nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Zapowiada się zacnie Ulepszyli statsy kosztem paru rzeczy. Wampiry przestaną być armią jednego schematu bo to wszystko jest takie fajne
Ostatnio zmieniony 6 sty 2012, o 12:35 przez wru, łącznie zmieniany 2 razy.
Come crawling faster, obey your Master...
podoba mi się zmiana u smoczka, dalej słaby save ale może zrekompensuje to leczenie
Blood Knighci też nie najgorsi z I5 ale dalej koszt duży
Jednak z tego wszystkiego wynika, że da się zagrać na kawaleryjskiej armi
Blood Knighci też nie najgorsi z I5 ale dalej koszt duży
Jednak z tego wszystkiego wynika, że da się zagrać na kawaleryjskiej armi
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... GameStyle=
Dziwne Varghulf nie jest teraz wampirem, a co więcej nie jest undead !!!
Gratuluje zdania brejka / paniki na LD 4.
Podniesienie inicjatywy do 4 jest zacne.
Dziwne Varghulf nie jest teraz wampirem, a co więcej nie jest undead !!!
Gratuluje zdania brejka / paniki na LD 4.
Podniesienie inicjatywy do 4 jest zacne.
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Szczerze, nie sugerowałbym się opisem i statami produktów na ich stronce, czasem niezłe błędy tam się pojawiają.
Zapraszam do mojej galerii :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
popełniłem drobny błąd - varghulf nie stracił Nienawiści
Corpse Cart jest rydwanem wiec koniec z marszowaniem, a mocarnego M to on nie ma, siła Rydwanu to 4 - przy hitach z obrazen, a sila zombiakow 3
Bat Swarm ma zasade specjalna Cloud of Horror co wg mnie sugeruje (wraz z opisem samej jednostki) jakas zdolnosc defensywno-zaslaniajaca
Corpse Cart jest rydwanem wiec koniec z marszowaniem, a mocarnego M to on nie ma, siła Rydwanu to 4 - przy hitach z obrazen, a sila zombiakow 3
Bat Swarm ma zasade specjalna Cloud of Horror co wg mnie sugeruje (wraz z opisem samej jednostki) jakas zdolnosc defensywno-zaslaniajaca
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
jak ja ogladalem to byly zmienione
@looknij na zachariasza, a nie na double kita
@looknij na zachariasza, a nie na double kita
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Właśnie o tym mówię...Zachariasz jest zmieniony, a ten z double kita jeszcze nie...poza tym corpse cart nie ma nic napisane, że jest chariotem...Markuene pisze:jak ja ogladalem to byly zmienione
@looknij na zachariasza, a nie na double kita
IMO powinniśmy się wstrzymać do premiery, ponieważ po premierze i tak się okaże, że parę rzeczy jest innych niż nam się zdawało...
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Nie wiem czy zauważyliście ale nie ma podanych charakterystyk zwykłego Vampira (Hero):
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1160066a
tak jak jest to w tym przypadku:
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1050097
Czy jest możliwość, że zniknie nam Hero Vampir z AB ? Bardzo mnie ciekawi ten fakt szczególnie, że lord jest czarodziejem 1 lvl. Idąc tym tropem to Hero Vampir nie będzie w ogóle magiem (z możliwością wykupienia poziomu) albo zniknie nam z book...mam nadzieje, że tak nie będzie ^^
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1160066a
tak jak jest to w tym przypadku:
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1050097
Czy jest możliwość, że zniknie nam Hero Vampir z AB ? Bardzo mnie ciekawi ten fakt szczególnie, że lord jest czarodziejem 1 lvl. Idąc tym tropem to Hero Vampir nie będzie w ogóle magiem (z możliwością wykupienia poziomu) albo zniknie nam z book...mam nadzieje, że tak nie będzie ^^
Będzie na pewno, ponieważ w przykładowych rozpiskach VC w White Dwarf jest wystawiany Hero-wampir jest magiem 1 levelu. Lord wampir jest magiem 2 levelu z bazy, oprócz Strogi - ten ma także 1 level.Malak pisze: Czy jest możliwość, że zniknie nam Hero Vampir z AB ? Bardzo mnie ciekawi ten fakt szczególnie, że lord jest czarodziejem 1 lvl. Idąc tym tropem to Hero Vampir nie będzie w ogóle magiem (z możliwością wykupienia poziomu) albo zniknie nam z book...mam nadzieje, że tak nie będzie ^^
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
to fakt, te statystyki częściowo są zmienione częściowo nie, pewnie jest tak, że liczą się te nowe, ale nie sposób tego z nich wydedukować. Dowiemy się za tydzien albo mniej , bo z tego co mi powiedziano bardzo możliwe, że niezależne sklepy będą sprzedawały booka szybciej.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
na łarserze wiarygodny użytkownik zamieścił opis wszystkich przedmiotow i wampirzych mocy, z tego co nie wiedzielismy doszła (chyba zmieniona wersja) + znamy wszystkie czary z tego jednego bounda.
Dark Aura: all enemy units within 6" suffer -1 ld. Can be combined with orher simmilar effects.
Cursed book, arcane artifact. Sacrifice d3 powerdice to cast 1 random spell determined with a d6 at base cost. 1: shadow signature, 2 shadow 2, 3 shadow 3, 4 death 3, 5 death 4, 6 heaven 3 ( first number is the d6 roll, zhen the lore and what dpell from the lore is cast. )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
całość tutaj, gdyby coś nam umknęło to można dopisać:
Magic Items.
Book of Arkhan, arcane artifact. bound spell lvl 3, move unit spell.
Screaming Banner: fear tests caused by this unit are made with 3d6, the lowest is discarded.
Cursed book, arcane artifact. Sacrifice d3 powerdice to cast 1 random spell determined with a d6 at base cost. 1: shadow signature, 2 shadow 2, 3 shadow 3, 4 death 3, 5 death 4, 6 heaven 3 ( first number is the d6 roll, zhen the lore and what dpell from the lore is cast. )
Staff of the damned: arcane artifact: lvl 4 bound spell, all friendly undead within 6" get +1 a, mounts included
Shroud: magical armour (its not an armor, therefor you can still have heavy armor and a shield.) +1 as. Enemy weapons in b2b (magic and common) do not provide a bonus to S and get the asl special rule.
Staff of fiery death: enchanted item, bound spell, lvl 3
Magic missile. Target enemy unit in 18" range. Suffers d6 s4 flaming hits. If you lose 1 wound it causes a panic test. If the unit is moved during its next turneach model suffers 1s4 hit. Spell ends if the unit moves or at the beginning oh vc's next magic phase.
Banner of the barrows: black knights, tomb guards, wight kings and krell get +1 to hit. Does not affect mounts.
Up to here all items are abailable to heroes.
Black periapt: arcane item, stores 2 power or dispeldice
Blade if agony
Wielder gets +1 a on charge, frenzy and flaming attacks.
If he fails to kill at least 1 enemy in close combat he's removed as a casulty at the end of the game.
Vampiric powers
Dreadknight: +2 ws. Vampire has to accept and issue challenges, as long as there isnt another vampire character or Krell present.
Summond creatures: able to raise direwolves, giant bats and bat swarms above starting size.
Perfect strike: swap all attacks for 1 with heroic killing blow (you don't have to)
Charming: nominate 1 mOdel in b2b, (after challenges are issued) it has to pass a ld check with -3 or has to reroll to hit.
Scary: passed tests for fear caused by the vampire or his unit have to be rerolled. If the enemy unit iswithin range of a bsbearer no rerolls are made (neither for the battlestandar nor for thos power)
Dark acolyte: vampire gets +d3 on casting all levels of invocation of nehek.
Terror: vampire causes terror.
Forbidden knowledge: use 1 lore from the rulebook, expect for lore of life
Dark Aura: all enemy units within 6" suffer -1 ld. Can be combined with orher simmilar effects.
ASF.
Flying (infantery only)
Red fury: bonus attacks for each wound caused. New attacks dont trigger another attack. You get bonusattacks for each wound caused, if you would happen to heroic killing blow an great unclean one you'd get 10 attacks.
Revenant:+1 wound
He-who-must-not-be-named (masterof the dark arts), reroll one of the dice for winds of magic.
Dark Aura: all enemy units within 6" suffer -1 ld. Can be combined with orher simmilar effects.
Cursed book, arcane artifact. Sacrifice d3 powerdice to cast 1 random spell determined with a d6 at base cost. 1: shadow signature, 2 shadow 2, 3 shadow 3, 4 death 3, 5 death 4, 6 heaven 3 ( first number is the d6 roll, zhen the lore and what dpell from the lore is cast. )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
całość tutaj, gdyby coś nam umknęło to można dopisać:
Magic Items.
Book of Arkhan, arcane artifact. bound spell lvl 3, move unit spell.
Screaming Banner: fear tests caused by this unit are made with 3d6, the lowest is discarded.
Cursed book, arcane artifact. Sacrifice d3 powerdice to cast 1 random spell determined with a d6 at base cost. 1: shadow signature, 2 shadow 2, 3 shadow 3, 4 death 3, 5 death 4, 6 heaven 3 ( first number is the d6 roll, zhen the lore and what dpell from the lore is cast. )
Staff of the damned: arcane artifact: lvl 4 bound spell, all friendly undead within 6" get +1 a, mounts included
Shroud: magical armour (its not an armor, therefor you can still have heavy armor and a shield.) +1 as. Enemy weapons in b2b (magic and common) do not provide a bonus to S and get the asl special rule.
Staff of fiery death: enchanted item, bound spell, lvl 3
Magic missile. Target enemy unit in 18" range. Suffers d6 s4 flaming hits. If you lose 1 wound it causes a panic test. If the unit is moved during its next turneach model suffers 1s4 hit. Spell ends if the unit moves or at the beginning oh vc's next magic phase.
Banner of the barrows: black knights, tomb guards, wight kings and krell get +1 to hit. Does not affect mounts.
Up to here all items are abailable to heroes.
Black periapt: arcane item, stores 2 power or dispeldice
Blade if agony
Wielder gets +1 a on charge, frenzy and flaming attacks.
If he fails to kill at least 1 enemy in close combat he's removed as a casulty at the end of the game.
Vampiric powers
Dreadknight: +2 ws. Vampire has to accept and issue challenges, as long as there isnt another vampire character or Krell present.
Summond creatures: able to raise direwolves, giant bats and bat swarms above starting size.
Perfect strike: swap all attacks for 1 with heroic killing blow (you don't have to)
Charming: nominate 1 mOdel in b2b, (after challenges are issued) it has to pass a ld check with -3 or has to reroll to hit.
Scary: passed tests for fear caused by the vampire or his unit have to be rerolled. If the enemy unit iswithin range of a bsbearer no rerolls are made (neither for the battlestandar nor for thos power)
Dark acolyte: vampire gets +d3 on casting all levels of invocation of nehek.
Terror: vampire causes terror.
Forbidden knowledge: use 1 lore from the rulebook, expect for lore of life
Dark Aura: all enemy units within 6" suffer -1 ld. Can be combined with orher simmilar effects.
ASF.
Flying (infantery only)
Red fury: bonus attacks for each wound caused. New attacks dont trigger another attack. You get bonusattacks for each wound caused, if you would happen to heroic killing blow an great unclean one you'd get 10 attacks.
Revenant:+1 wound
He-who-must-not-be-named (masterof the dark arts), reroll one of the dice for winds of magic.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1