Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Post autor: Captain Kocoń »

Co do Ogrów to imo najtrudniejszy paring dla lizaków oczywiście głownie przez GW.
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Czy efekt miscastu który przekazujemy z rąk przedwiecznych przeciwnik może przerzucić za pomocą Earthing Rod ?
IMHO nie. Uziemiacz pozwala ci przerzucać miscasty, o ile ty na nie rzucasz. Opis łapek sugeruje że najpierw to ty rzucasz na tablekę i dopiero potem decydujesz czy zaaplikować miscasta wrogowi.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

jw
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Earthing rod :
One use only. If the wizard rolls on the miscast table he can re-roll the result.
Cupped Hands of the Old Ones :
One use only. If the bearer miscasts, roll D6. On a roll of 1 the bearer suffers the results of the miscast as normal. On 2+ the miscast is ignored and if there is a enemy Wizard within line of sight he will suffer its effects.
To tak dla podsumowania :)
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3173
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Podpinając się pod zagadnienie przerzutu miscasta: jak wygląda sprawa z puppetem? Slann ma miscasta, WoCh modyfikuje wynik->slann przerzuca na maga przeciwnika->WoCh znów modyfikuje wynik?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Gracz którego jest tura wybiera czy najpierw działa puppet czy rączki. A ponieważ to zwykle będzie tura lizardów więc najpierw zadziała puppet :wink:
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Tak, ale czy grach chaosu nie może zadeklarować, ze wstrzymuje się z rzucaniem modyfikacji puppeta do momentu gdy wie czy miscast jest jego czy nie :P ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Nie może. Czytaj powyżej. Slann dostaje Miscasta, rzuca na tabelę, gracz wochu modyfikuje(albo nie), a potem na 2 + mag przeciwnika "suffers the effects".
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Frąc
Pseudoklimaciarz
Posty: 22

Post autor: Frąc »

Jako cel bane heada wybieram death hage z kotlem. Czy podwojenie ran dotyczy tylko death hagi, czy tez calego kotla (tzn za jedna rane kociol traci dwie obslugantki)?

Awatar użytkownika
Koorn
Wałkarz
Posty: 87
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Koorn »

to rzucasz na konkretną postać więc tylko Hag

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Imo 2 pierwsze rany idą w witchki, dopiero 3 jest dublowana.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
ŁukaszŻelazek
Mudżahedin
Posty: 219
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ŁukaszŻelazek »

Na przedmiocie jest wyraźnie napisane:
Nominate enemy character (...)
Więc w tym przypadku dublowanie ran dotyczy herosa, inne przedmioty mają napisane "model", "unit", a Bane head ma sprecyzowane.
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.

Ushi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: Ushi »

W którym miejscu przykłada się koniec szablonu zionięcia gdy salamandra strzela ?
Jeśli traktujemy to strzelanie jak zionięcie to należałoby przyłożyć go do jej pyska. (tak jest w RB)
Spotkałem się natomiast z tym, że gracz lizaków dostawiał ten koniec do dowolnego, wybranego przez siebie miejsca frontowej krawędzi podstawki.
Jeśli do drugie zachowanie jest poprawne to gdzie mogę znaleźć zapis tego ?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź
Ushi

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Ushi pisze:Jeśli traktujemy to strzelanie jak zionięcie to należałoby przyłożyć go do jej pyska. (tak jest w RB)
Strzał Salamandry nie jest zionięciem.
Ushi pisze:Jeśli do drugie zachowanie jest poprawne to gdzie mogę znaleźć zapis tego ?
W armybooku lizaków.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Odpowie mi ktoś dokładnie jak działa:
Trafienia pocisków i z uderzenia rozdzielane są w następujący sposób: rzuć K6, 1-4 trafienie w
Salamandrę, 5-6 trafienie w poganiacza.

Działa to tez w CC?
Ktoś nas trafia, rzucamy w kogo trafił, ktoś rani, ewentualne save?
Czy
Ktoś nas trafia, rani na T4, save Salki, niezdane na 5+ zabijają poganiacza
_____________________________________________________________

Kamienie terradonów są auto hitami, czy po wyrzuceniu ile kamieni spadło trafiamy z BS-ki?

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Savujesz normalnie, a potem na 5-6 umiera poganiacz. Nawet w CC.
Lizak pisze:Kamienie terradonów są auto hitami, czy po wyrzuceniu ile kamieni spadło trafiamy z BS-ki?
Autohity, K3 od każdego. Poczytaj booka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Terki masz racje ale jestem za granica a nie mam booka, a wzięło mnie na kmienienie na temat jednostek

Ale czemu tak?
Lizak pisze: Trafienia pocisków i z uderzenia rozdzielane są w następujący sposób: rzuć K6, 1-4 trafienie w
Salamandrę, 5-6 trafienie w poganiacza.
Jest napisane trafienie a trafienie, to tak samo jak masz ta tarcze za 5pkt. co na 2+ odbija trafienie. I to rzucamy odrazu po hicie.
To jest jakoś uściślone w FAQ? czy poprostu sobie tak ktoś wymyślił? jak się gra na masterach itp?

Trochę dla mnie jest dziwna twoja interpreatacja...

Sry za brak konkretów ale nie mam AB i RB przy sobie.

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Obrazek

Wycinek z Rulebooka
Obrazek

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Dobra sorry moja wina, mówiłem ze nie mam RB przy sobie a to jest tam tak ładnie napisane ;D

Wielkie dzięki !, to zdecydowani zwiększy przeżywalność moich salek!

A jeszcze jedno pytanie dotyczące salek War beasty nie wyplacaja stompow?

Awatar użytkownika
Dulltran
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 112

Post autor: Dulltran »

Lizak pisze:Dobra sorry moja wina, mówiłem ze nie mam RB przy sobie a to jest tam tak ładnie napisane ;D

Wielkie dzięki !, to zdecydowani zwiększy przeżywalność moich salek!

A jeszcze jedno pytanie dotyczące salek War beasty nie wyplacaja stompow?
Nie wypłacają stompów, za to są na nie podatne :P
Obrazek

ODPOWIEDZ