
pytania o magię
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Re: pytania o magię
możesz leczyć nie wskrzeszać więc driadom nie pomożesz ale w chalenge'a możesz rzucąć jak najbardziej 

Dzięki za odpowiedź 
"The Curse of Anraheir"
Czy na charriot, doomwheel, dzwon, działa tak samo jak na każdą inna jednostkę (dangerous terrain na 1 i 2 rana) ???
Ktoś kiedyś powiedział, że charrioty nie zdają na 1,2,3 (w booku nic takiego nie znalazłem więc obstawiam wała)
"Regrowth"
Czy mogę postawić oddział jeśli padł w całości ? Czy tylko jeśli jest minimum 1 model ?
W RB jest napisane, że w pierwszej kolejności wstaje champion, potem muzyk (sztandar przepada) więc wychodziło by, że można bo jak może paść champion i muzyk przed resztą oddziału (sniper nie niweluje muzyka)
Rozumiem też, że jeśli mając 4 z 6 Treekinów i Regrowthem postawię 5 woundów (czyli wstanie mi 1 cały i 1 na 1 ranie) to z atrybutu dodatkowo mogę sobie przywrócić "szósty" wound w 12" i będę miał full skład (tj, 6 woundów)

"The Curse of Anraheir"
Czy na charriot, doomwheel, dzwon, działa tak samo jak na każdą inna jednostkę (dangerous terrain na 1 i 2 rana) ???
Ktoś kiedyś powiedział, że charrioty nie zdają na 1,2,3 (w booku nic takiego nie znalazłem więc obstawiam wała)
"Regrowth"
Czy mogę postawić oddział jeśli padł w całości ? Czy tylko jeśli jest minimum 1 model ?
W RB jest napisane, że w pierwszej kolejności wstaje champion, potem muzyk (sztandar przepada) więc wychodziło by, że można bo jak może paść champion i muzyk przed resztą oddziału (sniper nie niweluje muzyka)
Rozumiem też, że jeśli mając 4 z 6 Treekinów i Regrowthem postawię 5 woundów (czyli wstanie mi 1 cały i 1 na 1 ranie) to z atrybutu dodatkowo mogę sobie przywrócić "szósty" wound w 12" i będę miał full skład (tj, 6 woundów)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
ad1. Masz w opisie bodajże że nie zdają na 1,2 nigdzie nie pisze o żadnym 3 nieważne na co działa
ad2. Co do wskrzeszania unitu to musi być chociaż jeden model - muzyk pada pierwszy z comand groupa więc sytuacja kiedy padł i czempion i muzyk jest jak najbardziej możliwa - może ci zostać sztandar
ad3. Tak
ad2. Co do wskrzeszania unitu to musi być chociaż jeden model - muzyk pada pierwszy z comand groupa więc sytuacja kiedy padł i czempion i muzyk jest jak najbardziej możliwa - może ci zostać sztandar
ad3. Tak
1.Tak tyle ze jesli nie zdadzą dostaną d6 ran a nie jedną.Ktoś ci powiedział wała.
2.Nie możesz.Co do treekinów jesli postawisz 5 woundów to musisz miec najpierw na sobie Throne of Vines.Wstanie ci wtedy 1 cały i jeden na 2W, mozesz uzyc atrybutu do uleczenia ostaniej rany.
2.Nie możesz.Co do treekinów jesli postawisz 5 woundów to musisz miec najpierw na sobie Throne of Vines.Wstanie ci wtedy 1 cały i jeden na 2W, mozesz uzyc atrybutu do uleczenia ostaniej rany.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
...naturalnieSoulferin pisze:jesli postawisz 5 woundów to musisz miec najpierw na sobie Throne of Vines

Tak obstawiałem.Ktoś ci powiedział wała.
Nie miałem okazji "stopować" rydwanów więc ja nikogo na całe szczęście nie zwałowałem

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Czy jeśli maszyna chce strzelać w oddział z Pha's protection to po nieudanym rzucie 4+ nie strzela wcale czy musi po prostu wybrać inny cel?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
1-tak
2-wszystkie efekty działają normalnie ( noo, może poza tym, że magiczne ataki mają już z broni )
2-wszystkie efekty działają normalnie ( noo, może poza tym, że magiczne ataki mają już z broni )
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ano
.

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Że część graczy nie podchwytuje co głupszych pomysłów GW, to im się chwali, ale patent jest całkowicie Ok od strony zasad. Czar ognistych mieczy daje +1 do rzutów na zranienie, a FAQ GW pozwala ranić na 1+. Więc jeśli coś byś ranił normalnie na 2+ , to z sword of rhuin ranisz na 1+ . Nie ma też żadnego przeciwwskazania do tego by czar działał na magiczne bronie, ani do tego by nie działał na chabety.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Atrybut jest niejako częścią efektu czaru, lecz, na moje, występuje po nim (o ile mowa o jakimś dodatkowym efekcie, a nie jak w Lore of Fire, czy Metal i Light). Posłużę się przykładem Lore of Death, gdzie atrybut zależy stricte od zadanych czarem ran. Wchodzi czar, zadaje rany i dopiero potem może wejść atrybut. Podobnie myślę jest z Life.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.