Orki na 2,25k
Orki na 2,25k
Taka sobie wariacje na szybkie O&G wymyslilem. Pewnie nigdy nie wejdzie w zycie ale chce znac wasza opinie Co powiecie?
Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 334 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Porko's Pigstikka [40]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 240 Pts
Battle Standard
Armour of Gork [50]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear;Shield; Musician
24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
20 Black Orcs @ 368 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Morks Spirit Totem [50]
2 Spear Chukka @ 70 Pts
3 River Trolls @ 180 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2247
Ewentualnie mozna by powymieniac rydwan na wilcze i tym samym troche przyspieszyc armie, ale nie wiem czy to ma wiekszy sens. Bo jakos miejsca dla Gigiego nie widze w takiej rozpisce ;/
Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 334 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Porko's Pigstikka [40]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 240 Pts
Battle Standard
Armour of Gork [50]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear;Shield; Musician
24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
20 Black Orcs @ 368 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Morks Spirit Totem [50]
2 Spear Chukka @ 70 Pts
3 River Trolls @ 180 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2247
Ewentualnie mozna by powymieniac rydwan na wilcze i tym samym troche przyspieszyc armie, ale nie wiem czy to ma wiekszy sens. Bo jakos miejsca dla Gigiego nie widze w takiej rozpisce ;/
jak rydwan z generalem odjedzie to trolle beda smutne bardzo.
ogolnie nie silne - ale ciekawe. joł
ogolnie nie silne - ale ciekawe. joł
przesadzacie
troll ma 6M
rydwan 7...w szarzy 14
a w tym samym czasie trolle moga maszerowac-12"
z tym wyjazdem poza zasieg gienka racze bym nie przesadzal...choc w takiej rozpie widzialbym bardziej ironow
no i upgrady na trollach nigdy sie nie splacaja
totem na blorkach slabawy jest-ja bym go dal na big unsach...i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki
nie podoba mi sie bardzo warboss...pigstikka jest IMO slaba
troll ma 6M
rydwan 7...w szarzy 14
a w tym samym czasie trolle moga maszerowac-12"
z tym wyjazdem poza zasieg gienka racze bym nie przesadzal...choc w takiej rozpie widzialbym bardziej ironow
no i upgrady na trollach nigdy sie nie splacaja
totem na blorkach slabawy jest-ja bym go dal na big unsach...i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki
nie podoba mi sie bardzo warboss...pigstikka jest IMO slaba
1) masz okrojony zasieg szarzy generalem
zalozmy: trolle sa 2" od rydwanu z gen
cel szarzy znajduje sie 14" w strone prawa czyli oddalajac sie od Trolli
Trolle maja ograniczone pole manewru aby nie stracic LD
nastepnie: Trolle masz szarze 12" zalozmy ze jest 2 tura i wyprzedzily rydwan - musza szarzowac gdyz inaczej beda na straconej pozycji
rydwan musi je gonic inaczej straca LD itp
zalozmy: trolle sa 2" od rydwanu z gen
cel szarzy znajduje sie 14" w strone prawa czyli oddalajac sie od Trolli
Trolle maja ograniczone pole manewru aby nie stracic LD
nastepnie: Trolle masz szarze 12" zalozmy ze jest 2 tura i wyprzedzily rydwan - musza szarzowac gdyz inaczej beda na straconej pozycji
rydwan musi je gonic inaczej straca LD itp
Dla mnie mało Nocków na Squigach - tzn. nie ma ich
Pozatym armia opiera się na piechociei rydwanach do uderzenia a powiem szczeże że testowałem i nie zawsze to wychodzi, taki rydwan czasem nic nie zrobi a BO niekoniecznie się popisze w walce i masz kłopot bo uciekasz w swoja stonę na swoje klocki piechoty itd itp.
Magowie na rydwanach - no fajnie ale do czego?? bo jak mają zaszarżowac to za drodzy, a jak czarowac i trzymac maga od ostrzału to przy HE na te punkty też giną.
Klocki goboli moim zdaniem to podstawa - kosztuja nic a jak dobrze pograsz to moze byc bardzo śmiesznie.
20 slavów szczurzych zaszarżowało rydwan DE połamało i nie dogoniło, potem zaszarżowało w zebrany rydwan i wygoniło ze stołu. Takie rzeczy się zdażaja często bo statystyka mówi ze jak opierasz wszystko na rzutach to moze jednak coś nie wyjść. Rydwany sa straszne ale bardzo losowe i raz połamia nawet najzmyslniej skonstruowany klocek a raz odbija się od gnoblarów
Pozatym armia opiera się na piechociei rydwanach do uderzenia a powiem szczeże że testowałem i nie zawsze to wychodzi, taki rydwan czasem nic nie zrobi a BO niekoniecznie się popisze w walce i masz kłopot bo uciekasz w swoja stonę na swoje klocki piechoty itd itp.
Magowie na rydwanach - no fajnie ale do czego?? bo jak mają zaszarżowac to za drodzy, a jak czarowac i trzymac maga od ostrzału to przy HE na te punkty też giną.
Klocki goboli moim zdaniem to podstawa - kosztuja nic a jak dobrze pograsz to moze byc bardzo śmiesznie.
20 slavów szczurzych zaszarżowało rydwan DE połamało i nie dogoniło, potem zaszarżowało w zebrany rydwan i wygoniło ze stołu. Takie rzeczy się zdażaja często bo statystyka mówi ze jak opierasz wszystko na rzutach to moze jednak coś nie wyjść. Rydwany sa straszne ale bardzo losowe i raz połamia nawet najzmyslniej skonstruowany klocek a raz odbija się od gnoblarów
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Nie.quas pisze: bo najlepiej wjechac rydwan+staticCR
Najlepiej to StaticCR + DWA rydwany.
Tyle, że orki mają za szerokie podstawki.
Czasem lepiej być Elfem.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Nie!
Dwa rydwany + ten banerek co daje +k6 do CR + static. (;
Dwa rydwany + ten banerek co daje +k6 do CR + static. (;
- redyforaction
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 41
- Lokalizacja: konopnica near lublin
i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki
a czy nie lepiej zagrac 1 stone throwerem? przydalby sie na masówki
a drogi nie jest...
a big unsi sie by przydali...
ja lubie klope...ma swoje przeslanieredyforaction pisze:i juz sie klaruja pkty na kolejne 2 chukki
a czy nie lepiej zagrac 1 stone throwerem? przydalby sie na masówki
a drogi nie jest...
a big unsi sie by przydali...
big uns tez nie sa niezbedni
buheheheNie
Jak bym grał orkami to bym nie wystawiał w specialach nic prócz chopp.
a potem trafiasz np na WE i mozesz je sobie wsadzic w doopsko
albo np w Skavenach...tez ostro sie strzela z chukki...a jakie potezne straty mozna zadac
na skavenyu nie marudz - chociaz w dzwon mozna napieprzac konkretnie
To teraz wersja 2.0
Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 316 Pts
General; Heavy Armour
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Sword of Might [10]
Enchanted Shield [15]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 240 Pts
Battle Standard
Armour of Gork [50]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
28 Goblins @ 132 Pts
Light Armour; Shield;FCG
28 Goblins @ 132 Pts
Light Armour; Shield; FCG
5 Goblin Wolf Riders @ 81 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 81 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Giant @ 205 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 6 + 1 BS
Dispel Pool: 4 + 3 DS
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2249
Zgodnie z radami wywalilem BO i Trole, a w ich miejsce trafily 2 giganty. Zeby zaoszczedzic troche pkt, a ponadto moc szarzowac rydwanem + static CR zamiast orkow wrzucilem 2 klocki goblinow, ktore moze i sa slabsze, ale przede wszystkim tansze, a CRa daja rownie dobrze.
Mam 2 rydwany ktore sa w stanie same przebic sie przez klocki, 3 zwykle ktore przy odrobinie szczescia tez moga nabruzdzic, no i 2 z magami ktore moze nie walcza najlepiej, ale przy szarzy kombinowanej z wilkami moze i cos pocisna, poza tym daja sporo mobilnosci magom, ktorzy moze i wpuszcza 1 -2 czary na ture.
Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Warboss @ 316 Pts
General; Heavy Armour
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Sword of Might [10]
Enchanted Shield [15]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 240 Pts
Battle Standard
Armour of Gork [50]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
1 Wolf Chariot @ [60] Pts
28 Goblins @ 132 Pts
Light Armour; Shield;FCG
28 Goblins @ 132 Pts
Light Armour; Shield; FCG
5 Goblin Wolf Riders @ 81 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 81 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Giant @ 205 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 6 + 1 BS
Dispel Pool: 4 + 3 DS
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2249
Zgodnie z radami wywalilem BO i Trole, a w ich miejsce trafily 2 giganty. Zeby zaoszczedzic troche pkt, a ponadto moc szarzowac rydwanem + static CR zamiast orkow wrzucilem 2 klocki goblinow, ktore moze i sa slabsze, ale przede wszystkim tansze, a CRa daja rownie dobrze.
Mam 2 rydwany ktore sa w stanie same przebic sie przez klocki, 3 zwykle ktore przy odrobinie szczescia tez moga nabruzdzic, no i 2 z magami ktore moze nie walcza najlepiej, ale przy szarzy kombinowanej z wilkami moze i cos pocisna, poza tym daja sporo mobilnosci magom, ktorzy moze i wpuszcza 1 -2 czary na ture.
- nightclower16
- Mudżahedin
- Posty: 229
- Lokalizacja: SNOT - Gdańsk
Moim zdaniem lepsze od pierwszej rozpy, ale żeby była bardziej uniwerslana zmieniłbym bounda na kolejnego scrola, a z magów zrobił caddych.
Za zaoszczędzonego pkt można np. wrzucić sieci na gobliny lub wymienić jeden rydwan na kilku sevege boarboyzów, którzy przydaliby się w tej rozpie
Za zaoszczędzonego pkt można np. wrzucić sieci na gobliny lub wymienić jeden rydwan na kilku sevege boarboyzów, którzy przydaliby się w tej rozpie