nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
i dlatego to co ważne jest w 1 poście + zdjęcia na którejś tam stronie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
mam prośbę o przedstawienie jakiegoś przykłądowego buildu na smoku, z killerem na górze i masą kawaleri, czy w ogóle da się takie coś ułozyć aby było to sensowneBastor pisze:Dobra, mam booka
Za jakąś godzinkę bedze już w domku - to skrobnę co i jak
Kosa, przerzucasz się na wampiry?
Wisła Kraków.
jak myslicie - jesli dzialo strzela do np. Duchów - oczywiscie ich nie rani, to czy kula leci dalej? bylo to w ktoryms faqq?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Leci dalej
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
tak myslałem, póki nie ma w typie potwór/wielkie zwierze to zasada eteryk nic nie daje, dzieki
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jest to kolejna wielka korzyść z monstrous infantry - ponieważ bardzo dużo jednostek VC (silnik, corpse cart, terrorgej) dział zdecydowanie nie lubi, można przemykać nimi za podwójną linią regenerującej się MI. Podobnie jest to bonus dla generała - staje się dużo mniej podatny na wysnajpowanie z działa w pierwszych turach. Od razu zagrożenie ze strony imperium spada... no może nie w wypadku terrorgeja, w którego naprawdę trzeba się starać, by nie trafić
takie info znalazłem- Vamps can now use the Lore of Shadows, Necromancers only Lore of Vamps or Lore of Death
- Wights indeed have no more magical attacks, just Killing Blow.
- Ghostly Howl and Death Shriek do count as being magical
- Finally confirmed: VDM WILL NOT let us charge anymore frown Even with the new charge rules from the BRB, it's a nerf. No more surprise "Hi, we are zombies in your flank"-attack.
- Zombies are dead-easy ( haha lol ) to raise now: they get an extra D6 wounds if succesfully targeted by ION.
- Vigour Mortis ASF overrules the ALS of the zombies. Yeey! Zombie3
- The powered up versions of both VDM and Hellish Vigour become bubbles, rather than single target spells, with both 12". Synergy guys, synergy!! Keep 2 corpse carts near and you'll have units that have ASF, rerolling hits and rerolling wounds!!
- Cloud of Horror of the Bat Swarms is NICE: "An enemy unit in base contact with one or more Bat Swarms has the ASL special rule." Keep those batties as a support unit and you will not regret it
- Corpse Carts, Coven Thrones and Mortis Engines are chariots. That means Impact Hits!!
- Unholy Lodestone: When a friendly wizard within 6" of ULS succesfully cast INO, he may reroll 1D6 to see how many wounds are restored for each eligible infantry unit
- Varghulf: Hatred, Regen, Terror Undead, Vampiric
- The Flag of the Blood Keep is now a single-blood-knight-unit Standard upgrade, rather than to be found in the magic items section. The cost and function of the banner is still teh same
Khemmler :
Cloak of Mist & Shadow: at beginning of each vampire turn, Kemmler gains Flying or Ethereal until beginning of his next turn.
Chaos Tomb Blade: +2A. If he is in a skellie or GG unit each model he kills may be added to his unit.
Skull Staff: +1 to dispel attempts. Enemy must reveal all magic items within 12" at start of Kemmler's magic phase
He is also level 4 loremaster (vampire lore). and has the Master of the Dead upgrade (increase skeletons beyond starting number).
imo, bym do sędziego poszedł po worsta... jeśli celujesz w duchy których nie możesz zranić a z tyłu jest coś czego nie widzisz i liczysz na dolot kuli ewidentny overguess jak dla mnieMarkuene pisze:jak myslicie - jesli dzialo strzela do np. Duchów - oczywiscie ich nie rani, to czy kula leci dalej? bylo to w ktoryms faqq?
jak coś widać to można w to bezpośrednio celować a nie przez duchy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
misha tylko ja nie rozumiem co napisałeś tak generalnie, co mnie dziwi bo myślałem, że ogarnąłem cały ten, jakże hermetyczny, język battlowy.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
A: When a spell form a Lore of Vampires is successfully cast, the Wizard or another friendly model within 12" recovers 1 Wounds.
0. Signature Spell. Augment. 6+ to Cast, Range 6"/12+ to Cast, Range 12"/18+ to Cast, Range 18": target all friendly Undead units within range, Infantry recover D6 plus caster's Wizard level in Wounds (roll separately for each unit); other troop types recover 1+Wiz.lvl Wounds and Vampiric, Etheral and Large Targets regain 1 Wound. This spell CANNOT heal characters or their mounts.
1. Augment. Cast on 6+, Range 12". Friendly Undead unit in close combat may re-roll failed To Hit rolls until start of caster's next Magic phase. If target is not engaged in CC it may move up to 8" in the same way as in Remaining Moves. OR Cast on 12+ to target ALL fiendly Undead units within 12".
2. Augment. Cast on 8+, Range 12". Friendly Undead unit in may re-roll failed To Wound rolls in Close Combat until start of caster's next Magic phase. OR Cast on 16+ to target ALL friendly Undead units within 12".
3. Magic Missile. Cast on 9+, Range 24" OR Cast on 12+, Range 48. Cause 2D6 St4 hits.
4. Cast on 9+, Range 18". Create new unit of 2D6+3 Zombies anywhere within range, all models in unit must be completely within range, facing any direction, at least 1" from another unit, buildings and impassable terrain, with front rank of at least 5 models. OR Cast on 14+ to summon 2D6+3 Skeleton Warriors instead of Zombies.
5. Hex. Remains in Play. Cast on 12+, Range 18". Roll D6 for every model in target unit - on a roll of '6' that model suffers a Wound with no armour saves. At the end of next Magic phase roll again, this time models suffer a Wound on the roll of 5+, and so on, to a maximum of 2+.
6. Magical Vortex. Remains in Play. Cast on 15+. Small template. Nominate direction, roll artillery dice and multiply result by 3. Any unit beneath or passed over takes D6 S3 hits per rank, with no armour saves. On missfire center template on the caster and scatter it D6". In subsequent turns vortex travels D6" in random direction. OR Cast on 25+ to use large template and increase Strength to 4.
0. Signature Spell. Augment. 6+ to Cast, Range 6"/12+ to Cast, Range 12"/18+ to Cast, Range 18": target all friendly Undead units within range, Infantry recover D6 plus caster's Wizard level in Wounds (roll separately for each unit); other troop types recover 1+Wiz.lvl Wounds and Vampiric, Etheral and Large Targets regain 1 Wound. This spell CANNOT heal characters or their mounts.
1. Augment. Cast on 6+, Range 12". Friendly Undead unit in close combat may re-roll failed To Hit rolls until start of caster's next Magic phase. If target is not engaged in CC it may move up to 8" in the same way as in Remaining Moves. OR Cast on 12+ to target ALL fiendly Undead units within 12".
2. Augment. Cast on 8+, Range 12". Friendly Undead unit in may re-roll failed To Wound rolls in Close Combat until start of caster's next Magic phase. OR Cast on 16+ to target ALL friendly Undead units within 12".
3. Magic Missile. Cast on 9+, Range 24" OR Cast on 12+, Range 48. Cause 2D6 St4 hits.
4. Cast on 9+, Range 18". Create new unit of 2D6+3 Zombies anywhere within range, all models in unit must be completely within range, facing any direction, at least 1" from another unit, buildings and impassable terrain, with front rank of at least 5 models. OR Cast on 14+ to summon 2D6+3 Skeleton Warriors instead of Zombies.
5. Hex. Remains in Play. Cast on 12+, Range 18". Roll D6 for every model in target unit - on a roll of '6' that model suffers a Wound with no armour saves. At the end of next Magic phase roll again, this time models suffer a Wound on the roll of 5+, and so on, to a maximum of 2+.
6. Magical Vortex. Remains in Play. Cast on 15+. Small template. Nominate direction, roll artillery dice and multiply result by 3. Any unit beneath or passed over takes D6 S3 hits per rank, with no armour saves. On missfire center template on the caster and scatter it D6". In subsequent turns vortex travels D6" in random direction. OR Cast on 25+ to use large template and increase Strength to 4.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
debelial to się napisałeś
dopasiona wersja gaze mozna by rzucic z 2 kostek nawet, jesli obok lvl 4 stałby engine.
dopasiona wersja gaze mozna by rzucic z 2 kostek nawet, jesli obok lvl 4 stałby engine.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, o 19:09 przez Marks, łącznie zmieniany 1 raz.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
scan + OCR
chodziło mi o strzelanie z działa co nie ma magicznych ataków do eteryków by osiągnąć cel gdzieś z tyłu w który normalnie nie możesz celować
chodziło mi o strzelanie z działa co nie ma magicznych ataków do eteryków by osiągnąć cel gdzieś z tyłu w który normalnie nie możesz celować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
no tak, jest taki myk co rozpoznaje czcionki.
To akurat zrozumiałem - wynika to z kontekstu. Chodziło mi raczej o overquess i worst
To akurat zrozumiałem - wynika to z kontekstu. Chodziło mi raczej o overquess i worst
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Markuene pisze:To akurat zrozumiałem - wynika to z kontekstu. Chodziło mi raczej o overquess i worst
To pierwsze to spejalne celowanie ponizej statystycznej mozliwosci trafienia, a to drugie to punkty karne za naginanie sytuacji na stole - juz nie pamietam jak to dosadniej było uzasadnianie.
A już wiem - Robisz cos co wsumie jest legalne, ale jest zle postrzegane przez wszystkich graczy i przedewszyskim sedziów - dlatego mam LS od zapobiegania temu.
Cała masa battlowców nawet nie wie za co sie naleza Worsty w czasie turnieju.