nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
diuk
Falubaz
Posty: 1487

Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Post autor: diuk »

Mi się bardzo podoba ten kociołek z Wampirzycami, inne figurki też wnosząmiłe odświeżenie i nową jakość.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

patryk999
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: zg
Kontakt:

Post autor: patryk999 »

Na superserie są najtańsze nowe wampiry,wezmę chyba bk i tron.

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Jeżeli chodzi o BK, to za 26 pkt. to są spoko. Staty są wporządku z porównaniu z innymi modelami kawalerskimi. A, że kawa w tej edycji za dużo nie robi to już inna inkszość. Z opisu ze strony GW wynika, że chyba z tego waszego skrzenia można będzie leczyć do 5 modeli BK, czyli 2 woundy 1 model:
"Best of all, unlike their mortal equivalents, Black Knights can be resurrected with a pulse of dark magic - even the signature spell from the Lore of the Vampires can see up to five of them get back in the saddle should they fall." czyli jak macie nekro lorda 6 na d6 + 4= 10 woundów= 5 modeli
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

A, że kawa w tej edycji za dużo nie robi to już inna inkszość.
Dziwne, bo z tego co ja zaobserwowałem to robi całkiem sporo, a robić będzie jeszcze więcej zważywszy, że pestkujące gejo-komanda powoli wracają.
Breta wiadomo na czym się opiera, ale w empire KO wcale nie są słabsi od imperialnych piechot. W Wochu, knechci są o niebo lepsi o chosenów/warriorów. Poza VCtami, gdzie mozna było dopchnąć kroczące scierwo, żadna armia stricte klockowo-piechociarska nic na turniejach od dawna nie osiagnęła. JaceK wygrał chyba ostatnio lokala grając na BK, my z kacprem tez sojusz brety z empire bez nawet jednego pieszego modelu. Nie wiem zatem skad ten pomysł.
pozdr. i sorry za offtop
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

świetne spostrzeżenie, ja bym sobie głowy nie zaprzątał czytaniem fluffowego opisu.

Wynika z tego, że będzie opcja odzyskiwania więcej niż jednego woundu przez jednostki inne niż piechota. Mam nadzieję, że podobnie sprawa będzie wyglądała z innymi jednostkami jak MI, Terrogheist etc
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

W Wochu, knechci są o niebo lepsi o chosenów/warriorów.
Nie powiedziałbym :P . Rycerze są świetnym wsparciem, ale to jednak nie 7 edycja gdzie 5 solidnych kawalerzystów rozjeżdżała klocki piechoty jak chciała. Choseni są jednak duuużo bardziej PG ( z pogranicza no-brainer wręcz ) - niewiele wolniejsi, a bardziej wyporni, liczniejsi i biją nawet lepiej.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Choseni - zajebisty oddział, 3 kolejki idzie, 3 kolejki go odginają.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Eldritch pisze:Choseni - zajebisty oddział, 3 kolejki idzie, 3 kolejki go odginają.
Z ust mi to wyjąłeś :)

Za to chaos knights nadal uważam za najlepszą kawalerię w WFB która jest mocno grywalna także w 8 ed.
Ostatnio zmieniony 7 sty 2012, o 16:42 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Kawaleria jest troche bardziej wymagajaca, wiele osob wystawia ja i proboje grac jak zwyklym klociem piechoty. A potem dziwi sie ze to drogie i nic nie robi.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

To co my tu mamy

- droższy żywiczny Wight BSB
- sporo droższy żywiczny Blood Dragon on Winged Nightmare
- trochę droższe żywiczne duchy
- drożsi żywiczny Nekromanserzy
- sporo droższy żywiczny Wight King na koniku
- żywiczne nietoperze w cenie złota
- sporo droższy żywiczny Black Coach
- droższy żywiczny Red Duke jak i inne żywiczne modele bohaterów/lordów
- tarcze z trumień też droższe

Nie ma co, GW wie jak zachęcić do kupna modeli.

Poprawcie mnie jeśli się mylę ale czy dorze widzę? Zdjęli metalowe wzory Banshee i Cairn Wraiths?
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Don_Silvarro
Chuck Norris
Posty: 508
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Don_Silvarro »

Grand Admiral Thrawn pisze: - droższy żywiczny Wight BSB
- sporo droższy żywiczny Blood Dragon on Winged Nightmare
- trochę droższe żywiczne duchy
- drożsi żywiczny Nekromanserzy
- sporo droższy żywiczny Wight King na koniku
- żywiczne nietoperze w cenie złota
- sporo droższy żywiczny Black Coach
- droższy żywiczny Red Duke jak i inne żywiczne modele bohaterów/lordów
- tarcze z trumień też droższe
Ale czego się spodziewałeś? Obniżki? Srsly, narzekanie, że przy przy premierze nowej książki GW przepakowuje ludki i podnosi ceny to trochę tak, jak jojczyć, że znowu zaszło słońce i jest ciemno... :roll:

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

A co najlepsze, większość narzekaczy i tak modele kupuje, dając GW do zrozumienia, że wszystko jest OK.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Tandor92 pisze:A co najlepsze, większość narzekaczy i tak modele kupuje, dając GW do zrozumienia, że wszystko jest OK.
No ale tak naprawdę nie mają innego wyjścia, chyba że zrezygnują i zakończą zabawę w WFB w co raczej wątpię.

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

Cena wynosi tyle ile konsument jest w stanie zapłacić. Do puki narzekacze kupują produkty, do póty GW ma dobre ceny.
Ja też nie lubię podwyżki cen, ale jeżeli uważam, że produkty są dla mnie za drogie, to z nich rezygnuję, a nie jęczę i kupuje.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Don_Silvarro pisze:
Grand Admiral Thrawn pisze: - droższy żywiczny Wight BSB
- sporo droższy żywiczny Blood Dragon on Winged Nightmare
- trochę droższe żywiczne duchy
- drożsi żywiczny Nekromanserzy
- sporo droższy żywiczny Wight King na koniku
- żywiczne nietoperze w cenie złota
- sporo droższy żywiczny Black Coach
- droższy żywiczny Red Duke jak i inne żywiczne modele bohaterów/lordów
- tarcze z trumień też droższe


Ale czego się spodziewałeś? Obniżki? Srsly, narzekanie, że przy przy premierze nowej książki GW przepakowuje ludki i podnosi ceny to trochę tak, jak jojczyć, że znowu zaszło słońce i jest ciemno... :roll:


Spodziewałem się czegoś lepszego :roll:

Mnie osobiście to nie dotknie bo mam te modele ale jakbym miał zacząć to zbierać od początku to portfel by zaczął jęczeć. eBay też nie zawsze jest lepszym rozwiązaniem bo tam stare modele mają astronomiczne ceny...
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

Vargheists wyglądają rewelacyjnie...
Krell rewelka
Black Knighci również wyglądają świetnie aczkolwiek są tak świetni jak ich sobie wyobrażałem.

reszta kupowata... i na zasady czekam

Awatar użytkownika
Szaitis
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: Szaitis »

Na którymś z for spotkałem się z taką magią:

- Spell0: Invocation of Nehek (6+): Augment, range 6". Each friendly Undead unit within range recovers D6+wizard's level wounds. Can be boosted to range 12" or 18".
- Spell1: Vanhel's Dance Macabre (6+): Augment, range 12". Grants re-rolls To Hit (if in combat) or extra movement up to 8" (if unengaged) (no charging probably)
- Spell2: Hellish Vigour (8+): Augment, range 12". Grants re-rolls To Wound.
- Spell3: Gaze of Nagash (9+): Magic Missile, range 24".
- Spell4: Raise Dead (9+): Range 18". Creates new unit of up to 15 zombies or skeletons (2D6+3 probably)
- Spell5: Curse of Years (12+): Hex, range 18". Remains in Play.
- Spell6: Wind of Death (15+): Vortex, small round template. Moves Artilleryx3 inches. Any unit beneath or passed by the template takes D6 S3 hits for each rank of the unit, with no armour save allowed. Big S4 template can be used instead on a roll of 25+.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Szaitis pisze:Na którymś z for spotkałem się z taką magią:

- Spell0: Invocation of Nehek (6+): Augment, range 6". Each friendly Undead unit within range recovers D6+wizard's level wounds. Can be boosted to range 12" or 18".
- Spell1: Vanhel's Dance Macabre (6+): Augment, range 12". Grants re-rolls To Hit (if in combat) or extra movement up to 8" (if unengaged) (no charging probably)
- Spell2: Hellish Vigour (8+): Augment, range 12". Grants re-rolls To Wound.
- Spell3: Gaze of Nagash (9+): Magic Missile, range 24".
- Spell4: Raise Dead (9+): Range 18". Creates new unit of up to 15 zombies or skeletons (2D6+3 probably)
- Spell5: Curse of Years (12+): Hex, range 18". Remains in Play.
- Spell6: Wind of Death (15+): Vortex, small round template. Moves Artilleryx3 inches. Any unit beneath or passed by the template takes D6 S3 hits for each rank of the unit, with no armour save allowed. Big S4 template can be used instead on a roll of 25+.
Jeśli tak by było to mamy naprawdę świetny Lore :)

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

nom :) vanhels wreszcie działałbym przez 2 rundy walki :)

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Vampire lord 1 poziomu z tym dodatkowym atakiem: 220 pkt.
Poziom dla lorda ok 35 pkt, do max 4.
Master of the black arts (przerzut jednej kości na winds of magic) - 75
Cursed book 35
Dark acolyte 25 (+D3 rany ze wskrzeszeń)

Liczba ran odzyskiwaych przez kawalerię z inwokacji = 1/2 rzutu. Podejrzewam, że dla wampirów i eteryków może to być 1/3 albo 1/4. Czyli mag 4 poziomu wskrzesza z inwokacji K3+2 Black knightów.

Zablokowany