DE 800pts turniej w zabrzu

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

DE 800pts turniej w zabrzu

Post autor: !Młody! »

Pierwsza rozpa DE mam nadzieje ze dobra:

magiczka 2lvl lore of dark magick 135pts
20kusz tarcze FCG 240pts
20korsarzy fcg frenzy 250pts (oni beda chyba z jedna kusza)
wydra 175pts
Total 800 Rozpa polega na tym ze mag puszcza pierwszy czar i wrogie jednostki nie szczelaja w tym czsie podchodze wydrą i korsarzami wpadam i miel a bije mnie tylko magia przeciwnika

2opcja nastawiona na OFF to tak:
pedant na koniu sea dragon cloack heavy armour shield GW 141pts
20 korsarzy FCG frenzy 250 tutaj maja po 3ataki 250 pts
19 korsarzy sztandar muzyk baner z armour piercingiem 230 ci strzelaja
wydra 175pts
TOTAL 796 Rozpa polega na tym ze podchodze wszystkim i kroje w kombacie

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

1 lepsza :) Korsarze z kuszami mogą się sprawdzić a kusznicy jak to kusznicy - klasa sama w sobie - wybiją śmieci lub poważnie osłabią siły główne a jak przyjdzie do cc to i po ryju dadzą :mrgreen: . Magiczce spróbowałbym dać książeczkę z dodatkowym czarem. Choć to 1,5 żołnierza jest ... :? Myślałeś o tym aby wystawić samych kuszników?? Czy 10 ataków korsarzy jest więcej jest bardziej warte od 2 tur (przynajmniej) strzelania??
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Nie myslałem ale chciałem miec jakis oddzil do walki a zasady sa takie ze moge miec tylko jeden rar lub special ale jeszcze nad tym pomysle a co do czarki to po co jej 1+spell ja bede rzucal tylko jedynke a 2lvl po to zeby lepiej wchodzilo

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Pierwsza rozpa imo lepsza, ale rzeczywiście zamiana korsarzy na kuszników byłaby super. Możesz im wtedy zostawić tylko muzyków, z za zaoszczędzone punkty dać czarce to dodatkowe zaklęcie. W dark magic jest kilka bardzo fajnych speli, które imo warto by było mieć. Nie wiem, czy szadow, albo fire (zajebiste sygnaturki) nie byłby lepszy, ale to już twój wybór.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

!Młody! pisze:19 korsarzy sztandar muzyk baner z armour piercingiem 230 ci strzelaja
Pamiętaj że armor piercing obowiązuje tylko w CC :!:
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Hydra się nie mieści na zasady tego turnieju, pojedynczy model może kosztować max 150 pkt

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

bierz magice fire 1 lvl z ruby ringiem lub pendanta do tego max korsarzy z handbowami, duze shade i jest zajebiscie, polecam, działa
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Niewiem czy ta ropa durni działa bo jakos mi sie nie widzi mogłbys podac jak to ma dzilac na stole i ile tych shadów?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

max strzelanie
magica fire ruby ring
25 korsarzy z reapeterami mus standar
19 shade
10 kusz muzyk
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Czytaliście w ogóle zasady?
11.Maksymalnie 20 modeli w armii może posiadać broń strzelecką o zasięgu przekraczającym 20" (nie licząc herosa)
Magiczce dałbym Lifetaker i Tome of Furion, Shade powinno być 20, a zamiast kuszników drugi oddział korsarzy, ale ja szczerze mówiąc nie uważam tego za jakiś super mocny build.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

ja nie;p no to fakt, za kusze korsarze. Imo więcej czarów jest zbędne 2 pociski co turę o wielkosci zależnej od ilości kostek na prawdę wystarczy, lifetakera można dorzucić ewentualnie. Ja uważam, że to najlepsze co można złożyć w DE i na prawdę ma moc, do tyłu tylko z bre /woc
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

A co sadzicie o takim czymś wg mnie to chba najlepsze rozwiazanie:
Magiczka 2lvl +1spell dark magick (jest pare fajnych pociskow obnizanie ws i bs do 1) 150pts
18 korsarzy muzyk sztandar frenzy ( ci beda strzelali) 220pts
17 korsarzy muzyk sztandar armour piercing(ci beda mieli 2ataki) 210pts
20 kusz FCG 220pts
NO i razem to daje 800pts drudzy korsarze nie strzelaja poniewaz tak naprawde nie duzo to daje a dodatkowy atak w kombacie z przerzutem to jednak jest coś

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Lepiej fire
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

generalnie pornoshooting na te punkty szału nie robi ; p fire lepszy jak mówi Andrzej ale i nie ma sensu brac kuszników - maks shad, rzymasz w nich suke i sobie biegasz do okola stołu i czekasz na 8 ture ; p

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

No dobra ale w fire jest tylko fireball no a w dark magick mam imo wiecej tych pociskow

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Z ruby ringiem puścisz dwa fojery na turę. Imo wystarczy na te punkty, bo przynajmniej jeden z nich wejdzie. Poza tym masz w fajerze jeszcze klatkę i mieczyk, które są świetnymi zaklęciami.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Masz więcej, ale nie masz pewności, że je będziez miał.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Dark magic na te punkty jest najlepszy. Bierzesz tome of furion i co turę spokojnie możesz trzy czary rzucić, a generalnie wszystkie są dobre, poza zbyt sytuacyjną piątką.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Imo na te punkty fire > dark magic. Lepszy jest zwykły fireball niż czasmi sytuacjne 2 czary z lora DE
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie są sytuacyjne - wszystkie zadają obrażenia. Z tome of furion masz 3 czary, na te punkty gra się na mniejszym stole i łatwiej o zasięg. I wchodzą na absurdalnie niskich castingach. Blade wind robi generalnie tyle co średni fireball, starczają na niego dwie kości, można nim dobić rannego maga i pięknie ściąga maszynki. Chillwind i word of pain kasują strzelanie (a teraz wiekszość oddziałów strzelckich to nie jakieś 10, tylko 20), a wchodzą tylko na 3+ i 5+. Natomiast black horror to chyba najlepszy placek w tej edycji i też wchodzi tylko na 9+.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ