Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
O fuck defensywne bestie!
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
900 Bestie na turniej parowy do gry z OK(1500- duży mag, BSB, kloc Ironów, 4 Mournfangi, do wyboru ironblaster/firebelly)
Gorbule Gen 222
General; Heavy Armour; Shield
Dragon Helm 10 - +1 AS 2+ WS vs Flamings
Gnarled Hide 15 - 5+ Scaly Skin
Dawnstone 25 - Reroll Save
5 Harpy 55
5 Harpy Scout 70
4 Pumby 220
Pumba 55
3x Rydwan 3x 80
6 Ungorów 36
Gorbule Gen 222
General; Heavy Armour; Shield
Dragon Helm 10 - +1 AS 2+ WS vs Flamings
Gnarled Hide 15 - 5+ Scaly Skin
Dawnstone 25 - Reroll Save
5 Harpy 55
5 Harpy Scout 70
4 Pumby 220
Pumba 55
3x Rydwan 3x 80
6 Ungorów 36
@Jacek, Wertyg, Khuman
Też wolę ofens, chciałem się tylko podzielic pomysłem, choć napewno potestuję rozpę.
Ale nie grałbym tym defensywnie, a raczej ostrożnym do przodu.
Nie umiem usiedzieć w miejscu
Też wolę ofens, chciałem się tylko podzielic pomysłem, choć napewno potestuję rozpę.
Ale nie grałbym tym defensywnie, a raczej ostrożnym do przodu.
Nie umiem usiedzieć w miejscu
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
Krusk - Poza tym że bardzo mi sie to podoba to sprostuje po mojemu że niezależnie czy Shaman ma skirmish czy nie w zasadzie hunting speara masz napisane że po marszu nie rzucasz.
Khuman - fetish dział tylko z jedną snajperką niestety
Khuman - fetish dział tylko z jedną snajperką niestety
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
coś w tym jest, prawie jak puppetKlops pisze:z 2 i 5, ale zadawanie 75% a 50% ran robi różnice w przypadku 2 . I tak najlepsze jest wybieranie oddziału w fazie przeciwnika i liczenie na miskasty.
faktycznie, nie znam tego loru dokładnie, nie grałem na nim ani razuDibo pisze:Khuman - fetish dział tylko z jedną snajperką niestety
może ten wild nie jest najgorszy w takim razie, zawsze pociski z beasta i wilda, do tego rzygnięcie jest, może być ciekawie
czary
jeśli idziemy do kombatu 0 jest wporzo (przydało by się tylko do d6+1)
1 jest syta jeśli rzucamy dużo 6(nie dla mnie)
2 mały zasięg, hordowość i BSB czynią ten czar niegrywalnym
3 nigdy nie jest się by zionąć do oddziału a w walce całkiem całkiem jakieś 3 woudy dla T3 więc bez rewelki, jedyne co go ratuje to o Savów
4 jak kawa i monstery staną się groźne to nawet fajny( zajebiste na salki)
5 Dobty Boost nie jest zły
6 Przywołanie Ghorgony czy Jabera kosztem jednego wounda(na dużym szamanie oblejemy tego T 1 zanim stwór ginie)
wild jest fajny, przydałoby mu się jednak parę zmian np zamiana 0 z 1, możliwość przywołania cygora, testy Ld bez gienia i bsb na oddziały w 18 i mamy super czar zmiękczający całą armię wroga
Do rozpatrzenia w drużynówkach bo może się sprawdzać na lizaki
jeśli idziemy do kombatu 0 jest wporzo (przydało by się tylko do d6+1)
1 jest syta jeśli rzucamy dużo 6(nie dla mnie)
2 mały zasięg, hordowość i BSB czynią ten czar niegrywalnym
3 nigdy nie jest się by zionąć do oddziału a w walce całkiem całkiem jakieś 3 woudy dla T3 więc bez rewelki, jedyne co go ratuje to o Savów
4 jak kawa i monstery staną się groźne to nawet fajny( zajebiste na salki)
5 Dobty Boost nie jest zły
6 Przywołanie Ghorgony czy Jabera kosztem jednego wounda(na dużym szamanie oblejemy tego T 1 zanim stwór ginie)
wild jest fajny, przydałoby mu się jednak parę zmian np zamiana 0 z 1, możliwość przywołania cygora, testy Ld bez gienia i bsb na oddziały w 18 i mamy super czar zmiękczający całą armię wroga
Do rozpatrzenia w drużynówkach bo może się sprawdzać na lizaki
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
0. ni używałem
1. fajny czar z fetyszem
2. BSB i czar jest słąby
3. samo przesie jest świetne, z fetyszem benialne
4. bretonia, chaos knihgty, hydra, salki, hellcanon, murfangi, a nie daj borze jakiś smok się pojawi na większe pkt. całkiem niezły czar
5. " Dobry Boost nie jest zły "
6. fajny czar ale nie dla dużego shamana, szkoda jego potencjału
fakt nie jest to genialny lor ale ma swoje kilka fajnych czarów, z fetyszek kilka więcej
z tym przywoływaniem Cygora to przesadziłeś strasznie nie fluffowe to by było, jak by można było normalnie czarować to był by genialnym czarem, na wet nie wspomnę że dispela też z niego nie mamy
na lizaki noże i tak ale nie przy takiej defensywnej rozpisce
1. fajny czar z fetyszem
2. BSB i czar jest słąby
3. samo przesie jest świetne, z fetyszem benialne
4. bretonia, chaos knihgty, hydra, salki, hellcanon, murfangi, a nie daj borze jakiś smok się pojawi na większe pkt. całkiem niezły czar
5. " Dobry Boost nie jest zły "
6. fajny czar ale nie dla dużego shamana, szkoda jego potencjału
fakt nie jest to genialny lor ale ma swoje kilka fajnych czarów, z fetyszek kilka więcej
z tym przywoływaniem Cygora to przesadziłeś strasznie nie fluffowe to by było, jak by można było normalnie czarować to był by genialnym czarem, na wet nie wspomnę że dispela też z niego nie mamy
na lizaki noże i tak ale nie przy takiej defensywnej rozpisce
Beastlord
General; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [15.0]
Warrior Bane [5.0]
Great Bray-Shaman
Lore of Shadow; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Endurance [30.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Wargor
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]
Bray Shaman
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
Bray Shaman @
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
10 Ungor Raiders
10 Ungor Raiders
6 Ungor Raiders
40 Gor Herd
2ndWeapon; FCG
18 Gor Herd
2ndWeapon; Musician
29 Bestigor Herd
FCG,Banner of Swiftness
28 Bestigor Herd
FCG,Standard of Discipline
5 Harpies
1 Razorgors
1 Razorgors
Models in Army: 153
Total Army Cost: 2600
General; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [15.0]
Warrior Bane [5.0]
Great Bray-Shaman
Lore of Shadow; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Endurance [30.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Wargor
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]
Bray Shaman
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
Bray Shaman @
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
10 Ungor Raiders
10 Ungor Raiders
6 Ungor Raiders
40 Gor Herd
2ndWeapon; FCG
18 Gor Herd
2ndWeapon; Musician
29 Bestigor Herd
FCG,Banner of Swiftness
28 Bestigor Herd
FCG,Standard of Discipline
5 Harpies
1 Razorgors
1 Razorgors
Models in Army: 153
Total Army Cost: 2600
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
brakuje mi tu BSB z +1S dla dużych gorów, by miały pewne 4S, co by dało 3 eleganckie hordy z atakiem
dużego z beastem, a małych z shadowem bym dał
ungory skrócił do minimum 6 chempion muzyk, albo tylko piętak, i dodał albo kolejną piątkę harpi albo dokupił bestigorów
dużego z beastem, a małych z shadowem bym dał
ungory skrócił do minimum 6 chempion muzyk, albo tylko piętak, i dodał albo kolejną piątkę harpi albo dokupił bestigorów
Oto moja rozpa z drafta (polecam format do bezciśnieniowej rozgrywki, gdzie liczy się skil i trochę farta.)
Tworzysz rozpę na mniej więcej 1000, jedyne restrykcje to posiadanie 6 oddziałów w tym jeden to hero mogący być gieniem. Przd 1 bitwą wszystkie oddziały są mieszane i każdy losuje 6, następie wybiera 1 i podaje pozostałe 5 w prawo, i tak do skutku. Za brak gienia automatycznie -50.
Bray shaman lv 1 Wild 270
Razorgor Chariot
Hunting Spear-Magic Spear, may be use as Bolt thrower, but not after marching, may S&S, 24”
Cygor 275
13 Bestigors 250
Standar, champion(+1 attack at base S, no weapon bonus)
Totem of Rust(-1 to AS in 6”, in base contact with banner -2 AS)
13 Gor Herd 129
FCG, Shields
2x5 Ungor Raiders 2x39
Musician, champion, shortbow, skirmish
I tak rydwan fajny gorzej z magiem, cygor jak to cygor klopa fajna że nie ma w formacie lekkiego strzelania to miazgę robi. Najlepiej wydane punkty to jednak Bestigory, zmienił bym gift na szefie bo dodatkowy atak za mocny. Mina graczy jak im mówisz że klocek z dwórakami nie ma sejwa bez cenna.
Tworzysz rozpę na mniej więcej 1000, jedyne restrykcje to posiadanie 6 oddziałów w tym jeden to hero mogący być gieniem. Przd 1 bitwą wszystkie oddziały są mieszane i każdy losuje 6, następie wybiera 1 i podaje pozostałe 5 w prawo, i tak do skutku. Za brak gienia automatycznie -50.
Bray shaman lv 1 Wild 270
Razorgor Chariot
Hunting Spear-Magic Spear, may be use as Bolt thrower, but not after marching, may S&S, 24”
Cygor 275
13 Bestigors 250
Standar, champion(+1 attack at base S, no weapon bonus)
Totem of Rust(-1 to AS in 6”, in base contact with banner -2 AS)
13 Gor Herd 129
FCG, Shields
2x5 Ungor Raiders 2x39
Musician, champion, shortbow, skirmish
I tak rydwan fajny gorzej z magiem, cygor jak to cygor klopa fajna że nie ma w formacie lekkiego strzelania to miazgę robi. Najlepiej wydane punkty to jednak Bestigory, zmienił bym gift na szefie bo dodatkowy atak za mocny. Mina graczy jak im mówisz że klocek z dwórakami nie ma sejwa bez cenna.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
my na 1000, wymyślaliśmy takie patrolowe zasady:
- nie lordom
- bez dużych wersji czarów
- 0-1 magowie
- max 3 maszyny i każda jest 0-1
- max daw takie same odziały
- max 30 modeli w unicie
- max 350pkt. na oddziale
fajne ograniczenia, i można poszaleć każdą armią
- nie lordom
- bez dużych wersji czarów
- 0-1 magowie
- max 3 maszyny i każda jest 0-1
- max daw takie same odziały
- max 30 modeli w unicie
- max 350pkt. na oddziale
fajne ograniczenia, i można poszaleć każdą armią
tylko że moja armia składała się z
I Gra
10 Furii, 25 Wariorów DE, 5 CoK DE, 4 Fiendy, Gigant Orki, 6 Snotlingów
2 Gra
Bray Shaman na rydwanie, 2 Crashery, 2 Mournfangi, 5 Ungorów Gigant Tzeencha, 3 Irongutów
3 Gra
Bray Shaman na rydwanie, 3 Irongutów, 3 Bullle, 5 Outridersów, Cygor, 10 Furii
I Gra
10 Furii, 25 Wariorów DE, 5 CoK DE, 4 Fiendy, Gigant Orki, 6 Snotlingów
2 Gra
Bray Shaman na rydwanie, 2 Crashery, 2 Mournfangi, 5 Ungorów Gigant Tzeencha, 3 Irongutów
3 Gra
Bray Shaman na rydwanie, 3 Irongutów, 3 Bullle, 5 Outridersów, Cygor, 10 Furii
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jeśli ktoś lubi grać swoją armią to jednak to jest lepsze
po drugie taki mieszany format jest fajny dla dużej liczby ludzi tak min 18 / 24 przynajmniej tak mi się wydaje, i żeby fajnie się dzieliło przez 6, bo jak ktoś będzie miał np.: więcej unitów, może być tak że ktoś będzie miał mniej pkt. na stole niż przeciwnik
po drugie taki mieszany format jest fajny dla dużej liczby ludzi tak min 18 / 24 przynajmniej tak mi się wydaje, i żeby fajnie się dzieliło przez 6, bo jak ktoś będzie miał np.: więcej unitów, może być tak że ktoś będzie miał mniej pkt. na stole niż przeciwnik
Też bym zmniejszył ale nie moge bo minimum core mi nie pozwala
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
A po co mi klocek 26 gorów do ambusha?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...