abne gem; 170
Fire belly Hellhart 170
Ironguts 9 FCG 417
Ironguts 9 FCG; +1 ld 432
Bulls 3 AHW 93
Bulls 3 AHW 93
Gorger 90
Gorger 90
Kotki 4 84
Rinox Horąży; Banner of eternal flame; HA; Great weapon 138
Maneaters 6 FCG; Dagonhide banner; Muszkiety; Scaut; Swifstride 452
Ironbalster 170
Rozpa nr 2 po jeszcze większej modyfikacji
Sloughtmaster Grtus Sickle; Armour of Dastiny; Iron Fist; 4 lvl; Lore of death; Ironfist 387
Butcher Forbidden Rod; Worrior Bane; lore of great mow 140
BSB Rampages Banner; Deathcheater; 205
Fire belly Hellhart 170
Golfgang 260
Ironguts 9 Muzyk; Sztandar; +1 LD 422
Ironguts 9 Muzyk; Sztandar 407
Mournfangi 4 Muzyk; Sztandar; Dragon hide banner; HA; Ironfist 350
Gorger 1 90
Kotki 4 84
Rinox 1 HA; Ironfist 115
Maneaters 6 Banner of Eternal Falme; chorąży; muzyk; Muszkiety 402
Ironbalster 170
Chyba wszystko co było sugerowane uwzględniłem. Zrezygnowałem w drugiej rozpie z 2 lorda maga ze względu na brak ptk. Musiałbym z czegoś zrezygnować, a nie za bardzo wiem z czego.
PS: A na rinoxy udało mi się orga namówić, ale na razie wstrzymuje się od szalonego pomysłu 2 klocków po 3 coby nie narobić nowym świnkom za wielu łatek typu "gięte" .
A więc po kolei:
Rozpa nr 1 po obróbce
Skarg siepacz 425
Sloughtmaster Lore of death;forbiden rod;4 lvl; Armour of dastiny; worrior bane 375
BSB Fancers baldes; charmed sheild;dragon abne gem; 170
Fire belly Hellhart 170
Ironguts 9 FCG 417
Ironguts 9 FCG; +1 ld 432
Bulls 3 AHW 93
Bulls 3 AHW 93
Gorger 90
Gorger 90
Kotki 4 84
Rinox Horąży; Banner of eternal flame; HA; Great weapon 138
Maneaters 6 FCG; Dagonhide banner; Muszkiety; Scaut; Swifstride 452
Ironbalster 170
Rozpa nr 2 po jeszcze większej modyfikacji
Sloughtmaster Grtus Sickle; Armour of Dastiny; Iron Fist; 4 lvl; Lore of death; Ironfist 387
Butcher Forbidden Rod; Worrior Bane; lore of great mow 140
BSB Rampages Banner; Deathcheater; 205
Fire belly Hellhart 170
Golfgang 260
Ironguts 9 Muzyk; Sztandar; +1 LD 422
Ironguts 9 Muzyk; Sztandar 407
Mournfangi 4 Muzyk; Sztandar; Dragon hide banner; HA; Ironfist 350
Gorger 1 90
Kotki 4 84
Rinox 1 HA; Ironfist 115
Maneaters 6 Banner of Eternal Falme; chorąży; muzyk; Muszkiety 402
Ironbalster 170
Chyba wszystko co było sugerowane uwzględniłem. Zrezygnowałem w drugiej rozpie z 2 lorda maga ze względu na brak ptk. Musiałbym z czegoś zrezygnować, a nie za bardzo wiem z czego.
PS: A na rinoxy udało mi się orga namówić, ale na razie wstrzymuje się od szalonego pomysłu 2 klocków po 3 coby nie narobić nowym świnkom za wielu łatek typu "gięte" .