DE 800pts turniej w zabrzu
DE 800pts turniej w zabrzu
Pierwsza rozpa DE mam nadzieje ze dobra:
magiczka 2lvl lore of dark magick 135pts
20kusz tarcze FCG 240pts
20korsarzy fcg frenzy 250pts (oni beda chyba z jedna kusza)
wydra 175pts
Total 800 Rozpa polega na tym ze mag puszcza pierwszy czar i wrogie jednostki nie szczelaja w tym czsie podchodze wydrą i korsarzami wpadam i miel a bije mnie tylko magia przeciwnika
2opcja nastawiona na OFF to tak:
pedant na koniu sea dragon cloack heavy armour shield GW 141pts
20 korsarzy FCG frenzy 250 tutaj maja po 3ataki 250 pts
19 korsarzy sztandar muzyk baner z armour piercingiem 230 ci strzelaja
wydra 175pts
TOTAL 796 Rozpa polega na tym ze podchodze wszystkim i kroje w kombacie
magiczka 2lvl lore of dark magick 135pts
20kusz tarcze FCG 240pts
20korsarzy fcg frenzy 250pts (oni beda chyba z jedna kusza)
wydra 175pts
Total 800 Rozpa polega na tym ze mag puszcza pierwszy czar i wrogie jednostki nie szczelaja w tym czsie podchodze wydrą i korsarzami wpadam i miel a bije mnie tylko magia przeciwnika
2opcja nastawiona na OFF to tak:
pedant na koniu sea dragon cloack heavy armour shield GW 141pts
20 korsarzy FCG frenzy 250 tutaj maja po 3ataki 250 pts
19 korsarzy sztandar muzyk baner z armour piercingiem 230 ci strzelaja
wydra 175pts
TOTAL 796 Rozpa polega na tym ze podchodze wszystkim i kroje w kombacie
1 lepsza Korsarze z kuszami mogą się sprawdzić a kusznicy jak to kusznicy - klasa sama w sobie - wybiją śmieci lub poważnie osłabią siły główne a jak przyjdzie do cc to i po ryju dadzą . Magiczce spróbowałbym dać książeczkę z dodatkowym czarem. Choć to 1,5 żołnierza jest ... Myślałeś o tym aby wystawić samych kuszników?? Czy 10 ataków korsarzy jest więcej jest bardziej warte od 2 tur (przynajmniej) strzelania??
Pierwsza rozpa imo lepsza, ale rzeczywiście zamiana korsarzy na kuszników byłaby super. Możesz im wtedy zostawić tylko muzyków, z za zaoszczędzone punkty dać czarce to dodatkowe zaklęcie. W dark magic jest kilka bardzo fajnych speli, które imo warto by było mieć. Nie wiem, czy szadow, albo fire (zajebiste sygnaturki) nie byłby lepszy, ale to już twój wybór.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
bierz magice fire 1 lvl z ruby ringiem lub pendanta do tego max korsarzy z handbowami, duze shade i jest zajebiscie, polecam, działa
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
max strzelanie
magica fire ruby ring
25 korsarzy z reapeterami mus standar
19 shade
10 kusz muzyk
magica fire ruby ring
25 korsarzy z reapeterami mus standar
19 shade
10 kusz muzyk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Czytaliście w ogóle zasady?
Magiczce dałbym Lifetaker i Tome of Furion, Shade powinno być 20, a zamiast kuszników drugi oddział korsarzy, ale ja szczerze mówiąc nie uważam tego za jakiś super mocny build.11.Maksymalnie 20 modeli w armii może posiadać broń strzelecką o zasięgu przekraczającym 20" (nie licząc herosa)
ja nie;p no to fakt, za kusze korsarze. Imo więcej czarów jest zbędne 2 pociski co turę o wielkosci zależnej od ilości kostek na prawdę wystarczy, lifetakera można dorzucić ewentualnie. Ja uważam, że to najlepsze co można złożyć w DE i na prawdę ma moc, do tyłu tylko z bre /woc
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
A co sadzicie o takim czymś wg mnie to chba najlepsze rozwiazanie:
Magiczka 2lvl +1spell dark magick (jest pare fajnych pociskow obnizanie ws i bs do 1) 150pts
18 korsarzy muzyk sztandar frenzy ( ci beda strzelali) 220pts
17 korsarzy muzyk sztandar armour piercing(ci beda mieli 2ataki) 210pts
20 kusz FCG 220pts
NO i razem to daje 800pts drudzy korsarze nie strzelaja poniewaz tak naprawde nie duzo to daje a dodatkowy atak w kombacie z przerzutem to jednak jest coś
Magiczka 2lvl +1spell dark magick (jest pare fajnych pociskow obnizanie ws i bs do 1) 150pts
18 korsarzy muzyk sztandar frenzy ( ci beda strzelali) 220pts
17 korsarzy muzyk sztandar armour piercing(ci beda mieli 2ataki) 210pts
20 kusz FCG 220pts
NO i razem to daje 800pts drudzy korsarze nie strzelaja poniewaz tak naprawde nie duzo to daje a dodatkowy atak w kombacie z przerzutem to jednak jest coś
Z ruby ringiem puścisz dwa fojery na turę. Imo wystarczy na te punkty, bo przynajmniej jeden z nich wejdzie. Poza tym masz w fajerze jeszcze klatkę i mieczyk, które są świetnymi zaklęciami.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Dark magic na te punkty jest najlepszy. Bierzesz tome of furion i co turę spokojnie możesz trzy czary rzucić, a generalnie wszystkie są dobre, poza zbyt sytuacyjną piątką.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Nie są sytuacyjne - wszystkie zadają obrażenia. Z tome of furion masz 3 czary, na te punkty gra się na mniejszym stole i łatwiej o zasięg. I wchodzą na absurdalnie niskich castingach. Blade wind robi generalnie tyle co średni fireball, starczają na niego dwie kości, można nim dobić rannego maga i pięknie ściąga maszynki. Chillwind i word of pain kasują strzelanie (a teraz wiekszość oddziałów strzelckich to nie jakieś 10, tylko 20), a wchodzą tylko na 3+ i 5+. Natomiast black horror to chyba najlepszy placek w tej edycji i też wchodzi tylko na 9+.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.