nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: nowe Vampire Counts 8ed

Post autor: Izwor »

Ceny będą takie (oficjalne, bez zniżek, w sklepach stacjonarnych):
Army Book: VAMPIRE COUNTS 125,00
Battle Magic: VAMPIRE COUNTS 16,50
VAMPIRE COUNTS WIGHT KING 40,00
VAMPIRE COUNTS VARGHEISTS/CRYPT HORRORS 147,00
VAMPIRE COUNTS BLACK KNIGHTS/HEXWRAITHS 93,00
VAMPIRE COUNT COVEN THRONE/MORTIS ENGINE 180,00
ISABELLA VON CARSTEIN 53,00
KRELL LORD OF UNDEATH 53,00
Teraz dopiero przejrzałem cały temat (nie było mnie tutaj przez ostatnie 3 tygodnie).
Masa plotek i nowości...
Świetne wzory nowych modeli, zwłaszcza vargheist, black knights (chociaż koniki trochę odstają), Krell i King też dobrze się prezentują.
Za to tron i silnik wydają mi się być zbyt wielkie, na półkę OK, ale do gry nie za bardzo.
Nowe modele bardzo mi się podobają, ale z ostateczną oceną poczekam, aż zobaczę AB.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

z strigoi mozliwe że Kołata masz racje,przeciez jest razem z nim w zestawie, a w WD chodzi o promocje produktow/zestawow a nie gaming, goły terrogej kosztował cos koło 220-240.
Ostatnio zmieniony 4 sty 2012, o 15:34 przez Marks, łącznie zmieniany 1 raz.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Kołata pisze: Ghul King - magic lvl 1, 6A, regen 5+, wieczny hate, może brać bloodliny i itemy normalnie 100+100
Necros 2 lvl 100 pts
eteryczna jazda - 30 pts
mortis ingine - 240 z książką
Vargheists - 46 Pkt
przerośniete ghule - 38 Pkt (m6 ws3 S4 t5 w3 I2 A3 poison Reg 5+)
Ciekawe, nie powiem...
Eteryczna jazda ma mieć zdolność a'la screamery. Zakładam, że będa mieli jeden atak z dwurakiem, płonacy i magiczny, 1 ranę i resztę statsów jak zwykły wraith. W takim wypadku piątka za 150 pkt. wygląda przyzwoicie cenowo - tym bardziej, że nowe modele są ładne i nie są koszmarnie drogie.

Mortis engine - mniej więcej tyle liczyłem, spoko.

Gruboghule z tafem 5 i regeną na 4+ od silnika - co prawda pierdolnięcie średnie, ale klocek 10 sztuk ma wyższą przeżywalność i szybkość od drakenhoff grave guardu. Za 380 pkt styka, a jeśli to się leczy K6 woundów - tylko pitka i kosmiczne ceny modeli stanowią zagrożenie. Sądzę, że na stołach może pojawić się sporo pomalowanych na zgniłozielono ogre bullsów w związku z tym:wink:

Ghoul king - 670 trochę drogo za ten zestaw, natomiast to, co zrozumiałem, to: miecz daje mu krzyk taki sam, jak terrorgheista, w związku z czym przypakowali mu moc dającą +1 ranę i -1 (?) do Ld dla przeciwnika. W związku z czym ma on 6A z nienawiścią bez ASV, 4 rany z regeną, a do tego srogi atak na krótki zasięg. Dobry, ale jednak strasznie drogi.

Necros za 100 pkt szału nie robi, tak jak obecnie nie robił.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ein Strigoi-Ghulkönig mit Klinge der Todesqualen, Stärketrank, Fluch des Wiedergängers, Aura Dunkler Erhabenheit und Kreaturen der Nacht herbeirufen kostet auf einer Flederbestie 670 Pkte
O ile dobrze rozumiem, to na jakimś potworze tyle kosztuje. Pewnie na jakimś winged nightmare czy innym dziadostwie.
EDIT: Na terrorgheiście :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Mi się wydaje, ze te ogroghoule skończą jak większość tego typu jednostek. Niby fajne, wielki kloc jest groźny, ale jak dojdzie co do czego to się okazuje, że I mała i sporo spadnie zanim uderzy, jak nie daj boże będą z drugiej strony działa to juz w ogóle. Jedyna interesująca w nich rzecz to ten T5, trochę z dupy im to dali, bo T5 był do tej pory zarezerwowany dla LT typu hydra, gryf czy mantikora... Ale najważniejsze imo jakie będą cory, bo choćby nie wiem co było w rarach/specjalach, jeśli 25% w corach nie bedzie nic robiło, to VC skończą jak HE :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Andrzej pisze:Mi się wydaje, ze te ogroghoule skończą jak większość tego typu jednostek. Niby fajne, wielki kloc jest groźny, ale jak dojdzie co do czego to się okazuje, że I mała i sporo spadnie zanim uderzy, jak nie daj boże będą z drugiej strony działa to juz w ogóle. Jedyna interesująca w nich rzecz to ten T5, trochę z dupy im to dali, bo T5 był do tej pory zarezerwowany dla LT typu hydra, gryf czy mantikora... Ale najważniejsze imo jakie będą cory, bo choćby nie wiem co było w rarach/specjalach, jeśli 25% w corach nie bedzie nic robiło, to VC skończą jak HE :)
Nie zapominaj o +1 do regenki z mortisa i ASF z Corpse carta :) Jak dla mnie to wcale nie będzie słaby kloc, dużo zniesie i jeśli rzeczywiście będzie się ładnie wskrzeszać, to nie ma ich co porównywać do innych jednostek. Skoro ghule mają T4 to raczej kiepskie by było jakby wielkie ghule miały taką samą wytrzymałość.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Andrzej wielki teoretyku, ja widzę za 380 pkt 30 woundów T5 regena + 30 ataków S4 poison + 10 stompów S4. To jest dość dobry deal po prostu, uwzględniając synergię ze wskrzeszaniem i vanhalsem do walki. Np. przeciw demonom kroi demonetki i blodzie bez ognia, przeciw dark elfom kroi w zasadzie każdą wystawianą piechotę - skotłowany black guard trafi co prawda ze 40 razy, ale zabije po regence 2-3 ogry, w odpowiedzi straci ponad połowę stanu.

Dla porównania: grave guard zwykły to 30 woundów T4 za 360 pkt i 30 ataków S4 KB, save 4+/parry, T4, M4 - propozycja monsterowa jest po prostu lepsza w tej samej cenie. Bardziej wytrzymała i ma większe pieprznięcie na wszystko poza SV 1/2+

Naprawdę na poziomie statsów to po prostu solidny oddział.

A za te 680 pkt mamy rozumiem wampira na terrorgheiście, i to jest faktycznie mocnarne - dwa dopakowane krzyknięcia z -1 do liderki wroga. Zuo na pojedyncze modele i elitarne regimenty. Pewnie lepiej dwa gołe terrorgheisty po prostu w tym celu mieć, bez frenzy, a generała jednak maga.

Tym bardziej, że drogie to wszystko strasznie - na 2400 w core wchodzą pewnie duże ghule(35?), klocek do trzymania magów, corpse cart i może ze dwie odginaczki. W specialach jeden klocek np gruboghuli i 2x5 wraithów konnych. Zostaje ok. 1100 pkt na bohaterów i rare'y, Necros lord + BSB na mortisie na luzie zeżrą 700 pkt, wejda mooooże dwa terrorgeje na docisk, armia nie jest jakaś spektakularnie duża, ale solidna i ma patent na wszystko.
Ostatnio zmieniony 4 sty 2012, o 16:59 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli to coś będzie się wskrzeszać d6, to oczywiście, będzie to zajebisty oddział. Jeżeli jednak będzie się wskrzeszał tylko o 1 to może być słabo, bo oddział stanie się praktycznie niewskrzeszalny. Żeby mówić o mocy oddziałów i armii trzeba zobaczyć, jakie będą cory no i co najważniejsze, jakie sa zasady magii.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

"CORRECTION:

I just went to my local game shop and I bought the new WD!!!

I'll be posting facts as soon as I read this baby through a bit!"

2 osoby z innego forum maja juz WD - dzisiaj kupione
stay tuned!
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

a te wargheisty też bedą mieć 5T?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Obstawiałbym, że raczej T4 + latanie + 3 ataki S5.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

~~Zasada Hunger działa jak opisano wcześniej - rzucamy K6 po zadanym przynajmniej jednym woundzie, a nie każdym z osobna.
~~MAszerujemy 12" od generała - jak już mówiono.- Undead units can march within 12" of the general as before.
~~ Jeśli Vlad i Isabela są w tej samej jednostce to dają jej ASF. Vlad ma 4+ WS, i Bloodrinkera, który daje mu Hunger na 4+. Isabela może leczyc tak jak w do tej pory.ASF.
- szkielet - 5 pkt
- Hero-Tomb Banshees 95 pts
- ghul 10 pkt
- 10 BK with command group are 290 pts. z lancami i bardingiem.
- Black Knights mają dalej eteryczne wierzchowce, killing blow chyba przepadł.
- Hexwrights są po 30 pkt, flamingi, magiczne, ataki o sile 5 bez mozliwosci AS
- duchy po 45
- Engine z upgradem za 240
- wilki po 8 pkt
- zombie za 3 pkt
- Corpse Cart z Balefire 105 pts
- Vargheists 46 pkt
- Fellbat 16 pkt
- Varghulf 175 pts
- Hero Cairn Wrath i60 pts
- Kemmler is 350 pts and Krell 205 pts

** There is no mention or picture of a Black Coach as I have seen so far.... sad

Necro moze zajac miejsce corpsemastera na coprsecarcie i Mortis Engine. Corpse Cart działa jak napisano wcześniej - jesli jest w zasiegu czaru to w promieniu 6" dostaja ASF

*Items:
- Nightshroud dalej go mamy. Zmusza przeciwnika do ASL - dobre kombo przy jezdzcach duzych rzeczy.
- Skabscrath ( prawdopodobnie the blade of Agony o którym była mowa wcześniej) daje vampowi 7 atakow przy szarzy i ma zdolnosc krzyku jak TERROGEJ

- Aura of Dark Majesty is a -1 LD wszystkim w kontakcie.
- Moc zwiekszajaca o 1 woundy jest prawdziwa.
- Master of black działa jak wcześniej napisano.

*Magic:
- Lore Atribute czarodziej albo inny model w promieniu 12" odzyskuje wounda
- ION jest sygnaturka, o zasiegu 6"/12"/18", D6 + lvl czarodzieja dla KAŻDEJ JEDNOSTKI w zasięgu
- Raise dead wskrzesza 15 zombie/szkieli
- 1 Necromancer moze byc upgradniety do MAster of the DEAD moze zwiekszyc rozmiar szkieli ponad poczatkowy stan przy uzyciu Raise dead spell

Kemmler stary model w faincascie

UPDATY:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
vamp lord ma bazowo 5 ataków, bazowo mają być czarodziejami lvl 1 z możliwością upgradu.
ceny za fellbaty sa prawdziwe, #-o czyli reszta pewnie tez
- Vanhels Dance Macabre is virtually the same. Hellish Vigour is back, but not sure what it does. Curse of the Years is also still in the game.
- brak jakiegokolwiek infa o BLOoDLINACH, wiec pewnie ich nie bedzie, bo co jak co ale jesli by byl powrot to bloodliny wylewalyby sie z WD
- Vampiry mające większy magiczny lvl niż 1 nie mają żadnych mocy dających im taki boost, więc wychodzi na to, że nie wykupujemy ich z mocy a tak jak pozostali magowie
- na załączonym w WD zdjęciu w regimencie Zombie są postacie - necro i wight king
Ostatnio zmieniony 4 sty 2012, o 19:45 przez Marks, łącznie zmieniany 7 razy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Najbardziej mnie ciekawi, czy i jak zmienili zasady różnych rzeczy - np zombie 3 pkt/szt to ciągle kicha niewąska, ale jeśli można w nich trzymać bohaterów, to zupełnie spoko - można kombinować zarówno z chamskimi kreskami dowodzonymi przez wraitha, albo z bunkrem dla nekrosów.

Pytanie, czy zrobili coś np. z Warghulfem, black coachem, fell batami...

Szkiele w cenie 5 pkt/szt na pewno potrzebują czegoś więcej, bo na razie poza bunkrem na magów to się w ogóle do niczego nie nadaje.

Niewskrzeszalne ghule za 10 - trudno, boli, nadal nie ma nic innego w core'ach. Z regenką na 6+ wzmocnioną do 5+ są prawie tak dobre, jak z ws 10 ( :cry: )

Hosty 3 za 135 pkt to świetna oferta.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

nie zostało jescze potwierdzone ze ghule straciły undead, zaraz się pewnie dowiemy tak jak całej reszty, no może prawie całej, bo ponoc Coach się w WD nie pojawia.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Skoro ghule mają T4 to raczej kiepskie by było jakby wielkie ghule miały taką samą wytrzymałość.
Gdyby wszędzie działała podobna logika to Ushabti miałyby T5, skoro Tomb Guardzi mają "zaledwie" 4. ;)

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

Czyli małe ghule są niewskrzeszalne a te duże ghule już tak? Co za idiotyzm. Gram dopiero od 7ed. a jak było dawniej z ghulami też się ich nie wskrzeszało?
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

dajcie pokój logice, to nie jej działka :P cieszy bazowe 5 ataków u Vamp Lorda, połączone z red fury i jakąś fajną bronią - w rulebooku jest broń co dodaje +3, może spowodować, że Vamp pociągnie za sobą 10+ trupów.

@Wru, to nie potwierdzone to raz, a dwa ale niestety w oczach GW te duże Ghule to nie ghule tylko Crypt Horrory więc moga mieć całkiem inne zasady.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dawno, dawno temu :)

ION jest sygnaturka, o zasiegu 6"/12"/18", D6 + lvl czarodzieja dla WSZYSTKICH w zasięgu
Hmm, no ciekawe. Czyli wyglada na to, ze wszystko bedzie się wskrzeszać d6, ale tylko raz od jednego czarodzieja. Czyli nie bedzie już skomasowanego leczenia, ale będzie można leczyć kilka oddziałó na raz. Chć muszą być jeszcze jakieś ograniczenia tego, bo nie wierzę, żeby terrorgheist i te maszynki wskrzeszały się d6.
~~MAszerujemy 12" od generała - jak już mówiono.- Undead units can march within 12" of the general as before.
Kolejna kluczowa sprawa. Jeśli tylko generał będzie dawał marsz, to moze być słabo.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Narzekasz.
W 6-tej też się marszowało tylko wokół generała i jakoś gracze dawali radę.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

W 7 nie tylko koło generała i VC niszczyły system :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Zablokowany