ETC 2012
Moderator: swieta_barbara
swieta_barbara pisze:Jeszcze lepszy motyw Angole podniesli - jak ruszysz oddzial, nie mozesz juz go pozniej dotykac.
Wg. RB: 'The player picks one of his units and moves it . . Blah bah. Once the chosen unit has finished it's movement the player can pick and move another unit . . . "
Czyli np. nie ma motywu, ze ruszamy regiment A, potem B, a potem zmieniamy jeszcze kat widzenia oddzialu A.
Bardzo mi sie to podoba. Trzeba lepiej zaplanowac faze ruchu, w konsekwencji bedzie to bardziej progamerskie :]
To akurat byłby dobry motyw, bo ukróciłoby ewentualne wałki na ruchach oddziałów. Jednak może mieć poważny wpływ na czas grania, gdyż każdy gracz wiedząc że nie może zrobić później korekty, będzie dłużej planował ruchy.
już mam patent z kartonikami wielkości oddziału - najpierw poustawiam sobie papierki, posprawdzam LOS i zasięgi a na koniec przesunę każdy oddział na jego miejsce 


Kurde ale patent ;] Zakładam firmę ... Kartoniki do WFB
heheh każy będzie mieć zestaw.

Oczywiście, że ten zapisek jest od dawna w zasadach i to jest nic nowego. Jednak ruszanie kilku oddziałów na raz to jest taka umowa dżentelmeńska. Bez tego faza ruchu trwałaby jeszcze dłużej, bo zamiast oddziałów ruszałoby się "powietrze" i ustawiało kostki w miejscu gdzie hipotetycznie oddział mógłby stać, na koniec gdy już gracz jest pewny wszystkich ustawień to przesuwa wszystkie oddziały jak w podręczniku. Stupid.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Ten Los zajebiście dużo zmienia monsterom, które nie mają zasady LT, bo dostają nagle covera. +to co napisał Karlee, ogólnie wszelkie kombinowanie z zasłanianiem jest uproszczone, tak samo widzi piechota przez kawe, jak kawa przez piechotę... Nie podoba mi się.
To z 1 dotknięciem oddziału całkiem śmieszne i do zaakceptowania, powinno ułatwić wiele spornych sytuacji. Chciałbym zobaczyć bitwę lizaki vs lizaki na takie zasady
To z 1 dotknięciem oddziału całkiem śmieszne i do zaakceptowania, powinno ułatwić wiele spornych sytuacji. Chciałbym zobaczyć bitwę lizaki vs lizaki na takie zasady

malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole

Jak dla mnie i jedna i druga zasada bzdurna totalnie. System LoS jaki obecnie jest, działa i ma sens. Jest Logiczny, nie powoduje większych problemów. Argument, że SLoS jest fajniejszy bo trzeba się od nowa uczyć paczeć jest jak dla mnie z dupy. Dodatkowo masa absurdów, które wynikają z tego typu zasady. Jeżeli chodzi o jednokrotne dotykanie modelu to kolejna bzdura. Mamy dwie zasady : 1. "Model nie może przekroczyć w fazie ruchu swojej podwojonej wartości charakterystyki Mv" oraz powyżej cytowana. Nie ma jednak nigdzie powiedziane, że nie można ruszać się swoją jednostką po tym jak już raz nią się gdzieś ruszymy. Po drugie niemożliwość poprawiania ustawienia jednostek prowadziłaby w prostej linii do tego, że tura np. Lizaków trwałaby 45-60 minut przy ogarniętym graczu, a już obecnie nie jest ona krótka.
P.S.
-Oczywiście cytowany przeze mnie fragment podręcznika jest wzięty kompletnie z dupy, jednak ogólnie oddaje charakter zasady tam zamieszczonej.
P.S.
-Oczywiście cytowany przeze mnie fragment podręcznika jest wzięty kompletnie z dupy, jednak ogólnie oddaje charakter zasady tam zamieszczonej.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
"Once the chosen unit has finished its movement, the player can pick and move another unit, until all the eligible units the player wishes to move have done so." str. 26Golonka pisze: Nie ma jednak nigdzie powiedziane, że nie można ruszać się swoją jednostką po tym jak już raz nią się gdzieś ruszymy.
W praktyce ma to zastosowanie jednie o tyle, że nie można ruszyć np. do przodu jednego oddziału parę cali aby zrobić miejsce innemu, ruszyć innego i następnie cofnąć oddział pierwszy na swoje miejsce.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Moim zdaniem to zabiera dużo więcej czasu, bo ludzie będą grali ruszając się najpierw "w myślach", aby nie ruszyć się źle. A przetwarzanie wirtualne zajmuje dużo więcej zasobów. Będę sobie na karteczce rysował co ma gdzie się ruszyć i dopiero wtedy zacznę ruszać oddziały na stole 
pozdro

pozdro
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
SLoS to jedno - zmienia po prostu podejscie do gry. Co do 'angielskiej' tury ruchu, to po namysle zmieniam zdanie. Jest slaba.
Tak jeszcze dodam - ja na ETC nie pojadę (chyba że jako najemnik, ale nie napalam się - będzie wielu chętnych).
Ale jak myślę, że miałbym pół sezonu grać na jakimś kadłubku Warhammera, to ja to pierdolę.
Nie mam ochoty na te ich dziwaczne wygibasy nieprzypominające gry, którą lubię.
Ale jak myślę, że miałbym pół sezonu grać na jakimś kadłubku Warhammera, to ja to pierdolę.
Nie mam ochoty na te ich dziwaczne wygibasy nieprzypominające gry, którą lubię.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Dla mnie przede wszystkim z dupy opcją jest hipokryzja panów którzy to wymyślają. Najpierw dochodziły głosy, że zachód stoi murem za niezwiększaniem formatu argumentując to tym, że więcej czasu będzie się schodziło na bitwy. W efekcie nie znamy jeszcze formatu ETC, a już wprowadzają kolejne zmiany, które z bazy wydłużają rozgrywkę... bez sensu - banda hipokrytów.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart




- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Zmieniając temat,
Duńczycy nie mają nigdy problemów z wyborem składu
Nie znamy jeszcze ani zasad, ani formatu punktowego, a oni już ogłosili skład:
1,2,3 Denmark!
Duńczycy nie mają nigdy problemów z wyborem składu

Nie znamy jeszcze ani zasad, ani formatu punktowego, a oni już ogłosili skład:
The line up for 2012 is:
Michael Vedel (Coach)
Anders Nøhr
Daniel Hedegaard
Troels Cederholm
Wilhelm Grøfte
Rasmus Hammer
Kent Max Hansen
Mikkel Skadhauge
Asger Granerud
Combined ETC experience on the team = 35 years
Asger
1,2,3 Denmark!

malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
