Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: wertyg »

O fuck defensywne bestie! :D
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Chujowizna, Doombulle wpadające na pełnej k....e to jest to, co w tej armii jest najfajniejsze :wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

kto wie może zadziała choć pewności nie ma, też wolę CC rozpiski :twisted:

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

900 Bestie na turniej parowy do gry z OK(1500- duży mag, BSB, kloc Ironów, 4 Mournfangi, do wyboru ironblaster/firebelly)

Gorbule Gen 222
General; Heavy Armour; Shield
Dragon Helm 10 - +1 AS 2+ WS vs Flamings
Gnarled Hide 15 - 5+ Scaly Skin
Dawnstone 25 - Reroll Save

5 Harpy 55
5 Harpy Scout 70
4 Pumby 220
Pumba 55
3x Rydwan 3x 80
6 Ungorów 36

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

@Jacek, Wertyg, Khuman
Też wolę ofens, chciałem się tylko podzielic pomysłem, choć napewno potestuję rozpę.
Ale nie grałbym tym defensywnie, a raczej ostrożnym do przodu.
Nie umiem usiedzieć w miejscu :D
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Krusk - Poza tym że bardzo mi sie to podoba to sprostuje po mojemu że niezależnie czy Shaman ma skirmish czy nie w zasadzie hunting speara masz napisane że po marszu nie rzucasz.
Khuman - fetish dział tylko z jedną snajperką niestety
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

z 2 i 5, ale zadawanie 75% a 50% ran robi różnice w przypadku 2 . I tak najlepsze jest wybieranie oddziału w fazie przeciwnika i liczenie na miskasty.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Klops pisze:z 2 i 5, ale zadawanie 75% a 50% ran robi różnice w przypadku 2 . I tak najlepsze jest wybieranie oddziału w fazie przeciwnika i liczenie na miskasty.
coś w tym jest, prawie jak puppet ;)
Dibo pisze:Khuman - fetish dział tylko z jedną snajperką niestety
faktycznie, nie znam tego loru dokładnie, nie grałem na nim ani razu :P
może ten wild nie jest najgorszy w takim razie, zawsze pociski z beasta i wilda, do tego rzygnięcie jest, może być ciekawie :)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

czary

jeśli idziemy do kombatu 0 jest wporzo (przydało by się tylko do d6+1)
1 jest syta jeśli rzucamy dużo 6(nie dla mnie)
2 mały zasięg, hordowość i BSB czynią ten czar niegrywalnym
3 nigdy nie jest się by zionąć do oddziału a w walce całkiem całkiem jakieś 3 woudy dla T3 więc bez rewelki, jedyne co go ratuje to o Savów
4 jak kawa i monstery staną się groźne to nawet fajny( zajebiste na salki)
5 Dobty Boost nie jest zły
6 Przywołanie Ghorgony czy Jabera kosztem jednego wounda(na dużym szamanie oblejemy tego T 1 zanim stwór ginie)

wild jest fajny, przydałoby mu się jednak parę zmian np zamiana 0 z 1, możliwość przywołania cygora, testy Ld bez gienia i bsb na oddziały w 18 i mamy super czar zmiękczający całą armię wroga

Do rozpatrzenia w drużynówkach bo może się sprawdzać na lizaki

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

0. ni używałem
1. fajny czar z fetyszem
2. BSB i czar jest słąby
3. samo przesie jest świetne, z fetyszem benialne
4. bretonia, chaos knihgty, hydra, salki, hellcanon, murfangi, a nie daj borze jakiś smok się pojawi na większe pkt. całkiem niezły czar
5. " Dobry Boost nie jest zły "
6. fajny czar ale nie dla dużego shamana, szkoda jego potencjału

fakt nie jest to genialny lor ale ma swoje kilka fajnych czarów, z fetyszek kilka więcej

z tym przywoływaniem Cygora to przesadziłeś strasznie nie fluffowe to by było, jak by można było normalnie czarować to był by genialnym czarem, na wet nie wspomnę że dispela też z niego nie mamy

na lizaki noże i tak ale nie przy takiej defensywnej rozpisce :P

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Beastlord
General; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [15.0]
Warrior Bane [5.0]

Great Bray-Shaman
Lore of Shadow; Magic Level 4; 2ndWeapon; Braystaff
Talisman of Endurance [30.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Wargor
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]

Bray Shaman
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

Bray Shaman @
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]

10 Ungor Raiders
10 Ungor Raiders
6 Ungor Raiders

40 Gor Herd
2ndWeapon; FCG

18 Gor Herd
2ndWeapon; Musician

29 Bestigor Herd
FCG,Banner of Swiftness

28 Bestigor Herd
FCG,Standard of Discipline

5 Harpies

1 Razorgors
1 Razorgors

Models in Army: 153
Total Army Cost: 2600
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

brakuje mi tu BSB z +1S dla dużych gorów, by miały pewne 4S, co by dało 3 eleganckie hordy z atakiem

dużego z beastem, a małych z shadowem bym dał

ungory skrócił do minimum 6 chempion muzyk, albo tylko piętak, i dodał albo kolejną piątkę harpi albo dokupił bestigorów

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Oto moja rozpa z drafta (polecam format do bezciśnieniowej rozgrywki, gdzie liczy się skil i trochę farta.)
Tworzysz rozpę na mniej więcej 1000, jedyne restrykcje to posiadanie 6 oddziałów w tym jeden to hero mogący być gieniem. Przd 1 bitwą wszystkie oddziały są mieszane i każdy losuje 6, następie wybiera 1 i podaje pozostałe 5 w prawo, i tak do skutku. Za brak gienia automatycznie -50.


Bray shaman lv 1 Wild 270
Razorgor Chariot
Hunting Spear-Magic Spear, may be use as Bolt thrower, but not after marching, may S&S, 24”
Cygor 275
13 Bestigors 250
Standar, champion(+1 attack at base S, no weapon bonus)
Totem of Rust(-1 to AS in 6”, in base contact with banner -2 AS)
13 Gor Herd 129
FCG, Shields
2x5 Ungor Raiders 2x39
Musician, champion, shortbow, skirmish


I tak rydwan fajny gorzej z magiem, cygor jak to cygor klopa fajna że nie ma w formacie lekkiego strzelania to miazgę robi. Najlepiej wydane punkty to jednak Bestigory, zmienił bym gift na szefie bo dodatkowy atak za mocny. Mina graczy jak im mówisz że klocek z dwórakami nie ma sejwa bez cenna.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

my na 1000, wymyślaliśmy takie patrolowe zasady:

- nie lordom
- bez dużych wersji czarów
- 0-1 magowie
- max 3 maszyny i każda jest 0-1
- max daw takie same odziały
- max 30 modeli w unicie
- max 350pkt. na oddziale

fajne ograniczenia, i można poszaleć każdą armią :)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

tylko że moja armia składała się z

I Gra
10 Furii, 25 Wariorów DE, 5 CoK DE, 4 Fiendy, Gigant Orki, 6 Snotlingów

2 Gra
Bray Shaman na rydwanie, 2 Crashery, 2 Mournfangi, 5 Ungorów Gigant Tzeencha, 3 Irongutów

3 Gra
Bray Shaman na rydwanie, 3 Irongutów, 3 Bullle, 5 Outridersów, Cygor, 10 Furii

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jeśli ktoś lubi grać swoją armią to jednak to jest lepsze :)

po drugie taki mieszany format jest fajny dla dużej liczby ludzi tak min 18 / 24 przynajmniej tak mi się wydaje, i żeby fajnie się dzieliło przez 6, bo jak ktoś będzie miał np.: więcej unitów, może być tak że ktoś będzie miał mniej pkt. na stole niż przeciwnik :roll:

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Też bym zmniejszył ale nie moge bo minimum core mi nie pozwala ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

To daj więcej gorów za 10 ungorów masz prawie 8

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

A po co mi klocek 26 gorów do ambusha?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

może warto spróbować :wink:

ODPOWIEDZ