Żelazna Nawałnica
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Żelazna Nawałnica
To +1M w praktyce niewiele daje - i tak poruszam sie glw. za pomoca combat reformow, tudziez deklaruje szarze na 10+ i przeciwnik (tak jak Ty wczoraj zrobiles takie duze O_o' ) - jak sam zauwazyles mam malo modeli, wiec kazde punkty staram sie wsadzac w ilosc modeli.
Co do Book of Secrets to zgadzam sie z Waldim.
Co do Book of Secrets to zgadzam sie z Waldim.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, o 12:09 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 2 razy.
+1 Mv jest mega słąbe IMO. na Euro, gdzie masz 450 na unit, lepiej miec po prostu wiecej chosenów. na Euro nie grało się bng, a jeżeli potrzebujesz sztandaru, do CR (+1) oznacza to, że coś się zepsuło:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kolejne testy lekko zmodyfikowana armia z poprzedniej strony pod format Poznania:
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 340.0 Pts
General; Disc of Tzeentch
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard; Chaos Steed
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Dawnstone [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 225.0 Pts
Magic Level 2; Disc of Tzeentch
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Charmed Shield [5.0]
22 Chaos Warriors of Nurgle @ 442.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
2x1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 440.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 80.0 Pts
Light Armour
4:16 z Debkiem
Wujcio myslal, ze skroi mi nurglowcow lordem + pegazami, ale sie nieco zapomnial (Rapturous) i wszystko sie wciagnelo. Potem niestety z dosyc stabilnej sytuacji na stole zaczela sie robic delikatnie mowiac kaszanka, gdy BSB do spolki z kotrami zajebali mi jazde, a zjebki skasowaly lorda i maga.
18:2 z blessem
Na poczatku myslalem, ze kupa, gdy w pierwszej turze gleby posadzily 5 ryckow, ale wyjechalem pieknie wszystkim naprzod, rzucilem warda, wpadlem w savage, skroilem, wpadlem w trolle, skroilem, magow dowalilem puppetem, a lordunio ciulal rydwany i walnie przyczynil sie do poskladania dzikusow. Dobrze sie tym gra, nie ma oddzialu, ktory po prostu pierdzi w stolek.
ps. Kotlet ta rozpa scisnal lokala 60 punktami
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 340.0 Pts
General; Disc of Tzeentch
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard; Chaos Steed
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Dawnstone [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 225.0 Pts
Magic Level 2; Disc of Tzeentch
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Charmed Shield [5.0]
22 Chaos Warriors of Nurgle @ 442.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
2x1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 440.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 80.0 Pts
Light Armour
4:16 z Debkiem
Wujcio myslal, ze skroi mi nurglowcow lordem + pegazami, ale sie nieco zapomnial (Rapturous) i wszystko sie wciagnelo. Potem niestety z dosyc stabilnej sytuacji na stole zaczela sie robic delikatnie mowiac kaszanka, gdy BSB do spolki z kotrami zajebali mi jazde, a zjebki skasowaly lorda i maga.
18:2 z blessem
Na poczatku myslalem, ze kupa, gdy w pierwszej turze gleby posadzily 5 ryckow, ale wyjechalem pieknie wszystkim naprzod, rzucilem warda, wpadlem w savage, skroilem, wpadlem w trolle, skroilem, magow dowalilem puppetem, a lordunio ciulal rydwany i walnie przyczynil sie do poskladania dzikusow. Dobrze sie tym gra, nie ma oddzialu, ktory po prostu pierdzi w stolek.
ps. Kotlet ta rozpa scisnal lokala 60 punktami
Nie boli Cię, że ten mag jest mięciutki jak kaczuszka i nie ma look-outa?
2d6 s4 moze go posadzić:D
2d6 s4 moze go posadzić:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
wiem o tym, ale kawa duża ma inne zadania raczej,....,
a fast spada od łuków błyskawicznie czy tam czegokolwiek innego, poza tym wystarczy zabić jeden model;p
a fast spada od łuków błyskawicznie czy tam czegokolwiek innego, poza tym wystarczy zabić jeden model;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Mag zazwyczaj siada, gdy musi (odgiecie waznej kontry, brzytwa w waznym momencie, itp). Tak to raczej trzyma sie z tylu. Przykladowo jak gralem z Debkiem, siadl od trebka, gdy dostal miskast 6 w poprzedniej turze i spadl mu charmed shield. Mial tez look out od kawy (na 4+), ale mu to nie pomoglo. Z blessem natomiast, wylecial zza obelisku, w nastepnej zaszarzowal na glebe, zabil, potem wrocil za obelisk, gdzie zostal do konca i napinal co ture pandemonium z 6 kosci.
Gram tym magiem juz od DMP wlasciwie bez zmian w itemach (czasem jak mam punkty dostanie luckstone, a na arenie dostal ds zamiast puppeta - bo mialem 2 magow).
Malo kto ma obecnie dobre MM w lore - fire, light i heaven to nie sa najczesciej spotykane lory. A 2d6 s4 statystycznie mnie nie zabija (7 ciosow, 1 odpada na charmed shield, 3 rany, save na 3+, a potem jeszcze ward - da sie wytrzymac). Tak czy inaczej jego podstawowa ochrona jest mobilnosc, a dodatkowo w grze z kraskami w turze prawdy robie przeciwnikowi jeszcze jeden upierdliwy cel.
Gram tym magiem juz od DMP wlasciwie bez zmian w itemach (czasem jak mam punkty dostanie luckstone, a na arenie dostal ds zamiast puppeta - bo mialem 2 magow).
Malo kto ma obecnie dobre MM w lore - fire, light i heaven to nie sa najczesciej spotykane lory. A 2d6 s4 statystycznie mnie nie zabija (7 ciosow, 1 odpada na charmed shield, 3 rany, save na 3+, a potem jeszcze ward - da sie wytrzymac). Tak czy inaczej jego podstawowa ochrona jest mobilnosc, a dodatkowo w grze z kraskami w turze prawdy robie przeciwnikowi jeszcze jeden upierdliwy cel.
Rozpa Babraby fajna ale jakoś wolę grać na magu Lordzie... ale napewno sróbuje czymś takim na jakimś lokalu pograć i spróbować bo nigdy jeszcze na lordzie do bicia nie grałem...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Tymi 4 pozostałymi knightami skroiłeś kloc trzydziestukilku bigunów??? How come?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ryckow bylo 3 (gleba jeszcze raz ich poglaskala), ktorzy i tak siedli na lordzie z s8. 39 big unow (-3 z animozji) + lorda + maga skroilem BSB, lordem, shrinem. bless wpadl we mnie w swojej 3, w swojej 3 wjechalem jeszcze shrinem, w 4 lordem, wyjechalem w 6tej blessa (zaczynal). Oprocz 3 ryckow bless nie zadal w tym combacie zadnej rany. Ja nie rzucalem jakos fantastycznie, ale gdy siadl mag z glowka, to w tym combacie przegrywal juz tylko bless.
A mogę o jakąś podstawę w zasadach poprosić?
Nie bardzo znam ten patent.
Flaming to nie ataki magiczne - czyżby nie mogły występować na raz, jeżeli są z 2 źródeł?
Nie bardzo znam ten patent.
Flaming to nie ataki magiczne - czyżby nie mogły występować na raz, jeżeli są z 2 źródeł?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Ktoś Cie kiedyś grzecznie prosił - przeczytaj RB zanim zadasz pytanie. Potem przeczytaj jeszcze raz. Potem przejrzyj temat "pytania". Potem użyj forumowej wyszukiwarki. I dopiero jak to nie da efektu - zadaj pytanie.
Podpowiem Ci, że wystarczy w tej kwestii jak ograniczysz się do punktu pierwszego ; )
Podpowiem Ci, że wystarczy w tej kwestii jak ograniczysz się do punktu pierwszego ; )