nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Post autor: Syraf »

haha na 5k+ to może faktycznie jakoś te 200pkt się znajdzie:) a ciekawe co z varghulfem bo coś mi się wydaje ze jego wystawialoność będzie mijać się z celem przy tym samym koszcie

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Syraf pisze:haha na 5k+ to może faktycznie jakoś te 200pkt się znajdzie:) a ciekawe co z varghulfem bo coś mi się wydaje ze jego wystawialoność będzie mijać się z celem przy tym samym koszcie
Ciekwa kwestia...to w końcu jest alive czy undead ? IMO tylko druga opcja wchodzi w grę...szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie jakiejś jednostki w nowym AB nie mającej zasady "undead"...to mija się z celem w tej armii...
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

Varghulf wydaje się największym przegranym nowego army booka. Kiedyś dwójka tych stworków bardzo dobrze sobie radziła, a teraz nie wiem. Poczekamy zobaczymy.
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

4 level naładowania coacha (free movement) rozumiem, że eliminuje brak możliwości marszu, przez nawet później latającego coacha ? To już dość spory bonus dla niego :)

wru pisze:Varghulf wydaje się największym przegranym nowego army booka. Kiedyś dwójka tych stworków bardzo dobrze sobie radziła, a teraz nie wiem. Poczekamy zobaczymy.
To już kwestia tego jakie zasady mu obcięli. Ma wyższą inicjatywę - na pewno na plus, jeśli będzie undead ale bez vampiric - to będzie można go wyleczyć całkowicie w jednej turze magii. Jeśli nie będzie miał nawet zasady undead to można go spokojnie włożyć na półkę :)

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

nie wyobrażam sobie tego żeby z takiej jednostki zrobili coś tak bezużytecznego, nie wydaje mi się żeby varghulf był aż tak potężny w 7ed aby go tak obciąć biorąc pod uwagę np hydrę która w podobnym koszcie oferuje dużo więcej

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

A patrząc przez pryzmat fluffu (wiem, że to zło :mrgreen: ) jak istota, która była kiedyś wampirem może przestać być nieumarła? No ostatecznie zrozumiem, że przestanie być wampirem, ale bez przesady.
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Syraf pisze:nie wyobrażam sobie tego żeby z takiej jednostki zrobili coś tak bezużytecznego
Za krótko grasz w tą grę :wink:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

A mnie ciekawi jeszcze zombie dragon. Czy się mieści kosztowo, to po pierwsze... W ogóle cena, bo będzie to chyba pierwszy smok w nowej edycji, ale też i zasady - może wreszcie dadzą mu sensowny breath weapon (choćby taki, jaki ma głupi firebelly) zamiast najbardziej bezużytecznego g* w grze. Chyba, że zombie dragon w ogóle wypadł i został zastąpiony przez terrorgeja.

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

Nie robiliby wtedy zestawu dragon/terrorgej tylko terrogeja coś mi się wydaje :D

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Barbarossa pisze:A mnie ciekawi jeszcze zombie dragon. Czy się mieści kosztowo, to po pierwsze... W ogóle cena, bo będzie to chyba pierwszy smok w nowej edycji, ale też i zasady - może wreszcie dadzą mu sensowny breath weapon (choćby taki, jaki ma głupi firebelly) zamiast najbardziej bezużytecznego g* w grze. Chyba, że zombie dragon w ogóle wypadł i został zastąpiony przez terrorgeja.
Również mnie to ciekawi z racji rozbieżności statsów na stronie :)
W packu Zachariasha ma W6,T6 i WS4, a w zestawie z Terrorgejem ma statsy z 7ed.... :-k
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

dalej czekam na Wargamera z CN - różnica czasu miedzy nami a stanami jest dosc duza wiec dalej wierze ze dostanie w swoje rece podrecznik dzisiaj.

Koles z warseera ten sam co dal info o black coachu daje cos jeszcze:
Black Coach is 195 p
Terrorgheist is 225 p
Lances on BKs are 2p
Mannfred still got 14 spells
Krell's armor kinda sucks, no ward, it ****s magic items, no special buffs for anyone
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

No Ghoul regeneration
Abyssal 120 p
Dragon 245 p
Wight King is 85 p, can take AHW, 2HW, and 50p magic items
Imo Krell kinda sux, his axe is +2S, d3 wounds, ASL, W test each round for the victim
BSB jak u TK - crumble
Corpse Cart upgrades: Balefire 15 p, -1 w promieniu 24" dla wrogich prob rzucenia czaru, Unholy Stone 30 p, reroll K6 przy rzucaniu na ilość woundów odzyskanych przy ION, jeśli czarodziej jest w promieniu 6"
Hellish Vigour reroll to Wound, boosted it becomes a bubble, same for Danse (czyli reroll do hita)

Mounty: Vampir Lord może wziąć prawie wszystko. Necro Lord, może iść do corpse casta, na Abyssal Terrora, Hero Vampir może iść do Tronu na nocną marę albo Nightmare. Hero Necro może iść na nocną mare albo do Coprse Carta
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Markuene pisze: Corpse Cart upgrades: Balefire 15 p, -1 w promieniu 24" dla wrogich prob rzucenia czaru, Unholy Stone 30 p, reroll K6 przy rzucaniu na ilość woundów odzyskanych przy ION, jeśli czarodziej jest w promieniu 6"
Oj widzę, że Corpse Cart w końcu stał się grywalny :)

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Ja rozumiem, że jego bierną właściwością i dostępną w pakiecie - tzn bez płacenia za upgrade jest zdolność o której już była mowa, że daje ASF jeśli jest w zasięgu czaru.


koles sypie dalej infem. jest cos czego jeszcze nie znamy?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Markuene pisze:Ja rozumiem, że jego bierną właściwością i dostępną w pakiecie - tzn bez płacenia za upgrade jest zdolność o której już była mowa, że daje ASF jeśli jest w zasięgu czaru.


koles sypie dalej infem. jest cos czego jeszcze nie znamy?
Wiadomo już jak działa Curse of the Years czy analogicznie do 7 ed ?
Czy wzmocniony IoN daje tylko większy zasięg czy działa na kilka okolicznych jednostek jak było w plotkach ?
Co z varghulfem :)

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

nie wiadomo jeszcze jak działa curse, Varg jest wampirem i undead, co było do przewidzenia
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

- nie ma recasta

- after your general dies, you take a Ld test for every unit taking wounds as usual, then as long as you have a Vampire Lore wizard on your army, you don't have to keep checking.

czyli według mojego rozumienia:

- po śmierci generała, zdajemy Liderke na każdym oddziale - normalne crumble, później jak masz maga z vampire lore to armia się nie sypie.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

gaze : 2d6 hitów S4, zasięg 12", 9+, zboostowana wersja do 48" na 12+

Curse: 12+, 18", pozostaje w grze, woundy na 6+ bez AS, poźniej na 5+ stara śpiewka

podobnie jak ostatnio forbidden knowledge nie pozwala wziac LIFE LORE
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

to chyba wszystko, zostają jakieś szczególiki. Można by zrobić jakieś podsumowanie ale to byłoby jednoznaczne ze stworzeniem elektronicznej (tekstowej) wersji booka
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Markuene pisze:gaze : 2d6 hitów S4, zasięg 12", 9+, zboostowana wersja do 48" na 12+

Curse: 12+, 18", pozostaje w grze, woundy na 6+ bez AS, poźniej na 5+ stara śpiewka

podobnie jak ostatnio forbidden knowledge nie pozwala wziac LIFE LORE
Jeśli tego nie będzie mozna potem zdispelować to będzie to jeden z najlepszych czarów w grze :D

Zablokowany