Zasięgnąłem rady nativespeekerów i niestety Domino jest tak jak eliah91 mówi.Domino pisze:W swojej turze będą mieć 10, uznasz, że najpierw dostają wsa od mumii, a potem za boost magiczny, czyli wyjdzie 10.
Mimo czarów przez my will be done - king "pomniejsza im WS'a
Czyli tłumacząc: Odział z kingiem dostaje WS10 ale king przekazuje swój niemodyfikowany WS6
więc jednostka dostaje WS6... Tylko King ma w tym wypadku WS10.
Co jest oczywiście idiotyzmem ale takie są zasady - dopóki nie sprostują tego w jakiejś erracie
to zapomnijcie o WS10 na oddziałach z Kingiem i Princem.
(oczywiście mówię o działaniu augmentów typu "speed of light")