8 edycja- pytania 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania 2
Ale MoN działa przecież tylko w CC wiec najpierw wchodzi czar.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
W FAQ jest napisane co innego:
Page 110 – The Mark of Nurgle
Change the second paragraph to “A model with the Mark of
Nurgle is difficult to target. Ranged attacks that target him are
at -1 To Hit. Models that target him in close combat are at -1 WS.”
Ja tu nie widzę nic o b2b.
Page 110 – The Mark of Nurgle
Change the second paragraph to “A model with the Mark of
Nurgle is difficult to target. Ranged attacks that target him are
at -1 To Hit. Models that target him in close combat are at -1 WS.”
Ja tu nie widzę nic o b2b.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Nie czytałem faq-a do WoCh, posługiwałem się tylko AB. Ale skoro jest taki zapis, to masz rację.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
nie jest trafiany automatycznie.Soulferin pisze:Czy w tym wypadku MoN obniża WS do 0 i wrogi unit nie moze walczyć i jest trafiany automatycznie?
jak ty bijesz to ma WS1.
jak on bije to ma WS0.
zgodnie z cytatem z FAQ ktory wstawiles.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Posługując się wyłącznie AB znalazłem zapis że "Przeciwnicy stający do walki wręcz z czołgiem trafiają go automatycznie i rzucają na zranienie w zwykły sposób" Może usunęli ten zapis w erracie ale jeśli nie to ws10 nic nie pomożeAndrzej pisze:Czołg ma zasadę, że nie zdaje testu I. Nie ma zasady, że jest trafiany automatycznie, wynika to po prostu z tego, że ma 0 WS. Jak mu podniesiesz do 10, to będzie miła 10 i może być trafiany nawet na 5+ No chyba, że jest wprost napisane, że jest trafiany automatycznie w opisie, wtedy nic mu to nie da.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Witam, mam jeszcze pewien problem z machinami wojennymi. Otóż, strzelając z maszynki wybiera się najpierw cel w polu widzenia, a następnie można wykonać darmowy pivot tak aby strzelać bezpośrednio w kierunku celu. Moja znajoma, grająca Dwarfami powiedziała mi, że może wykonać najpierw darmowy obrót aby zwrócić się do celu znajdującego się za plecami maszyny. Łącząc to co w Rule Booku i to w jaki sposób ona to rozgrywa wnikało by, że machina wojenna ma 360 stopni pola widzenia i może strzelać w jednostki nawet ze plecami a nie tylko w obrębie 45 stopni pola widzenia jak wszystko, albo też coś tu się nie zgadza. Jak to z tym jest? Jeśli machina ma 360 stopni pola widzenia, to musiało by to być zapisane w RB
Tak na marginesie, to piwotowanie maszyn jest cholernie walkogenne. W zasadzie co ture zmienia sie polozenie maszyny z momentu deploya. Na stronie 109 RB stoi, ze przed bitwa nalezy wyznaczyc punkt celowniczy, z ktorego mierzy sie losa. Poniekad zalatwia to sprawe, ale i tak znajda sie ludzie, ktorzy pivotami beda chcieli wchodzic na gorke.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
A jak to jest ze Szturmem na Budynki? Ludzie mi mówią, że może zginąć tylko tyle modeli ile wynosi grupa szturmujących/obrońców, czyli 10 w przypadku piechoty i kawalerii, 2 w przypadku potworów i 3 w wypadku pozostałych którzy mogą walczyć, ale w RB w sumie nie jest to dokładnie określone. Powiedziane jest że tylko tyle modeli, ile jest w tej grupie bierze udział w walce, ale zabitych zdejmuje się z tyłu jednostki. Jak to jest jak szturmującymi są np. Swordmasterzy, którzy mają po 2 ataki? Mogą zabić 20 modeli, czy tylko 10?
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli.Morsereg pisze:nie jest trafiany automatycznie.Soulferin pisze:Czy w tym wypadku MoN obniża WS do 0 i wrogi unit nie moze walczyć i jest trafiany automatycznie?
jak ty bijesz to ma WS1.
jak on bije to ma WS0.
"If any creature or object has a Weapon Skill of 0 then it is unable to defend itself in close combat, and any blows struck against it will therefore automatically hit".
Pytanie czy oddział z WS0 może atakować?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
ASF się nie znosi, przeczytaj zasadę ASF w RB, jeśli 2 oddziały mają ASF biją jednocześcnie, większa inicjatywa blokuje przerzuty jak zwykle str malego RB
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
str 41
if majority of the models in the target unit (..) is obscured from the shooting model's view
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
ASF vs ASF - nikt nie ma przerzutów, biją jednocześniemisha pisze:ASF się nie znosi, przeczytaj zasadę ASF w RB, jeśli 2 oddziały mają ASF biją jednocześcnie, większa inicjatywa blokuje przerzuty jak zwykle str malego RB
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
prawda dalsze zdanie z opisu, dzieki za poprawienie mnie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Mam gorącą prośbę. Czy mógłby ktoś mi powiedzieć na jakiej podstawie (w sensie odniesienia do pisanych zasad) overrun jest traktowany jak nowa szarża i pozwala na wykonanie np. wheela a nie tylko ruch po prostej do przodu?
To kwestia, która często powraca w grach.
To kwestia, która często powraca w grach.