Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Na 1500 bez zakazu lordów koniecznie bym brał arcy maga.
Ostatnimi czasy trochę ze znajomymi grałem właśnie na takie "małe" punkty i wystawiałem takich bohaterów:
arcymag z niszczarką 255
generał imperium z save 1+ (aomi) i dwurakiem 111
bsb (płyta i płonące ataki) jakoś 93 chyba wychodziło
pegaz 160
Czasem wywalałem pegaza i wrzucałem inżyniera. Generała wrzucałem tylko dla ld, no i czasem coś tam potrafił pokroić. Często stosowałem "manewr" z bannerem +1 ld + generał aby mieć 10 ld.
Reszta rozpy to podstawowo 2x 40 halabard (aby miało co walczyć) + dodatki (maszynki, jakieś detki itp)
Ostatnimi czasy trochę ze znajomymi grałem właśnie na takie "małe" punkty i wystawiałem takich bohaterów:
arcymag z niszczarką 255
generał imperium z save 1+ (aomi) i dwurakiem 111
bsb (płyta i płonące ataki) jakoś 93 chyba wychodziło
pegaz 160
Czasem wywalałem pegaza i wrzucałem inżyniera. Generała wrzucałem tylko dla ld, no i czasem coś tam potrafił pokroić. Często stosowałem "manewr" z bannerem +1 ld + generał aby mieć 10 ld.
Reszta rozpy to podstawowo 2x 40 halabard (aby miało co walczyć) + dodatki (maszynki, jakieś detki itp)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
furmana to mocny bloker, zawsze coś tam potrafi zrobić/przytrzymać, z Arcymagiem już tak słodko nie jest;
na 1500:
furmana
BSB-eco(jak starczy to orb of thunder, bo potrafi wyciągnąć kości albo usadzić surferów i inne latacze)
mały mag z rodem/niszczarą (przydatny drugi lvl na nim)
powinno starczyć na Pedzia jeszcze
2x40 halek+detki, ile wlezie
2x cannon
czołg
jak coś wejdzie to można albo powiększyć park maszynowy (trzeci cannon) lub zainwestować w mortary
ostatnio włączyłem 10-tki free company z muzykami jako dodatkowe odginaczki/eliminatorów śmietnika
taktyka równie prosta, czołg->birona->do przodu->furmana->blokowanie/kontrowanie/banishemnty z S5, halabardy wchodzą do gry na sam koniec
generalnie na większość się sprawdza, problemy sprawiają WE i szczury, ale te ostatnie na te punkty powinny być do łyknięcia
na 1500:
furmana
BSB-eco(jak starczy to orb of thunder, bo potrafi wyciągnąć kości albo usadzić surferów i inne latacze)
mały mag z rodem/niszczarą (przydatny drugi lvl na nim)
powinno starczyć na Pedzia jeszcze
2x40 halek+detki, ile wlezie
2x cannon
czołg
jak coś wejdzie to można albo powiększyć park maszynowy (trzeci cannon) lub zainwestować w mortary
ostatnio włączyłem 10-tki free company z muzykami jako dodatkowe odginaczki/eliminatorów śmietnika
taktyka równie prosta, czołg->birona->do przodu->furmana->blokowanie/kontrowanie/banishemnty z S5, halabardy wchodzą do gry na sam koniec
generalnie na większość się sprawdza, problemy sprawiają WE i szczury, ale te ostatnie na te punkty powinny być do łyknięcia
a co się dziwisz Lazur, w naszej armii, wszystko co elitarne na tle innych booków wychodzi jak standard lub ewentualnie trochę poniżejSiena pisze:Tak, bez lordów. Na małe punkty są przegięciLazur pisze:Mocno elitarna rozpiska. Ten turniej jak rozumiem był bez wystawiania lordów?

Moja ostateczna rozpiska na 1500 wygląda tak:
Arch Lector
War Altar
Dwurak
Van Horstman
Armour of meteoric iron
Mag światła 2 lvl z dispell scrollem
Bsb ze słomką
35 halabard FCG
26 Flagusi z szefem
2x5 outriderów z muzykiem
2 działa
Helstorm
Rozegrałem dwie gry testowe przeciw Wojownikom Chaosu i HE. Wojownicy na 6 knechtów tzeentcha, 16 wojowników nurgla, 40 maruderów, 5 konnych marudach, Shrine, Mag tzeentcha na dysku.
Knechci utknęli we flagusach na 4 tury.
Warriorzy i marudy zaszarżowały halabardy i dostały kontrę księdza oraz outriderów na tył.
W fazie magii WS10, I10, ASF i +1A i po zabawie. Oba kloce skrojone i zagonione.
Koniec bitwy w 4 turze.
W międzyczasie armaty pożegnały shrine i dyskowca a helstorm konne marudy.
Gdyby nie jedna dobra tura magii to było by ciężko.
Straciłem tylko flagusi ale za to wyczyściłem stół.
Z HE poszło podobnie. Czarowanko we wszystko poza deathstarem swordmasterów. Swordmasterzy ostrzelani z maszyn.
Kluczowa faza walki. Kilka czarów boostujących (weszło tylko speed of light) i kanapczenie flagusiami oraz halabardami. Stół wyczyszczony. Strata 0 pkt.
Nie odczułem braku czołgu za to jestem bardzo zadowolony z Outriderów. Rewelacyjnie sie nadaja jako podpucha. Vanguard. Jeśli wróg nie szarżuje to sobie stoją na pozycji i walą 15 pestek na turę. Jak szarżuje to albo s&s albo flee (zależy jak pakerny unit szarżuje). Później zbieranie i znów odginanie lub s&s.
Helstorm pomimo braku inżyniera ładnie trafia. Wystarczy robić -5 cali od wroga i jest nieźle.
Arch Lector
War Altar
Dwurak
Van Horstman
Armour of meteoric iron
Mag światła 2 lvl z dispell scrollem
Bsb ze słomką
35 halabard FCG
26 Flagusi z szefem
2x5 outriderów z muzykiem
2 działa
Helstorm
Rozegrałem dwie gry testowe przeciw Wojownikom Chaosu i HE. Wojownicy na 6 knechtów tzeentcha, 16 wojowników nurgla, 40 maruderów, 5 konnych marudach, Shrine, Mag tzeentcha na dysku.
Knechci utknęli we flagusach na 4 tury.
Warriorzy i marudy zaszarżowały halabardy i dostały kontrę księdza oraz outriderów na tył.
W fazie magii WS10, I10, ASF i +1A i po zabawie. Oba kloce skrojone i zagonione.
Koniec bitwy w 4 turze.
W międzyczasie armaty pożegnały shrine i dyskowca a helstorm konne marudy.
Gdyby nie jedna dobra tura magii to było by ciężko.
Straciłem tylko flagusi ale za to wyczyściłem stół.
Z HE poszło podobnie. Czarowanko we wszystko poza deathstarem swordmasterów. Swordmasterzy ostrzelani z maszyn.
Kluczowa faza walki. Kilka czarów boostujących (weszło tylko speed of light) i kanapczenie flagusiami oraz halabardami. Stół wyczyszczony. Strata 0 pkt.
Nie odczułem braku czołgu za to jestem bardzo zadowolony z Outriderów. Rewelacyjnie sie nadaja jako podpucha. Vanguard. Jeśli wróg nie szarżuje to sobie stoją na pozycji i walą 15 pestek na turę. Jak szarżuje to albo s&s albo flee (zależy jak pakerny unit szarżuje). Później zbieranie i znów odginanie lub s&s.
Helstorm pomimo braku inżyniera ładnie trafia. Wystarczy robić -5 cali od wroga i jest nieźle.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Pewnie że się da. Tylko jest większe prawdopodobieństwo że się wysadzisz albo trafisz swoich. ;]
Outridersi może i spoko podpucha ale wystarczy że zgarną z byle łuków i jest po nich.
Outridersi może i spoko podpucha ale wystarczy że zgarną z byle łuków i jest po nich.
Ważne że mi działają i że przeciwnicy widzą ich rzadziej niż milicji/spearmenów (nie wiedzą co z tym zrobić...głupieją).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Łuki czy kusze nie będą miały do niczego innego zasięgu tylko do nich więc wątpię żeby przeciwnik sobie w nich nie strzelił (nic nie traci a ma b.duże szanse że zejdą. NO ale jak tobie się sprawdzają to najważniejsze ;]
Prophet kilka razy wykazał się zabijając jakiegoś HE dużego maga albo HE bsb albo Czempiona chaosu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Prophet może służyć do radosnej niezłamywalnej kreski
.

Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
moja radosna twórczość na nowe Euro, nie ukrywam, że testuję od dłuższego czasu tą koncepcję, modyfikuję o potrzebne itemy oraz maluję T-34 i halabardy; Rafixator widział rozpę w działaniu więc mogę już w sumie się pochwalić, jako bazyl testuję wuja z dość ciekawymi skutkami
zastanawiam się jeszcze czy zostawiać +1 do casta czy dać +1 do Dispela; jedno i drugie przy Euro w rozpie bez scrolla wydaje się dość syte
1 Arch Lector of Sigmar 315 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
The Crimson Amulet [20]
Sword of Might [15]
War Altar
1 Wizard Lord of the Celestial Order 250 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Grey Wand [40]
1 Battle Wizard of the Light Order 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
10 Free Company 54 Pts
Musician
10 Free Company 54 Pts
Musician
13 Free Company 77 Pts
Musician; Sergeant
2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 143
Total Army Cost: 2400
zastanawiam się jeszcze czy zostawiać +1 do casta czy dać +1 do Dispela; jedno i drugie przy Euro w rozpie bez scrolla wydaje się dość syte
1 Arch Lector of Sigmar 315 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
The Crimson Amulet [20]
Sword of Might [15]
War Altar
1 Wizard Lord of the Celestial Order 250 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Grey Wand [40]
1 Battle Wizard of the Light Order 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Rod of Power [30]
1 Captain - Battle Standard Bearer 103 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Biting Blade [5]
1 Captain 160 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Battle [15]
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Master Engineer 67 Pts
Light Armour
40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
40 Halberdiers 270 Pts
FCG
5 Free Company Detachment [25] Pts
5 Free Company Detachment [25] Pts
10 Free Company 54 Pts
Musician
10 Free Company 54 Pts
Musician
13 Free Company 77 Pts
Musician; Sergeant
2x Great Cannon 2x 100 Pts
2x Mortar 2x 75 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
Models in Army: 143
Total Army Cost: 2400
po co?? dodatkowy śmietnik-eliminator; doskonale dają sobie radę z lataczami, fastami i tego typu pierdołami, Pegazord nie musi się tym zajmować na froncie armii tylko śmiga na flance (na drugiej buszuje wujek), magowie i BSB rozsiani po hordach i bunkrze; dodatkowa zaleta tych 10-tek jest taka, że przeciwnik nie jest w stanie za szybko dobrać się do hord i czołgu, przez co mam chwilę na manewry z nimi związane; jeżeli gram z dużą ilością BS-owego strzelania, zanim zginą wszystkie śmieci, ja już jestem u przeciwnika
w skrócie taki pseudo fast-odginaczka ale z 15 atakami
czołg jest warzywem poniżej 5 ran
w skrócie taki pseudo fast-odginaczka ale z 15 atakami

czołg jest warzywem poniżej 5 ran

Ok brzmi przekonywająco. Do tego dosyć klimatyczne zadanie jak na oddziały skazańców. 
Trzeba jak najszybciej skupować te ich boxy bo pewnie w nowej edycji GW nie omieszka wrzucić ich do nowego boxa ale po 10 z ceną jak state troopsy.

Trzeba jak najszybciej skupować te ich boxy bo pewnie w nowej edycji GW nie omieszka wrzucić ich do nowego boxa ale po 10 z ceną jak state troopsy.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
klimat jak klimat, ja robię ich z piechoty z 6ed. wyglądają bardziej regularnie; zastanawia mnie tylko co dać +1cast czy +1 dispel
przy pierwszy wyborze kometka wpada na 7+ 


Ja maluję armię na nordland więc akurat będą na portowych zabijaków co za trochę brzęku walczą na wojnie. 
Co do itemu to brałbym +1 do casta. Do dispela zawsze masz te dwie kostki od księdza. Czasem nawet posiadamy więcej dispela niż przeciwnik powera.
Jednak jak ktoś rzuci ifkę to i tak nie możemy zbić, a jak rzucisz kiepsko na wiatry magii i nic nie będziesz mieć w rodzie to pupa blada bo nie dostajemy znikąd kostek powera. Przy +1 do casta możesz nawet na 2 kościach z dużą szansą powodzenia kulać właśnie taką kometę.

Co do itemu to brałbym +1 do casta. Do dispela zawsze masz te dwie kostki od księdza. Czasem nawet posiadamy więcej dispela niż przeciwnik powera.
Jednak jak ktoś rzuci ifkę to i tak nie możemy zbić, a jak rzucisz kiepsko na wiatry magii i nic nie będziesz mieć w rodzie to pupa blada bo nie dostajemy znikąd kostek powera. Przy +1 do casta możesz nawet na 2 kościach z dużą szansą powodzenia kulać właśnie taką kometę.

Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.