nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed
zaraz wife'a mojego posadzę przy kompie i będzie wersja "Polen"
Dajcie chwilkę...
Dajcie chwilkę...
trzeba załatwic odpowiedniki niemiecki statów - np LP to nasze WT, zaraz poszukam
ruch - B
WW - KG
ZS - BF
S - S
WT - W
Ż - LP - wiec błąd we wcześniejszym tłumaczeniu
I - I
A- A
ZP - MW
nasza K6 to ich W6
ruch - B
WW - KG
ZS - BF
S - S
WT - W
Ż - LP - wiec błąd we wcześniejszym tłumaczeniu
I - I
A- A
ZP - MW
nasza K6 to ich W6
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 20:01 przez Marks, łącznie zmieniany 2 razy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Nic tam ciekawego nie znalazłem. Aha, na podstawie zdjęcia talii kart czarów (nie wiem, czy ktoś wklejał):
Czary są na:
6+
6+
8+
9+
9+
12+
15+
Lore attribute: kiedy skutecznie rzucamy czar, czarodziej albo inny model w promieniu 12" odzyskuje jedną ranę.
No i już wiadomo, że czar nr 6 to będzie wieś totalna: magiczny vortex na 15+, jak wlezie na cel, zadaje mu całe D6 hitów z S3 bez armour save'ów za każdy kompletny szereg. Jedzie 3 x artyleryjka cali po rzuceniu. Na misfire scatterujemy D6 cali od środka czarodzieja. Syyyyffff.
Czary są na:
6+
6+
8+
9+
9+
12+
15+
Lore attribute: kiedy skutecznie rzucamy czar, czarodziej albo inny model w promieniu 12" odzyskuje jedną ranę.
No i już wiadomo, że czar nr 6 to będzie wieś totalna: magiczny vortex na 15+, jak wlezie na cel, zadaje mu całe D6 hitów z S3 bez armour save'ów za każdy kompletny szereg. Jedzie 3 x artyleryjka cali po rzuceniu. Na misfire scatterujemy D6 cali od środka czarodzieja. Syyyyffff.
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 19:55 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
Barbarossa tylko, że ja ten czar podałem po ukazaniu się pierwszych zdjęć - wróć się kilka stron wcześniej
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
To przepraszam, nie zauważyłem.
Aaaa, i nie twierdzę, że nie ma żadnych zastosowań. Problem polega na tym, że czar działa wyłącznie na lancę bretońską... i to przy założeniu, że bretończyk tej lancy nie rozwinie, jak wejdzie w zasięg.
Na wszystko inne jest cokolwiek słabawy, do tego losowy.
Aaaa, i nie twierdzę, że nie ma żadnych zastosowań. Problem polega na tym, że czar działa wyłącznie na lancę bretońską... i to przy założeniu, że bretończyk tej lancy nie rozwinie, jak wejdzie w zasięg.
Na wszystko inne jest cokolwiek słabawy, do tego losowy.
podążając za oryginalny postem od Don_vito , za 50 punktow mamy +1 W, a nie WT.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Cokolwiek to jest, to słaaabo jak na te punkty.Markuene pisze:podążając za oryginalny postem od Don_vito , za 50 punktow mamy +1 W, a nie WT.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
(do skasowania)
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 20:40 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
W 95% dobre tłumaczenie: wrzuciłem oryginał na carpenoctem wierząc, że ktoś tam jest niemieckojęzyczny, Duke po prostu wrzucił to na translatora i na podstawie tego "tłumaczenia" powstało poniższe. Poprawki dzięki żonie Bastora, którą pozdrawiamy. Swoje dorzucił też Kołata. Najnowsze poprawki za MustEatBrains z carpenoctem, poprawki zaznaczyłem pokdreśleniem.
Wampirze Moce:
Dark acolyte [25]
K3 dodatkowych przy invokacji
Rapid blood [30]
ASF
Pirates of the revenants [55]
+1 Ż
Red fury [50]
tak jak było, tylko dwuręczna, Bastor wspomina o jakimś limicie, ale niestety nie jest to sprecyzowane info
Master stroke [15]
wszystkie A na jeden HKB
Knight of the night [10]
+2 WW, jesli nie ma nikogo z wiekszym LD, to musi akceptowac i rzucać chellenge
Creatures of the night [10]
Baty, swarmy i wilki ponad stan poczatkowy
Forbidden Knowledge [25]
Lore z booka
Flying Horror [30]
zgadnijcie...
Magiczne przedmioty
Blade of agony [75]
devastating charge,szał, płonące ataki + ghostly howl, Bastor podaje: jeśli nie zada się rany w combacie to samemu się ginie z automatu.
Shroud [40]
+1 AS, wszystkie modele w kontakcie z podstawka, tracą premie do siły ze zwykłych i magicznych broni i maja zasadę ASL (pomyślcie o podstawce cover throna)
Banner of the Barrows [50]
Jak ostatnio + za Bastorem Krell dostaje +1 do trafienia, mounty bez bonusu.
Screeching Banner [25]
jednostka przeciwnika robiaca test strachu rzuca 3K6 i odrzuca kostkę z najmniejszym wynikiem.
Black Periapt [55P] Arkane item
podobnie jak ostatnio ale mozemy zachowac 2 kosci PD i DD.
Staff of fire death [40] Enchanted item
Bound 3, magiczny pocisk, 18", cel otrzymuje K6 S4 hitów z płonącymi atakami. Jeśli jednostka się poruszy w przyszlej turze, kazdy model otrzymuje hita o sile 4, jesli sie nie rusza, czar sie konczy.
Book of Arkahn [25] Arkane item
bound 3, dance macabre.
The Cursed Book [35] Arkane item
Na początku fazy magi, poświęć K3 - tyle PD poświęcasz, pozniej rzuc K6 i sprawdz wynik na liscie - do odpowienich czarów, min Miasma, Withering dopisano cyfry z przedziału 1-6, więc wynik na K6 determinuje jaki czar rzucamy z automatu, czar moze byc normalnie zdispelowany, za Bastorem: jesli nie ma odpowieniego celu czaru, to wybiera się mniejszy wynik z listy czarów.
Staff of damnation [40] Arkane item
bound 4 Po udanym rzuceniu wszystkie jednostki w promieniu 6" maja dodatkowy atak + wierzchowce, efekt działa do poczatku naszej kolejne fazy magii.
Wampirze Moce:
Dark acolyte [25]
K3 dodatkowych przy invokacji
Rapid blood [30]
ASF
Pirates of the revenants [55]
+1 Ż
Red fury [50]
tak jak było, tylko dwuręczna, Bastor wspomina o jakimś limicie, ale niestety nie jest to sprecyzowane info
Master stroke [15]
wszystkie A na jeden HKB
Knight of the night [10]
+2 WW, jesli nie ma nikogo z wiekszym LD, to musi akceptowac i rzucać chellenge
Creatures of the night [10]
Baty, swarmy i wilki ponad stan poczatkowy
Forbidden Knowledge [25]
Lore z booka
Flying Horror [30]
zgadnijcie...
Magiczne przedmioty
Blade of agony [75]
devastating charge,szał, płonące ataki + ghostly howl, Bastor podaje: jeśli nie zada się rany w combacie to samemu się ginie z automatu.
Shroud [40]
+1 AS, wszystkie modele w kontakcie z podstawka, tracą premie do siły ze zwykłych i magicznych broni i maja zasadę ASL (pomyślcie o podstawce cover throna)
Banner of the Barrows [50]
Jak ostatnio + za Bastorem Krell dostaje +1 do trafienia, mounty bez bonusu.
Screeching Banner [25]
jednostka przeciwnika robiaca test strachu rzuca 3K6 i odrzuca kostkę z najmniejszym wynikiem.
Black Periapt [55P] Arkane item
podobnie jak ostatnio ale mozemy zachowac 2 kosci PD i DD.
Staff of fire death [40] Enchanted item
Bound 3, magiczny pocisk, 18", cel otrzymuje K6 S4 hitów z płonącymi atakami. Jeśli jednostka się poruszy w przyszlej turze, kazdy model otrzymuje hita o sile 4, jesli sie nie rusza, czar sie konczy.
Book of Arkahn [25] Arkane item
bound 3, dance macabre.
The Cursed Book [35] Arkane item
Na początku fazy magi, poświęć K3 - tyle PD poświęcasz, pozniej rzuc K6 i sprawdz wynik na liscie - do odpowienich czarów, min Miasma, Withering dopisano cyfry z przedziału 1-6, więc wynik na K6 determinuje jaki czar rzucamy z automatu, czar moze byc normalnie zdispelowany, za Bastorem: jesli nie ma odpowieniego celu czaru, to wybiera się mniejszy wynik z listy czarów.
Staff of damnation [40] Arkane item
bound 4 Po udanym rzuceniu wszystkie jednostki w promieniu 6" maja dodatkowy atak + wierzchowce, efekt działa do poczatku naszej kolejne fazy magii.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2012, o 14:04 przez Marks, łącznie zmieniany 14 razy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
może ktoś jeszcze ma swoją wersję tłumaczenia? ale to dobre ćwiczenie na kaca czytanie i tłumaczenie po niemiecku, ciekawe czy jakieś ploty są na forach hiszpańskich, ktoś tam szukał?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Hmm, wydaje mi się, że cursed book działa tak: na początku fazy magii poświęcasz kostki magii (chyba 3), wybierasz cel i losujesz czar - automatycznie wchodzi i może być dispelowany na bazowej wartości. Losujesz z listy 6 czarów, w tym: miasma, withering, coś z heavena i nie mam bladego pojęcia, co jeszcze.
Generalnie ta lista bloodline'ów i magicznych przedmiotów jest dużo smutniejsza od obecnych i mam nadzieję na dobre statsy jednostek w kodeksie.
Wygląda też na to, że zostaje vanhal... ale jestem skłonny się założyć, że nie będzie można się wepchnąć do walki.
Edit - skasowałem tłumaczenie z translatora. Do opisu shrouda dodałbym, że kasuje premię do siły z broni zwykłej i magicznej oraz daje ASL wszystkim modelom w BTB.
Generalnie ta lista bloodline'ów i magicznych przedmiotów jest dużo smutniejsza od obecnych i mam nadzieję na dobre statsy jednostek w kodeksie.
Wygląda też na to, że zostaje vanhal... ale jestem skłonny się założyć, że nie będzie można się wepchnąć do walki.
Edit - skasowałem tłumaczenie z translatora. Do opisu shrouda dodałbym, że kasuje premię do siły z broni zwykłej i magicznej oraz daje ASL wszystkim modelom w BTB.
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 20:44 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 2 razy.
bałagan poźniej będzie można posprzątać, postarajmy się wypracować najlepsze tłumaczenie
@Barbarossa - zedytowałem wcześniejszy post, mamy prawie całe działanie bo brakuje nam kilku czarów z listy
@Barbarossa - zedytowałem wcześniejszy post, mamy prawie całe działanie bo brakuje nam kilku czarów z listy
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
+ jest to chyba trupi całun - czyli heavy armorBarbarossa pisze:
Edit - skasowałem tłumaczenie z translatora. Do opisu shrouda dodałbym, że kasuje premię do siły z broni zwykłej i magicznej oraz daje ASL wszystkim modelom w BTB.
Nie powinna się na tej liście znaleźć ta wampiryczna moc która daje przerzut k6 na wind of magic ?
Blade of agony 75 pts
KB (albo HKB nie jestem pewien),szał, płonące ataki + ghostly howl, jescze jakies zasady
To chyba nie jest KB tylko miażdżący atak - być może zasady analogiczne jak devastating charge
Ostatnio zmieniony 1 sty 2012, o 20:52 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.
oba bannery ok, periapt... z jednej strony da przewagę, z drugiej za takie punkty tylko na lorda no i pod euro też średniawy.
zapowiada się że nie można wskrzeszać szkieli i ghuli ponad normę, zombiaki chyba nadal tak samo będą ale, cholera wie.
książki też ciekawe, obie laski bardzo dobre.
czyżby wszystkie przedmioty miały być grywalne?
czyli zapowiada się, że lord dostanie +d3 do casta, gwardia z barrowsem, ktoś dodający dodatkowy atak, corps cart z asfem... drakenhofa nie ma ale pewnie do środka bsb z wardem od strzelania, 1-2 fasty +1-2 latajki co z czasem zamieni się na dominację jednej lepszej jednostki. jakieś szkiele z bannerkiem za 25 pkt do pomocy gwardii coby przeciwnik miał większą szansę na ws1 rekompensuje w sumie brak hełmu częściowo...
zapowiada się że nie można wskrzeszać szkieli i ghuli ponad normę, zombiaki chyba nadal tak samo będą ale, cholera wie.
książki też ciekawe, obie laski bardzo dobre.
czyżby wszystkie przedmioty miały być grywalne?
czyli zapowiada się, że lord dostanie +d3 do casta, gwardia z barrowsem, ktoś dodający dodatkowy atak, corps cart z asfem... drakenhofa nie ma ale pewnie do środka bsb z wardem od strzelania, 1-2 fasty +1-2 latajki co z czasem zamieni się na dominację jednej lepszej jednostki. jakieś szkiele z bannerkiem za 25 pkt do pomocy gwardii coby przeciwnik miał większą szansę na ws1 rekompensuje w sumie brak hełmu częściowo...
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Nie mam pytań ^^ Wampir z Red Fury, WW 9 i ALF...Jeszcze ta zbroja...Wpadam w White Lionów i robie sobie naleśniki ^^
IMO robi się ciekawie. Jeżeli "Pirates of the revenants" będzie tylko dawała +1 Ż za 55 pkt. to nie widze dla niej większego zastosowania, tak jak to miało miejsce w 6 edycji. Ciekawe są "Knight of the night" i "Master stroke", ponieważ pierwsza w przypadku kiedy przeciwnik ma WS 4 lub mniejsze będzie nas trefiał na 5+, natomiast druga daje nam możliwość zabicia każdej kreatury. Uważam, że przeciwnik dobrze się zastanowi nad challengem mając przed sobą taką maszynkę. Najbardziej mnie cieszy (o ile to nie jest Fake), że zostawili "Banner of the Barrows", "Staff of damnation" (troszkę zmieniony) i "Forbidden Knowledge."
IMO robi się ciekawie. Jeżeli "Pirates of the revenants" będzie tylko dawała +1 Ż za 55 pkt. to nie widze dla niej większego zastosowania, tak jak to miało miejsce w 6 edycji. Ciekawe są "Knight of the night" i "Master stroke", ponieważ pierwsza w przypadku kiedy przeciwnik ma WS 4 lub mniejsze będzie nas trefiał na 5+, natomiast druga daje nam możliwość zabicia każdej kreatury. Uważam, że przeciwnik dobrze się zastanowi nad challengem mając przed sobą taką maszynkę. Najbardziej mnie cieszy (o ile to nie jest Fake), że zostawili "Banner of the Barrows", "Staff of damnation" (troszkę zmieniony) i "Forbidden Knowledge."
Bardzo dobrze, że barrows zostaje, bez tego gwardia z samym ws3 byłaby już dość średnią piechotą Użyteczność drugiego bannera zależy już od szczęścia - armie z wysokim LD i przerzutami od BSB będą raczej sobie ze strachem radziły ale pozostałe mogą mieć problem Wampiryczne moce, poza jednym wyjątkiem (+1 do Ż) jak dla mnie bardzo dobre, jest w czym wybierać Mieczyk ładny raczej tylko na rozpisce, zbroja świetna, arkana palce lizać Po przedmiotach i mocach ewidentnie (na 99%) żegnamy się ze wskrzeszaniem ghouli i szkieli ponad stan, co dość mocno zaboli VC-ty, liczę więc, że IoN będzie wskrzeszał woundy tak samo dobrze każdej jednostce na stole Teraz jestem ciekaw tylko, czy będą jakieś zmiany w statystykach poszczególnych oddziałów. Ogólnie jestem bardzo zadowolony