Orki na 2,25k

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Orki na 2,25k

Post autor: Wych »

Taka sobie wariacje na szybkie O&G wymyslilem. Pewnie nigdy nie wejdzie w zycie ale chce znac wasza opinie :) Co powiecie?

Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Warboss @ 334 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Porko's Pigstikka [40]

1 Boar Chariot @ [80] Pts


1 Black Orc Big Boss @ 240 Pts
Battle Standard
Armour of Gork [50]

1 Boar Chariot @ [80] Pts

1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]

1 Wolf Chariot @ [60] Pts


1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Wolf Chariot @ [60] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear;Shield; Musician

24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG

24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG

1 Boar Chariot @ 80 Pts

1 Boar Chariot @ 80 Pts

20 Black Orcs @ 368 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Morks Spirit Totem [50]

2 Spear Chukka @ 70 Pts

3 River Trolls @ 180 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 99


Total Army Cost: 2247

Ewentualnie mozna by powymieniac rydwan na wilcze i tym samym troche przyspieszyc armie, ale nie wiem czy to ma wiekszy sens. Bo jakos miejsca dla Gigiego nie widze w takiej rozpisce ;/

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

jak rydwan z generalem odjedzie to trolle beda smutne bardzo.


ogolnie nie silne - ale ciekawe. joł

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Zamiast black orków z totemem zrób big 'unsów, z magów caddych i jeszcze jeden rydwan Ci wejdzie

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

Tez nad tym myslalem :) Z tym ze zamiast Bigunow wrzucilbym kolejne 3*5 wilkow. Trolle nie beda smutne bo maja Mv tylko o 1 mniejszy od generalskiego, czyli praktycznie caly czas beda w jego zasiegu.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Jak generał wyszarżuje to już nie będą w zasięgu i bedą bardzo smutne

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

przesadzacie
troll ma 6M
rydwan 7...w szarzy 14
a w tym samym czasie trolle moga maszerowac-12"

z tym wyjazdem poza zasieg gienka racze bym nie przesadzal...choc w takiej rozpie widzialbym bardziej ironow
no i upgrady na trollach nigdy sie nie splacaja

totem na blorkach slabawy jest-ja bym go dal na big unsach...i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki

nie podoba mi sie bardzo warboss...pigstikka jest IMO slaba

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

1) masz okrojony zasieg szarzy generalem

zalozmy: trolle sa 2" od rydwanu z gen

cel szarzy znajduje sie 14" w strone prawa czyli oddalajac sie od Trolli

Trolle maja ograniczone pole manewru aby nie stracic LD
nastepnie: Trolle masz szarze 12" zalozmy ze jest 2 tura i wyprzedzily rydwan - musza szarzowac gdyz inaczej beda na straconej pozycji

rydwan musi je gonic inaczej straca LD itp

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

IMO jak sie dobrze pogra to beda mialy ld

da sie je zastsowac...choc wolalbym ironguty

Awatar użytkownika
MADD_DOGG
Plewa
Posty: 8
Lokalizacja: Realm of Chaos

Post autor: MADD_DOGG »

Dla mnie mało Nocków na Squigach - tzn. nie ma ich :evil:
Pozatym armia opiera się na piechociei rydwanach do uderzenia a powiem szczeże że testowałem i nie zawsze to wychodzi, taki rydwan czasem nic nie zrobi a BO niekoniecznie się popisze w walce i masz kłopot bo uciekasz w swoja stonę na swoje klocki piechoty itd itp.

Magowie na rydwanach - no fajnie ale do czego?? bo jak mają zaszarżowac to za drodzy, a jak czarowac i trzymac maga od ostrzału to przy HE na te punkty też giną.

Klocki goboli moim zdaniem to podstawa - kosztuja nic a jak dobrze pograsz to moze byc bardzo śmiesznie.

20 slavów szczurzych zaszarżowało rydwan DE połamało i nie dogoniło, potem zaszarżowało w zebrany rydwan i wygoniło ze stołu. Takie rzeczy się zdażaja często bo statystyka mówi ze jak opierasz wszystko na rzutach to moze jednak coś nie wyjść. Rydwany sa straszne ale bardzo losowe i raz połamia nawet najzmyslniej skonstruowany klocek a raz odbija się od gnoblarów :D

Lord MC
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: dziedzina Chaosu

Post autor: Lord MC »

Nie bardzo rozumiem idei tej rozpy :roll:
Niby wszystko jedzie, ale w takim wypadku po co tyle orków?

Pozdro

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Lord MC pisze:Nie bardzo rozumiem idei tej rozpy :roll:
Niby wszystko jedzie, ale w takim wypadku po co tyle orków?

Pozdro
bo najlepiej wjechac rydwan+staticCR

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

quas pisze: bo najlepiej wjechac rydwan+staticCR
Nie. :wink:

Najlepiej to StaticCR + DWA rydwany.
Tyle, że orki mają za szerokie podstawki. :(
Czasem lepiej być Elfem. :wink:
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Nie!
Dwa rydwany + ten banerek co daje +k6 do CR + static. (;

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

i niech liderke rzucaja koscia od animozji :twisted:

Awatar użytkownika
redyforaction
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41
Lokalizacja: konopnica near lublin

Post autor: redyforaction »

i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki

a czy nie lepiej zagrac 1 stone throwerem? przydalby sie na masówki
a drogi nie jest...

a big unsi sie by przydali...

Lord MC
Wałkarz
Posty: 85
Lokalizacja: dziedzina Chaosu

Post autor: Lord MC »

Nie :!:

Jak bym grał orkami to bym nie wystawiał w specialach nic prócz chopp.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

redyforaction pisze:
i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki

a czy nie lepiej zagrac 1 stone throwerem? przydalby sie na masówki
a drogi nie jest...

a big unsi sie by przydali...
ja lubie klope...ma swoje przeslanie
big uns tez nie sa niezbedni

Nie

Jak bym grał orkami to bym nie wystawiał w specialach nic prócz chopp.
buhehehe
a potem trafiasz np na WE i mozesz je sobie wsadzic w doopsko :roll:
albo np w Skavenach...tez ostro sie strzela z chukki...a jakie potezne straty mozna zadac :wink:

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

na skavenyu nie marudz - chociaz w dzwon mozna napieprzac konkretnie ;)

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

To teraz wersja 2.0 :)

Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Warboss @ 316 Pts
General; Heavy Armour
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Sword of Might [10]
Enchanted Shield [15]

1 Boar Chariot @ [80] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 240 Pts
Battle Standard
Armour of Gork [50]

1 Boar Chariot @ [80] Pts

1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Wolf Chariot @ [60] Pts

1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Wolf Chariot @ [60] Pts

28 Goblins @ 132 Pts
Light Armour; Shield;FCG


28 Goblins @ 132 Pts
Light Armour; Shield; FCG

5 Goblin Wolf Riders @ 81 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 81 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician


1 Boar Chariot @ 80 Pts

1 Boar Chariot @ 80 Pts

1 Boar Chariot @ 80 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Giant @ 205 Pts

1 Giant @ 205 Pts

Casting Pool: 6 + 1 BS

Dispel Pool: 4 + 3 DS

Models in Army: 97

Total Army Cost: 2249


Zgodnie z radami wywalilem BO i Trole, a w ich miejsce trafily 2 giganty. Zeby zaoszczedzic troche pkt, a ponadto moc szarzowac rydwanem + static CR zamiast orkow wrzucilem 2 klocki goblinow, ktore moze i sa slabsze, ale przede wszystkim tansze, a CRa daja rownie dobrze.
Mam 2 rydwany ktore sa w stanie same przebic sie przez klocki, 3 zwykle ktore przy odrobinie szczescia tez moga nabruzdzic, no i 2 z magami ktore moze nie walcza najlepiej, ale przy szarzy kombinowanej z wilkami moze i cos pocisna, poza tym daja sporo mobilnosci magom, ktorzy moze i wpuszcza 1 -2 czary na ture.

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

Moim zdaniem lepsze od pierwszej rozpy, ale żeby była bardziej uniwerslana zmieniłbym bounda na kolejnego scrola, a z magów zrobił caddych.

Za zaoszczędzonego pkt można np. wrzucić sieci na gobliny lub wymienić jeden rydwan na kilku sevege boarboyzów, którzy przydaliby się w tej rozpie ;)

ODPOWIEDZ