Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Post autor: Khuman »

40 jest oki ale na stare oiro max był 35, nie najgorzej, ale plus jakaś magiczna szmata, to max było 33, z maksymalnym bustem ( dwie miazmy na WS ) z magii tak robią siekę nawet WL ale paskudny roll na wiatry i plan siada, szczególnie że często się widziało dwa scrolle czy jakieś - PD / + DD czy kończenie MP

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

No, to prawda. Fajnie by było, gdyby nowe ojro zrobili tak ze 2600 i jakiś bonus dla bestii, albo 2800, bo na 2800 już mi na luzie wchodzi 2x39 ze szmatkami, FCG, do tego 40 gorów +1S, jakaś magia, ze 3 paczki harpii i można grać.

A tak swoją drogą, co się wam lepiej spisuje 5 harpii czy pumbagor?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ale jak nie mam pkt. na scouta w harpiach to wolę razorgora, czyli bardzo często

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Harpie w scoucie? Jak dla mnie marnowanie ptk.
A na nowym ojro niech nam oddadza normalnego ambusha ( bo jeden idzial gorów nie spisuje sie jak trzeba )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Czy ja wiem, czy normalny ambush coś zmieni, może tylko tyle, że więcej raiderów wepcham :/ Gorów masz ograniczoną ilość, więc zamiast pchać jeden duży klocek do ambusha wepchasz 2-3 małe (cóż, zawsze jakiś +). Ja osobiście miast amush-gorów wolę rydwany, mimo, że są mało mobilne, to przydają się do trzymania ze 2-3 tury kombatu jakiegoś plewnego klocka, a szarże kombinowane na tył/bok to samo zło :twisted:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

czasem tak ale częściej na + wychodzi ten scout na harpiach :)

nie wiem czy Ambushowe taktyki są dość pewne, taktycznie, fajnie pojawić się w pierwszej turze na tyłach przeciwnika, ale nie w 3 czy 4 jak mogli sami dam dojść, duże ryzyko, albo w 3 u siebie w deplojmencie :roll:

po za tym myślę że na oiro dalej będzie ograniczenie 0-3 corów, bo nie chciał bym widzieć 5x 40x slavów :?

małe rydwany sama słodycz :D choć z ghulami średnio sobie radzą ;) ten ogranicznik 0-3 oiro blokuje w bestiach jedyną z fajniejszych taktyk na masie chariotów, 6 z cora + 3 specjalowe + 2 z bochaterów i jazda 8)

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Ja się slavów nie boję, gory w wagon(5 w szeregu) i mogą mi nakoczyć :D

Mi te ograniczenia 0-3 cory też nie odpowiadają. Przed modą na euro grałem na 10+ unitach raidersów. Spisywały się, nawet klocek w porywach pogonią.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

A mi 3 czarioty spoko wystarczają, nie radzą sobie tylko z porno skinkami, strasznie ich poisony karcą, ale z ograniczeniem 0-3 to skinek może być 6 klocków (3 zwykłe, które mnie tak nie bolą, i 3 skirmisze).

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

cory zaczynam od 3 rydwanów i trzech skirmishy :D jak pozwalają ograniczenia raczej rosną do 4 a potem gory

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Ja zaczynam od 40 gorów i potem 3 TC i jak się zmieści to skirmisze.... swoją droga, na 2800, do takiego zacnego formatu się przymierzam, w corach mieści mi się:
40 gor, 3xTC, 10gor sztandar, 1 skirmisz. Te małe gory do trzymania szmich przy herdstołnie. Czy to się w ogóle opłaca, taki klocek, gdzie można by schronić szamich ew. ich zasłonić, czy lepiej zamienić na dodatkowe 3 skirmisze? Sztandar tam jest na wypadek blood and glory...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

za szybko do spanikowania jest taka 10 a w skirmishu masz to samo, bo trafiają o jeden gorzej ale o jeden lepiej ranią, ale masz za to mobilność przy herdstonie o wiele lepszą niż w gorach, osobiście tak grałem albo szamanów pasłem samodzielnie koło kamyka

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

No ale jakieś czary utrupiające :/ pedanty, szejdy, nie wiem gutterzy... ciężko ich będzie za herdstonem skampić. Ale jak zacznę tym grać (bo nie mam jeszcze tak duzej armii) to zobaczymy...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

herdstone = 3shamanów z shadow = trzy sygnaturki = - d3 x 3 BS = shadzi i runnersi mogą nie postrzelać 8)

pedant myślę że będzie miał inne ważne cele, o ile będzie mógł być na pegazie, jak będzie na koniku można go zablokować skirmiszem, niech nie daj bóg będzie gdzieś las obok ma przechlapane chłopak :P

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Trzeba też planować wystawienie tak by w 12 calach przeciwnik nie mógł się wystawić gdzieś w dogodnej dla niego pozycji na naszych pleckach. Wtedy ma mocno utrudnione pociśnięcie akurat wrażliwych szamich przy kamyku.
Obrazek

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

No ale przeciwnik może dojść sobie do kamyka, jakąś wykopkę zrobić, orełem podlecieć :/ ale ja na 2k nie zdecyduję się wziąć herdstołna.... czy myślicie, że może to się opłaca na takie punkty? (bez euro)

Awatar użytkownika
MlSlEK
Chuck Norris
Posty: 624
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MlSlEK »

Na ambusze, nie zostawiać pleców, na wykopki masz skirmisz i nie daj się zaszarżować używając kamyka jako przeszkody, niech cię gania wokoło, na orzełki możesz zostawić pumbę w odwodzie do straszenia ptaszysków. Ponadto każdą turę masz magię praktycznie na max i spychasz przeciwnika do defensywy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dobrze napisane :D

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

To w takim układzie czy równanie:

2xBS + herdstone > dodatkowe 10 beastigorów (aby dożyły do momentu kiedy zaatakują... :/) i 1 rydwan

jest prawdziwe?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

to zależy czym lubisz grać :)

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Osobiście wolę zwiększyć masę :twisted: :twisted: :twisted:
magię traktuję jako dodatek, ale zdaję sobie sprawę jaka może być silna. Wieczorkiem wrzucę 2 rozpy - z herdstołem i bez i może mi coś jeszcze doradzicie...

ODPOWIEDZ