Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: Bizim »

Na 1500 bez zakazu lordów koniecznie bym brał arcy maga.

Ostatnimi czasy trochę ze znajomymi grałem właśnie na takie "małe" punkty i wystawiałem takich bohaterów:

arcymag z niszczarką 255
generał imperium z save 1+ (aomi) i dwurakiem 111
bsb (płyta i płonące ataki) jakoś 93 chyba wychodziło
pegaz 160

Czasem wywalałem pegaza i wrzucałem inżyniera. Generała wrzucałem tylko dla ld, no i czasem coś tam potrafił pokroić. Często stosowałem "manewr" z bannerem +1 ld + generał aby mieć 10 ld.
Reszta rozpy to podstawowo 2x 40 halabard (aby miało co walczyć) + dodatki (maszynki, jakieś detki itp)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Na mniejsze punkty lepszy moim zdaniem jest arcy na furze z małym magiem lighta. Na małe punkty jest mniej rzeczy, które mu zagrażają, sam jest w stanie przytrzymać jakiś oddział, których na stole jest mniej, nie ryzykuje misscasta.
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

furmana to mocny bloker, zawsze coś tam potrafi zrobić/przytrzymać, z Arcymagiem już tak słodko nie jest;
na 1500:
furmana
BSB-eco(jak starczy to orb of thunder, bo potrafi wyciągnąć kości albo usadzić surferów i inne latacze)
mały mag z rodem/niszczarą (przydatny drugi lvl na nim)
powinno starczyć na Pedzia jeszcze
2x40 halek+detki, ile wlezie
2x cannon
czołg

jak coś wejdzie to można albo powiększyć park maszynowy (trzeci cannon) lub zainwestować w mortary
ostatnio włączyłem 10-tki free company z muzykami jako dodatkowe odginaczki/eliminatorów śmietnika

taktyka równie prosta, czołg->birona->do przodu->furmana->blokowanie/kontrowanie/banishemnty z S5, halabardy wchodzą do gry na sam koniec
generalnie na większość się sprawdza, problemy sprawiają WE i szczury, ale te ostatnie na te punkty powinny być do łyknięcia
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Lazur pisze:Mocno elitarna rozpiska. Ten turniej jak rozumiem był bez wystawiania lordów?
Tak, bez lordów. Na małe punkty są przegięci :mrgreen:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Siena pisze:
Lazur pisze:Mocno elitarna rozpiska. Ten turniej jak rozumiem był bez wystawiania lordów?
Tak, bez lordów. Na małe punkty są przegięci :mrgreen:
a co się dziwisz Lazur, w naszej armii, wszystko co elitarne na tle innych booków wychodzi jak standard lub ewentualnie trochę poniżej 8)
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Tym bardziej boli jak jeszcze nie mozemy wystawic tego co chcemy:(
(

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Moja ostateczna rozpiska na 1500 wygląda tak:

Arch Lector
War Altar
Dwurak
Van Horstman
Armour of meteoric iron

Mag światła 2 lvl z dispell scrollem

Bsb ze słomką

35 halabard FCG

26 Flagusi z szefem

2x5 outriderów z muzykiem

2 działa

Helstorm

Rozegrałem dwie gry testowe przeciw Wojownikom Chaosu i HE. Wojownicy na 6 knechtów tzeentcha, 16 wojowników nurgla, 40 maruderów, 5 konnych marudach, Shrine, Mag tzeentcha na dysku.

Knechci utknęli we flagusach na 4 tury.
Warriorzy i marudy zaszarżowały halabardy i dostały kontrę księdza oraz outriderów na tył.
W fazie magii WS10, I10, ASF i +1A i po zabawie. Oba kloce skrojone i zagonione.
Koniec bitwy w 4 turze.
W międzyczasie armaty pożegnały shrine i dyskowca a helstorm konne marudy.

Gdyby nie jedna dobra tura magii to było by ciężko.
Straciłem tylko flagusi ale za to wyczyściłem stół.

Z HE poszło podobnie. Czarowanko we wszystko poza deathstarem swordmasterów. Swordmasterzy ostrzelani z maszyn.
Kluczowa faza walki. Kilka czarów boostujących (weszło tylko speed of light) i kanapczenie flagusiami oraz halabardami. Stół wyczyszczony. Strata 0 pkt.

Nie odczułem braku czołgu za to jestem bardzo zadowolony z Outriderów. Rewelacyjnie sie nadaja jako podpucha. Vanguard. Jeśli wróg nie szarżuje to sobie stoją na pozycji i walą 15 pestek na turę. Jak szarżuje to albo s&s albo flee (zależy jak pakerny unit szarżuje). Później zbieranie i znów odginanie lub s&s.

Helstorm pomimo braku inżyniera ładnie trafia. Wystarczy robić -5 cali od wroga i jest nieźle.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: Animosity

Post autor: Tofic »

Rakietą bez inżyniera da się trafić?! Z takich pierdułek, to lepsze jest chyba 27 flagusów niż 26+1.
Obrazek

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Pewnie że się da. Tylko jest większe prawdopodobieństwo że się wysadzisz albo trafisz swoich. ;]

Outridersi może i spoko podpucha ale wystarczy że zgarną z byle łuków i jest po nich.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ważne że mi działają i że przeciwnicy widzą ich rzadziej niż milicji/spearmenów (nie wiedzą co z tym zrobić...głupieją).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Łuki czy kusze nie będą miały do niczego innego zasięgu tylko do nich więc wątpię żeby przeciwnik sobie w nich nie strzelił (nic nie traci a ma b.duże szanse że zejdą. NO ale jak tobie się sprawdzają to najważniejsze ;]

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Tofic pisze:Z takich pierdułek, to lepsze jest chyba 27 flagusów niż 26+1.
Tofic, Prophet of doom to podstawa, co Ty za herezje opowiadasz?! :shock: :D

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Prophet kilka razy wykazał się zabijając jakiegoś HE dużego maga albo HE bsb albo Czempiona chaosu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Prophet może służyć do radosnej niezłamywalnej kreski :mrgreen: .
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

moja radosna twórczość na nowe Euro, nie ukrywam, że testuję od dłuższego czasu tą koncepcję, modyfikuję o potrzebne itemy oraz maluję T-34 i halabardy; Rafixator widział rozpę w działaniu więc mogę już w sumie się pochwalić, jako bazyl testuję wuja z dość ciekawymi skutkami
zastanawiam się jeszcze czy zostawiać +1 do casta czy dać +1 do Dispela; jedno i drugie przy Euro w rozpie bez scrolla wydaje się dość syte

1 Arch Lector of Sigmar 315 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
The Crimson Amulet [20]
Sword of Might [15]
War Altar

1 Wizard Lord of the Celestial Order 250 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Grey Wand [40]

1 Battle Wizard of the Light Order 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Rod of Power [30]

1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]

1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]

1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour

40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts

40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts

10 Free Company 54 Pts
Musician

10 Free Company 54 Pts
Musician

13 Free Company 77 Pts
Musician; Sergeant

2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts

Models in Army: 143
Total Army Cost: 2400
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Po co te dwie dziesiątki free company?
Bo sporo śmiecia to rozumiem, w klocku 13 pewnie są dwaj magowie. BSB w hordzie siedzi?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

po co?? dodatkowy śmietnik-eliminator; doskonale dają sobie radę z lataczami, fastami i tego typu pierdołami, Pegazord nie musi się tym zajmować na froncie armii tylko śmiga na flance (na drugiej buszuje wujek), magowie i BSB rozsiani po hordach i bunkrze; dodatkowa zaleta tych 10-tek jest taka, że przeciwnik nie jest w stanie za szybko dobrać się do hord i czołgu, przez co mam chwilę na manewry z nimi związane; jeżeli gram z dużą ilością BS-owego strzelania, zanim zginą wszystkie śmieci, ja już jestem u przeciwnika
w skrócie taki pseudo fast-odginaczka ale z 15 atakami :twisted:

czołg jest warzywem poniżej 5 ran :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Ok brzmi przekonywająco. Do tego dosyć klimatyczne zadanie jak na oddziały skazańców. :P

Trzeba jak najszybciej skupować te ich boxy bo pewnie w nowej edycji GW nie omieszka wrzucić ich do nowego boxa ale po 10 z ceną jak state troopsy.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

klimat jak klimat, ja robię ich z piechoty z 6ed. wyglądają bardziej regularnie; zastanawia mnie tylko co dać +1cast czy +1 dispel :-k przy pierwszy wyborze kometka wpada na 7+ :twisted:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Ja maluję armię na nordland więc akurat będą na portowych zabijaków co za trochę brzęku walczą na wojnie. :P

Co do itemu to brałbym +1 do casta. Do dispela zawsze masz te dwie kostki od księdza. Czasem nawet posiadamy więcej dispela niż przeciwnik powera.
Jednak jak ktoś rzuci ifkę to i tak nie możemy zbić, a jak rzucisz kiepsko na wiatry magii i nic nie będziesz mieć w rodzie to pupa blada bo nie dostajemy znikąd kostek powera. Przy +1 do casta możesz nawet na 2 kościach z dużą szansą powodzenia kulać właśnie taką kometę. ;)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

ODPOWIEDZ